Salut Costi,
Te rog sa nu ma percepi gresit,nu critic situatia ta financiara pentru ca majoritate ne aflam in ea ci profesionalismul si calitate oamenilor cu care ai tangente.
La un motor nu este admis sa spui ca ai tras cu levierul de el si s-a degripat,ar putea fi un segment coxat pe un piston,ar fi putut fi pastrat prost acest motor sau sa cada ceva in el,cum ai putut dormi fara sa afli ce si cum si cu atat mai mult cu cat nu iti permiti sa faci experimente financiare ca sa cumperi alta garnitura de chiulasa.
Crezi ca faptul ca ai parcurs 7000 km cu el este o incantare?
Nasul meu avea un Seat Ronda si deoarece nu a vrut sa schimbe cureaua la distributie a sarit de la punct si a lovit putin vreo 3 supape si din nou nu a vrut sa intelega ca trebuie demontata chiulasa sa schimbam supapele cu probleme si daca a vazut ca am montat curea noua si a pornit,dus a fost si nu a mai venit sa umblam la ea pana in ziua in care imi da telefon si imi spune:
-Finule sunt ramas la Ramnicu Valcea si motorul este blocat,poti sa vii sa ma iei si pe mine?
Am fost si l-am luat am demontat chiulasa si am gasit o supapa care avusese tija fisurata de la prima aventura cand nu a vrut sa demontez chiulasa,infipta in capul pistonului nr.2 care trecuse prin el; si ia spart calota.
Stii la cati km de la impact a cedat supapa aia nene Costi?
La vreo 9.300km.
Acum revenind la tine,tu acuzi o bataie iar eu as putea sa imi exprim 100 de pareri care de care mai sumbra.
Chiar nu poti asculta cu urechea din mai multe pozitii ca sa vezi daca este distributie,axul cu came,culbutori si etc ?
Era mai simplu daca ai fi facut un fisier audio de jur imprejurul motorului ca sa ne putem exprima o parere cat de cat aproape de adevar.
Ca ii faci un test de compresie nu are nicio legatura cu bataia,eu am vazut motoare cu segmentii de ungere calati pe pistoane si avea compresie de rupea pentru ca segmentii de foc si radere erau ok.
Sincer nu stiu ce sa-ti spun
