Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde focu25 » 06 Iul 2012, 21:44

Asta seara de ex cand am oprit am simtit un usor balanas fata/spate!
focu25
Member
 
Mesaje: 439
Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 06 Iul 2012, 22:00

Pai ce legatura are electromotorul cu oprirea?
Asta inseamna ca este vorba de un tampon elastic si sigur e vorba de cel din spatele motorului.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde focu25 » 06 Iul 2012, 22:19

nam zis ca ar avea legatura am spus ce am mai observat, dar no face tot timpul probabil depinde pozitia in care ramane parcata!
Sal ia draq de tampon ca e al doilea, lam mai schimbat odata ca aveam io niste gargauni!
focu25
Member
 
Mesaje: 439
Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 06 Iul 2012, 23:11

Era o intrebare retorica pentru mine,gandean cu voce tare :D
Sa nu cumva sa curga ulei pe tampon,ori dupa bloc ori de la caseta ca in prezenta lichidelor cedeaza repede.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde focu25 » 07 Iul 2012, 00:29

Mda, e posibil, o sa caut o rampa ceva sa ma bag pe sub ea....sa vaz ce se intampla....parca team mai intrebat, si am vazut ca mai au si altii problema, cu clantanitul la pornire dupa o perioada de cateva ore de stat, oprit motorul.....am remarcat ca clantane mai tare si mai mult(2-3 sec) cand e parcat cu botul in sus,cand e parcata invers mai ca nu clantane deloc....
focu25
Member
 
Mesaje: 439
Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 07 Iul 2012, 16:32

Salut,

Presupun ca e vorba de cantitatea de ulei care asigura debitul pompei si respectiv nivelul de ulei care acopera sorbul.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde escortEVO » 08 Iul 2012, 07:01

buna ziua , o intrebare scurta am si eu va rog .....escort mk7 1,6 benzina break......are sau nu repartitor frana pentru puntea spate ? am impresia ca imi ramane infranata pe spate desi am schimbat cilindrii , pompa am curatat-o , arcurile sunt ok .........multumesc anticipat!
you cannot kill what u did not create!
Avatar utilizator
escortEVO
Member
 
Mesaje: 309
Membru din: 16 Iul 2011, 19:53
Localitate: CRAIOVA
Maşina: escroc 1,6 EFI 90 cai frumosi-teoretic

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 08 Iul 2012, 16:20

Salut,

Sincer sa-ti spun nu stiu unde este postat pentru ca eu fac mai mult motoare si frane foarte rar dar nu prea stiu masina care sa nu aiba repartitor pe spate ,nici cel putin la modele vechi sub 1980.
Ai verificat daca furtunele de legatura sunt ok si trece lichidul usor prin ele?
Atunci cand ai demontat pica singur lichidul pe spate?
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde focu25 » 08 Iul 2012, 21:46

$1 scrie:$2alut,

Presupun ca e vorba de cantitatea de ulei care asigura debitul pompei si respectiv nivelul de ulei care acopera sorbul.


Nivelul la ulei e ok, inseamna ca pompa are buba.......oricum cand uleiul e proaspat nu prea clantane.....
focu25
Member
 
Mesaje: 439
Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 09 Iul 2012, 14:57

Salut,

Eu nu am spus ca nu ar fi ulei la nivel ci faceam referire la cantitatea de ulei care asigura functionarea pompei deoarece cu cat este masina parcata mai inclinat cu atat nivelul la sorb scade.
Mai poate fi o problema,corpul sorbului sa fie compromis undeva si sa traga aer fals sau o posibila etansare facuta defectuos la montaj.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde escortEVO » 09 Iul 2012, 17:53

$1 scrie:$2alut,

Sincer sa-ti spun nu stiu unde este postat pentru ca eu fac mai mult motoare si frane foarte rar dar nu prea stiu masina care sa nu aiba repartitor pe spate ,nici cel putin la modele vechi sub 1980.
Ai verificat daca furtunele de legatura sunt ok si trece lichidul usor prin ele?
Atunci cand ai demontat pica singur lichidul pe spate?

nu am observat daca trece lichidul usor insa altceva m-a frapat ....sabotii fiind noi a trebuit sa imping putin pistonasele in cilindrii ca sa pot monta sabotii mai stransi sa nu am probleme la montarea tamburului ......ei bine a fost foarte greu sa imping pistonasele , abia am reusit cu doua surubelnite sa fac parghie ......asa ar trebui sa fie si in mod normal , sa se impinga greu ?
you cannot kill what u did not create!
Avatar utilizator
escortEVO
Member
 
Mesaje: 309
Membru din: 16 Iul 2011, 19:53
Localitate: CRAIOVA
Maşina: escroc 1,6 EFI 90 cai frumosi-teoretic

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 09 Iul 2012, 18:04

Salut,

Pistonasele cilindrilor receptori trebuie sa se poata impinge cu degetul dar in cazul tau au gripaj.
II demontezi,cumperi o coala de smirgher de platina din acela fin pe care il uzi in motorina si cu el freci si interiorul cilindrului si pistonasele pana culiseaza usor cu degetul.
Pentrul curatatul interior al cilindrilor ar fi bine ca smirgherul sa-l roluesti pe ceva cilindric si cu acesta sa freci cilindrul.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde escortEVO » 09 Iul 2012, 20:35

am curatat si pistonasele , arata foarte bine , inca de prima data cand am demontat rotile .......asta inseamna ca circuitul ramane sub presiune , nu ? garniturile de la pompa erau ok , nici un pic de mizerie in pompa ........de aceea am intrebat de repartitor ca eu nu il gasesc si ma gandeam sa nu ramana blocat ......e posibil sa se infunde ambele furtune de pe puntea spate ? ca probleme sunt la ambele roti ....
you cannot kill what u did not create!
Avatar utilizator
escortEVO
Member
 
Mesaje: 309
Membru din: 16 Iul 2011, 19:53
Localitate: CRAIOVA
Maşina: escroc 1,6 EFI 90 cai frumosi-teoretic

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 09 Iul 2012, 23:30

Nu este vorba de infundat furtunele ci se dezintegreaza cauciucul din ele si se obtureaza,am patit personal cu multi ani in urma la un VW Transporter.
Deci ma repet,daca slabesti conducta si nu pica circuitul nu este in regula si sa stii ca nu este exclus sa nu gasesti repartitorul deoarece multi le suspenda si monteaza conducta intreaga.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde focu25 » 10 Iul 2012, 19:51

$1 scrie:$2alut,

Eu nu am spus ca nu ar fi ulei la nivel ci faceam referire la cantitatea de ulei care asigura functionarea pompei deoarece cu cat este masina parcata mai inclinat cu atat nivelul la sorb scade.
Mai poate fi o problema,corpul sorbului sa fie compromis undeva si sa traga aer fals sau o posibila etansare facuta defectuos la montaj.


Acu ceva vreme cam 2 ani, am umblat la baia de ulei, sa schimbat conducta aia care vine de la motor la pompa de ulei cred, pentru ca clantanea ca draq tot timpul, sorbul sa verificat atunci, acu nush daca de atunci a inceput sa se manifeste asa la pronire, pentru ca eram fericit ca nu mai clantane in mers si/sau la relanti, si clantanea....
focu25
Member
 
Mesaje: 439
Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Alen » 12 Iul 2012, 11:13

La Multi Ani si multa sanatate si fericire iti doresc din tot sufletul la implinirea unei frumoase varste. Sa dea Dumnezeu inca pe atat !
@};- @};- <:-P <:-P
Scriu aici (chiar daca intoxic putin topicul) pentru ca nu avem dreptul sa lasam sa treaca neobservata aceasta aniversare deosebita !
Respect ! ^:)^
Avatar utilizator
Alen
 
Mesaje: 7364
Membru din: 15 Apr 2007, 20:19
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Fiesta 2007 1.4 TDCi

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 12 Iul 2012, 12:15

Buna ziua,
Daca intr-adevar e ziua dv, dl. Gabi va doresc cu aceasta ocazie multa multa sanatate!
LA MULTI ANI! >:D<

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde silviu_msm » 12 Iul 2012, 12:38

Va salut dl Gabi,

La multi ani, multa sanatate si fericire alaturi de cei dragi!!!
Avatar utilizator
silviu_msm
Ford Freak
 
Mesaje: 184
Membru din: 14 Iun 2011, 09:33
Localitate: Ploiesti
Maşina: Mondeo 2.0 TDCI - 131CP - 2006

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 12 Iul 2012, 12:46

Buna ziua dragi prieteni,

Sarut mana tuturor care nu l-au uitat pe bibanu si sunteti alaturi de mine,sa va dea Dumnezeu multa sanatate atat voua cat si familiilor voastre,va multumesc.

Alen......nu am cuvinte si daca as vrea sa ma exprim si sa fac o analiza asupra caracterului si bunatatii tale ar insemna sa-l intrec pe Balzac,personalitate marcanta a carui opera se pare ca nu a reusit nimeni sa o citesca toata,fiind consemnat ca ar fi scris cel mai mult dintre toti greii literaturii.
Daca 30% din populatia tarii ar fi ca tine si mai ales daca o parte din ei s-ar afla in punctele cheie ale organizarii acestui stat ar curge numai lapte si miere iar avocatii ar muri de foame.

Inca o data multa sanatate tuturor :)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde focu25 » 12 Iul 2012, 19:23

La Multi Ani mestere si toate cele bune, si sanatate maxima!
focu25
Member
 
Mesaje: 439
Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Alen » 12 Iul 2012, 21:16

Gabi, mulțumesc pentru vorbele frumoase. Nu pot însă să nu fiu trist când constat că oameni de lângă mine, pe care am crezut că mă pot baza, sunt de altă părere....Dar asta e altă discuție și nu e locul ei aici. Îți doresc încă o dată o aniversare deosebită.
Avatar utilizator
Alen
 
Mesaje: 7364
Membru din: 15 Apr 2007, 20:19
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Fiesta 2007 1.4 TDCi

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 12 Iul 2012, 21:16

De ieri noapte de la ora 0 am inceput sa primesc pe mail urari de bine de la o garamada forumuri din tara numai ca la forumul nostru a fost schimbat softul si cineva a decis ca nu mai are rost sa continuam cu intimitati din astea. :D
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde danilica » 20 Iul 2012, 07:18

Salutare dl Gabi... v-am trimis acest mesaj si pe privat. Vazand ca majoritatea problemelor se discuta pe topicul acesta pt ca si altii sa poata invata din ele o sa postez si pe acest topic.
Cautand cateva informatii despre masina mea am dat peste topicul dumneavoastra “service, reparatii, reconditionari si modificari”. Din cate am citit si rasfoit vad ca sunteti un adevarat profesionist. De aceea va scriu cateva intrebari, nelamuriri in speranta ca poate va faceti putin timp sa-mi raspundeti.
Este vorba despre un ford fiesta 2007 1.4 tdci, Masina are acum 94.000 Km – 5 ani juma aproape. Ceea ce vreau sa stiu sunt urmatoarele : la aceat nr. de km si vechime ce ar trebui facut, urmarit la masina . Mentionez ca fac schimbul de ulei la 12.000 acesta fiind ford 5w-30 + filtre toate originale. De curand am verificat suspensiile + jocuri directive. Nu s-au gazit jocuri.(in schimb telescoapele au 60% fata stanga, 55 % fata dreapta, 58% spate stanga, 60 % spate dreapta afland de la cel care a efectuat testul ca mai merg pana la o uzura de 40%)
Din cate am auzit ar trebui sa schimb lichidul de frana din toata instalatia + aerisit. La motor, ar trebui facut ceva la varsta asta ? Curatat,schimbat ceva? Din cate am inteles supapa EGR este electronia, dupa ce opresc mororul se aude in zona motorului cum ceva tacane de 5-6 ori. Ar trebui cauatata sau nu? Masina merge bine , consumul e in parametrii….. totusi nu mai trage chiar asa ca in primii 2 ani … lucru care s-a schimbat inca de pe atunci. La inceput aveai impresia ca are 90cp nu 68. Cat a fost in garantie am sesizat acest lucru si la service – raspunsul –masina trage bine, in parametrii.
La service ford m-am interesat la ce interval sa schimb distributia…… recomandarea lor 120.000 sau 10 ani. Dumneavoastra ce recomandati?
Mentionez ca la masina nu am facut reparatii n-am avut ce, doar consumabile. Nu a fost pusa pe tester niciodata.
Si inca un lucru ce l-am observant ca se intampla iarna doar atunci cand e rece: pornesc motorul….. cobor o panta in viteza a 3 a cu frana de motor. Cand ma apropii de intersectie si calc ambreiajul pt a ma opri si asigura, pt o secunda atunci cand ambreiajul decupleaza cutia, motorul sta sa moara ( atunci cand motorul trece de la frana de mot la relanti) nu stiu ce poate fi., se intampla doar atunci cand e frig cu temp sub -.
Multumesc si spor la treaba.
new fiesta 2007 ..1.4 tdci
Avatar utilizator
danilica
Member
 
Mesaje: 494
Membru din: 08 Mai 2007, 20:41
Localitate: mures
Maşina: Ford Fiesta 1.4 Tdci

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde focu25 » 21 Iul 2012, 15:26

Salut,
Am ceva probleme de ceva vreme, cand dau drumu la AC pur si simplu motorul da sa moara, trebuie sa accelerez puternic altfel creste in turatie ca o rima, ca si cand n-ar avea turbo, pana acum se simtea o pierdere de putere dar nu asa de mult, sa fie din cauza caldurii f mari, si a reglajului prost(mai mic) ale pastilelor de la tacheti? Fara AC cuplat trage bine masina...
As vrea sa stiu domnule Gabi daca in luna august(sper sa imi iau concediu) as putea sa va fac o vizita sa reglam pastilele alea, eventual si alte "bubite".
focu25
Member
 
Mesaje: 439
Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde panicaadrian » 21 Iul 2012, 16:22

Salut bibanul,
prin recomandarea unui user de aici ma indemnat catre tine cu problema care o am eu!
aici este intrebarea mea viewtopic.php?f=64&t=78405
daca ai putea sa imi dai o mana de ajutor ce sa fac si cum sa fac!
Avatar utilizator
panicaadrian
Ford Freak
 
Mesaje: 118
Membru din: 23 Iun 2010, 12:34
Localitate: Austria
Maşina: Peugeot 307sw HDI\Mazda 323 1.7d 1985\WW Passat 1.9 tdi 1998
VIN: WF0NXXGBBNSS28298

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 22 Iul 2012, 05:17

$1 scrie:$2Am pornit masina din parcare si dupa 50 m de mers cand sa schimb in a3a viteza nu am mai apucat ca am auzit un zgomot ciudat sub capota si un bec rosu s-a aprins pe bord si am oprit motorul deodata!
Dupa ce am verificat era cureaua de la distributie rupta!Am tras de ea am scoso,si am lasat masina pe loc nemiscata!Acum am o intrebare!
Nu stiu ce s-ar putea afecta sau ce este afectat de la ruptura pana la demontare!(Aveam cam 30km\h si am oprit deodata adica am lasat pe liber si am tras dreapta)
Stiu ca trebuie setul complet role si curea!Dar problema mea este ca nu sunt in tara si manopera este foarte costisitoare si as vrea sa o schimb singur sau sa mai aduc pe cineva care sa ma ajute!
Pot schimba sigur distributia?ar mai trebui sa verific si altceva?
Cine ma poate ajuta cu detalii ....sau imi poate lasa pe mesaj cu adresa de messenger sau skype pentru am da ajutor la modul de demontare-montare!
Multumesc frumos!


Salut Adrian,

Daca tot te chema asa sa vezi ce panica bag eu in tine acum :D ]
Am tot dezbatut si paradezbatut aceasta tema referitor la acest timp de motor incat am inceput sa-l visez noaptea,numai pe topicul meu sunt vreo 4 motoare de acest gen la care se face referire plus pe mai multe topicuri din forum unde eu am intervenit.

Deci ma repet :

Acest tip de motoare indoaie supapele daca se rupe cureua si pe loc si la ralanti la 800 de rotatii,nu mai discutam ca avei decat 30 km/h bla,bla,bla .
Am vazut motor si este expus si pe topic,care mergand pe loc la ralanti s-a rupt cureaua si nu numai ca a indoit supape dar a rupt axul cu came in doua bucati distincte.
In momentul in care se rupe cureaua,axul cu came ramane pe loc iar vilbrochenul urca angrenand pistoanele iar supapele care le gaseste deschise la oprirea axului le indoaie dupa care trece mai departe si se invarteste atat cat mai are inertie dar din pacate este suficient sa se invarteasca o singura data.

Ce ai de facut?


Demontezi chiulasa si dupa aceea vei observa loviturile supapelor in capul pistoanelor deci vei sti singur singurel cate sunt indoite fara interventia nimanui.
Acele supape trebuie inlocuite iar dupa montajul chiulasei se reface toleranta tachetilor (jocul).

Necesar de piese :


-garnitura chiulasa
-supape in functie de cate sunt indoite
-kit distributie ,care implica 2 role si 2 curele,curele de preferinta Gates iar rolele INA.
-antigel 1l pentru completat.

Ok,acum stai sa ies eu si poti sa incepi sa injuri. :D
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 22 Iul 2012, 17:17

$1 scrie:$2alutare dl Gabi...

Este vorba despre un ford fiesta 2007 1.4 tdci, Masina are acum 94.000 Km – 5 ani juma aproape. Ceea ce vreau sa stiu sunt urmatoarele : la aceat nr. de km si vechime ce ar trebui facut, urmarit la masina . Mentionez ca fac schimbul de ulei la 12.000 acesta fiind ford 5w-30 + filtre toate originale. De curand am verificat suspensiile + jocuri directive. Nu s-au gazit jocuri.(in schimb telescoapele au 60% fata stanga, 55 % fata dreapta, 58% spate stanga, 60 % spate dreapta afland de la cel care a efectuat testul ca mai merg pana la o uzura de 40%)
Din cate am auzit ar trebui sa schimb lichidul de frana din toata instalatia + aerisit. La motor, ar trebui facut ceva la varsta asta ? Curatat,schimbat ceva? Din cate am inteles supapa EGR este electronia, dupa ce opresc mororul se aude in zona motorului cum ceva tacane de 5-6 ori. Ar trebui cauatata sau nu? Masina merge bine , consumul e in parametrii….. totusi nu mai trage chiar asa ca in primii 2 ani … lucru care s-a schimbat inca de pe atunci. La inceput aveai impresia ca are 90cp nu 68. Cat a fost in garantie am sesizat acest lucru si la service – raspunsul –masina trage bine, in parametrii.
La service ford m-am interesat la ce interval sa schimb distributia…… recomandarea lor 120.000 sau 10 ani. Dumneavoastra ce recomandati?
Mentionez ca la masina nu am facut reparatii n-am avut ce, doar consumabile. Nu a fost pusa pe tester niciodata.
Si inca un lucru ce l-am observant ca se intampla iarna doar atunci cand e rece: pornesc motorul….. cobor o panta in viteza a 3 a cu frana de motor. Cand ma apropii de intersectie si calc ambreiajul pt a ma opri si asigura, pt o secunda atunci cand ambreiajul decupleaza cutia, motorul sta sa moara ( atunci cand motorul trece de la frana de mot la relanti) nu stiu ce poate fi., se intampla doar atunci cand e frig cu temp sub -.
Multumesc si spor la treaba.


Salut,

Avand in vedere cosmetizarea pe care o faci,este suficienta la nr.de km care ii are dar iti recomand sa schimbi amortizoarele inainte de inceperea frigului deoarece starea lor atrage deterioarea altor piese din componenta sistemului de directie.
Nu iti recomand sa schimbi lichidul din instalatie deoarece pompa de ambreiaj este alimentanta tot din vasul pompei de frana si stiu multe cazuri in care dupa operatia de schimbare a lichidului,pompa de ambreiaj ori a inceput sa pice pe mocheta ori nu s-a mai amorsat si din aceste doua motive unii au fost obligati sa o inlocuiasca cu una noua de aceea as merge pe ideea sa schimbi lichidul in momentul in care cedeaza pompa,dar atentie e doar o simpla recomandare,nu esti obligat sa faci ce recomand eu.
Distributia se schimba la 125.000 de mile sau 10 ani iar supapa EGR electronica se poate curata dar cu mare atentie iar procedura chiar este descrisa chiar aici pe topic la Fiesta colegului "gica 0"
Problema care ti-o creeaza iarna este perfect normala deoarece toate lichidele devin vascoase la frig si nu isi mai fac treaba in parametrii necesari.

O seara buna.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 22 Iul 2012, 22:33

$1 scrie:$2alut,
Am ceva probleme de ceva vreme, cand dau drumu la AC pur si simplu motorul da sa moara, trebuie sa accelerez puternic altfel creste in turatie ca o rima, ca si cand n-ar avea turbo, pana acum se simtea o pierdere de putere dar nu asa de mult, sa fie din cauza caldurii f mari, si a reglajului prost(mai mic) ale pastilelor de la tacheti? Fara AC cuplat trage bine masina...
As vrea sa stiu domnule Gabi daca in luna august(sper sa imi iau concediu) as putea sa va fac o vizita sa reglam pastilele alea, eventual si alte "bubite".


Salut,

Eu zic ca pentru inceput trebuie masurat alternatorul sa nu aiba vreo dioda arsa iar referitor la reglajul tachetilor o rezolvam de rezolvat dar din motive bine intemeiate sunt obligat sa lucrez o saptamana da si una nu si din acest considerent nu pot mai devreme de sfarsitul lui august-inceputul lui septembrie dar oricum zici de aproape 2 ani ca tot vii la mine asa ca nu mi se mai pare o noutate . :D
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde minisoferul » 26 Iul 2012, 20:53

Domnu Gabi , am un focus 2 din 2005 si la trecerea peste denivelari se aude un cloncanit cred de la caseta de directie si cand sunt pe loc cu motoru oprit si misc de volan stanga-dreapta tot asa se aude o bataie . Mentionez ca servo merge bine , nu pierde lichid. Ce poate fi , joc in dantura ? Uzura cremaliera sau pinion ? Numai bine
minisoferul
Incepator
 
Mesaje: 78
Membru din: 11 Apr 2011, 17:37
Maşina: Ford Focus 2005 16 tdci
VIN: wfo5xxgcd55p61303

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 26 Iul 2012, 21:11

Salut,

As vrea eu sa fiu Mama Omida sau Superman dar din pacate.... :D
Nu am de unde sti,poate fi bucsa de la capatul casetei,palierul anti-zgomot cum ii mai spune dar totodata poate fi si cremaliera .
Tu poti afla mai repede decat mine daca ridici masina si tragi de roti.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Cine este conectat

În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login