Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
- focu25
- Member
- Mesaje: 439
- Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
- Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP
Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip
de focu25 » 06 Iul 2012, 21:44
de bibanu47 » 06 Iul 2012, 22:00
de focu25 » 06 Iul 2012, 22:19
de bibanu47 » 06 Iul 2012, 23:11
de focu25 » 07 Iul 2012, 00:29
de bibanu47 » 07 Iul 2012, 16:32
de escortEVO » 08 Iul 2012, 07:01
de bibanu47 » 08 Iul 2012, 16:20
de focu25 » 08 Iul 2012, 21:46
$1 scrie:$2alut,
Presupun ca e vorba de cantitatea de ulei care asigura debitul pompei si respectiv nivelul de ulei care acopera sorbul.
de bibanu47 » 09 Iul 2012, 14:57
de escortEVO » 09 Iul 2012, 17:53
$1 scrie:$2alut,
Sincer sa-ti spun nu stiu unde este postat pentru ca eu fac mai mult motoare si frane foarte rar dar nu prea stiu masina care sa nu aiba repartitor pe spate ,nici cel putin la modele vechi sub 1980.
Ai verificat daca furtunele de legatura sunt ok si trece lichidul usor prin ele?
Atunci cand ai demontat pica singur lichidul pe spate?
de bibanu47 » 09 Iul 2012, 18:04
de escortEVO » 09 Iul 2012, 20:35
de bibanu47 » 09 Iul 2012, 23:30
de focu25 » 10 Iul 2012, 19:51
$1 scrie:$2alut,
Eu nu am spus ca nu ar fi ulei la nivel ci faceam referire la cantitatea de ulei care asigura functionarea pompei deoarece cu cat este masina parcata mai inclinat cu atat nivelul la sorb scade.
Mai poate fi o problema,corpul sorbului sa fie compromis undeva si sa traga aer fals sau o posibila etansare facuta defectuos la montaj.
de Alen » 12 Iul 2012, 11:13

de boppzoli » 12 Iul 2012, 12:15


de silviu_msm » 12 Iul 2012, 12:38
de bibanu47 » 12 Iul 2012, 12:46

de focu25 » 12 Iul 2012, 19:23
de Alen » 12 Iul 2012, 21:16
de bibanu47 » 12 Iul 2012, 21:16

de danilica » 20 Iul 2012, 07:18
de focu25 » 21 Iul 2012, 15:26
de panicaadrian » 21 Iul 2012, 16:22
de bibanu47 » 22 Iul 2012, 05:17
$1 scrie:$2Am pornit masina din parcare si dupa 50 m de mers cand sa schimb in a3a viteza nu am mai apucat ca am auzit un zgomot ciudat sub capota si un bec rosu s-a aprins pe bord si am oprit motorul deodata!
Dupa ce am verificat era cureaua de la distributie rupta!Am tras de ea am scoso,si am lasat masina pe loc nemiscata!Acum am o intrebare!
Nu stiu ce s-ar putea afecta sau ce este afectat de la ruptura pana la demontare!(Aveam cam 30km\h si am oprit deodata adica am lasat pe liber si am tras dreapta)
Stiu ca trebuie setul complet role si curea!Dar problema mea este ca nu sunt in tara si manopera este foarte costisitoare si as vrea sa o schimb singur sau sa mai aduc pe cineva care sa ma ajute!
Pot schimba sigur distributia?ar mai trebui sa verific si altceva?
Cine ma poate ajuta cu detalii ....sau imi poate lasa pe mesaj cu adresa de messenger sau skype pentru am da ajutor la modul de demontare-montare!
Multumesc frumos!
]
de bibanu47 » 22 Iul 2012, 17:17
$1 scrie:$2alutare dl Gabi...
Este vorba despre un ford fiesta 2007 1.4 tdci, Masina are acum 94.000 Km – 5 ani juma aproape. Ceea ce vreau sa stiu sunt urmatoarele : la aceat nr. de km si vechime ce ar trebui facut, urmarit la masina . Mentionez ca fac schimbul de ulei la 12.000 acesta fiind ford 5w-30 + filtre toate originale. De curand am verificat suspensiile + jocuri directive. Nu s-au gazit jocuri.(in schimb telescoapele au 60% fata stanga, 55 % fata dreapta, 58% spate stanga, 60 % spate dreapta afland de la cel care a efectuat testul ca mai merg pana la o uzura de 40%)
Din cate am auzit ar trebui sa schimb lichidul de frana din toata instalatia + aerisit. La motor, ar trebui facut ceva la varsta asta ? Curatat,schimbat ceva? Din cate am inteles supapa EGR este electronia, dupa ce opresc mororul se aude in zona motorului cum ceva tacane de 5-6 ori. Ar trebui cauatata sau nu? Masina merge bine , consumul e in parametrii….. totusi nu mai trage chiar asa ca in primii 2 ani … lucru care s-a schimbat inca de pe atunci. La inceput aveai impresia ca are 90cp nu 68. Cat a fost in garantie am sesizat acest lucru si la service – raspunsul –masina trage bine, in parametrii.
La service ford m-am interesat la ce interval sa schimb distributia…… recomandarea lor 120.000 sau 10 ani. Dumneavoastra ce recomandati?
Mentionez ca la masina nu am facut reparatii n-am avut ce, doar consumabile. Nu a fost pusa pe tester niciodata.
Si inca un lucru ce l-am observant ca se intampla iarna doar atunci cand e rece: pornesc motorul….. cobor o panta in viteza a 3 a cu frana de motor. Cand ma apropii de intersectie si calc ambreiajul pt a ma opri si asigura, pt o secunda atunci cand ambreiajul decupleaza cutia, motorul sta sa moara ( atunci cand motorul trece de la frana de mot la relanti) nu stiu ce poate fi., se intampla doar atunci cand e frig cu temp sub -.
Multumesc si spor la treaba.
de bibanu47 » 22 Iul 2012, 22:33
$1 scrie:$2alut,
Am ceva probleme de ceva vreme, cand dau drumu la AC pur si simplu motorul da sa moara, trebuie sa accelerez puternic altfel creste in turatie ca o rima, ca si cand n-ar avea turbo, pana acum se simtea o pierdere de putere dar nu asa de mult, sa fie din cauza caldurii f mari, si a reglajului prost(mai mic) ale pastilelor de la tacheti? Fara AC cuplat trage bine masina...
As vrea sa stiu domnule Gabi daca in luna august(sper sa imi iau concediu) as putea sa va fac o vizita sa reglam pastilele alea, eventual si alte "bubite".

de minisoferul » 26 Iul 2012, 20:53
de bibanu47 » 26 Iul 2012, 21:11
Înapoi la Service-uri auto generale
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator