Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 08 Dec 2012, 18:09

Da asa este,trebuie sa aiba 19,4 iar tu ai decat 15.
Referitor la garnitura de chiulasa vroiam sa spun ca trebuia sa fi demontat chiulasa de pe motor ca sa vezi ce e cu supapele si asta presupune sa sacrifici o garnitura.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde 96ANC » 08 Dec 2012, 19:45

Salutare domnu...am fost la un mester si dupa ce mi-a schimbat cablul la frana de mana care a zis ca era gripat, acum numai tine frana de mana deloc...m-am dus iar la el si zice ca clichetul de la frana de mana este uzat si trebuie schimbat...problema e ca nu gasesc decat intregul mecanism de la frana de mana si e minim 320 de lei...deci o parere, un sfat.
Si inca una zdrangane catalizatorul in toba de esapament, asta zice el ca este.Este foarte enervent zgomotul.La asta ce se poate face...Multumiri
Respect!
96ANC
Incepator
 
Mesaje: 17
Membru din: 07 Iun 2010, 22:30
Localitate: Ramnicu Valcea
Maşina: Ford Mondeo 1994 1.6 16 valve 66kw

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 08 Dec 2012, 20:38

Salut,
Domnu` bibanu am si eu o mare nelamurire, pana urma ce ulei sa folosesc la benzinarul meu, pana acum a avut Liqui Moly 5W30. Momentan am 215000 de km si am inteles ca trebuie sa pun ceva mai gros 10W40 dar am inteles ca startul conteaza cel mai mult la motor si daca e gros din start va fi uzura mai mare. Pana la urma ce e bun sa pun ca fiecare are cate o parere si sunt debusolat. Multumesc !
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde jupanukamikaze » 08 Dec 2012, 21:45

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2nu bibanu, sunetul ala se aude la relanti, masina stand pe loc...


Salut,

Sa nu cumva sa fie bataie de biela sau de bolt de piston.


pai si poti merge 7000 km cu asa buba?
Activez impotriva prostiei...
ex Focus 1,6, 109hp
ex Focus 1,6 90hp
Avatar utilizator
jupanukamikaze
 
Mesaje: 1648
Membru din: 04 Noi 2011, 14:21
Localitate: Jud. Constanta
Maşina: Outlander 2,3 tdci

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde focu25 » 09 Dec 2012, 11:19

$1 scrie:$2a asa este,trebuie sa aiba 19,4 iar tu ai decat 15.
Referitor la garnitura de chiulasa vroiam sa spun ca trebuia sa fi demontat chiulasa de pe motor ca sa vezi ce e cu supapele si asta presupune sa sacrifici o garnitura.


Da, de acord dar asta presupunea sa si rezolv problena daca o dadeam jos, pentru ca manopera e f mare la demontat/montat chiuloasa, si cum vin sarbatorile ............cheltuiala e foarte mare.....
focu25
Member
 
Mesaje: 433
Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 09 Dec 2012, 15:04

Salut,

Si crezi ca dupa sarbatori cand incepem cu taxele si impozitele vor fi mai multi bani ? :D
Eu nu am niciun motiv sa mai fiu optimist deoarece jud.Teleorman este printre primele 3 judete la somaj si sunt convins ca ne indreptam spre groapa oricine va gurvena tara deoarece nu mai exista industrie si punct.
Oraselul meu care are vreo 4 km lungime e plin de sedii de banci cu pereti din sticla masiva iar locuitorii au foamea in glanda iar cei ramasi pe aici sunt ori persoane in varsta ori ori cu grave probleme de locomotie sau alte boli profesionale.
Oricum dupa sarbatori cred ca o ma retrag de pe forum deoarece cu actele de caritate nu merge sa intretii familia,cand mai venea ceva de lucru mai mergea banda dar de vreo jumatate de an toti decat intreaba si le repara la tel. sub indrumarea mea si sincer nu mai mi se pare in regula ca sa aduni un bagaj de cunostinte intr-o viata iar apoi sa le pui la dispozitie mocca iar tu sa stai sa privesti "frumos" si sa te alegi cu privitul.
Daca locuiam in Bucuresti unde nu poti respira de masini era ok dar in conditiile date nu mai merge banda.

Daca iti vand un pont o sa razi :D ,mai stau sa fac 6000 de mesaje ca sa stiu ca am contribuit si eu cu ceva la sustinerea acestui forum,apoi ma voi...opri,oricum am fost acuzat de cineva mai demult ca sunt vanator de mesaje.:)
Sunt momente in viata cand faci multe lucruri de drag si pentru a te simti util in societate dar vine si un alt moment,opusul celui sus mentionat cand tot ce este frumos se termina iar in fata ta nu exista nicio perspectiva de viitor care sa te determine ca a doua zi sa te trezesti cu zambetul pe buze.
Cateodata mai devenim melancolici si cat de curand vom fi o tara de melancolici si sincer eu am o varsta si cum e zicala acea "mi-am trait traiul,mi-am mancat malaiul" dar ma gadesc la copii nostri carora li s-a furat copilaria suferind alaturi de parinti stiind ce inseama grija zilei de maine stresati de mici dar in schimb ne ocupam sa punem muzica la gaini ca sa nu fie stresate cand oua deoarece oul devine toxic si nu mai discut despre faptul ca facem adaposturi la caini iar copii prin capitala europena numita "micul Paris"adica renumitul Bucuresti mor prin canale.
Sunt convins ca dupa alegeri vom cara galeti cu miere de ce bine va merge totul.
Ok,incerc sa ma opresc aici si imi cer scuze de OFF.

AMR 11 mesaje
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde focu25 » 09 Dec 2012, 15:35

Sa stii ca ai mare dreptate, dar cu un sfat doua,sa nu ne nenoroceasca altii ar fi bine sa mai dai din cand in cand. Multa sanatate iti doresc si mult noroc. Mie unul mi-ai deschis la multe ochii. Pacat ca e distanta destul de mare de la mine pana la Alexandria!
focu25
Member
 
Mesaje: 433
Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 09 Dec 2012, 17:23

$1 scrie:$2alutare domnu...am fost la un mester si dupa ce mi-a schimbat cablul la frana de mana care a zis ca era gripat, acum numai tine frana de mana deloc...m-am dus iar la el si zice ca clichetul de la frana de mana este uzat si trebuie schimbat...problema e ca nu gasesc decat intregul mecanism de la frana de mana si e minim 320 de lei...deci o parere, un sfat.
Si inca una zdrangane catalizatorul in toba de esapament, asta zice el ca este.Este foarte enervent zgomotul.La asta ce se poate face...Multumiri


Salut,

Posteaza aici o poza chiar daca este de pe net ca sa stiu despre ce vorbim,apoi iti voi face o recomandare.
Catalizatorul il poti demonta si cu ajutorul unui flex il operezi dupa care mergi la un tinichigiu auto si ii sudezi ferestra decupata la loc.

AMR 10 mesaje
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 09 Dec 2012, 21:56

Dl. Gabi,
Trebuie sa va zic ca aveti mare dreptate ...
Urmaresc topicul acesta si credeti-ma ca daca nu as fi la 630 KM de dv., as apela la serviciile dv. 100%.
Dar stiu ca asta nu va incanta cu nimic si nu va rezolva problemele ...
Eu totusi sper (ca si colegul Focu25) ca ne veti mai indruma din cand in cand cu niste sfaturi utile.
Va doresc multa sanatate si sarbatori fericite alaturi de cei dragi!
Numai bine! :)

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde andiando » 09 Dec 2012, 22:14

Vă salut domnu' Gabi! Mă confrunt cu o problema şi anume, dupa ce au fost demontate injectoarele si schimbate saibele de foc(operaţiune efectuată într-un service în Bucureşti), pentru că pufăia pe la unul dintre ele, motorul, in special in dreptul curelei de distributie, scoate un zgomot ca de huruit. Zgomotul apare doar cand se incalzeste motorul si doar la relanti. Totodată, precizez că la momentul în care o pornesc şi e rece se aude un zgomot metalic de bătaie de tacheţi care dispare după ce se încălzeşte. Masina e un Ford Fiesta din 2006, TDCI, 68 CP cu 53 k km la bord. După ce un coleg (addy2002) de pe forum mi-a spus de tine am început să citesc subiectul de faţă, iar în acest moment sunt pe la pagina 43. Mi se pare fantastic ceea ce faci tu pentru acest forum.
Ataşez mai jos Video+audio.
Mulţumesc!

Avatar utilizator
andiando
Incepator
 
Mesaje: 65
Membru din: 26 Iun 2011, 13:12
Localitate: Bucureşti
Maşina: ford fiesta 2006 1,4 tdi 68CP
VIN: WF0HXXGAJH6L66586

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde andiando » 09 Dec 2012, 22:20

A, şi am uitat să menţionez că pe platforma injectoarelor se observă un lichid, eu zic că scapă motorină pe la holenderul, sau cum îi spuneţi voi, conductei de motorină, aceea metalică care se legă în corpul injectorului.
Avatar utilizator
andiando
Incepator
 
Mesaje: 65
Membru din: 26 Iun 2011, 13:12
Localitate: Bucureşti
Maşina: ford fiesta 2006 1,4 tdi 68CP
VIN: WF0HXXGAJH6L66586

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 10 Dec 2012, 00:38

Salut,

Mi-am pus castile si am ascultat cu atentie dar nu pot un raspuns categoric deoarece de multe ori te afli fizic langa motor si tot te pacaleste dar la distanta ascultand un fisier audio.
Iti pot face o recomandare si aceasta ar fi ca trebuie sa demontezi cureaua de la accesorii dupa care sa repornesti motorul ca sa poti observa daca zgomotul a disparut sau persista.
Astfel vei sti sigur daca este vorba de distributie sau de ceva care este antrenat de cureaua de la accesorii si daca este vorba de a doua problema verifica daca nu cumva este vorba de rulment de alternator sau de la compresorul de AC.
Referitor la pierderea de motorina nu o poti afla pana nu speli zona respectiva si apoi sa o observi cu atentie cu motorul pornit.
Este un motor similar cu al tau al lui " gica 0 "care tot asa a umblat la injectoare la Bucuresti si nu i-a dat de cap apoi a venit la mine si m-am ingrozit ce era acolo deoarece se formase o masa transparenta ca o sticla pe toata chiulasa fiindca un injector sufla demult mult timp,daca nu ma insel cred ca este pe la pagina 100.

AMR 9 mesaje
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde andiando » 10 Dec 2012, 09:15

A fost demontata si cureaua de accesorii si tot se aude acel zgomot. In ceea ce priveste lichidul de la injectoare pot sa spun ca zona a fost curatata ulterior montarii injectoarelor si tot se vede ca pierde pe undeva.
Avatar utilizator
andiando
Incepator
 
Mesaje: 65
Membru din: 26 Iun 2011, 13:12
Localitate: Bucureşti
Maşina: ford fiesta 2006 1,4 tdi 68CP
VIN: WF0HXXGAJH6L66586

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Sergiulik » 11 Dec 2012, 18:01

Salutare,
Problema mare la un ff 1 din 2001 1,8 tddi ...am inlocuit alternatorul cu unul nou reconditionat (al meu a picat rotorul,puntea de diode si rulmentii varza)test incarcare 14,33 V cu consumatorii porniti , plec la drum dupa 50 km oprest la un amic stam de pov masina pornita dupa 5 min intru becul aprins la incarcare,opresc/pornesc se stinge a doua zi aceasi problema fac test incarcare bat 14,68 V cu becul aprins oprescsi pornesc se stinge,astazi merg la un amic la tester si imi apar fluctuatii mari 14,5 V fara consumatori si in momentul cand pornesc farurile,proectoare incalzire in parbriz coboara la 12,6 urca la 14,8 nu se stabilizeaza deloc....:( la relantiu si intensitatea farurilor e slaba si creste pe masura ce turez motoru.Oricum am vb la magazin si maine imi aduce alt alternator la schimb dar poate imi face tot asa :( :( .
Ce dracu poate sa aiba avand in vedere ca e reconditionat cu piese noi dupa cum zice producatorul ???

Respect.
Sergiulik
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 12 Ian 2011, 19:44
Localitate: Hateg
Maşina: Ford Focus,Af 2001,1.8 tddi,90 CP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde x4nd3r » 12 Dec 2012, 17:39

Salut.Am curatat egr-ul ,am verificat injectoarele(sunt in parametri normali)si pompa.Tot scoate fumul.Un mecanic mi-a zis ca s-ar putea sa nu aiba compresie cum trebe un pistot.Care ar putea fi problema.Sincer sunt disperat .|Fumul miroase a motorina nearsa plus ca consuma mult mai mult decat ar trebui.Imi poti zice te rog ce e de facut ?
x4nd3r
Incepator
 
Mesaje: 6
Membru din: 25 Noi 2012, 18:49
Maşina: Ford

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 12 Dec 2012, 18:41

Salut,

Pai dupa ceea ce imi precizezi pentru mine este destul de clar,daca injectoarele sunt ok dar in schimb totusi motorul consuma multa motorina si presupui ca ar merge in 3 pistoane nu exista posibilitea decat sa aiba probleme pe la vreo supapa de evacuare care nu inchide.
Trebuie demontata chiulasa si verifica iar daca aceasta este ok atunci faci sapaturi mai departe,demontezi baia si tragi setul motor afara ca sa vezi ce se intampla pe la segmenti,sa nu cumva sa fie gripati pe vreun piston.

AMR 7 mesaje
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde x4nd3r » 12 Dec 2012, 19:36

Multumesc. Totusi din ce cauza sa apara problema asta?Forja sau uleiul neschimbat la timp ?
x4nd3r
Incepator
 
Mesaje: 6
Membru din: 25 Noi 2012, 18:49
Maşina: Ford

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde myke_104 » 12 Dec 2012, 23:04

Salutare D-nul Gabi si numai respect pentru munca depusa :)

Am si eu 2 intrebari daca se poate :)

In primul rand pentru masina din semnatura relantiul este putin cam aspru dar nu devine aspru imediat ce ajunge motorul la relanti ci dupa o perioada de timp (intre 30 secunde si 2-3 minute) iar uneori am surpriza de a sta frumos si rotund la relanti. Un video care sa arate cum facea motorul acum cateva luni: https://www.youtube.com/watch?v=qyXC1Ks ... e=g-crec-u . De atunci nu am stat chiar cu mainile in san si am facut mai multe operatiuni la aceasta. Furtunul in T de la galeria de admisie statea supt cu motorul pornit si l-am inlocuit cu unul original. Uleiul e Formula Ford F 5W30, bujii originale, filtru de aer nou, filtru de combustibil nou original. Dupa toate astea motorul avea acelasi comportament insa cand am schimbat furtunul in T de la admisie baiatul de la reprezentanta mi-a urcat masina pe elevator sa se uite putin la ea ca a sesizat ca parca e evacuarea sparta. Din fericire evacuarea era intacta insa racordul flexibil era rupt. Am inlocuit racordul si abia dupa aceasta operatiune relantiul si-a mai dat drumul putin si nu mai face la fel de urat dar cred ca problema este in continuare aceeasi dar nu mai suna la fel de urat din cauza inlocuirii racordului. Intre timp am observat ca masina e cam lenesa la plecarea de pe loc si i-am facut o diagnoza completa (la Ford) din care au reiesit erori la IACV si la pompa de combustibil din rezervor. Dupa ce au sters erorile si au dat o tura prin zona au pus-o din nou pe tester si de data aceasta a iesit doar pompa de combustibil cu eroare. O sa inlocuiesc pompa cat pot de curand (din pacate e scumpa si nu imi permit chiar acum). Aveti idee daca aceasta problema e de la pompa de combustibil sau ar putea fi altceva? Mentionez ca in primavara am curatat IACV-ul, clapeta de acceleratie era curata ca lacrima deci nu am curatat-o iar amperajul la valva de purjare e normal. Masina are 155000 km, o am de la 143000 km (km reali - am certificat TUV de la posesorul din Germania).

A doua problema e un mic scartait din cand in cand la pornire. Tine maxim 4-5 secunde si apare doar uneori la pornire imediat dupa pornirea motorului. Pare sa se auda de la cureaua de accesorii insa aceasta este in regula (tensiunea pe curea este normala) si nu vad de ce ar scartaii doar la pornire. De asemenea am observat ca daca in momentul in care apare scartaitul ridic pedala de ambreiaj acesta dispare aproape complet (inca se aude dar foarte foarte incet). Ambreiajul l-am schimbat la 150000km si la fel facea si inainte si dupa schimbare (disc+placa+rulment LUK). Daca aveti cea mai mica idee ce ar putea fi v-as fi foarte recunoscator.

In final as vrea sa va cer un sfat legat de reglarea jocului la valve. In manualul masinii scrie ca se face aceasta operatiune la 150000km. Este recomandat sa se faca? E util? E complicat? Ce anume implica?

Multumesc enorm de mult si raman dator.
Ford Focus mk1 4Door Estate, Built: 13 Noiembrie 2000, Moondust Silver(Metallic), 1.6L ZETEC-S/DURATEC EFI(100PS), 5 Speed Manual Transaxle - B5/IB5
Avatar utilizator
myke_104
Member
 
Mesaje: 281
Membru din: 25 Ian 2012, 21:04
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus Turnier 1.6 16v
VIN: WF0NXXGCDNYS60957

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde andiando » 15 Dec 2012, 23:56

Azi am fost la domnul Gabi la Alexandria să îmi duc maşina la reparat. Aşa cum mă aşteptam, Gabi e un profesionist în ale mecanicii şi vă recomand tuturor celor care sunteţi în apropiere de Alexandria să apelaţi cu încredere la serviciile lui (mai ales atunci când nu mai ştiţi ce să faceţi, sunteţi în impas). După ce am fost de atâtea ori în serviceuri care au mecanici "de trei lei" (şi îmi asum această afirmaţie), care uită să monteze una alta pe la maşina care ai dus-o întreagă la verificat/reparat, contactul cu omul ăsta mi-a confirmat că maşina va fi pe mâini bune şi va fi tratată aşa cu trebuie. Azi, Gabi mi-a confirmat că problemele mele legate de motor sunt mult mai complexe, probleme pe care alţi mecanici nici măcar nu le-au observat (şi dau exemplul fumului din galeria de admisie şi altele pe care nu le mai menţionez aici pentru că ar fi prea multe).
Multă sănătate Gabi!
Avatar utilizator
andiando
Incepator
 
Mesaje: 65
Membru din: 26 Iun 2011, 13:12
Localitate: Bucureşti
Maşina: ford fiesta 2006 1,4 tdi 68CP
VIN: WF0HXXGAJH6L66586

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 16 Dec 2012, 20:23

Salut,
Domnule Bibanu`, am asistat si eu la verificarea unei directii la o masina, ca sa o aduca la parametrii normali e normal sa bata cu ciocanu de parca darami pereti pe la masina? Multumesc !
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 16 Dec 2012, 20:32

NU! NU E NORMAL!
P.S. Am raspuns eu ca sa-i ramana lui dl. Gabi mai multe raspunsuri ... :)

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde geo09100 » 16 Dec 2012, 21:13

buna seara!daca se poate sa ma ajutati cu o problema...am un focus 1.4 16v cod motor fxdd an de fabricatie 2000.in momentul cand o scot din viteza turatia la motor scade cam pe la 600 apoi urca cam pe la 900 1000 apoi iar coboara si tot asa ,lucrul asta il face si cand masina sta pe loc ,daca o turez cand coboara acul de la turometru scade urca de vreo 3 4 ori.relantiul este putin subturat cand se stabilizeaza.pana acum am facut urmatoarele-am schimbat iscv ,senzor clapeta acceleratie,senzor map sau maf cel aflat sub galeria de admisie langa alternator,schimbat baterie pt ca atunci cand scade turatia scade si intensitatea la lumina,curatat galeria de admise(data jos de pe masina si spalata)schimbat bobina de inductie,schimbat filtre (benzina aer) schimbat fise plus bujii,schimbat distributie,am schimbat furtunul acela de sub galeria de admisie cu tot cu diuza,schimbat racord flexibil ,am scos catalizatorul,am schimbat supapa de purjare vapori benzina cu tot cu releul de pe ea,schimbat senzor temperatura apa cel care se afla intre bujii........si as mai incerca sa schimb ceva dar nu mai stiu ce ca sa pot sa rezolv problema pentru ca e deranjanta.am fost la cateva diagnoze inclusiv cea de la reprezentanta si nu apare nimic.si in momentul cand o pornesc ,nu tot timpul ,nu urca cum ar fi normal la 1100 sau 1200 ci ramane la 700 si fluctueaza pana apas pe acceleratie si in momentul ala creste la 1200 si ramane acolo pana se incalzeste.daca se poate sa ma ajutati va multumesc anticipat.
cu prostii nu te contrazici...doar ii ignori
geo09100
Member
 
Mesaje: 328
Membru din: 21 Oct 2008, 13:09
Localitate: bucuresti
Maşina: Mondeo 2.0 140 cp
VIN: wf0gxxgbbgem75408

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde geo09100 » 16 Dec 2012, 22:22

am uitat sa precizez ca am curatat si injectoarele
cu prostii nu te contrazici...doar ii ignori
geo09100
Member
 
Mesaje: 328
Membru din: 21 Oct 2008, 13:09
Localitate: bucuresti
Maşina: Mondeo 2.0 140 cp
VIN: wf0gxxgbbgem75408

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 16 Dec 2012, 23:54

Ms boppzoli, oricum astept si un raspuns de la Dl. Gabi, faza e ca m-a pus sa ma sui la volan si sa tin de el si a tot batut cu ciocanul pe dedesupt...am si hartia cu directia facuta daca va intereseaza parametrii, multumesc !
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 17 Dec 2012, 00:27

Eu cand am fost la reglat directie nu mi-a reglat decat niste suruburi, sau componente care au filet (cap de bara cred ca ...) ... ciocan n-am vazut, si nici nu a batut nimic cu ciocan ... :|

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 17 Dec 2012, 02:07

Asta vreau sa stiu si eu daca si-au batut aia joc de acolo... :| ca si mie mi s-a parut ciudat, am mai vazut practica asta si la alte service-uri
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 17 Dec 2012, 02:41

$1 scrie:$2alut,
Domnule Bibanu`, am asistat si eu la verificarea unei directii la o masina, ca sa o aduca la parametrii normali e normal sa bata cu ciocanu de parca darami pereti pe la masina? Multumesc !


Salut,

Acei mizerabili isi bat joc de masinile voastre ca peste 2-3 luni sa aiba de lucru din nou si anume sa iti schimbe caseta de directie.
Ei au batut cu ciocanul ca sa depreseze capetele de bara pentru a le infileta sau desfileta depinde cum era necesar dar pentru aceasta operatie exista presa si sigur o au dar fac asta din comoditate sa nu mai piarda timpul dar acele şocuri date in capul de bara se rasfrange asupra casetei de directie si apoi te miri de ce incepe sa curga sau apar jocuri pe cremaliera ei.
Am patit-o personal la masina mea personala la un mare atelier din Bucuresti unde ca sa repar pompa de injectie si sa imi dea garantie am fost obligat sa o montez la ei si uite asa am ajuns pe mana unui tinerel care s-a pus cu levierul si un ciocan de 1 kg ca sa depreseze fulia pompei de injectie in conditiile in care eu cu ochii mei am vazut presa pe bancul din fata masinii mele si nu mai stau sa iti povestesc ce draci m-au apucat si ce a urmat...
Deci in concluzie este interzis sa bati cu ciocanul in subansabluri legate de caseta de directie.
Boppzoli iti multumesc :)

AMR 4 mesaje

$1 scrie:$2u comentez/interpretez reglajele lor de pe fisa ,ai cerut detalii privitoare la loviturile de ciocan si ti-am raspuns
Ultima oară modificat de bibanu47 pe 17 Dec 2012, 02:51, modificat de 2 ori în total.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 17 Dec 2012, 02:45

Am crezut ca poate gresesc eu si nu i`am zis nimic, oricum v-am mai spus ca imediat cum au inceput sa o verifice mi`au trantit urmatoarea treaba: "trebuia facuta caseta de directie, are jocuri, ne ocupam noi de ea, 8 milioane" hai bai nene, dar nu sunt de pe tarla :), am mai fost la alte 2 service`uri si mi`au spus ca e pe duca un pivot si o bielete de directie nicideucm jocuri la caseta de directie, dar ce poti sa faci cu marlanii astia? Imi pare rau ca nu sunt prin apropiere de dvs...in ziua de azi greu gasesti unu care e ii place sa lucreze la masini cu drag, of, of Romania asta, dar un OF mai mare pt acei oameni care nu sunt oameni. Multumesc oricum de raspuns ! Daca va incepe sa curga la caseta, voi face un colet si o voi expedia la dvs daca nu am eu un drum pana unde stati dvs. Respect !
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 17 Dec 2012, 02:47

Si inca ceva, problemele la acea bieleta de directie si pivot, culmea, sunt pe partea unde a batut ala cu ciocanul...sa fac o scanare la foaia care mi`au dat`o de acolo de la directie? Sa imi spuneti o parere?
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 17 Dec 2012, 08:35

Dl. Gabi!!!
De ce AMR4? Dupa calculele mele AMR6 :)

P.S.: aaaa scuze ... probabil ca ati mai raspuns si in alte topicuri ... :(

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron

Cine este conectat

În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login