Salut nene Gicuta,
Daca raman e grav pentru ca trebuie sa faceti precum era sloganul ala cu mult timp in urma "
dati 1 leu pentru Ateneu" si nici macar atat ci vreo 0,01 bani ca sa imi iasa si mie de un minim pe economie adica 700 lei

,doarece vad ca nu se mai strica deloc Ford-urile astea si nu mai iese nici macar de bomboane iar eu somez de vreo 2 luni de zile stand zi si noapte pe forum si daca spun la cineva ca anul asta am reparat 3 motoare de Focus 16 16V,1 de Taunus din 1975 si vreo 4 casete de directie vor spune ca nu sunt serios pentru ca oricine vede cat sunt de cautat si intrebat pe forum si la tel, au impresia ca dau cu banii in sus dar nimeni nu stie ca totul ramane la nivelul de intrebare deoarece nu se materializeaza nimic ci doar sondeaza terenul si atat.
Am zis sa imi iau scutecele si barbita si sa ma mut la ceva cu 4 cercuri care se strica mai repede

dar oricum voi ramane si aici ca utilizator iar de topic nu imi fac probleme deoarece sunt multi gelosi pe mine si deabia asteapta sa plec ca sa imi ia locul de "director tehnic " ca e scaunul comod si vor ramane sa il continue ei.
In ultimul timp suna tel.in draci toata ziua si numai cu probleme de genul "Alooo bibane stii am desfacut si eu motorul si am citit de pe topicul ta cum sa pun segmenti dar am ajuns la distributie si m-am incurcat si te rog sa ma inveti si pe mine cum sa o montez si apoi vin la tine sa imi faci tu niste reglaje ca lumea" si dupa ce imi amorteste mana stand cu tel. la ureche nici macar salut sau multumesc nu mai zice la terminarea convorbirii,dupa care suna altul ca are roata blocata si uite asa imi trece ziua si eu nu am produs una de un leu,cum zice Mircea Badea ca sa numai zic ca toti au inceput sa ma intrebe pe PM si telefonic iar in acest fel cel putin nu ramane nimic scris pe topicul asta ca sa mai vada cine mai are nevoie si cu toate ca am scris mareeeeeeeeeeee de tot in semnatura mea ca nu raspund pe privat,ei ma
ignora si tot scriu dar am inceput sa ii ignor si eu ca nu am incotro , nu sunt gheorghe dracu sa stau ca fraierul sa le scriu la fiecare si altul cand are nevoi de raspuns la o problema similara vine si el si ma intreaba si tot asa.
Rezisti o perioada apoi te saturi dar nu e vina nimanui,nimeni nu m-a obligat sa imi expun nr de tel si etc,am zis sa fie bine pentru toata lumea dar...
$1 scrie:$2una ziua, am vorbit adineauri la telefon, uitati aici si topicul, linkul catre youtube-ul cu sunetul identic este in primul post. Multumesc!
Inca mai astept sa postezi link-ul deoarece nu il vad nicaieri.
$1 scrie:$2alut,
Dl Gabi, am scanat aici hartia care mi-a fost data de la service`ul unde am facut directia ca sa imi spuneti o parere. Multumesc !
Ti-am mentionat mai sus ca am raspuns la intrebare dar nu interpretez fise de geometrii sau diagnoze computerizate deoarece nu lucrez in domniu si nu este de competenta mea.
$1 scrie:$2una seara!daca se poate sa ma ajutati cu o problema...am un focus 1.4 16v cod motor fxdd an de fabricatie 2000.in momentul cand o scot din viteza turatia la motor scade cam pe la 600 apoi urca cam pe la 900 1000 apoi iar coboara si tot asa ,lucrul asta il face si cand masina sta pe loc ,daca o turez cand coboara acul de la turometru scade urca de vreo 3 4 ori.relantiul este putin subturat cand se stabilizeaza.pana acum am facut urmatoarele-am schimbat iscv ,senzor clapeta acceleratie,senzor map sau maf cel aflat sub galeria de admisie langa alternator,schimbat baterie pt ca atunci cand scade turatia scade si intensitatea la lumina,curatat galeria de admise(data jos de pe masina si spalata)schimbat bobina de inductie,schimbat filtre (benzina aer) schimbat fise plus bujii,schimbat distributie,am schimbat furtunul acela de sub galeria de admisie cu tot cu diuza,schimbat racord flexibil ,am scos catalizatorul,am schimbat supapa de purjare vapori benzina cu tot cu releul de pe ea,schimbat senzor temperatura apa cel care se afla intre bujii........si as mai incerca sa schimb ceva dar nu mai stiu ce ca sa pot sa rezolv problema pentru ca e deranjanta.am fost la cateva diagnoze inclusiv cea de la reprezentanta si nu apare nimic.si in momentul cand o pornesc ,nu tot timpul ,nu urca cum ar fi normal la 1100 sau 1200 ci ramane la 700 si fluctueaza pana apas pe acceleratie si in momentul ala creste la 1200 si ramane acolo pana se incalzeste.daca se poate sa ma ajutati va multumesc anticipat.
Te rog sa verifici cu o lera toleranta tachetilor si sa imi spui ce date ai pe admisie si apoi pe evacuare in cepand de la distributie.
$1 scrie:$2au am putea sa vorbim cu un moderator, sa-i modifice nr. de mesaje de la 6000 la 2000

Ce sa facem dl. Gabi ... daca ne parea rau ca ne parasiti ...

SPOR!

Din interventiile care le-ai avut in timp pe acest topic mi-ai demonstrat ca esti un mare om inzestrat cu un carcater deosebit pentru care am si voi avea tot respectul si ar mai fi cativa.
Pentru colegialitatea de care dai dovada eu iti doresc ca atat tie cat si sotiei tale sa va dea Dumnezeu multa sanatate ca sa va puteti creste fara probleme ingerasii care ii privesc mereu la avatarul tau.
Referitor la numar de mesaje tin sa iti aduc la cunostinta ca am fost "acuzat: de un moderator acum vreo doi ani ca sunt vanator de mesaje deoarece aveam mai multe ca el dar totul a trecut la capitolul amintirilor.
$1 scrie:$2alutare D-nul Gabi si numai respect pentru munca depusa

Am si eu 2 intrebari daca se poate
In primul rand pentru masina din semnatura relantiul este putin cam aspru dar nu devine aspru imediat ce ajunge motorul la relanti ci dupa o perioada de timp (intre 30 secunde si 2-3 minute) iar uneori am surpriza de a sta frumos si rotund la relanti. Un video care sa arate cum facea motorul acum cateva luni:
https://www.youtube.com/watch?v=qyXC1Ks ... e=g-crec-u . De atunci nu am stat chiar cu mainile in san si am facut mai multe operatiuni la aceasta. Furtunul in T de la galeria de admisie statea supt cu motorul pornit si l-am inlocuit cu unul original. Uleiul e Formula Ford F 5W30, bujii originale, filtru de aer nou, filtru de combustibil nou original. Dupa toate astea motorul avea acelasi comportament insa cand am schimbat furtunul in T de la admisie baiatul de la reprezentanta mi-a urcat masina pe elevator sa se uite putin la ea ca a sesizat ca parca e evacuarea sparta. Din fericire evacuarea era intacta insa racordul flexibil era rupt. Am inlocuit racordul si abia dupa aceasta operatiune relantiul si-a mai dat drumul putin si nu mai face la fel de urat dar cred ca problema este in continuare aceeasi dar nu mai suna la fel de urat din cauza inlocuirii racordului. Intre timp am observat ca masina e cam lenesa la plecarea de pe loc si i-am facut o diagnoza completa (la Ford) din care au reiesit erori la IACV si la pompa de combustibil din rezervor. Dupa ce au sters erorile si au dat o tura prin zona au pus-o din nou pe tester si de data aceasta a iesit doar pompa de combustibil cu eroare. O sa inlocuiesc pompa cat pot de curand (din pacate e scumpa si nu imi permit chiar acum). Aveti idee daca aceasta problema e de la pompa de combustibil sau ar putea fi altceva? Mentionez ca in primavara am curatat IACV-ul, clapeta de acceleratie era curata ca lacrima deci nu am curatat-o iar amperajul la valva de purjare e normal. Masina are 155000 km, o am de la 143000 km (km reali - am certificat TUV de la posesorul din Germania).
A doua problema e un mic scartait din cand in cand la pornire. Tine maxim 4-5 secunde si apare doar uneori la pornire imediat dupa pornirea motorului. Pare sa se auda de la cureaua de accesorii insa aceasta este in regula (tensiunea pe curea este normala) si nu vad de ce ar scartaii doar la pornire. De asemenea am observat ca daca in momentul in care apare scartaitul ridic pedala de ambreiaj acesta dispare aproape complet (inca se aude dar foarte foarte incet). Ambreiajul l-am schimbat la 150000km si la fel facea si inainte si dupa schimbare (disc+placa+rulment LUK). Daca aveti cea mai mica idee ce ar putea fi v-as fi foarte recunoscator.
In final as vrea sa va cer un sfat legat de reglarea jocului la valve. In manualul masinii scrie ca se face aceasta operatiune la 150000km. Este recomandat sa se faca? E util? E complicat? Ce anume implica?
Multumesc enorm de mult si raman dator.
1- Iti recomand sa demontezi pompa de benzina,sa o pui intr-un vas in care vei turna 1l de decarburol cumparat de la orice magazin de piese auto si apoi o vei alimenta cu tensinune inversa de la un acumulator dar mare atentie
sa nu produci scanteie ca iei foc ,deci efectiv plusul devine minus si viceversa ca pompa sa se invarteasca in sens invers decat cel normal pentru a scoate mizeria din turbina.O vei lasa sa functioneze cam 30 minute dar trebuie neaparat sa fie toata scufundata in solutie iar firele de conectare la baterie sa aiba macar 1,5 m ca sa nu ajunga scanteia la vas la cuplarera bornelor.
2- Vei masura tolerantele tachetilor exact cum am recomandat si colegului de mai sus si vii cu datele.
Am ascultat fisierul video si motorul juri ca e diesel nicidecum benzina,atat de rau bat tachetii.
3- Referitor la scartait verifica daca nu cumva fulia de pe vilbrochen,cea care antreneaza accesoriile nu cumva are crapaturi in mansonul de cauciuc de la mijlocul ei.
AMR 3 mesaje