17 Dec 2012, 14:15
18 Dec 2012, 15:50
19 Dec 2012, 17:47
19 Dec 2012, 18:55
19 Dec 2012, 20:12
$1 scrie:$2una ziua, am vorbit adineauri la telefon, uitati aici si topicul, linkul catre youtube-ul cu sunetul identic este in primul post. Multumesc!
$1 scrie:$2alut,
Dl Gabi, am scanat aici hartia care mi-a fost data de la service`ul unde am facut directia ca sa imi spuneti o parere. Multumesc !
$1 scrie:$2una seara!daca se poate sa ma ajutati cu o problema...am un focus 1.4 16v cod motor fxdd an de fabricatie 2000.in momentul cand o scot din viteza turatia la motor scade cam pe la 600 apoi urca cam pe la 900 1000 apoi iar coboara si tot asa ,lucrul asta il face si cand masina sta pe loc ,daca o turez cand coboara acul de la turometru scade urca de vreo 3 4 ori.relantiul este putin subturat cand se stabilizeaza.pana acum am facut urmatoarele-am schimbat iscv ,senzor clapeta acceleratie,senzor map sau maf cel aflat sub galeria de admisie langa alternator,schimbat baterie pt ca atunci cand scade turatia scade si intensitatea la lumina,curatat galeria de admise(data jos de pe masina si spalata)schimbat bobina de inductie,schimbat filtre (benzina aer) schimbat fise plus bujii,schimbat distributie,am schimbat furtunul acela de sub galeria de admisie cu tot cu diuza,schimbat racord flexibil ,am scos catalizatorul,am schimbat supapa de purjare vapori benzina cu tot cu releul de pe ea,schimbat senzor temperatura apa cel care se afla intre bujii........si as mai incerca sa schimb ceva dar nu mai stiu ce ca sa pot sa rezolv problema pentru ca e deranjanta.am fost la cateva diagnoze inclusiv cea de la reprezentanta si nu apare nimic.si in momentul cand o pornesc ,nu tot timpul ,nu urca cum ar fi normal la 1100 sau 1200 ci ramane la 700 si fluctueaza pana apas pe acceleratie si in momentul ala creste la 1200 si ramane acolo pana se incalzeste.daca se poate sa ma ajutati va multumesc anticipat.
$1 scrie:$2au am putea sa vorbim cu un moderator, sa-i modifice nr. de mesaje de la 6000 la 2000
Ce sa facem dl. Gabi ... daca ne parea rau ca ne parasiti ...
SPOR!
$1 scrie:$2alutare D-nul Gabi si numai respect pentru munca depusa
Am si eu 2 intrebari daca se poate![]()
In primul rand pentru masina din semnatura relantiul este putin cam aspru dar nu devine aspru imediat ce ajunge motorul la relanti ci dupa o perioada de timp (intre 30 secunde si 2-3 minute) iar uneori am surpriza de a sta frumos si rotund la relanti. Un video care sa arate cum facea motorul acum cateva luni: https://www.youtube.com/watch?v=qyXC1Ks ... e=g-crec-u . De atunci nu am stat chiar cu mainile in san si am facut mai multe operatiuni la aceasta. Furtunul in T de la galeria de admisie statea supt cu motorul pornit si l-am inlocuit cu unul original. Uleiul e Formula Ford F 5W30, bujii originale, filtru de aer nou, filtru de combustibil nou original. Dupa toate astea motorul avea acelasi comportament insa cand am schimbat furtunul in T de la admisie baiatul de la reprezentanta mi-a urcat masina pe elevator sa se uite putin la ea ca a sesizat ca parca e evacuarea sparta. Din fericire evacuarea era intacta insa racordul flexibil era rupt. Am inlocuit racordul si abia dupa aceasta operatiune relantiul si-a mai dat drumul putin si nu mai face la fel de urat dar cred ca problema este in continuare aceeasi dar nu mai suna la fel de urat din cauza inlocuirii racordului. Intre timp am observat ca masina e cam lenesa la plecarea de pe loc si i-am facut o diagnoza completa (la Ford) din care au reiesit erori la IACV si la pompa de combustibil din rezervor. Dupa ce au sters erorile si au dat o tura prin zona au pus-o din nou pe tester si de data aceasta a iesit doar pompa de combustibil cu eroare. O sa inlocuiesc pompa cat pot de curand (din pacate e scumpa si nu imi permit chiar acum). Aveti idee daca aceasta problema e de la pompa de combustibil sau ar putea fi altceva? Mentionez ca in primavara am curatat IACV-ul, clapeta de acceleratie era curata ca lacrima deci nu am curatat-o iar amperajul la valva de purjare e normal. Masina are 155000 km, o am de la 143000 km (km reali - am certificat TUV de la posesorul din Germania).
A doua problema e un mic scartait din cand in cand la pornire. Tine maxim 4-5 secunde si apare doar uneori la pornire imediat dupa pornirea motorului. Pare sa se auda de la cureaua de accesorii insa aceasta este in regula (tensiunea pe curea este normala) si nu vad de ce ar scartaii doar la pornire. De asemenea am observat ca daca in momentul in care apare scartaitul ridic pedala de ambreiaj acesta dispare aproape complet (inca se aude dar foarte foarte incet). Ambreiajul l-am schimbat la 150000km si la fel facea si inainte si dupa schimbare (disc+placa+rulment LUK). Daca aveti cea mai mica idee ce ar putea fi v-as fi foarte recunoscator.
In final as vrea sa va cer un sfat legat de reglarea jocului la valve. In manualul masinii scrie ca se face aceasta operatiune la 150000km. Este recomandat sa se faca? E util? E complicat? Ce anume implica?
Multumesc enorm de mult si raman dator.
19 Dec 2012, 20:22
19 Dec 2012, 20:51
19 Dec 2012, 23:40
20 Dec 2012, 02:10
20 Dec 2012, 16:36
20 Dec 2012, 18:48
20 Dec 2012, 20:27
20 Dec 2012, 22:33
21 Dec 2012, 12:32
21 Dec 2012, 15:51
22 Dec 2012, 00:04
22 Dec 2012, 00:09
22 Dec 2012, 11:01
22 Dec 2012, 11:08
22 Dec 2012, 19:03
23 Dec 2012, 19:47
24 Dec 2012, 19:05
01 Feb 2013, 09:31
01 Feb 2013, 14:53
02 Feb 2013, 14:53
06 Feb 2013, 19:15
06 Feb 2013, 23:39
07 Feb 2013, 21:01
07 Feb 2013, 22:40
07 Feb 2013, 22:57