Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford
08 Feb 2013, 21:24
Vreau sa spun ca turbina ,injectoarele,cutia si motorul sunt originale cele venite din fabrica,nu sunt umblate la ele,lucru cam greu de realizat la un Ford la km astia si mai ales in tara.Si daca tot am inceput,in afara de consumabile,discuri,rulmenti spate pot spune ca la 290000km s-a rupt 1 cm,din tija de actionare a pedalei de ambreiaj,motiv pentru care cei de la Skoda au schimbat pompa de ambreiaj din pedala(sa zicem ca trebuia desi nevasta-mea a mers o luna asa pana a ajuns la revizie)plus ambreiajul complet(disc,placa si rulment)pe motiv ca nu poate sa mearga o masina 290000 km cu un ambreiaj!!!!!Am crezut ca mi se face rau cand am vazut discul uzat,la jumatate si tot ambreiajul schimbat degeaba,dar am fost linistit ca oricum masina e pe firma si nu ma costa nimic...

.Asteptam si Fordul la aceste performante,cel putin cel diesel,caci pentru cel de 115 cp Ti-vct am tot respectul si il plasez pe primul loc in preferinte si recomandari la achizitionare!!!Stima.
PS:sper sa nu transformam discutia intr-un versus Focus-Octavia ca nu e locul lui aici.
08 Feb 2013, 21:42
Am eu un prieten cu 1.8 tddi pe focus, are acum 386.000 km, tot asa, neumblat la motor si cutie, medicul meu de familie are un fiesta din 2001 tot 1.8 tddi cu vreo 280.000 km. Parerea mea este ca orice masina i-si rasplateste proprietarul dupa cum e ingrijit ...
Al meu are 243.000 ...

SPOR!
08 Feb 2013, 21:44
Salut,
Skoda numai emblema a ramas de ea incolo totul este concernul VW.
In aceeasi curte unde stau eu,de 5 ani mai locuieste un vecin care are o Octavia din 2006 cu motor de 1.9 si in afara de consumabile adica placute ,filtre si ulei nu prea stiu sa fi schimbat la ea,iar distributia a schimbat-o anul trecut dar bucasaraie,articulatii,directie ceva absolut nimic si zilnic face cu ea cel putin 50 km deoarece nu lucreaza in localitate.
Singurul dezavantaj care il are,este putin galagioasa deoarece are pompa de injectie clasica Bosh dar e enorm de durabila in timp.
08 Feb 2013, 22:07
In ciuda faptului ca e din concernul VW, mie din hrupul VAG i-place Audi, Skoda si Seat, dar tocmai VW nu i-mi place si nu stiu de ce. Nu vreau sa ma intelegeti gresit, nu zic ca fordul e mai bun decat marca x sau y, stiu ca sunt masini bune cele din grupul VAG, dar dintre astea tocmai VW nu i-mi place ... Oare de ce?
08 Feb 2013, 22:23
Deoarce sunt prea patratoase, mie unu nu-mi place grupul Vag, deloc, toate sunt la fel.
08 Feb 2013, 22:30
De la grupul VAG imi place enorm de mult passatul 2005-2009. Insa nu au diesel pentru el

((...cel de 1.9 si 105caluti se cam sufoca iar de 2.0 tdi 140 cp nu mai are rost sa comentez
08 Feb 2013, 22:32
Eu fac referire la partea mecanica ca durabilitate in timp si exploatare nu discut despre design.
08 Feb 2013, 23:55
am o problema la un escort 97 1.4 / in mers cand apas frana sa incetinesc da scade turatiile si da sa moara motorul,cand iau de volan stanga dreapta pe loc creste si scad turatiile ,cand apas frana pe loc scad turatiile si la relanti cam balbaie motorul nu merge rotund dak ma poate ajuta cineva
09 Feb 2013, 07:42
Completeaza-ti profilul.
Daca esti din Bucuresti, suna-l pe dl. Gabi si fa-ti o programare. Cred ca asa iesi cel mai bine din toate punctele de vedere ...
SPOR!
09 Feb 2013, 15:05
$1 scrie:$2m eu un prieten cu 1.8 tddi pe focus, are acum 386.000 km, tot asa, neumblat la motor si cutie, medicul meu de familie are un fiesta din 2001 tot 1.8 tddi cu vreo 280.000 km. Parerea mea este ca orice masina i-si rasplateste proprietarul dupa cum e ingrijit ...
Al meu are 243.000 ...

SPOR!

O precizare:vorbesc de FF2,cel dupa 2005.Cat priveste tractorasul de 1,8 tddi 90 cp,eu am o vorba:masini care merrg 1000 de ani!!!!Cat despre Octavia,are si ea un defect:cei drept e cam zgomotoasa dar deh,si frumoasa si laptoasa si devreme-n pat acasa nu se poate !!!!Iar aici vorbesc doar strict legat de partea mecanica,aspectul tine doar de gustul fiecaruia.Stima.
09 Feb 2013, 15:52
$1 scrie:$2m o problema la un escort 97 1.4 / in mers cand apas frana sa incetinesc da scade turatiile si da sa moara motorul,cand iau de volan stanga dreapta pe loc creste si scad turatiile ,cand apas frana pe loc scad turatiile si la relanti cam balbaie motorul nu merge rotund dak ma poate ajuta cineva
Salut,
Ai ABS pe masina?
Vezi ca pleaca o conducta de plastic negru din galeria de admisie si merge in supapa unisens de pe cilindrul de vacuum al pompei de frana,exista posibilitatea ca aceasta sa fie defecta si sa nu mai inchida ca lumea.
Mai poate fi si motorasul pas cu pas care se poate curata.
10 Feb 2013, 15:32
Salut,
Am si eu o intrebare care nu am gasit un raspuns cat de cat clar. Masina mea fiind pe benzina, iarna cand o pornesc, astept 2-3 minute si dupa plec de pe loc sau cand relantiul ajunge la turatia normala de la 1000 si ceva adica socul? Multumesc
10 Feb 2013, 18:44
Si mai am o problema ce nu a gasit nimeni o rezolvare. La plecarea de pe loc cand este pornit AC-ul este extrem de greoaie, abia pleaca masina, eu inteleg ca ii ia din putere dar parca prea de tot. In rest de la a2-a incolo nu sunt probleme, am fost vara trecuta si presiunea e buna la el, are si freon. Ce sa fac sa inlocuiesc freonul si uleiul ? Multumesc
12 Feb 2013, 23:08
Am urmatoarea situatie cu Focusul meu:
In partea dinspre roata a cutiei de viteza se afla un fel de capac mare negru prins in suruburi de cutie, cu o grarnitura intre el si corpul cutiei de viteze. Am observat astazi ulei de jur imprejurul acestui "capac". In plus am descoperit si senzorul de marsarier fisurat si desigur urme de ulei in jurul acestuia. Acum vreo jumatate de an am schimbat simeringul de la planetara tot pe motiv de scurgere de ulei, dar atunci nu au fost descoperite si celelalte probleme. Masina are "doar" 83.000 km, este din 2009, motor de 1.6 benzina. Cutia este fara buson de scurgere. Senzorul il voi schimba dar uleiul din zona acelui "capac" ma ingrijoreaza.
Aveti vreo sugestie? Multumesc.
13 Feb 2013, 21:19
Voi chiar nu stiti sa cititi?
$1 scrie:$2b]Salut,
........ este momentul sa pricepeti ca nu mai raspund la intrebarile care privesc defectiunile masinilor voastre ci raspund numai la acele mesaje care fac referire la unele reparatii care vreti sa vi le execut contra cost,am terminat cu actele de caritate.
......
Deci pe privat voi raspunde numai acelor colegi care au lucrari de efectuat contra cost,restul sa nu mai aveti asteptari.
......
.
15 Feb 2013, 19:15
Salutare d-le Gabi. As avea si eu o intrebare. La un ford fiesta 1.4 tdci 105.000Km am incercat sa curat pt prima data egr-ul. La iesirea din egr spre admisie se afla un schimbator de caldura (sau epurator) care are circa 15 tevi de diametru mic din care am reusit sa desfund doar 6. Am incercat o baie in diluant, ceva sol de degripat, fierbere in apa +soda caustica. Am reusit sa desfund doar 6 tevusti la care am acut acces sa actionez mecanic. Depunerea este pietrificata, arata ca o mina de creion doar ca de diametru mai mare. Aveti la cunostinta daca exista o solutie care ar putea inmuia depunerea? Atasez si o poza cu piesa. Aceasta este confentionata din inox si are un pret destul de piperat. Multumesc anticipat. Respecte...
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

15 Feb 2013, 19:47
$1 scrie:$2e la grupul VAG imi place enorm de mult passatul 2005-2009. Insa nu au diesel pentru el

((...cel de 1.9 si 105caluti se cam sufoca iar de 2.0 tdi 140 cp nu mai are rost sa comentez

degeaba spui tu ca cele de 105 se sufoca, merg chiar foarte bine, daca vrei racheta, cumpara un V6 si gata ai racheta. La cele de 140 de CP am auzit si eu ca sunt problematice la pompe in special, injectoare etc, dar am auzit ca anumite motoare (banuiesc dupa o serie ceva te poti lua)
26 Feb 2013, 07:20
$1 scrie:$2alutare d-le Gabi. As avea si eu o intrebare. La un ford fiesta 1.4 tdci 105.000Km am incercat sa curat pt prima data egr-ul. La iesirea din egr spre admisie se afla un schimbator de caldura (sau epurator) care are circa 15 tevi de diametru mic din care am reusit sa desfund doar 6. Am incercat o baie in diluant, ceva sol de degripat, fierbere in apa +soda caustica. Am reusit sa desfund doar 6 tevusti la care am acut acces sa actionez mecanic. Depunerea este pietrificata, arata ca o mina de creion doar ca de diametru mai mare. Aveti la cunostinta daca exista o solutie care ar putea inmuia depunerea? Atasez si o poza cu piesa. Aceasta este confentionata din inox si are un pret destul de piperat. Multumesc anticipat. Respecte...
Salut,
Ai incercat cu decarburol sau decarbusolv?
Se gaseste la orice magazin de piese auto.
26 Feb 2013, 20:05
Salutare D-nul Gabi si mii de multumiri (cu scuze pentru intarziere) pentru raspunsul oferit aici:
viewtopic.php?f=33&t=25993&start=3675#p1176467Am verificat jocul tachetilor (nu mai tin minte valorile) dar toate erau in parametrii dati de Ford atat ptr admisie cat si pentru evacuare. M-am bucurat foarte mult sa descopar ca nu era nici un fel de depunere in motor sau pe capacul culbutor pe interior

Am descoperit pana la urma ce facea acel zgomot ca de diesel: rola de la cureaua de accesorii avea joc destul de mare. Am schimbat si rola si cureaua si acum toarce ca o pisicuta

Din fericire nu a fost nevoie sa dau jos pompa de combustibil intrucat nu ea era de vina pentru relantiul instabil ci chiar eternul IACV (pus pe tester am vazut cum oscila valoare de deschidere atunci cand motorul facea urat). De scartaitul la pornire (din cand in cand) nu am scapat. Am inspectat fulia de la arbore si e ok acel cauciuc de pe mijlocul fuliei. Se poate sa fie de la pompa de servo? Daca da, ce-mi recomandati sa fac? Mentionez ca servo functioneaza normal si doar la viraj maxim face sunet dar nu foarte puternic (nu se aude decat daca e liniste si am geamul deschis si incerc oricum tot timpul sa evit rotirea la maxim a volanului). Multumesc mult! Raman dator cu un demidulce de Recas
26 Feb 2013, 20:32
Salutare la toata lumea de pe acest topic,si in special Domnului Gabi ,si ma bucur ca a revenit inapoi pe discutii ,dupa ce pe la sfirsitul anului trecut ,spunea ca nu ne mai scrie, dar vad ca prima lui dragoste ,cum dumnealui o numea adica Fordul nu l-a putut lasa indiferent la problemele fordistilor.Iar de aici noi nu avem decit de cistigat.Desi nu ti-am scris nici o data ,te-am citit aproape de fiecare data cu placere ,si de fiecare data chiar ai scris foarte corect chiar te pricepi foarte bine ,aici experienta isi spune cuvintul,dar tinerii din ziua de azi nu stiu ce e aia si cu ce se maninca .Nu am intrat de multisor pe forum si azi surpriza : Bibanul47 a revenit,bravo... vede-ti lumea are nevoie de dumneavoastra asa ca tineti aproape si chiar va multumesc! O seara buna!!
28 Feb 2013, 12:07
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2alutare d-le Gabi. As avea si eu o intrebare. La un ford fiesta 1.4 tdci 105.000Km am incercat sa curat pt prima data egr-ul. La iesirea din egr spre admisie se afla un schimbator de caldura (sau epurator) care are circa 15 tevi de diametru mic din care am reusit sa desfund doar 6. Am incercat o baie in diluant, ceva sol de degripat, fierbere in apa +soda caustica. Am reusit sa desfund doar 6 tevusti la care am acut acces sa actionez mecanic. Depunerea este pietrificata, arata ca o mina de creion doar ca de diametru mai mare. Aveti la cunostinta daca exista o solutie care ar putea inmuia depunerea? Atasez si o poza cu piesa. Aceasta este confentionata din inox si are un pret destul de piperat. Multumesc anticipat. Respecte...
Salut,
Ai incercat cu decarburol sau decarbusolv?
Se gaseste la orice magazin de piese auto.
Multumesc pentru sfat D-le Gabi. Am rezolvat problema, am curatat acel epurator, a iesit ca nou. Daca tot am avut desfacute conductele de aer am curatat si senzorul debitmetrului de praf. Credeti ca la acest nr de km 105.000 ar trebui curatata si turbina sau ajunge cate o talpa de 4-5 min din cand in cand. La montare m-am gandit sa dau cu sprei de contacte toate mufele ce le-am scos nu cred ca strica, nu? Multumesc si spor la treaba in continuare.
01 Mar 2013, 00:52
Salut,
Ai facut foarte bine cu spray-ul dar operatia asta trebuie facuta la fiecare inceput de anotimp friguros deoarece toate contactele fac condens cand se face trecerea de la cad la rece,adica in momentul in care vii cu masina dintr-o cursa.
Referitor la turbo,e bine sa va obisnuiti ca atunci cand veniti de undeva si parcati masina,sa turati de 2-3 ori motorul in gol inainte de oprire deoarece se si curata si in afara de asta ii lungiti enorm viata turbinei deoarece ramane amorsata cu ulei si la viitoarea pornire se unge instantaneu.
01 Mar 2013, 02:17
$1 scrie:$2m urmatoarea situatie cu Focusul meu:
In partea dinspre roata a cutiei de viteza se afla un fel de capac mare negru prins in suruburi de cutie, cu o grarnitura intre el si corpul cutiei de viteze. Am observat astazi ulei de jur imprejurul acestui "capac". In plus am descoperit si senzorul de marsarier fisurat si desigur urme de ulei in jurul acestuia. Acum vreo jumatate de an am schimbat simeringul de la planetara tot pe motiv de scurgere de ulei, dar atunci nu au fost descoperite si celelalte probleme. Masina are "doar" 83.000 km, este din 2009, motor de 1.6 benzina. Cutia este fara buson de scurgere. Senzorul il voi schimba dar uleiul din zona acelui "capac" ma ingrijoreaza.
Aveti vreo sugestie? Multumesc.
Imi permit sa mai aduc o data in discutie problema mea de mai sus. Imi puteti da vreun sfat dl. Bibanu? Mentionez ca intre timp am schimbat senzorul de marsarier si la verificarea uleiului din cutie am constatat ca era putin in plus, in sensul ca l-am lasat sa se scurga pana ce a ajuns la nivel (la busonul de umplere). Multumesc.
01 Mar 2013, 07:47
Salut,
Te rog frumos sa postezi o poza deoarece ma gandesc la doua posibilitati si nu sunt convins la care capac faci referire intrucat nu am prins niciun Focus 2008 ci numai 2007 si sunt in dilema daca este vorba de capacul de la parghiile care fac vitezele si in acest caz e vorba de simering sau capacul cutiei de viteze si este vorba de o garnitura.
01 Mar 2013, 09:43
$1 scrie:$2alut,
Te rog frumos sa postezi o poza deoarece ma gandesc la doua posibilitati si nu sunt convins la care capac faci referire intrucat nu am prins niciun Focus 2008 ci numai 2007 si sunt in dilema daca este vorba de capacul de la parghiile care fac vitezele si in acest caz e vorba de simering sau capacul cutiei de viteze si este vorba de o garnitura.
Din pacate nu am acum posibilitatea sa intru sub masina pentru poza, dar cautand pe net am gasit ceva similar:

Este vorba de imbinarea intre capacul acela negru din spate (partea de sus a pozei) si restul cutiei (partea de aluminiu). Urma de ulei este de jur imprejurul capacului, ca si cum ar scapa pe la garnitura. Ar putea avea vreo legatura cu cantitatea mai mare de ulei din cutie? Eu nu sunt prea multimit de modul cum functioneaza cutia, dar alte persoane care mi-au condus masina nu au avut nimic de reprosat

Mie mi se pare ca opune rezistenta in primele 2 trepte, mai ales cand este motorul rece. Am patit o singura data sa sara singura din treapta 2, dar cred ca nu intrase complet (eram in panta, la vale, si cobora din inertie cu frana de motor).
Multumesc pentru ajutor.
01 Mar 2013, 13:19
Salut,
Ok acum putem discuta cu cartile pe masa
Este vorba de capacul care vine peste viteza a-V- a si totodata inchide si cutia de viteze.
Iti recomand sa nu schimbi garnitura ci sa demontezi capacul dupa care degresezi foarte bine cu o carpa curata imbibata in benzina,atat suprafata de etansare a capacului cat si a cutiei de viteze dar ar fi bine ca dupa scurgerea uleiului sa ridici cu cricul mult mai mult caroseria de pe partea soferului pentru a nu mai se scurge uleiul ramas inainte de a face degresarea.
Dupa vreo 15 minute vei intinde pe suprafata de imbinare a capacului,un strat de vreo 1-2 mm de solutie pentru pierderi de ulei care arata ca un tub de pasta de dinti si se numeste Gasket si il gasesti la orice magazin de piese auto dupa care il montezi dar nu ai voie sa bagi uleiul inapoi in cutie decat dupa vreo 8 ore sau daca ai o aeroterma sa sufle aer cald in acea zona il poti introduce dupa vreo ora.
Incerca sa faci ce ti-am recomandat si nu te multumi sa schimbi garnitura aceea cu una noua deoarece iar va curge.
Ai mai intrebat daca nu cumva curge ca ar fi ulei mult in cutie dar raspunsul este ca nu are legatura ca este nivelul mai mare,capacul trebuie sa etanseze dar sunt facute asa cum sunt facute si nu are rost sa discutam.
Spor la treaba.
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

- gasket 1.jpg (3.08 KiB) Vizualizat de 5356 ori
-

- gasket.jpg (4.6 KiB) Vizualizat de 5356 ori
01 Mar 2013, 13:27
As vrea sa va multumesc dar din pacate nu se pune problema ca am revenit ci doar ca uneori nu ma pot abtine sa raman indiferent la problemele colegilor si de aceea sa nu va asteptati sa mai raspund la toate problemele cu toate ca as vrea sa raman ca o amintire frumoasa in mintea voastra,poate in viitorul apropiat...
01 Mar 2013, 13:35
Multumim si noi pentru sfaturile dvs !
01 Mar 2013, 13:39
Multumesc mult pentru raspuns. Ma speriasem putin cand am vazut aceasta scurgere. Am senzatia ca trebuie data jos cutia pentru a desface acel capac, ceea ce implica cam multe operatiuni pentru o scurgere asa de mica. O voi monitoriza si la momentul oportun voi face reparatia conform sfaturilor dvs. Toate cele bune!
02 Mar 2013, 13:45
Sa traiti domnu Gaby!!!
Am reusit sa vand FF2 din semnatura si acum doresc sa achizitionez o alta masina care sa aiba caracteristicile:
Pret - max 5000 e
Carburant - diesel
Consum - max 5,5%
Motor - maxim 1,6
Caroserie - berlina/hatchback
An - dupa 2006
Nu mai doresc neaparat gama FORD.
Ce marca, dotari ar trebui sa caut? Ce imi recomandati la pretul asta?
Inclusiv daca e ok benzina/diesel. Pana acum am avut si diesel, si benzina, si GPL si cel mai mult imi placea diesel-ul.
Va multumesc anticipat!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.