Vreau sa spun ca turbina ,injectoarele,cutia si motorul sunt originale cele venite din fabrica,nu sunt umblate la ele,lucru cam greu de realizat la un Ford la km astia si mai ales in tara.Si daca tot am inceput,in afara de consumabile,discuri,rulmenti spate pot spune ca la 290000km s-a rupt 1 cm,din tija de actionare a pedalei de ambreiaj,motiv pentru care cei de la Skoda au schimbat pompa de ambreiaj din pedala(sa zicem ca trebuia desi nevasta-mea a mers o luna asa pana a ajuns la revizie)plus ambreiajul complet(disc,placa si rulment)pe motiv ca nu poate sa mearga o masina 290000 km cu un ambreiaj!!!!!Am crezut ca mi se face rau cand am vazut discul uzat,la jumatate si tot ambreiajul schimbat degeaba,dar am fost linistit ca oricum masina e pe firma si nu ma costa nimic... 

 .Asteptam si Fordul la aceste performante,cel putin cel diesel,caci pentru cel de 115 cp Ti-vct am tot respectul si il plasez pe primul loc in preferinte si recomandari la achizitionare!!!Stima.
PS:sper sa nu transformam discutia intr-un versus Focus-Octavia ca nu e locul lui aici.