Saptamana trecuta am continuat reparatia motorului Ford 2.8 V6,care de fapt am inceput sa o descriu la pagina 49 a acestui topic,prin pasuirea supapelor in chiulase.
Dupa demontarea totala a motorului,sa ajuns la concluzia ca blocul motor este bun si merge direct segmentat,fara a mai necesita bucsare,iar vilbrochenul neavand ovalitate sau uzura,a ramas la standard doar s.au schimbat cuzinetii,deci in concluzie s.au cumparat urmatoarele:
-kit garnituri motor,
-set segmenti standard,
-set cuzineti standard,
-pompa de ulei,
-imbus antrenare pompa de ulei,
-filtru ulei,
-ulei.
Au fost folositi segmenti de buna calitate,cu segmentii de foc fiind cromati,iar cei de ungere fiind model stiroflex din 3 bucati,omida cum mai spunem noi mecanicii.
Intruna din poze se pot vede cele 2 pinioane care alcatuiesc distributia si daca privim cu atentie locul indicat de surubelnita,putem observa ca pe cele 2 pinioane exista cate un punct si cand distributia este reglata,aceste puncte se suprapun unul peste celalalt.
Ordinea de reglare a culbutorilor se face in zig zag de la stanga la dreapta si mergand din fata in spate.
Vazut motorul din fata,cilindrul nr.1 se afla in fata stanga.
5 6 3 4 1 2