Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford
Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati sau .
16 Noi 2009, 14:37
Eu sunt perfect convins ca motorul nu are nici o problema si o sa te convingi curand,am mai mentionat si data trecuta,ca uleiul se spuma si devenea de culoarea la cafeaua cu lapte daca patrundea lichid de racire in baie.
Dupa un nr. de km te rog sa mai revii cu detalii.
16 Noi 2009, 19:20
Am si eu o nelamurire.
De cand a venit frigul, la prima pornire pina se incalzeste motorul, sa zicem pina urca acul cam la un sfert, motorul nu mai clantane "tacanit metalic", cum se incalzeste tacane de mai mare dragul.
16 Noi 2009, 20:24
Pentru ca la pornire uleiul are o vascozitate mai mare iar dupa incalzire se dilueaza si supapele datorita tolerantelor mici,la rece au o anumita toleranta pe cand la cald se dilata si raman putin deschise sufland in admisie.
16 Noi 2009, 21:25
Giovani!!! Roaga-te, daca bate vantul mai tare, sa nu-ti bata din fata!
16 Noi 2009, 22:03
Maestre,am inteles ideea,trebuie intai sa demontez si dupaia sa comand.
Indiferent ce ar fi de vina,oricum le schimb,in afara de Universitatea Craiova,scorpiuta e a doua iubire a mea,si am bagat foarte multi bani in ea,dar nu regret nimic,am preferat sa imi iau de la gura dar sa mearge scorpiuta,asa ca orice ar fi tot le schimb chiar daca vin sarbatorile de iarna.Cea mai mare suparare a mea este cand pierde Universitatea Craiova sau cand nu imi merge scorpiuta,prefer sa nu platesc taxa la Facultate decat sa nu mearga scorpiuta.
Taticule,daca bate vantul din fata ii pun catarg cu panze ca la corabie si tot ajung cu ea pana acasa

,cea mai buna faza este ca de cate ori s-a stricat pana acum,majoritatea cazurilor sa intamplat in fata blocului,deci nu ma lasa balta in camp
16 Noi 2009, 22:06
Dl Gabi daca se poate si nu va deranjez va rog o mica parere la masina din semnatura ca nu mai stiu ce sa-i fac.......Azi i-am pus catalizator nou si bobine noi si tot asa merge. Afuma bujiile nu trage cum trebuie, mult fum negru la acceleratie si consum enorm de benzina.Mai ramane pe maine sa-mi pun si senzorul de la axul cu came.Sa fie de la el oare?Ce-i dubios este ca inainte de a merge la reprezentanta ford sa-i fac testul, i-am mai facut doua teste si nu mi s-a gasit nimic.Vineri cand am fost la ford mi-au dat asa: P0102, P0135, P0141 si P0340. Sa desfac oare iarasi cablajul de la motor? desi l-am facut eu cu mana mea sa fiu sigur ca nu se ating firele unele de altele(am izolat fiecare fir in parte de la un capat la altul pt ca aveam in multe locuri puscata izolatia).Nu mai prea stiu ce sai fac....am pus bujii noi (bosch), fise noi bosch, bobine noi beru, catalizator nou, am verificat pompa benzina care e ok, injectoarele la fel curatate, verificate si sunt si ele ok, presiunea in rampa iarasi verificata si e totul ok, compresia la motor este si ea ok (nu consuma ulei si acuma nici nu mai baga benzina in baia de ulei). Singura problema e ca afuma bujiile, consuma enorm si scoate fum negru mai rau ca un diesel.Daca ati putea sa-mi spuneti ce si cum sa mai verific...orice idee e bine venita si va fi aplicata, numai sa-i dau odata de capat. Va salut.Numai bine.
16 Noi 2009, 23:38
Practic asa a si fost....cum am mers asa am si venit.Doar cu cele 4 erori si banii care i-am dat pe test.
16 Noi 2009, 23:47
P0102 - Mass Air Flow (MAF) Circuit Low Input
P0135 - HO2S Sensor Circuit Malfunction (HO2S-11)
P0141 - HO2S Sensor Circuit Malfunction (HO2S-125)
P0340 - Camshaft Position (CMP) Sensor Circuit Malfunction
mai multe
17 Noi 2009, 00:25
Poftim,uite aici un baiat destept,nene Adriane cu ce te ocupi?
Daca nu sunt indiscret,bineinteles.

Vad ca esti si veteran pe forum.
17 Noi 2009, 00:39
Mersi mult adrian de informatii.Cat de cat acuma stiu ce si unde sa caut.
17 Noi 2009, 19:09
Redeschid un vechi subiect care il abordez in fiecare luna.
ATENTIE
Din momentul de fata imi rezerv dreptul de a nu mai raspunde la mesajele private,chiar cu riscul de a va crea o impresie proasta despre mine.
M.am saturat in fiecare seara cand intru pe forum sa gasesc mesageria privata plina de probleme tehnice si sa stau toata noaptea sa scriu la fiecare in parte cum se pune distributia la punct la motorul X,Y si Z,fapt de care nu poate beneficia totata lumea care se loveste de aceeasi problema.
REPET
Nu mai solicitati atatea date pe MP,va rog sa expuneti toate intrebarile tehnice pe acest topic care a fost creat special in acest scop.
Nu este normal sa atragem in domeniul privat intrebari de acest gen,trebuie expuse pe fata forumului ca sa poata vede toata omenirea si eu sa nu stau sa repet ca un papagal,va spun mereu si va suparati pe mine,acestea nu sunt lucruri de ascuns doar nu facem trafic de substante halucinogene,substante care cred ca vor fi legalizate si acestea de prea distinsul tata al lui EBA.
Acest forum a fost creat tocmai in acest scop,de a ajuta useri cu probleme tehnice,deci sa fiti convinsi ca nu rade nimeni de voi ca nu stiti sa montati o distributie sau sa efectuati o operatie de alt gen.
Deci rugamintea mea este de a pastra MP numai pentru probleme strict personale.
Va multumesc.
25 Noi 2009, 21:34
Saptamana trecuta am continuat reparatia motorului Ford 2.8 V6,care de fapt am inceput sa o descriu la pagina 49 a acestui topic,prin pasuirea supapelor in chiulase.
Dupa demontarea totala a motorului,sa ajuns la concluzia ca blocul motor este bun si merge direct segmentat,fara a mai necesita bucsare,iar vilbrochenul neavand ovalitate sau uzura,a ramas la standard doar s.au schimbat cuzinetii,deci in concluzie s.au cumparat urmatoarele:
-kit garnituri motor,
-set segmenti standard,
-set cuzineti standard,
-pompa de ulei,
-imbus antrenare pompa de ulei,
-filtru ulei,
-ulei.
Au fost folositi segmenti de buna calitate,cu segmentii de foc fiind cromati,iar cei de ungere fiind model stiroflex din 3 bucati,omida cum mai spunem noi mecanicii.
Intruna din poze se pot vede cele 2 pinioane care alcatuiesc distributia si daca privim cu atentie locul indicat de surubelnita,putem observa ca pe cele 2 pinioane exista cate un punct si cand distributia este reglata,aceste puncte se suprapun unul peste celalalt.
Ordinea de reglare a culbutorilor se face in zig zag de la stanga la dreapta si mergand din fata in spate.
Vazut motorul din fata,cilindrul nr.1 se afla in fata stanga.
5 6 3 4 1 2
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

- setul de segmenti
-

-

-

-

- pompa de ulei
-

-

-

-

-

26 Noi 2009, 18:43
Acum daca ai scapat de necazuri,duminica invita si tu mecanicul la un gratar si dupa terminarea consumatiei pune.i nota de plata in fata.
Vezi sa nu fie cricul bagat sub gratar si sa o ia micii la vale.
27 Noi 2009, 11:34
asa ar trebuii cu mecanici astia de 2 lei

buna asta cu micii bibane,mi-ai facut o pofta de mici.
Gata,azi imi iau sotia si ceva prieteni si mergem la cabana sa facem mici si sa bem bere/vin/rachiu.
Daca ai drum prin Sibiu te invit la un mic de Sibiu

si un rachiu de casa
numa bine!
27 Noi 2009, 17:39
Daca trec pe acolo si mi se strica masina,te caut.
Pana atunci multumesc de invitatie si pofta buna.
28 Noi 2009, 22:56
Traiasca domnu gabi,am si eu niste probleme in care va rog daca se poate sa ma ajutati.
Imi papa ulei,nu pierde ci pur si simplu dispare din motor,toata lumea imi spun segmenti dar eu ma gandesc la urmatorul lucru,nu poate sa pape ulei si pe la supape(pe la semeringurile de supapa),eu acum stiu ca culbutorii sunt hidraulici dar totusi n-ar trebui sa aibe si supapele astea semeringuri??
Stiti ca am planat chiuloasa deoarece nu mai era plana mai acum cateva luni de zile,dar imi pare ca merge mai incet parca nu mai are puterea asa mare de urcare in rpm . Ce ar fi de facut in afara de schimbat chiuloasa?? Se mai poate face ceva??
Am schimbat amreiajul ieri kit coplet de la LUK,am pus decat placa de presiune si rulmentul si nu inteleg de ce nu ia scart-uri,kitul anterior care a fost pe masina tot de la luk/motorcraft a fost si desi era la jumatea vietii lua scart si in a doua,acum cu placa si disc nou de abia ia un pic lasa max 30 de cm de cauciuc pe asfalt.
Imi cer scuze de romanu` meu de intrebari si va multumesc anticipat pentru raspuns.
29 Noi 2009, 00:29
Am avut discutii de acest gen cu ceva colegi de forum care tot asa le disparea uleiul si eu le.am mentionat ca este vorba de segmenti dar ei nu m.au crezut si dupa schimbarea simeringurilor de supape nu a fost simtita o schimbare majora ci din contra,a fost insesizabila.
Referitor la faptul ca ai rectificat chiulasa,fenomenul este tocmai invers,motorul este mai comprimat,deci devine mai nervos si creste foarte putin consumul.Sunt convins ca distributia este defazata aiurea sau reglajul pastilelor de la tacheti nu a fost facut corespunzator,acest motor nu are tacheti hidraulici,reglajul fiind manual.
La montare ambreiajului,am mai mentionat de nu stiu cate ori,ca placa de presiune se sterge sau spala cu benzina deoarece din fabricatie ea are un strat de vaselina de conservare foarte subtire,ca sa nu rugineasca si datorita acestui fapt vaselina se imbiba in ferodoul discului si dureaza o buna perioada de timp pana cand aceasta se arde prin frecare.
29 Noi 2009, 09:53
Domnu Gabi,motorul este 1.6 16v Zetec DOHC cu tachetii hidraulici,nu va mai aduceti aminte cand v-am dat mesaj si v-am zis ca m-am chinuit sa-i descarc manual o zii intreaga,si mi-ati recomandat dvs. sa-i descarc la menghina cu o tubulara mica.In orice caz eu dupa ce i-am descarcat nu i-am mai pus fiecare pe gaura lui ci de abia am reusit sa tin cont de evacuare si de admisie,iar acum cand pornesc motorul se aud 5-10 min cum clantane pana se incarca ei sau pana se incalzeste motorul.
De mancat mananca cam 500 ml la luna,eu de aceea m-am gandit ca ar fi pe la semeringurile de supapa daca o avea asa ceva,ca eu n-am vazut cand am desfacut motorul si chiuloasa si nici nu ma-m uitat dupa semeringurile supapelor.
Ce segmenti mi-ati recomanda care sa reziste la rpm-uri ridicate,intr-un cuvant o firma buna de segmenti buni.
Va multumesc pentru atentie si nu stiu de ce dar cred ca o sa ajunga la dvs. forte curand masina asta pentru o revizuire totala.
29 Noi 2009, 18:18
Da Ionel ai perfecta dreptate,eu eram cu gandul la Ford Focus 1.6 16V.
Doua zile nu am lucrat datorita faptului ca am avut un eveniment nefericit in famile si aseara am lucrat pana la 23.20,cu toate ca nu am voie sa lucrez mai mult de max. 4/5 ore pe zi din cauza starii de sanatate si se poate vede ca am intrat pe forum tocmai la 23.30,dar sa revenim la subiect.
Motorul tau intradevar are tachti hidraulici dar repet,eu am intrat pe forum cu gandul la Focus si imi amintesc si discutia cu coprimarea la menghina,dar pot sa.ti spun ca desperecherea lor din chiulasa este un lucru foarte grav deoarece fiecare a lucrat in felul lui si nu este admis sa ii permuti intre ei.
Daca va spun procedeul meu de lucru o sa radeti de mine,eu folosesc cofrage de oua pentru pastrarea tachetilor demontati si astfel este imposibil sa ii incurci.
Chiulasa ta este echipata cu simeringuri de supape dar nu le vezi din cauza arcurilor si referitor la ulei,degeaba imi spui ca motorul mananca 500 ml de ulei la luna,pentru ca eu nu te cunosc si nu pot sti sau aproxima cati km faci tu lunar.
29 Noi 2009, 21:45
Metoda cu cofragu de oua am descoperit-o dupa ce i-am incurcat intre ei,deci automat prea tarziu,acum ar trebui schimbati??
Si inca o chestie rulmentu` de la kit-ul asta de ambreiaj nou are joc cam mare si carcasa de plastic,mi s-a recomandat sa-l pun pe cel vechi inapoi,dvs. ce ziceti??
Eu acuma am data jos si cutia si baia de ulei si volanta si tot ca mi s-a ciupit garnitura de la baie cand a bagat partea cu semeringu pe arbore si mi-a pierdut 2 l de ulei,si automat revin la o intrebare mai veche:se merita sa iau din volanta?? Cu ce ma-r ajuta,in afara de faptul ca o sa fie mai usoara??
Ce motor ar merge pe benzina la masina mea?? Vreau ceva mai multi caluti si capacitate cilindrica mai mare si poate dupa si un turbo.
Va multumesc anticipat pentru raspuns,o seara placuta si multa sanatate la toata familia.
29 Noi 2009, 22:40
Eu nu pot sti de ce finante dispui ca sa.ti pot recomanda cumpararea tachetilor si mai ales acum de sarbatori,parerea mea este sa mai urmaresti pe la "ocazii" deoarece mai apar chiulase sparte si poti lua de acolo.
Prin strunjirea volantei castigi ture dar pierzi putere.
Rulmentul de presiune nu conteaza ca are joc in carcasa,important este sa nu aibe joc in inelele de ansamblare.
Poti monta motorul de 2000 cm3.
Multumesc la fel.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.