Coltul Media

Airbag în gură din cauza muzicii Queen

Imagini/Filme/Sunete diverse

Moderatori: KomandantuR, adicristea

Airbag în gură din cauza muzicii Queen

Mesajde alexandrusavu » 12 Mar 2008, 23:19

Astazi vom vedea cat de avantajos este sa asculti manele in masina ci nu rock. Spre exemplu, tipul din imagine “simte” muzica folosind bordul pe post de darabana. Dezavantajul lui ar fi faptul ca muzica ascultata este o celebra piesa Queen. Sunt sigur ca daca ar fi ascultat manele, nu se intampla asa ceva! ...
http://fulgerica.com/2008/03/12/atentie ... -interior/

no comment :)
Imagine
<photo-blog actualizat bianual>
Cars :
Ford Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi ~115cp, 275Nm [90cp, 215Nm stock]
Avatar utilizator
alexandrusavu
 
Mesaje: 4750
Membru din: 23 Aug 2007, 02:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi 90CP
VIN: WF05XXWPD57U35570

Re: Airbag în gură din cauza muzicii Queen

Mesajde Krupy » 12 Mar 2008, 23:31

=)) =)) =)) =))
Ford Focus IV Active Business 1.5 Ecoboost 180 A8 Absolute Black
Ford Focus III Titanium / 1.5 Ecoboost 150 Lunar Sky
Ford Focus II Trend Collection/ 1,6 TDCi/ 90CP / HB 5 usi / Moondust Silver Metallic
https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=12785&start=30#p1471639
Avatar utilizator
Krupy
1nsane Member
 
Mesaje: 1027
Membru din: 15 Ian 2008, 20:52
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Active 1.5 180 A8

Re: Airbag în gură din cauza muzicii Queen

Mesajde octav_m » 13 Mar 2008, 00:42

hmm... :))
Avatar utilizator
octav_m
Gold Member
 
Mesaje: 682
Membru din: 30 Sep 2007, 03:27
Localitate: Bucuresti
Maşina: -

Re: Airbag în gură din cauza muzicii Queen

Mesajde tomcatmouse » 13 Mar 2008, 10:40

=)) =)) =)) .......dar sigur este fake
Avatar utilizator
tomcatmouse
1nsane Member
 
Mesaje: 1261
Membru din: 26 Oct 2007, 12:37
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mondeo Titanium ,power shift ,pachet S 2011, 2.0 TDCI 163cp,03.2011

Re: Airbag în gură din cauza muzicii Queen

Mesajde Alma » 13 Mar 2008, 12:17

Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: Airbag în gură din cauza muzicii Queen

Mesajde SliceofLife » 13 Mar 2008, 13:26

Airbag-ul se declanseaza mai mult pe energia cinetica detectata.
The only way out is in!
SliceofLife
Gold Member
 
Mesaje: 762
Membru din: 18 Iun 2007, 18:31
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiat Grande Punto, 2007, 1248cc, 75cp - M-Jet

Re: Airbag în gură din cauza muzicii Queen

Mesajde Alma » 13 Mar 2008, 13:34

ca altfel pe timp de vara riscam sa ne sara airbagurile in gura la vreun tunet mai serios cand ne aflam la volan! 8-}
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: Airbag în gură din cauza muzicii Queen

Mesajde ddexter » 13 Mar 2008, 13:55

Nu pot sa cred...
Imagine
Mondeo 2002 TDDI 115,6 CP :))
Avatar utilizator
ddexter
1nsane Member
 
Mesaje: 1436
Membru din: 09 Mar 2006, 17:35
Localitate: Baia Mare
Maşina: Ford, Mondeo, 2002, TDDI 1998cm3, 85 kw, 16"

Re: Airbag în gură din cauza muzicii Queen

Mesajde DanielArdelian2 » 13 Mar 2008, 14:05

$1 scrie:$2irbag-ul se declanseaza mai mult pe energia cinetica detectata.


Esti sigur ? :D

Energia cinetica E = (m * v ^2) / 2

O masina care merge frumos, constant, la 40 Km/h, are o anumita energie cinetica, fara sa fi fost implicata intr-un impact.

Iar eu tocmai am vazut senzorii de airbag pentru airbagurile laterale de pe masina mea si sincer aduc mai mult a senzori de deformare decat de decelerare...Sunt ca un paralelipiped cu laturile pana in 2 cm, galbeni la culoare, fixati pe prag la baza stalpilor centrali.

LE: M-am documentat si se pare ca m-am inselat in privinta modului de functionare a senzorilor. Sunt totusi senzori de decelerare:

$1 scrie:$2Because air bag sensors measure deceleration, vehicle speed and damage are not good indicators of whether an air bag should have deployed. Occasionally, air bags can deploy due to the vehicle's undercarriage violently striking a low object protruding above the roadway surface. Despite the lack of visible front-end damage, high deceleration forces may occur in this type of crash, resulting in the deployment of the air bag.


Dar cu toate acestea, partea cu energia cinetica nu o inteleg.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: Airbag în gură din cauza muzicii Queen

Mesajde Maximilian » 13 Mar 2008, 15:09

Desi am terminat treaba cu fizica cu niste ani in urma.

Cred ca de fapt detecteaza modificarea in energia cinetica. Adica atunci cand scade cinetica creste energia potentiala.(suma lor determina energia totala care se conserva, e constanta) Deci daca ai o energie cinetica(deci o viteza>0) si scade brusc(mai brusc decat de obicei) aceasta energie, inseamna ca ai avut o decelerare poate mai dura decat ar fi trebuit si ar trebui sa se declanseze airbagurile.

Sa gasesc explicatie la ce a facut el este greu, nu stiu unde sunt plasati senzorii aia. Dar poate cand a dat cu pumnul in volan l-o fi propulsat in fata(pe domnu' volan) de a luat-o invers, a crescut energia cinetica, sau a scazut brusc cea potentiala si a explodat airbagul.(asta daca or fi fost senzorii in volan).

Oricum, pe principiul asta nu cred ca e pe bune. :))
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Re: Airbag în gură din cauza muzicii Queen

Mesajde tomcatmouse » 15 Mar 2008, 08:38

bai baieti ...,nu vreti sa ramanem la subiect??deja am ametit cu formulele voastre si nu de alta dar am avut experiente groaznice cu fizica ,,am ramas cu sechele din liceu ...,inca nu suntem la olimpiada de mate-fizica @-) @-)
Avatar utilizator
tomcatmouse
1nsane Member
 
Mesaje: 1261
Membru din: 26 Oct 2007, 12:37
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mondeo Titanium ,power shift ,pachet S 2011, 2.0 TDCI 163cp,03.2011

Re: Airbag în gură din cauza muzicii Queen

Mesajde Mihai L » 15 Mar 2008, 10:37

$1 scrie:$2esi am terminat treaba cu fizica cu niste ani in urma.

Cred ca de fapt detecteaza modificarea in energia cinetica. Adica atunci cand scade cinetica creste energia potentiala.(suma lor determina energia totala care se conserva, e constanta) Deci daca ai o energie cinetica(deci o viteza>0) si scade brusc(mai brusc decat de obicei) aceasta energie, inseamna ca ai avut o decelerare poate mai dura decat ar fi trebuit si ar trebui sa se declanseze airbagurile.

Sa gasesc explicatie la ce a facut el este greu, nu stiu unde sunt plasati senzorii aia. Dar poate cand a dat cu pumnul in volan l-o fi propulsat in fata(pe domnu' volan) de a luat-o invers, a crescut energia cinetica, sau a scazut brusc cea potentiala si a explodat airbagul.(asta daca or fi fost senzorii in volan).

Oricum, pe principiul asta nu cred ca e pe bune. :))


1) Energia cinetica nu stiu daca se poate masura (detector de EC/EP??? =)) ). Se explica niste fenomene cu ajutorul lor, e adevarat, dar atat.
2) Ce sens are sa masori modificarea unei marimi in mod indirect? E suficient sa masori decelerarea, nu te mai intereseaza EC.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: Airbag în gură din cauza muzicii Queen

Mesajde Maximilian » 15 Mar 2008, 13:30

La cat de specialist sunt in airbaguri, iti dai seama ca nu stiu pe ce principiu functioneaza(sa fie deformare pana intr-un punct, decelerare mai puternica decat era cazul, etc)! :D

Daca am citit mai sus ca se bazeaza pe modificarea energiei cinetice m-am pus si eu pe val! :))
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982


Înapoi la Coltul Media

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 8 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 8 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login