12 Mar 2008, 23:19
12 Mar 2008, 23:31
13 Mar 2008, 00:42
13 Mar 2008, 10:40
13 Mar 2008, 12:17
13 Mar 2008, 13:26
13 Mar 2008, 13:34
13 Mar 2008, 13:55
13 Mar 2008, 14:05
$1 scrie:$2irbag-ul se declanseaza mai mult pe energia cinetica detectata.
$1 scrie:$2Because air bag sensors measure deceleration, vehicle speed and damage are not good indicators of whether an air bag should have deployed. Occasionally, air bags can deploy due to the vehicle's undercarriage violently striking a low object protruding above the roadway surface. Despite the lack of visible front-end damage, high deceleration forces may occur in this type of crash, resulting in the deployment of the air bag.
13 Mar 2008, 15:09
15 Mar 2008, 08:38
15 Mar 2008, 10:37
$1 scrie:$2esi am terminat treaba cu fizica cu niste ani in urma.
Cred ca de fapt detecteaza modificarea in energia cinetica. Adica atunci cand scade cinetica creste energia potentiala.(suma lor determina energia totala care se conserva, e constanta) Deci daca ai o energie cinetica(deci o viteza>0) si scade brusc(mai brusc decat de obicei) aceasta energie, inseamna ca ai avut o decelerare poate mai dura decat ar fi trebuit si ar trebui sa se declanseze airbagurile.
Sa gasesc explicatie la ce a facut el este greu, nu stiu unde sunt plasati senzorii aia. Dar poate cand a dat cu pumnul in volan l-o fi propulsat in fata(pe domnu' volan) de a luat-o invers, a crescut energia cinetica, sau a scazut brusc cea potentiala si a explodat airbagul.(asta daca or fi fost senzorii in volan).
Oricum, pe principiul asta nu cred ca e pe bune.
15 Mar 2008, 13:30