07 Sep 2009, 14:39
07 Sep 2009, 14:59
07 Sep 2009, 15:13
07 Sep 2009, 15:20
07 Sep 2009, 15:49
07 Sep 2009, 15:58
07 Sep 2009, 16:24
07 Sep 2009, 16:41
07 Sep 2009, 17:55
07 Sep 2009, 18:03
$1 scrie:$2os chiulasa, reconditionata, calculezi volumul camerei de ardere cu plexi si o seringa, iei din ea cat sa aduci compresia pe la 11:1 - 100 - 150E
07 Sep 2009, 18:08
07 Sep 2009, 18:46
07 Sep 2009, 18:51
07 Sep 2009, 19:01
07 Sep 2009, 19:21
07 Sep 2009, 19:37
07 Sep 2009, 20:29
07 Sep 2009, 20:51
08 Sep 2009, 07:14
$1 scrie:$2propo am mai vazut pe 4 tuning un turbocharger adica electric. Ce parere aveti despere asta?? e ceva? da macar 10 cp? acolo scrie ca da 10-30% eu ma intreb da 10% (http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning ... 08285.html)
$1 scrie:$2ea cu turbo a picat nu merita 3000-4000 de euro. La banii aia iau un motor bun si serios. Dar am vazut ca ai zis ceva de coputeru de bord. Ca se poate scoate de acolo 10-15cp. Ma gandesca ca de la un debit de benzina mai mare nu? sau ma insel. Apropo am vazut pe 4tuning ceva powerbox ceva de genu care cica marea puterea la 100 de cp cu 20-25 cp si 32 KN/m, adica 25%. Crezi ca e adevarat asa ceva?? Uitate te rog la asta si lasa-mi un raspuns (http://forum.4tuning.ro/235-promotii-4t ... uning.html)
$1 scrie:$2Raul: Ai dreptate, am ramas eu setat pe turbo
Pentru compresor, fie el supercharger sau cu turbina trebuie decomprimat motorul altfel crapa. Presiunea pe care o baga se regleaza dintr-un actuator.
Exista engine management standalone insa sunt scumpe, cele ieftine sunt destul de greu de montat (insa nu imposibil). Raul zicea sa pui retrofit carburatoare in loc de injectie.
08 Sep 2009, 12:46
08 Sep 2009, 13:25
08 Sep 2009, 13:39
08 Sep 2009, 14:32
08 Sep 2009, 18:10
09 Sep 2009, 00:21
09 Sep 2009, 08:27
09 Sep 2009, 08:52
09 Sep 2009, 11:14
09 Sep 2009, 13:04
09 Sep 2009, 13:32