Tuning

Compresor ELECTRIC

Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!

Compresor ELECTRIC

Mesajde FordFIESTA » 18 Sep 2007, 16:17

am auzit de asa ceva acum cateva zile si chiar ar fi o idee buna pentru cei care au motoare aspirate, ce parere aveti se merita investitia, un link despre asa ceva http://www.electricsupercharger.com/
Avatar utilizator
FordFIESTA
Gold Member
 
Mesaje: 785
Membru din: 14 Apr 2006, 00:06
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford fieSTa
VIN: WF0HXXGAJH6B38113

Re: Compresor ELECTRIC

Mesajde catalin1972 » 18 Sep 2007, 16:39

$1 scrie:$2m auzit de asa ceva acum cateva zile si chiar ar fi o idee buna pentru cei care au motoare aspirate, ce parere aveti se merita investitia, un link despre asa ceva http://www.electricsupercharger.com/


mishto , da-i cam tirziu, ca mi-am vindut solenza ...
focus 2 tournier 2005 1.6 tdci 90 cp TL 02 YHY
"'jaba culegi , daca nu sortezi " (Piri neni )
Avatar utilizator
catalin1972
1nsane Member
 
Mesaje: 1406
Membru din: 14 Aug 2007, 16:10
Localitate: Tulcea

Mesajde BoogY » 18 Sep 2007, 19:50

Nu faci treaba cu acea chestie.In primul rand ii trebuie foarte mult curent ceea ce va insemna ca motorul sa traga mai greu iar ca sa suplineasca lipsa de putere ar trebui sa scoata un minim de 0.2bar.Iar dracia aia sigur nu poate sa scoata atat.DIn cate stiu un compresor mecanic poate sa scoata pana la 0.6-0.7bar.
BoogY
 

Mesajde FordFIESTA » 18 Sep 2007, 21:51

am inteles ca se poate pune compresor mecanic cam pe orice motor aspirat, la mine nu prea cred ca e loc...
Avatar utilizator
FordFIESTA
Gold Member
 
Mesaje: 785
Membru din: 14 Apr 2006, 00:06
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford fieSTa
VIN: WF0HXXGAJH6B38113

Mesajde BV04EDF » 18 Sep 2007, 22:01

Aia e o porcarie. Numai compresorul mic daca il alegi, ala de 1 psi, cred ca ai citit ca consuma undeva in jur de 800W. Un alternator obisnuit furnizeaza maxim 700W, si asta daca il tii timp indelungat la turatii mari. Deci, in ritmul asta ajungi relativ repede sa ramai fara baterie. Ca sa fie totul ok ti-ar mai trebui o baterie mai mare si un alternator mult mai mare. Si toate astea ca sa castigi 5%...la turatie maxima, ca sa nu mai vorbesc ca aia 5% s-ar putea sa nu fie tocmai reali. Iar cu pretul de 300$ pe langa toate celelalte...
ex Sierra 1,6 hatchback `82
Granada mk II 2.3 V6 '84
Nissan Serena 1.6 2000
Opel zafira 1.8 (shit, dar consuma putin :) )
Toyota Celica 1.8 160 HP
FB : tata fiarelor :))
Avatar utilizator
BV04EDF
1nsane Member
 
Mesaje: 4065
Membru din: 12 Iun 2007, 17:15
Localitate: Brasov
Maşina: Granada 2.3 GL V6 '84

Mesajde octa » 20 Sep 2007, 23:24

de multa vreme am vazut injineria asta. am cochetat si eu cu idea, chiar am inceput sa-mi construiesc asa ceva, dar nu am terminat... mi-am zis ca daca vad vre-o diferenta, poate imi iau unul facut de profesionisti...

presiunea nu trebuie sa fie mare... daca ar da tot atat ca un compresor clasic sau ca un turbocompresor, ar trebui facute mai multe modificari la motor, inclusiv scimbarea pistoanelor... trebuie decomprimat motorul... altfel face poc. sec.

pe de alta parte... pe orice opel tigra gasiti suflante similare... din fabrica. deci nu cred ca e de lapadat conceptu'...
ford focus turnier ghia 1,6 16v duratec ti-vct 2005 GPL
ford focus turnier ghia exclusive 1,8 16v zetec 2002 GPL
awo simson 425s super custom - 'lucille' - 1961
yamaha virago xv535 custom low rider - 1993

Imagine >>> REGULAMENT FORUM
Avatar utilizator
octa
1nsane Member
 
Mesaje: 4231
Membru din: 01 Mai 2007, 09:24
Localitate: Arad
Maşina: Ford Focus Turnier 1,6l ti-vct 115 cp, Ghia 2005; 1,8l zetec 115 cp, Ghia Exclusive 2002

Mesajde redHunt » 25 Sep 2007, 22:08

M-am uitat si eu si parca am vazut pe undeva nishte calcule care spun ca nu faci nici o branza cu asa ceva.

Un supercharger merge sa il pui daca iti permiti de exemplu sa renunti la confort pentru putere (am citit ca incearca cineva afara sa il puna in locul compresorului de aer conditionat).
Am vazut un model rotrex c15 care e micut si zic ca ar incapea la focus chiar si cu aerul la locul lui.

Daca presiunea e sub 6-7 psi posibil sa nu fie nevoie de racire suplimentara si nici de modificari ale motorului???? pentru cine se pricepe!

Modificari de ecu am inteles ca tb oricum dar am avea firme de chiptuning care se lauda ca sunt specialisti. tb schimbate si injectoare?
Am mai citit o idee sa mai pui nishte injectoare cu sist efi separat si sa lasi sistemul de pe masina nemodificat. Daca mai adaugi injectoare presimt ca mai ai nevoie si de modificari cu pompe de injectie. Oare o merge sa pui un carburator sau te complici mai mult?

De turbo nu zic nimic ca nu m-am gandit deocamdata. parca e o firma la noi care aduce tot felu de chestii la comanda. ceva cu turbopower sau nu mai shtiu ca nu gasesc linkul acum.
Ford Focus II 1,6 16v
redHunt
Incepator
 
Mesaje: 73
Membru din: 16 Dec 2006, 17:27
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus mk2 1.6l

Mesajde redHunt » 25 Sep 2007, 22:13

8% e putin daca stai sa te gandesti ca la fel se lauda si chiptunerii.
27 cai la ce masina? :?: adica de la ce putere pleci. ca la 100 ar fi 8.

cu banii respectivi faci chiptuning si nici nu te bagi in complicatii cu partea electrica a masinii. Parerea mea :) Sau poate gasesti undeva o masina lovita cu turbo/super si il adaptezi. dar primesti altceva avand in vedere fondurile investite.
Ford Focus II 1,6 16v
redHunt
Incepator
 
Mesaje: 73
Membru din: 16 Dec 2006, 17:27
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus mk2 1.6l

Mesajde gedan » 01 Oct 2007, 15:21

Baieti,
Orice modificare soft nu-ti aduce mai mult aer in motor. De mult timp am cautat ceva asemanator cu supercharger, am si mesterit cateva motorase, e cam greu de facut.
Problema cu consumul e banc, daca cititi mai bine vedeti ca se cuplaza la Full Throtle, adica pune un switch pe cama de la pedala si porneste cand dai talpa. Adica 10-20 sec , cat faci o depasire sau o liniuta. Curentul se trage doar din baterie, fara probleme.
O modificare mai mare a presiunii nu ar putea fi gestionata de ECU, adica 0.1-0.2 e in plaja .

Am incercat cu cateva motoare de 12v, cele mai mici ca dimensiuni nu au putere, un electroventilator suge pana la 20A. Am pus si un electromotor de 4kile, dar intra greu in turatie.
smecheria la superchargerul din reclama e dimensiunea redusa a motorului, trebuie sa aiba raza micaa si turatie mare . 15000 rot/min.

sigur ca e o gluma americana, pentru motoare 3-5l, dar si la 2l Sierra s-a simtit putin.

Daca cineva gaseste un electromotor cu diametrul pana in 6cm si putere 800w, eu mai am turbina si putem experimenta.

dupa ce bagi aer suplimentar in motor vorbim si de chip-tuning.
Sierra 2.0i DOHC '92, K&N, Borla
Mondeo 2.0 TDCI '02 Ghia, 130HP, K&N
Nissan Primera 2.0l, 140HP, K&N
gedan
Gold Member
 
Mesaje: 623
Membru din: 26 Sep 2006, 14:36
Localitate: Bucuresti, Dr. Taberei
Maşina: Mondeo Tdci, 2002, 2.0l, 96KW, Ghia

Mesajde FordFIESTA » 01 Oct 2007, 22:33

am descoperit o turbina electrica http://www.power-tuning.fr/fr/p16516407.html
Avatar utilizator
FordFIESTA
Gold Member
 
Mesaje: 785
Membru din: 14 Apr 2006, 00:06
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford fieSTa
VIN: WF0HXXGAJH6B38113

Mesajde BV04EDF » 01 Oct 2007, 23:38

As vrea sa vad si eu motorul ala de 800W cu diametru de 6cm. Nu cred ca exista asa ceva, mai ales fiind vorba de un motor de curent continuu cu poli din magneti permanenti. Iar varianta cealalta cu stator bobinat nu are sub nici o forma 6cm...
ex Sierra 1,6 hatchback `82
Granada mk II 2.3 V6 '84
Nissan Serena 1.6 2000
Opel zafira 1.8 (shit, dar consuma putin :) )
Toyota Celica 1.8 160 HP
FB : tata fiarelor :))
Avatar utilizator
BV04EDF
1nsane Member
 
Mesaje: 4065
Membru din: 12 Iun 2007, 17:15
Localitate: Brasov
Maşina: Granada 2.3 GL V6 '84

Mesajde angelboy » 02 Oct 2007, 10:12

compresorul asta electric se gaseste si pe eastbuy...la 80$, chiar si mai ieftin. am fost si eu tentat sa comand,dar mi-a trecut...:)
Ford Ka 1.3 60cp - de vanzare
Peugeot 206 1.4Hdi - rullz
Avatar utilizator
angelboy
Member
 
Mesaje: 463
Membru din: 28 Aug 2007, 16:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Ka, 2001, 44kw, 60cp+

Mesajde catalin_gym » 06 Oct 2007, 12:11

Salut baieti.Stiu ca,compresroul se leaga la cureaua de distributie sau alternator.Pe un motor cu carburator,compresorul se pune pe flansa de la galeriea de adimisie iar peste compresor se pune carburatorul?Imi cer scuze,poate gresesc
Avatar utilizator
catalin_gym
1nsane Member
 
Mesaje: 3451
Membru din: 02 Iun 2007, 20:52
Localitate: Resita-Bucuresti
Maşina: Ex:Ford Sierra hatchback, 1.8 Actual: Citroen C4 hatchback


Înapoi la Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 8 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 8 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login