de gedan » 01 Oct 2007, 15:21
Baieti,
Orice modificare soft nu-ti aduce mai mult aer in motor. De mult timp am cautat ceva asemanator cu supercharger, am si mesterit cateva motorase, e cam greu de facut.
Problema cu consumul e banc, daca cititi mai bine vedeti ca se cuplaza la Full Throtle, adica pune un switch pe cama de la pedala si porneste cand dai talpa. Adica 10-20 sec , cat faci o depasire sau o liniuta. Curentul se trage doar din baterie, fara probleme.
O modificare mai mare a presiunii nu ar putea fi gestionata de ECU, adica 0.1-0.2 e in plaja .
Am incercat cu cateva motoare de 12v, cele mai mici ca dimensiuni nu au putere, un electroventilator suge pana la 20A. Am pus si un electromotor de 4kile, dar intra greu in turatie.
smecheria la superchargerul din reclama e dimensiunea redusa a motorului, trebuie sa aiba raza micaa si turatie mare . 15000 rot/min.
sigur ca e o gluma americana, pentru motoare 3-5l, dar si la 2l Sierra s-a simtit putin.
Daca cineva gaseste un electromotor cu diametrul pana in 6cm si putere 800w, eu mai am turbina si putem experimenta.
dupa ce bagi aer suplimentar in motor vorbim si de chip-tuning.
Sierra 2.0i DOHC '92, K&N, Borla
Mondeo 2.0 TDCI '02 Ghia, 130HP, K&N
Nissan Primera 2.0l, 140HP, K&N