Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
Răspunde

Compresor ELECTRIC

18 Sep 2007, 16:17

am auzit de asa ceva acum cateva zile si chiar ar fi o idee buna pentru cei care au motoare aspirate, ce parere aveti se merita investitia, un link despre asa ceva http://www.electricsupercharger.com/

Re: Compresor ELECTRIC

18 Sep 2007, 16:39

$1 scrie:$2m auzit de asa ceva acum cateva zile si chiar ar fi o idee buna pentru cei care au motoare aspirate, ce parere aveti se merita investitia, un link despre asa ceva http://www.electricsupercharger.com/


mishto , da-i cam tirziu, ca mi-am vindut solenza ...

18 Sep 2007, 19:50

Nu faci treaba cu acea chestie.In primul rand ii trebuie foarte mult curent ceea ce va insemna ca motorul sa traga mai greu iar ca sa suplineasca lipsa de putere ar trebui sa scoata un minim de 0.2bar.Iar dracia aia sigur nu poate sa scoata atat.DIn cate stiu un compresor mecanic poate sa scoata pana la 0.6-0.7bar.

18 Sep 2007, 21:51

am inteles ca se poate pune compresor mecanic cam pe orice motor aspirat, la mine nu prea cred ca e loc...

18 Sep 2007, 22:01

Aia e o porcarie. Numai compresorul mic daca il alegi, ala de 1 psi, cred ca ai citit ca consuma undeva in jur de 800W. Un alternator obisnuit furnizeaza maxim 700W, si asta daca il tii timp indelungat la turatii mari. Deci, in ritmul asta ajungi relativ repede sa ramai fara baterie. Ca sa fie totul ok ti-ar mai trebui o baterie mai mare si un alternator mult mai mare. Si toate astea ca sa castigi 5%...la turatie maxima, ca sa nu mai vorbesc ca aia 5% s-ar putea sa nu fie tocmai reali. Iar cu pretul de 300$ pe langa toate celelalte...

20 Sep 2007, 23:24

de multa vreme am vazut injineria asta. am cochetat si eu cu idea, chiar am inceput sa-mi construiesc asa ceva, dar nu am terminat... mi-am zis ca daca vad vre-o diferenta, poate imi iau unul facut de profesionisti...

presiunea nu trebuie sa fie mare... daca ar da tot atat ca un compresor clasic sau ca un turbocompresor, ar trebui facute mai multe modificari la motor, inclusiv scimbarea pistoanelor... trebuie decomprimat motorul... altfel face poc. sec.

pe de alta parte... pe orice opel tigra gasiti suflante similare... din fabrica. deci nu cred ca e de lapadat conceptu'...

25 Sep 2007, 22:08

M-am uitat si eu si parca am vazut pe undeva nishte calcule care spun ca nu faci nici o branza cu asa ceva.

Un supercharger merge sa il pui daca iti permiti de exemplu sa renunti la confort pentru putere (am citit ca incearca cineva afara sa il puna in locul compresorului de aer conditionat).
Am vazut un model rotrex c15 care e micut si zic ca ar incapea la focus chiar si cu aerul la locul lui.

Daca presiunea e sub 6-7 psi posibil sa nu fie nevoie de racire suplimentara si nici de modificari ale motorului???? pentru cine se pricepe!

Modificari de ecu am inteles ca tb oricum dar am avea firme de chiptuning care se lauda ca sunt specialisti. tb schimbate si injectoare?
Am mai citit o idee sa mai pui nishte injectoare cu sist efi separat si sa lasi sistemul de pe masina nemodificat. Daca mai adaugi injectoare presimt ca mai ai nevoie si de modificari cu pompe de injectie. Oare o merge sa pui un carburator sau te complici mai mult?

De turbo nu zic nimic ca nu m-am gandit deocamdata. parca e o firma la noi care aduce tot felu de chestii la comanda. ceva cu turbopower sau nu mai shtiu ca nu gasesc linkul acum.

25 Sep 2007, 22:13

8% e putin daca stai sa te gandesti ca la fel se lauda si chiptunerii.
27 cai la ce masina? :?: adica de la ce putere pleci. ca la 100 ar fi 8.

cu banii respectivi faci chiptuning si nici nu te bagi in complicatii cu partea electrica a masinii. Parerea mea :) Sau poate gasesti undeva o masina lovita cu turbo/super si il adaptezi. dar primesti altceva avand in vedere fondurile investite.

01 Oct 2007, 15:21

Baieti,
Orice modificare soft nu-ti aduce mai mult aer in motor. De mult timp am cautat ceva asemanator cu supercharger, am si mesterit cateva motorase, e cam greu de facut.
Problema cu consumul e banc, daca cititi mai bine vedeti ca se cuplaza la Full Throtle, adica pune un switch pe cama de la pedala si porneste cand dai talpa. Adica 10-20 sec , cat faci o depasire sau o liniuta. Curentul se trage doar din baterie, fara probleme.
O modificare mai mare a presiunii nu ar putea fi gestionata de ECU, adica 0.1-0.2 e in plaja .

Am incercat cu cateva motoare de 12v, cele mai mici ca dimensiuni nu au putere, un electroventilator suge pana la 20A. Am pus si un electromotor de 4kile, dar intra greu in turatie.
smecheria la superchargerul din reclama e dimensiunea redusa a motorului, trebuie sa aiba raza micaa si turatie mare . 15000 rot/min.

sigur ca e o gluma americana, pentru motoare 3-5l, dar si la 2l Sierra s-a simtit putin.

Daca cineva gaseste un electromotor cu diametrul pana in 6cm si putere 800w, eu mai am turbina si putem experimenta.

dupa ce bagi aer suplimentar in motor vorbim si de chip-tuning.

01 Oct 2007, 22:33

am descoperit o turbina electrica http://www.power-tuning.fr/fr/p16516407.html

01 Oct 2007, 23:38

As vrea sa vad si eu motorul ala de 800W cu diametru de 6cm. Nu cred ca exista asa ceva, mai ales fiind vorba de un motor de curent continuu cu poli din magneti permanenti. Iar varianta cealalta cu stator bobinat nu are sub nici o forma 6cm...

02 Oct 2007, 10:12

compresorul asta electric se gaseste si pe eastbuy...la 80$, chiar si mai ieftin. am fost si eu tentat sa comand,dar mi-a trecut...:)

06 Oct 2007, 12:11

Salut baieti.Stiu ca,compresroul se leaga la cureaua de distributie sau alternator.Pe un motor cu carburator,compresorul se pune pe flansa de la galeriea de adimisie iar peste compresor se pune carburatorul?Imi cer scuze,poate gresesc
Răspunde