Subiecte in care nu s-a mai scris de 3 luni si subiecte inchise
Reguli forum
Daca cineva dintre cei care au subiect aici doreste mutarea acestuia in categoria Comercial, il rog sa ma anunte prin
PM,
E-MAIL sau printr-un mesaj
aici.
In aceasta categorie nu se mai poate raspunde la subiecte.
27 Iul 2007, 22:56
$1 scrie:$2a, nu e f clar dar cam asa arata

imi place cum iti arata bordul, asa a fost din fabrica sau lai modificat tu?
28 Iul 2007, 12:17
e stock, dar frantuzu a vrut musai cu interior bej si insertii
29 Iul 2007, 15:35
dragii mei colegi,la mine la focus(cel din semnatura)am turometru pana la 5000 cu zona rosie...am citit aici ca daca i dai talpa pana la 4600de rmp iti taie alimentarea
soc pt mine ca al meu saracu nu a invatat asta in fabrica

si la relanti sa tureaza pana la 5000rmp fara sa taie alimentarea...sia am mai incercat si in mers inta 2a am duso pana la 5 mii si nimic de taiat alimentarea
binenteles asta probat de mine
acum voi ce ziceti sa il duc la un test sa imi invat focusul sa mai taie alim pe la 4500rmp sau sa il las asa?
numa bine!
31 Iul 2007, 00:40
Lasa-l frate asa, inseamna ca-i NO LIMIT!!!!!!!!!!
31 Iul 2007, 01:58
Tehnic, daca nu il duci mai sus de 4600 nu ar trebui sa fie problema.
Oricum, nu te astepta sa nu urce in turatii pana la 5000. De urcat, urca toate (dupa care coboara, daca nu tii pedala la podea), dar cand dai talpa, pe la 4600-4700 ar trebui sa simti un soc ca o frana de motor puternica. Cu cat accelerezi mai incet, cu atata socul va fi mai mic.
01 Aug 2007, 10:02
Turatia e buna, dar nu cred ca aveai 170 decat pe bord...
La mine cand arata pe PDA 180 km/h vitezometrul batea peste 190 (cam catre 195)...
01 Aug 2007, 11:06
1. Nu cred ca te poti lua dupa PDA ca punct de referinta. Tot indicatorul este mai sigur, daca ai cauciucurile specificate in talon.
2.Cand am fost la tester, mi-a verificat si instrumentele de bord. Rezultat: OK
Sunt sigur ca aceea era viteza reala, am comparat-o odata si cu un radar. La fix!
Si sincer, nu umblu cu abureli!
01 Aug 2007, 11:17
la masina mea...la 170km/h cu turometru gradat pana la 5000 rpm, la 170 am aproape de 4300rpm...cred ca difera putin turometrul tau de al meu..sa arate mai putin...nu stiu ce sa zic
01 Aug 2007, 12:00
$1 scrie:$2. Nu cred ca te poti lua dupa PDA ca punct de referinta. Tot indicatorul este mai sigur, daca ai cauciucurile specificate in talon.
2.Cand am fost la tester, mi-a verificat si instrumentele de bord. Rezultat: OK
Sunt sigur ca aceea era viteza reala, am comparat-o odata si cu un radar. La fix!
Si sincer, nu umblu cu abureli!
Absolut, mi se pare mult mai precis un indicator mecanic decat un GPS...
Din cate masini am vazut pana acum, TOATE aveau erori; in general erau mici la 40-60 km/h dar cresc.
Apropo de precizie, ar trebui sa verifici foarte des si presiunea in pneuri (si din cauza temperaturii) pentru ca ai diametre diferite la presiuni diferite, iar cu cat creste viteza creste si eroarea.
01 Aug 2007, 12:27
Ai perfecta dreptate Mihai. Dar am verificat presiunea in cauciucuri cand am plecat, le-am uniformizat la toate rotile. Adica 2.3
Este perfect adevarat, erorile cresc, viteza indicata este eronata din cauza mai multor factori: presiunea din cauciucuri, dimensiunea cauciucurilor, carosabilul, conditiile atmosferice, probabil si uzura instrumentelor de bord si a cablului de kilometraj, etc etc!
Dar oricum, nu cred ca eroarea (in conditii normale de exploatare) poate sa depaseasca 5-6% din ceea ce este indicat de instrumentul de bord.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.