Care e mai buna? Comparatii intre diverse modele/marci de autoturisme.
07 Feb 2012, 14:07
$1 scrie:$2ord focus 2 și 3 au ambele 5 stele la euroncap.
da,da ff2 are 5* la testul din 2004.de atunci s-a schimbat sistemul de punctare!
ce inseamna totusi ff3
chel?ac manual nu e o catastrofa,sincer mie imi e mai comod la loganoidul cu care mai merg sa invart butonul la ac.masina noua e totusi noua,din cate stiu are mai multe airbaguri ca ff2,nu stiu de esp daca are standard.in rest,sunt lucruri binevenite,dar care nu sunt indispensabile.(poate odata invatat cu ceva,e mai greu sa te obisnuiesti cu lipsa acelui ceva.)
08 Feb 2012, 10:30
eu sunt 51% (ff2) - 49% (ff3)..
ff3 nu are acelasi feeling la condus..
motorul mai mare iti da un confort mai bun la drum lung.. dar si in oras.
ff2 e o masina mai matura.. a trecut de bolile copilariei..
daca nu te deranjeaza cei 115k km.. poti alege motorul si optionalele..
08 Feb 2012, 10:38
Poti lua decizia si in functie cu se se va intampla cu masina adica daca o vei returna firmei sau o vei vinde. Daca sa zicem iti ramane si o sa o vinzi la n km atunci cred ca vei lua mai multi bani pe un focus 3 cu 0+n km decat pe un focus 2 cu n+100 k km (n este numarul de km pe care o sa il parcurgi). Nu cred ca stica nimanui cateva mii de euro in plus cand isi vand masina.
08 Feb 2012, 20:59
Repet, nu e masina mea, nu imi ramane mie, e masina de la serviciu full time si atat.
Ce inseamna ff3 chel? Inseamna aer la buton ca la logan, ceea ce urasc, volan de plastic, capace la roti, fara proiectoare, fara cotiera, nu mai vorbim de altele,...,
08 Feb 2012, 22:03
ce fraier am fost, am luat logan la pret dublu!
ff3 cel mai rupt de cur are 6 airbag si esp standard. daca n-au umblat la dotari intre timp dar nu cred.
08 Feb 2012, 23:58
Atata timp cand nu ne dai dotarile exacte... noi nu te putem ajuta..... Oricum , cat de chel ar fi(ceea ce nu cred , banuiesc ca are gemuri eletrice , vreo4 airbag-uri , cd , degrivrare luneta si oglinzi) , eu merg pe FF3!
09 Feb 2012, 01:36
N-am inteles daca ai condus ff3 pana acum. Eu zic sa astepti si sa dai o tura cu el sa vezi cum e. Poate iti va place din alte motive, de exemplu zgomotul interior si consumul mai mic ca altceva nu vad un plus fata de ff2 descris de tine. Eu iti recomand ff2 pt cum se conduce, spatiu si dotari, urasc design-ul la ff3 deci sunt un pic subiectiv. FF2 facelift intretinuta arata foarte bine si se conduce super.
09 Feb 2012, 19:55
Consumul iese din discutie, plateste firma. Insa ca si putere, trebuie sa fie mai puturos ala de 95 decat ce am acum 115 cai....
10 Feb 2012, 00:44
Am inteles asta dar mergi mai rar la pompa, probabil la 1000 in loc de 700km. Depinde cum e dispusa puterea, la ff2 prima viteza nu e chiar o incantare iar masina e mai grea... dar probabil diferenta de 20hp se simte la depasiri. Daca alegi ff2 sa incerci si ff3 sa ne spui cum este comparativ.
10 Feb 2012, 22:12
ia ff2, pentru motor si dotari. oricum e pe firma si nu iti pasa daca se mai strica ceva pe la ea. ff3 cu motor de 95cp mi se pare...slow. posibil totusi sa ai un consum foarte bun la motorul de 1,6. (desi cel de 1.8tdci consuma 5-6 in afara, deja e ok).
oricum daca plateste firma motorina si stii ca ai de alergat, alege masina cea mai puternica. eu mereu am ales prima data motorul si apoi restul la masini.
10 Feb 2012, 22:32
Eu nu-mi dau seama de unde mirajul asta cu masina 'intretinuta'.
Inseamna doar ca a facut reviziile periodice si atata tot, nimic spectaculos.
11 Feb 2012, 18:30
Intretinuta ...la modul ca au fost facute reviziile la termen si firma nu se zgarceste la treaba asta, a fost si este masina de gagica,adica curata tot timpul, spalata, miroase frumos, nu s-a fumat in ea, nu zgariata, lovita, etc...
11 Feb 2012, 20:02
Niciuna din cele doua. FF3 este lesinata la 95 cp, iar cealalta are prea multi km facuti in Romania si mai are si ”fericitul” motor 1.8 tdci. Ori iti iei un FF3 minim 115 cp, ori iti iei un FF2 dar sa fie mai putin rulat si motorul 2.0 tdci. Ori iei alta masina din clasa compacta, dar depinde de gusturile tale si dorintele tale. Iar ofertele in clasa aceasta sunt cam firave. Succes!
11 Feb 2012, 21:16
nu cred ca mai poate lua altceva: tocmai a spus ca s-a dat comada ptr masinile noi, dar are si posibilitatea sa preia o masina folosita de la o sefa.
sunt de pararere ca mai bine iei FF2 vechi, dar cu motor mai mare. la 100.000 Km practic motorul are o uzura destul de redusa, sunt masini care au 300.000 si inca o duc foarte bine.
eu am masina cu motor mic de 1.3 benzina si de multe ori as da toata masina ptr una mai veche dar cu un motor dublu ca putere.
12 Feb 2012, 16:57
Cred ca multi de aici nu au inteles.Colegului i se ofera o masina de servici,nu e masina lui,nu si-o cumpara el de noua sau sh si nu are alte optiuni decat cele 2 de mai sus.
Atata timp cat nu e masina ta,ci doar circuli cu ea,ma gandesc ca ceea ce te intereseaza pe tine este confortul si tinuta de drum,nu?De ce ai vrea un ff3 daca ai tot ce trebuie pe ff2?Doar nu e masina ta,nu vrei sa impresionezi pe nimeni,nu platesti tu combustibilul si intretinerea,nu platesti nimic.
Alege-o pe cea in care te simti mai bine(asta pt ca ti se da posibilitatea sa alegi)si cu cele mai multe dotari adica ff2.Si in plus ai un motor mai puternic care din nou iti va fi de folos.
Daca vroiai sa iti cumperi tu masina atunci era altceva,daca cele 2 masini erau identice ca dotari,atunci era altceva...
13 Feb 2012, 09:59
Si eu ma gandesc tot la FF2, tinand cont ca rulezi mult. Avantaje:
- motor mai puternic, te ajuta mult in situatii neprevazute;
- dotari superioare, dupa cum ai spus tu;
Dezavantaje:
- la >100tkm rulati in Bucuresti si extraurban, cred ca trebuie sa te pregatesti de schimbat kit ambreiaj (nu-l platesti, dar va sta masina imobilizata)
- nu beneficiezi de inovatiile puse pe FF3, fie el si "chel"
13 Feb 2012, 10:26
Care sunt aceste inovatii ? La masina cheala, desigur..
13 Feb 2012, 10:43
Mie-mi plac masinile. De aceea, daca as avea ocazia sa fac un drive test extensiv pe cheltuiala altuia pe un model nou (pe care ma gandesc sa-l cumpar in cativa ani, chiar daca cu alta motorizare), nu cred ca as refuza ocazia.
14 Feb 2012, 11:11
eu tot nu pricep treaba cu masina puturoasa!in romania limita de viteza e 50 in oras si 100 pe drumuri "europene"!de autostrazi inca nu putem vorbi!95cp sunt totusi destui,tinand cont ca e diesel si are atat cuplul cat si puterea disponibile la turatii mici!iar ff3 nu e chiar chel,mai are cateva fire de par!
14 Feb 2012, 12:20
Au avut o oferta cu: Închidere grilă radiator automată, Controlul avansat al cuplului motor, Sistem de asistenţă activă la parcare. Eu credeam ca "chelul" tau e din categoria asta. Daca au apucat insa sa-l rada in cap si nu ai nici mp3 cu port usb, care iar e standard pe trend, nu stiu, pentru ca nu ne-ai spus ce dotari are.
Ti-am spus parerea mea: macar 1.8 tdci, sau > de 110cp (nu-i folosesti zilnic, pentru ca nu prea ai unde, dar intr-o secunda s-ar putea sa ai nevoie de ei si chiar sa faca diferenta intre "to be or not to be").
Eu cu cei 90cp ai mei am cam "retezat de cateva ori paiul si....."
15 Feb 2012, 21:28
Dragi colegi, am facut rost de lista cu echipari pentru focus 3 :
Motorizare: 1.6 TDCi 95 CP 6 trepte wagon
ECHIPAMENTE
Siguranta si securitate
ABS +EBA + ESP
Atasamente ISOFIX
Airbag-uri frontale sofer si pasager
Airbag-uri tip cortina fata si spate
Airbag-uri laterale sofer si pasager
Sistem blocare usi spate pentru protectia copiilor mecanic
Inchidere centralizata cu telecomanda
Cheie rabatabila cu telecomanda
Sistem de control avansat al cuplului motor ( Torque Vectoring Control )
Discuri de frana roti spate
Functionalitate
Geamuri fata actionate electric cu functia '' shot up/down '' pe partea soferului
Faruri cu reglaj manual
Pachet fumatori
Scaune fata confort
Scaun sofer reglabil manual in 4 directii
Scaun pasager reglabil manual in 2 directii
Volan ajustabil pe 4 directii - axial si vertical
3 tetiere spate
Sistem alimentare fara buson
Oglinzi actionate electric si incalzite cu semnalizator integrat
Aer conditionat manual
Computer de bord
Radio CD cu MP3, 6 difuzoare, comenzi audio pe volan, USB
Dotari exterior
Active grille shutter - inchidere grila radiator automata
Grila superioara radiator de culoare neagra cu insertii cromate
Grila inferioara radiator de culoare neagra
Eleron spate - in culoarea caroseriei
Carcase oglinzi exterioare in culoarea caroseriei S S S
Jante otel 16''
Roata de rezerva de dimensiuni reduse
Manere usi in culoarea caroseriei
Dotari interior
Consola centrala cu suport dublu de pahare, priza si compartiment depozitare
Parasolar sofer si pasager
Priza 12V in compartiment bagaje
Buzunar spatar scaun pasager
Spot-uri de lectura fata si spate
Buzunar spatar scaun sofer
Volan imbracat in piele
Cam astea sunt...
15 Feb 2012, 21:33
Clar noua.
16 Feb 2012, 13:17
Pai nu e chiar cheala,ff3 sa fie...
16 Feb 2012, 14:15
FF3 parerea mea
Cu Stima
16 Feb 2012, 21:55
Gata , dupa lungi discutii si negocieri la sange

, am stabilit urmatoarele:
Pe langa optiunile de mai sus, au adaugat un pachet care contine:
- dublu clima cu reglare separata stanga/dreapta,
- control automat al farurilor,
- faruri cu functia '' Follow me home '',
- senzor de ploaie,
- oglinda heliomata,
- faruri de ceata
...si imi iau si jantele aliaj pe 16" in Y de pe ff2f, si le pun pe aia noua ( sper sa mearga )
Buna intelegerea?
16 Feb 2012, 22:24
In locul tau as fi renuntat la toate optiunile pentru o motorizare mai puternica, de exemplu Ecoboost 150CP.
Pretul ar fi fost foarte apropiat de 1.6 TDCi.
17 Feb 2012, 09:11
Acolo nici nu se discuta, compania cumpara doar diesel cu motoare mici.
17 Feb 2012, 10:38
Eu as fi preferat pilotul automat in locul climei sa zicem sau a senzorilor de ploaie si lumini.

Sau in locul senzorilor de lumina si ploaie.
Proiectoarele sunt dragute, dar din pacate pe focus 2 s-au dovedit a fi inutile.
Si eu as fi mers pe FF3 chiar si in varianta ceva mai ieftina. Vorba lui Daniel, sa faci un test drive foarte lung cu o masina nou nouta, nu e ceva ce ti se ofera prea des.

Motorul nu este chiar atat de lesinat, decat daca esti reisar de fel si afirma ca nu simti feelingul de sofer daca nu lasi cativa mm de cauciuc pe asfalt la fiecare semafor (da, am auzit-o si pe asta). Foarte misto este ca e in 6 trepte deci la drum lung va fi ceva mai multa liniste in interior, motorul fiind mai putin turat decat la o masina cu 5 trepte.

Mai e o treaba referitor la acel FF2 facelift cu 115.000km cu reviziile la timp. Chiar daca miroase frumos in ea si nu a tutun, o masina condusa de o femeie 115.000km va fi tot o masina condusa 115.000km de o femeie. Nu pot sa cred ca nu troncane, sau bocane sau are ambreiajul facut praf. Ambreiajul il repara firma. Dar troncanitul si alte bube nu dispar.

Eu cred ca ai sa fii multumit si de FF3. Chestiile precum proiectoarele si jantele pe masina de servici sunt doar pentru comfortul psihic.
17 Feb 2012, 15:59
$1 scrie:$2ntretinuta ...la modul ca au fost facute reviziile la termen si firma nu se zgarceste la treaba asta, a fost si este masina de gagica,adica curata tot timpul, spalata, miroase frumos, nu s-a fumat in ea, nu zgariata, lovita, etc...
O masina de femeie/gagica poate sa fie mult ,mult mai dezastruoasa decat una intretinuta de un barbat.
Nu stiu de unde au pornit ideile astea ca barbatii nu au grija de interiorul (in special) al unei masini.
Focus 3 ,1.8 tdci e un motor zgomotos, iar daca pe ff3 ai 1.6 tdci ,te asigur ca e mult mai silentios.(am facut eu drive test cu asa ceva)
LE: vezi ca pe FF3 jantele au alt ET ,cel putin eu am vazut asa R16 + gume 215/55/r16 ,trebuie verificat.
19 Feb 2012, 01:02
Jantele de aliaj sunt un moft mai degraba... nu cred ca le mai schimbi dupa ce o vezi, banuiesc ca are capace la cele de tabla. Si eu te sfatuiesc sa nu le schimbi, sunt anvelope mai late decat la ff2. Am vazut ca e wagon, cred ca e varianta cea mai interesanta dintre cele trei caroserii.
@Mihai, nu inteleg de ce inutile, le-am folosit pe ceata noaptea si se vede diferenta.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.