Am fost si eu la service-ul asta si am facut operatiunea de curatare. Intr-adevar mirosul a disparut (si a ramas un parfum placut). Acum sa vedem cat tine.
Nu am observat sa fi inceput sa picure apa sub masina, insa dupa cate mi-au spus "daca nu picura afara picura inauntru", si intrucat nu am observat urme de umezeala, sper sa nu fie infundata teava de scurgere.
Nu ma pot pronunta daca raceste mai bine, in conditiile in care afara sunt 20-25 grade, asa ca astept din nou vremuri caniculare

(cred ca sunt singurul). Oricum aer "gheata" nu scoate, asa ca probabil ca o sa merg la o verificare a instalatiei A/C.
Procedura: se pune un aparat (mic) la picioarele pasagerului si se introduce furtunul acestuia sub bord (probabil intr-un loc cat mai apropiat de conducta prin care aspira ventilatorul cand se foloseste recircularea); in aparat se pune 100 ml de solutie de la "Wynn's" care, dupa cate scrie pe cutie, curata bacteriile si ciupercile; se lasa masina cu instalatia de A/C pornita (si evident si motorul) si pusa pe recirculare timp de ~30 min (pana se termina solutia).
Am schimbat si eu filtrul de polen din nou (dupa numai cateva luni), tot cu unul normal (cu carbon activ n-am gasit pe stoc nici unde), "just in case".
Cost: 100 RON curatirea + 10 RON schimbat filtrul de polen (asta neincluzand filtrul, bine-nteles).