Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

05 Apr 2012, 19:49

Pana la urma am inlocuit ambele condensatoare cu unul de 4.7μF si e alegerea perfecta, asa ramane!

Imagine

Video:


Trecand prin locul unde am facut acele mici burnout-uri prin luna decembrie, am observat ca urmele sunt inca vizibile dupa atatea luni si iarna grea care a fost :)

Imagine Imagine Imagine

Si cum spuneam, masina a primit folii Llumar dupa cum urmeaza: Luneta + triunghiuri spate + parasolar cu o transparenta de 5%. Geamuri fata transparenta 50%.
O sedinta foto:

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

05 Apr 2012, 22:00

Frumoasa masina!
Pacat ca nu oricine isi poate permite o astfel de masina.Si nu ma refer la pretul masinii in sine,ci la taxele si impozitele aferente detinerii unei masini cu asa motor.Pt asta nu putem decat sa le "multumim conducatorilor nostri".
Bafta!

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

05 Apr 2012, 23:14

Evolutia Mustangului va putea fi urmarita de acum si pe Facebook dand "Like" la pagina sa:

https://www.facebook.com/LAwRMustang

(copy/paste in browser)

Nu se supara nimeni nici daca o distribuiti :)

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

06 Apr 2012, 11:52

unde-s făcute pozele ?

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

06 Apr 2012, 12:47

Confort City.

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

06 Apr 2012, 13:31

Fain, mai au apartamente libere :D ?

Revening ontopic, mai tb să faci ceva cu partea de muzică, eventual o navigație.
Presupun că ți-a cam trecut gândul de vândut mașină, că observ că s-a cam lipit de tine sufletește :)

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

06 Apr 2012, 19:45

Da, mai au :D Ultimul bloc inca nici nu e finalizat.

O sa fac de toate, dar mai intai sa fac banii pentru ele :D Lista e lunga rau . . . si pe parcurs o sa se tot lungeasca cel mai probabil.
Am spus ca o tin la vanzare o luna si daca nu o dau ma apuc de ea.

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

12 Apr 2012, 22:46

In sfarsit am apucat sa schimb si restul lichidelor, adica uleiul din cutia automata, cel din diferentialul spate, lichidul de frana si cel de servodirectie.

Masina pe elevator:

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

Desfacut baia de ulei de la cutie, au curs pe aici vreo 6l iar restul uleiului vechi a fost scos pe la conducta de retur din radiator.

Imagine Imagine Imagine

Filtrul de ulei vechi:

Imagine

Curatat totul, montat noul filtru si turnat uleiul pe la joja:

Imagine Imagine Imagine Imagine

In diferentialul spate am pus Mobil 1 75W120, )nu 80W90 cum cumparasem initial, 80-ul fiind necesar motorizarilor V6, nu mie) + un aditiv Ford Motorcraft Friction Modifier, exact ca in manual :)

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

14 Apr 2012, 20:17

I-am facut un tratament interior:
-Pielea tratata cu kitul Leatherique (REJUVINATOR OIL & PRESTINE CLEAN) timp de 3 zile;
-Bordul, consola, fetele de usi & restul plasticelor din interior cu Prolong Super Protectant ;
-Chederele si restul partilor din cauciuc cu Sonax Gummi-Pflege.

Pozele le-a facut un prieten cu DSLR:

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

14 Apr 2012, 21:16

Spune-mi te rog folia lipita pe geamurile stopurilor este rezistenta in timp? De unde ai cumparat folia, cat timp ai lasat geamurile in cuptor si la ce temperatura ai setat cuptorul?
Imi place cum ai facut stopurile si felicitari pentru grija acordata masinii.
Merci.

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

14 Apr 2012, 23:30

Da, este rezistenta in timp. Aceeasi folie am avut-o pe stopuri la un Aveo si de aproape 2 ani tot tine, nu s-a decolorat, nu s-a desprins, nu au aparut bule, etc.
Folia e cumparata de la un baiat, id: xenon_auto10
Le-am tinut in cuptor destul de putin, pe la vreo 50 grade, dar nu e nevoie, mai ales acum cand se incalzeste afara.

Multumesc :)

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

18 Apr 2012, 23:22

Cum a ajuns masina dupa ploaia cu "nisip din Sahara". Nu am spalat-o azi, erau cozile prea mari la spalatorii:

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

Si cu putin timp inainte de ploaia cu nisip, o spalasem si i-am facut poze de sus:

Imagine Imagine Imagine

Cand m-am ocupat de stopuri si am inlaturat tapiteria din portbagaj, am descoperit niste cabluri de curent Stinger Pro Series 4 Gauge(25mm2). Cel de + se oprea in zona pedalelor. Deci a fost vreun subwoofer montat inainte. Oricum, sunt bune pt viitor :)

Imagine Imagine Imagine Imagine

Si sub luneta au fost niste difuzoare, dar ceva micut, 13cm. Am mai gasit doua bucatele de Dynamat si studiind putin compozitia si consistenta am ajuns la concluzia ca e aproape identica cu Alubandul, un produs de 10x mai ieftin. Pe viitor am de gand sa antifonez toata tabla de pe masina cu Aluband, am avut experiente placute cu el pe Aveo.

Imagine Imagine

Am demontat admisia si am lustruit-o, avea mare nevoie de acest lucru! :) Cea mai imbacsita parte era clapeta de acceleratie si corpul clapetei, precum si IAC-ul. Curatarea s-a efectuat cu un spray pt carburatoare care dizolva si curata destul de usor uleiul, depunerile si restul prostiilor intalnite. Am folosit 2 flacoane, o mare parte din al 2-lea flacon l-am golit ulterior direct in admisie, pe la clapeta de acceleratie.

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

Dupa curatare:

Imagine Imagine Imagine Imagine

Am obturat EGR-ul pe viitor sa nu mai imi bage gaze si prostii din evacuare, inapoi in admisie! "Fuck anti-pollution!"

Imagine

Deja se simt imbunatatirile, masina porneste mult mai frumos, relantiul e mai stabil si parca se accelereaza mai bine, turatia urca mai usor, aici ajutand si lipsa gazelor EGR-ului.

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

19 Apr 2012, 20:38

interesanta ideea cu obturarea EGR-ului. poti sa imi zici cum se numeste spray-ul folosit la curatare?

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

19 Apr 2012, 22:35

Nu mai stiu cum se numea spray-ul ... dar este destinat curatarii carburatoarelor si admisiilor.

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

20 Apr 2012, 19:54

Foto spion :-D

Superba masina :) ... Absolut superba :) ... Si cum se aude ... pfff ... Bafta in continuare!
FiÅŸiere ataÅŸate
20042012011.jpg

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

25 Apr 2012, 19:25

Ai prins-o chiar inainte de spalarea de nisipul din Sahara :)) Multumesc!

Niste poze dragute de la intalniea ClubChevrolet de vineri seara din parcul Carol:

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

Bujii noi, de la mama SUA, NKG Iridium IX TR55IX, made in Japan:

Imagine Imagine Imagine

Bujiile vechi = cele originale cu care a venit masina din fabrica, Ford Motorcraft:

Imagine Imagine

Demontat discurile de frana si trimise la strung pt a le pune la punct = inlaturat stratul corodat, ruginit, stramb, readusa suprafata aproape la stadiul de nou. Cele mai afectate erau discurile din spate:

Imagine Imagine

Curatat senzorii ABS care aratau astfel:
Imagine


In timp ce statea pe elevator si isi astepta discurile, alaturi de Corvette C6 7.0l 505CP stock, care isi asteapta kitul SuperCharger + alte interne, sa creasca si mai mult puterea:

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

Primit discurile in stare perfecta:

Imagine Imagine

Din pacate a trebuit sa dau drumul la EGR, imi genera eroarea P0401- Insufficient EGR Flow si imi aprindea becul "Service Engine Soon". Negativ nu influenta cu absolut nimic mersul motorului, doar ca era enervant sa vad becul aprins in bord. O sa il anulez pe viitor si din soft iar atunci nu imi voi mai bate capul cu el. Cu ocazia asta am achizitionat un "Tuner" de la Superchips care imi pemite sa vad si sa sterg toate erorile posibile care pot aparea.

Scopul lui e si acela de a updata softul masinii pt optimizare si crestere a puterii cu 21CP + optimizarea functionarii cutiei automate + alte setari, dar din pacate aceasta functie e doar pt modelele 2004. Al meu fiind 2003 necesita alt tuner. Dar la cat am dat pe el e foarte buna doar functia de tester! :)

Imagine Imagine

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

28 Apr 2012, 01:17

Am adaugat un sistem de incalzire al oglinzilor, mai exact al oglinzii din partea stanga momentan + in partea unde era gravura numarului de inmatriculare am aplicat o coala alba, astfel numarul devenind mai vizibil + un mic sticker:

Imagine Imagine Imagine Imagine

Am pus doar pe partea stanga pt ca oglinda din dreapta nu am reusit sa o desprind ci s-a spart. Si sistemul e facut in asa fel incat sa nu ai nicio sansa sa scoti geamul oglinzii intreg. 1-oglinda e lipita cu plastic de rama din spatele ei; 2-acea rama e la randul ei prinsa in suruburi de restul corpului oglinzii, pe interior.
Oglinda din partea stanga e lipita cu dublu-adeziva de rama din spate, iar rama e prinsa in cleme, se demonteaza usor. Pana voi comanda o noua oglinda va ramane aceasta, nu incurca cu nimic partea unde e sparta.

Imagine

Montat un detector radar Beltronics PRO RX65. Comenzile detectorului le-am incorporat in consola centrala, cablul pana la detector e tras pe sub toate plasticele iar detectorul l-am plasat in coltul stanga sus al parbrizului. Din exterior e aproape imposibil sa fie observat la o simpla privire. Detectorul e imbracat momentan in folie carbon 3D.

Modulul de comanda e simplu, include doua LED-uri, unul care se aprinde in momentul in care aparatul e in functiune si altul care clipoceste in momentul in care detectorul anunta un posibil radar. Mai e si un butonas de unde se poate regla volumul detectorului sau se poate pune pe "Mute" in cazul in care de exemplu stau la o benzinarie iar detectorul urla din cauza usilor automate.

Pot spune ca m-a salvat de un radar din prima zi in care l-am montat. Rulam pe un drum cu 2 benzi pe sens, era foarte liber la ora aceea iar detectorul a inceput sa dea alerte din ce in ce mai puternice asa ca am redus viteza pana la cea "legala" iar putin mai in fata statea indreptat spre sensul meu de mers un mWC cu doi carnati in el :) Traiasca Beltronics-ul!

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

Schimbat luminile de la consola centrala, am renuntat la acel verde obosit pentru un alb pur + rosu.

Desfacut modulul de comanda al climei, sistemul original de iluminare era format din becuri cu filament W5W + un plastic verde. Inlaturat plasticul verde si creat un model din LED-uri. Pe partea care urma sa fie luminata am aplicat niste burete alb pentru a distribui mai bine lumina emanata de LED-uri, sa nu apara diferite de intensitate. Pe indicatorul de pozitie al rotitelor am pus folie rosie:

Imagine Imagine

Desfacut modulul de la schimbatorul cutiei de viteze, inlaturat si de aici plasticul verde, inlocuit cu coala alba si de asemenea puse LED-uri. Partea galben-portocalie care indica pozitia schimbatorului am imbracat-o in folie rosie.

Imagine Imagine Imagine

Butoanele de la comanda dezaburitorului lunetei + controlul tractiunii + proiectoarele de ceata le-am desfacut si am inlocuit ledurile originale, verde pt pozitie si galben in momentul in care erau cuplate, cu alb pt pozitie si rosu pt cuplaj. Am folosit LED-uri de 3mm + rezistente:

Imagine Imagine

Am inlocuit si LED-urile de la butoanele care comanda incalzirea in scaune cu altele rosii mai puternice si mai rezistente:

Imagine Imagine

Si la comanda detectorului de radar am folosit alb pt ON si rosu pt Alert.

Rezultatul final in realitate este cu mult peste poze, din pacate aparatul nu poate reda realitatea. Lumina e superba, aspectul modern, nu este deloc obositor pt ochi, intentisatea luminii se poate regla de la switch-ul original al masinii. Vor urma ceasurile de bord pe care le voi inlocui cu alte plasme tot in combinatia alb + rosu, in maxim o luna ar trebui sa ajunga din SUA.
Si playerul actual se incadreaza frumos in peisaj prin butoanele rosii si display-ul negativ cu scris alb. Display-ul detectorului de radar este la randul sau rosu, deci perfect :)

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

05 Mai 2012, 22:43

Am mai umblat putin la admisie, mai exact am anulat rezonatorul, rezultand astfel o gura mult mai mare pt aspiratia aerului, deci o admisie mai usoara, o acceleratie mai buna si un zgomot mai puternic. Americanii sustin ca se castiga 3CP demonstrati pe DYNO, din pacate nu mai stiu pe unde am vazut testul.

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

Am "reglat" pedala de acceleratie. Pedala e mult mai joasa decat pedala pt frana, de asemenea in momentul in care se calca complet, lovea in podea si nici clapeta nu se deschidea la maxim ci mai putin cu cativa mm. Vina este a cablului care e mai lung cu vreo 4cm decat ar trebui.

Asa statea pedala:

Imagine

Cu atat se poate ridica si acesta e cablul care ramane in urma atunci cand se ridica complet:
Imagine Imagine

Rezolvarea foarte simpla, facut un nod in capatul cablului astfel scurtandu-l si ridicand pedala exact cat e necesar. Nu e intins la maxim, se mai poate ridica cu vreun centimetru, dar e perfect in starea actuala, in niciun caz nu mai loveste podeaua iar clapeta se deschide complet.

Imagine Imagine

Schimbat becurile de la oglinzile din parasolar cu LED-uri, rezultand astfel o lumina alba mult mai puternica, mai frumoasa si mai utila:

Imagine Imagine Imagine

Am inceput sa ma ocup de iluminarea interiorului.
In plafoniera am instalat trei module cu LED-uri albe, doua micute in lateral si unul mai mare in centru. Actionarea lor e simpla, butonul din dreapta (al pasagerului) aprinde doar modulul din dreapta, butonul din stanga (al soferului) aprinde modulul central si cel din stanga.

Imagine

Pe langa astea albe aprinse de butoane am mai pus unele rosii care vor fi aprinse de deschiderea usilor sau de la "main linght switch".
Pozitionat LED-urile:

Imagine Imagine

Tras firele, pregatit pt vopsit (albe, se vedeau nasol prin geam) + vopsit + pozitionarea finala:

Imagine Imagine Imagine Imagine

Lumina emanata de cele albe:

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

Pe langa LED-urile rosii din plafoniera, am mai adaugat asa ceva pt iluminare in zona picioarelor fata-spate, in compartimentele de depozitare din fetele de usi si sub usi. Din pacate aparatul nu poate reda prea mult realitatea in acest caz, in poze rosul pare mult mai puternic decat e in realitate:

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

Am utilizat 5 metrii de banda si am mai comandat inca 5, mai am de completat prin interior + portbagajul si motorul :-)

PS: LIKE LA PAGINA! https://www.facebook.com/LAwRMustang

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

06 Mai 2012, 15:58

Multa munca dar a iesit foarte frumoasa la interior. La ce service ai fost cu ea pentru discuri?

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

06 Mai 2012, 16:15

Multumesc. Inca mai e de munca la interior, abia am inceput :)

Discurile le-am facut la Mihai (Elspa / SRZ). Mai exact ei le-au dat jos si le-au dus mai departe la un strungar, nu stiu exact unde, dar in 3 ore au fost gata. Foarte multumit de lucrare, franele prind perfect acum, nu mai am niciun trepidat si niciun scartait.

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

06 Mai 2012, 17:57

Ce anume s'a facut la strung? S'a rectificat tot discul sau doar marginile ptr a inlatura o eventuala buza?

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

06 Mai 2012, 18:28

S-au rectificat toate discurile, complet, vezi in pozele de mai sus.

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

20 Mai 2012, 22:03

Reconditionat jantele & -4cm mai jos.

Jantele in varianta originala si "aspectul de 4x4" al masinii:

Imagine Imagine

Suspendat masina pe doi trepiezi si doua cricuri, astfel a stat o saptamana fara jante:

Imagine Imagine Imagine Imagine

Jantele au fost sablate intensiv, aplicat un strat de negru pentru nivelare, slefuiere pentru un finish corect iar la final aplicat negru lucios electrostatic:

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine


Aspectul cu jantele puse si -4cm:

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

Efectul final va fi obtinut dupa ce voi vopsi cu rosu toate suruburile de prindere a jantelor, etrierii, placuta de frana exterioara, o tabla din spatele discurilor si discurile. De asemenea voi mai incerca sa las masina cu inca 2cm. Era in plan tot acum cat masina a stat suspendata, dar vremea de afara nu m-a ajutat deloc asa ca am decis sa le las pentru cand va da caldura.

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

21 Mai 2012, 12:48

Pina la urma : i-ai pus gaz , sau nu ?

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

21 Mai 2012, 12:55

Daca puneam, scriam. Deci nu am pus. La AGR o instalatie Prins pt mine e 1800 euro. Mai bine fac altceva cu banii astia.

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

21 Mai 2012, 12:59

ti-ai pus reglabila? sau cum o mai lasi inca 2 cm ?

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

21 Mai 2012, 13:09

Nu, din suspensia actuala. Arcuri, amortizoare, brate, bascule, etc. Se pot face reglaje destul de usor.

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

21 Mai 2012, 13:14

:?: sper ca n-ai incalzit arcurile ca o sa regreti

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

21 Mai 2012, 13:16

Nu :D

De exemplu vreun cm si putin o las doar din eliminarea ISO-urilor de la arcuri.

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

21 Mai 2012, 15:30

de ce e asa scump gaz-ul ptr a ta? ca e in 8 cilindri?
Răspunde