Re: My Fiesta Mk3
http://www.dj-ezzy.webs.com
My Fiesta mk3
viewtopic.php?f=15&t=48902-

CLW-Fiesta - Member
- Mesaje: 298
- Membru din: 18 Iun 2009, 11:45
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Fiesta MK3 1990 1,8D 60cp
- VIN: WFOBXXGAFBLP62372
Moderator: Cornel001
de CLW-Fiesta » 23 Mai 2012, 23:49
viewtopic.php?f=15&t=48902
de CLW-Fiesta » 24 Mai 2012, 00:12
viewtopic.php?f=15&t=48902
de Mihai R » 24 Mai 2012, 07:43
de CLW-Fiesta » 24 Mai 2012, 14:52
Din cate am inteles, omologarea pe bune costa mult si implica multe teste pentru masina... imi mai zisese cineva sa-i sterg seria de la motorul nou si sa mi-l treaca fara serie (ceea ce nu cred ca se poate)... acum astept raspunsul unui tip de la RAR sa vedem ce parere are, cum sa fac
Daca nu, raman la cei 60cp ai mei 
viewtopic.php?f=15&t=48902
de canutza » 24 Mai 2012, 15:08
de visancatalin » 25 Mai 2012, 00:08
de Avitar » 25 Mai 2012, 17:40

de CLW-Fiesta » 26 Mai 2012, 13:52

viewtopic.php?f=15&t=48902
de cj86sef » 26 Mai 2012, 15:26

de alin-daniel » 26 Mai 2012, 17:06

de CLW-Fiesta » 28 Mai 2012, 14:21
Nu este chiar cum ma asteptam eu sa fie, per total e bine
Am facut cateva poze cu telefonul atunci cand am luat-o, mai multe poze fac cand mai ajung la service, din pacate saptamana asta nu am timp, de saptamana viitoare ma apuc de ea puternic
Am cumparat si Escort-ul donator pe care o sa incep sa-l dezmembrez 
viewtopic.php?f=15&t=48902
de adimk3.5 » 22 Iun 2012, 23:11
.
de CLW-Fiesta » 22 Iul 2012, 16:51

Reconditionarea a plecat de la 6000ron si usor usor au tot crescut pretul pana la 9000ron, insa, desi per total masina arata bine, am o gramada de chestii sa le reprosez, gen: bara spate e din 2 bucati, la imbinarea dintre cele 2 bucati, la un colt care sta mai cracanat se vede ca a fost rosie bara; oglinzile la fel au fost rosii, s-a ciobit intr-un colt oglinda si se vede ca a fost rosie inainte; un lonjeron deja l-am vazut ca a inceput sa iasa rugina; stopurile eu le-am dat lor noi noute, ei mi-au zgariat unul din ele; lonjeroanele fata era vorba sa le intareasca, nu le-au intarit; ornamentele din plastic de pe aripi si pragurile de plastic au fost prinse cu autofiletante argintii; la capota, cand e inchisa, se imbina cu grija aia unde sunt stergatoarele, acolo nu era uscata vopseaua, au inchis capota si cand au deschis capota s-a stricat vopseaua...si multe alte chestii... Momentan m-am apucat sa refac toata instalatia electrica, am insonorizat-o toata, am izolat-o termic, dupa ce termin cu totul fac niste poze profi la ce nu-mi convine la ea si o sa vorbesc cu ei cu pozele in fata, daca nu-mi dau o parte din bani inapoi (pentru ca nu dau iar bani sa ma duc pana la constanta si inapoi) voi posta pozele direct pe topicul lor de pe 4tuning unde oamenii sunt foarte apreciati si bine vazuti 
viewtopic.php?f=15&t=48902
de mihaibre » 22 Iul 2012, 18:07

de CLW-Fiesta » 22 Iul 2012, 20:47

viewtopic.php?f=15&t=48902
de slickoly » 04 Aug 2012, 13:25
de moro50 » 04 Aug 2012, 17:37
$1 scrie:$2 (pentru ca nu dau iar bani sa ma duc pana la constanta si inapoi)
de CLW-Fiesta » 05 Aug 2012, 12:45
ori o faceam aici, ca tot acolo ajungeam, ori n-o mai faceam si-mi luam alta... Am discutat cu ei, vor remedia gratis micile scapari si vor da un polish la toata masina cand ma duc la mare, o las 2 zile la ei, iar daca vreodata lovesc o piesa din vina mea mi-o repara ei gratis.
viewtopic.php?f=15&t=48902
de CLW-Fiesta » 05 Aug 2012, 18:10
Nu am pastrat acelasi cablu, este de escort rs2000.
viewtopic.php?f=15&t=48902
de slickoly » 05 Aug 2012, 18:59

de adimk3.5 » 08 Sep 2012, 23:05
de CLW-Fiesta » 10 Sep 2012, 10:10
... Am fost pe transfagarasan, munte, mare, iar cand am plecat de la mare mi-a explodat furtunul de apa ce iese din pompa de apa si se localizeaza intre pompa de injectie si blocul motor, foarte greu de ajuns la el, a trebuit sa fac o treaba romaneasca pentru a-l "repara" si anume aveam nevoie de o teava si un furtun si niste coliere, prietenii care ramasesera in CT n-au fost in stare sa gaseasca, am cerut ajutoare din Bucuresti, a plecat tata, si-a fript garnitura de chiulasa, am preluat piesele pt reparatia masinii mele de la el, nici unul din "prietenii" cu care eram (unul cu Hyundai Accent model nou, altul cu Opel Astra 110CP n-au vrut sa-l tracteze pe tata) si a trebuit sa-l tractez eu cu masina mea de 875kg pe a tatalui meu de 1297kg, eu nu am carlig de tractare si am legat de punte, evident ca in 150kg de tractat motorul meu s-a dus pe copca, segmentii de ungere s-au dus, in prezent masina merge cu 5% motorina si 10% apa
. Dupa 22 aug am programare sa-mi schimb motorul
Mai multe detalii despre ce va urma in privat 
viewtopic.php?f=15&t=48902
de CLW-Fiesta » 13 Oct 2013, 11:17
Maine iau bestia din service de la Coasta de Est unde a stat aproape 10 luni
... voi reveni cu poze cu bestia care a primit motorul de Escort de 90cp, intercooler mai mare, evacuare din inox si multe alte imbunatatiri 
viewtopic.php?f=15&t=48902
de 12cim » 13 Oct 2013, 20:02
de CLW-Fiesta » 14 Oct 2013, 09:05
), iar franele le-am pus folosind fuzete si tot ce mai tine de partea din spate de la un Ford Focus Mk1 combi. Se potriveste aproape la fix la gauri, le-am mai largit eu putin. Scoti tamburii de Fiesta si pui fuzetele respective 
viewtopic.php?f=15&t=48902
de 12cim » 14 Oct 2013, 13:43
de CLW-Fiesta » 15 Oct 2013, 09:55
viewtopic.php?f=15&t=48902
de alex2003bygep » 19 Iul 2015, 19:00
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 15 vizitatori