Totul despre membri

Focus sedan 2.0 TDCi Powershift Titanium

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Focus sedan 2.0 TDCi Powershift Titanium

Mesajde NinelW » 28 Mai 2012, 18:31

Dupa aproape 3 luni de asteptat, pe data de 24 luna aceasta a sosit masina.

Primele impresii:
Cutia schimba foarte lin, aproape insesizabil.
Motorul este foarte silentios.
Pacetul ICE7(Sony) face toti banii.
Tinuta de drum impecabila.
Dupa primii 500 de km, consumul mediu: 5.5 :D/. 80% extraurban, cu viteza maxima 110 km/h, iar pana in 10.000 de km aceasta v-a fi si viteza cu care voi merge.
Scaunele au un sprijin lateral foarte bun.
Ambianta interioara foarte placuta.

Am ramas profund impresionat. Diferenta fata de vechea generatie este enorma.
Revin si cu poze. :-D
'97 -Ford Escort, 1.6L EFi CVH, 105cp
'01 -Ford Focus 1, 1.6L Zetec-SE, 101cp
'07 -Ford Focus 2, 1.6L Duratorq TDCi, 90cp
'12 -Ford Focus 3, 2.0L Duratorq TDCi, 140cp
Avatar utilizator
NinelW
Incepator
 
Mesaje: 12
Membru din: 03 Mar 2012, 19:46
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Mk3
VIN: WF0MXXGCBMCG63514

Re: Focus sedan 2.0 TDCi Powershift Titanium

Mesajde alyn_acn » 28 Mai 2012, 18:48

S-o stapanesti sanatos mai multi km decat ai avut cu mk2-ul.Poate dai si mai multe detalii despre optiuni.
Hai cu pozele :-"
Cauta simplu pe Google : problema xyz/clubford
Regulament forum : ucp.php?mode=terms
Avatar utilizator
alyn_acn
 
Mesaje: 3865
Membru din: 17 Noi 2009, 18:48
Localitate: Mioveni-Pitesti
Maşina: Ford Mondeo Titanium
VIN: WF0EXXWPCEFKxxxxx

Re: Focus sedan 2.0 TDCi Powershift Titanium

Mesajde NinelW » 28 Mai 2012, 18:57

Multumesc frumos pentru aprecieri! <:-P

Pe langa pachetul titanium, nu am mai optat decat pentru 2 optionale:

Radio Sony, ICE7, cu ecran de 4.2''
Oglinda heliomata, senzor ploaie si lumini automate.

Am tinut foarte mult la cutia automata si motorul de 2.0L. Mi-am dorit foarte mult motorul de 163 de cp si pachetul cu MyFordTouch, insa nu sunt disponibile pentru Romania.

Pachetul cu scaune si parbriz incalzit nu l-am luat deoarece pe timp de iarna tin masina in garaj incalzit.

Deasemenea, apreciez foarte mult si comenzile vocale.:D
'97 -Ford Escort, 1.6L EFi CVH, 105cp
'01 -Ford Focus 1, 1.6L Zetec-SE, 101cp
'07 -Ford Focus 2, 1.6L Duratorq TDCi, 90cp
'12 -Ford Focus 3, 2.0L Duratorq TDCi, 140cp
Avatar utilizator
NinelW
Incepator
 
Mesaje: 12
Membru din: 03 Mar 2012, 19:46
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Mk3
VIN: WF0MXXGCBMCG63514

Re: Focus sedan 2.0 TDCi Powershift Titanium

Mesajde alexandrusavu » 28 Mai 2012, 21:24

S-o stăpânești sănătos.
Așteptăm poze acum :)
Imagine
<photo-blog actualizat bianual>
Cars :
Ford Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi ~115cp, 275Nm [90cp, 215Nm stock]
Avatar utilizator
alexandrusavu
 
Mesaje: 4750
Membru din: 23 Aug 2007, 02:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi 90CP
VIN: WF05XXWPD57U35570

Re: Focus sedan 2.0 TDCi Powershift Titanium

Mesajde mondeo99 » 29 Mai 2012, 11:31

aia cu 10.000 e baliverna,pentru ca nu e dacie 1300 a lu bunicu,sa o dai la vecinu paraipan sa ii faca rodaju,motoarele alea sunt pornite si rodate,pina sa ajunga pe masina,nu sunt doar ansanbmlate si hopa sus pe caruta,doar nu este asta.O fii epoca de consum,si masini facute la norma,dar chiar asa sa nu fie testate motoarele la ford ,nu cred .
mondeo 99 tdi glx
Avatar utilizator
mondeo99
Ford Freak
 
Mesaje: 216
Membru din: 23 Oct 2007, 11:42
Localitate: timisoara
Maşina: ford mondeo 1999 1,8 tdi 90cp,ford focus sedan 2009 1,6 tdci 110cp

Re: Focus sedan 2.0 TDCi Powershift Titanium

Mesajde canutza » 29 Mai 2012, 13:46

@mondeo99 E alegerea posesorului, nu recomandarea producatorului.
Nici eu nu cred ca sunt necesari cei 10000 de km pentru efectuarea rodajului, din contra cred ca ii fac rau unui diesel mersul cu 110 km/h timp de 10000 de km. Se recomanda rularea pe cat posibila in toate treptele de viteze, nu neaparat extraurban. Ba chiar este de evitat un rulaj extraurban la viteze constante.
Eu ti-as recomanda si sa schimbi uleiul dupa 1000 de km.
Astea sunt recomandarile mele pe baza a ceea ce am citit pe internet si cartile de la Ford.
Sa o stapanesti sanatos.
Avatar utilizator
canutza
 
Mesaje: 531
Membru din: 27 Iul 2008, 22:24
Localitate: Bucuresti
VIN: WF04XXGBB44L56537

Re: Focus sedan 2.0 TDCi Powershift Titanium

Mesajde alexandrusavu » 29 Mai 2012, 13:49

@canutza : "Eu ti-as recomanda si sa schimbi uleiul dupa 1000 de km. " -> ce spui tu aici frizează fantasticul. Cu ce ți-a greșit uleiul ăla să-l schiimbi până-n 1000 km... Poate vroiai să spui 10000 km, dar deja se aproprie de intervalul de service și oricum îl schimbă.
Imagine
<photo-blog actualizat bianual>
Cars :
Ford Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi ~115cp, 275Nm [90cp, 215Nm stock]
Avatar utilizator
alexandrusavu
 
Mesaje: 4750
Membru din: 23 Aug 2007, 02:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi 90CP
VIN: WF05XXWPD57U35570

Re: Focus sedan 2.0 TDCi Powershift Titanium

Mesajde andrei.r » 29 Mai 2012, 15:48

canutza scrie:Ba chiar este de evitat un rulaj extraurban la viteze constante.


pe asta chiar nu am mai auzit-o... sa inteleg ca diselurile purtate de nemti, frantuzi, olandezi etc, care au peste 250.000km facuti in mai putin de 4 ani si totusi la fel de silentioase ca in prima zi sunt niste basme?

on topic: felicitari, asteptam pozele
Skoda Octavia IV RS+ - 2.0 TSI 245CP - Mamba Green - 2022

Ex:
Ford Focus IV ST-Line - 1.5 Ecoboost 182CP - Dynamic Blue - 2019
Ford Focus III Titanium - 1.6 Ecoboost 182CP - Silver - 2013
Ford Focus II Trend - 1.6 TDCI 90CP - Navy Blue - 2005
Avatar utilizator
andrei.r
 
Mesaje: 1222
Membru din: 13 Iul 2007, 17:17
Localitate: Ingolstadt
Maşina: Octavia RS Plus

Re: Focus sedan 2.0 TDCi Powershift Titanium

Mesajde canutza » 29 Mai 2012, 16:01

Offff, nu vreau sa o dau in offtopic pe prezentarea colegului. M-am referit la primii 1000 de km, dupa aceea poate sa faca reviziile la intervale normale. Iar cu mersul la viteze constante tot asa in prima 1000 de km era vorba. In rest da normal ca este mult mai sanatos un mers cat mai constant.
In fine, pana una alta de ce sa imi pese ca preferati sa radeti decat sa ascultati un sfat, banii vostri, masinile voastre.
Avatar utilizator
canutza
 
Mesaje: 531
Membru din: 27 Iul 2008, 22:24
Localitate: Bucuresti
VIN: WF04XXGBB44L56537

Re: Focus sedan 2.0 TDCi Powershift Titanium

Mesajde andrei.r » 29 Mai 2012, 16:12

nu se intelegea/n-am inteles eu ca te referi doar la primii 1000km, scuze :)
Skoda Octavia IV RS+ - 2.0 TSI 245CP - Mamba Green - 2022

Ex:
Ford Focus IV ST-Line - 1.5 Ecoboost 182CP - Dynamic Blue - 2019
Ford Focus III Titanium - 1.6 Ecoboost 182CP - Silver - 2013
Ford Focus II Trend - 1.6 TDCI 90CP - Navy Blue - 2005
Avatar utilizator
andrei.r
 
Mesaje: 1222
Membru din: 13 Iul 2007, 17:17
Localitate: Ingolstadt
Maşina: Octavia RS Plus

Re: Focus sedan 2.0 TDCi Powershift Titanium

Mesajde alexandrusavu » 29 Mai 2012, 16:48

@canutza păi scuză-ne când ne recomanzi să schimbăm uleiul proaspăt bagat în mașina nouă după 1000 km nu putem decât să râdem. Asta în condițiile în care serviceurile și Ford recomandă cu totul și cu totul altceva.

Scuze de ot.
Imagine
<photo-blog actualizat bianual>
Cars :
Ford Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi ~115cp, 275Nm [90cp, 215Nm stock]
Avatar utilizator
alexandrusavu
 
Mesaje: 4750
Membru din: 23 Aug 2007, 02:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi 90CP
VIN: WF05XXWPD57U35570

Re: Focus sedan 2.0 TDCi Powershift Titanium

Mesajde alyn_acn » 29 Mai 2012, 18:08

Uleiul care se pune intr-un motor nou este ulei de rodaj(la orice masina,nu doar ford) si se schimba cam dupa 2500-3000 de km.Dupa asta intervalele de schimb sunt aceleasi,respectiv 15000 km sau un an.
Scuze de offtopic.
Cauta simplu pe Google : problema xyz/clubford
Regulament forum : ucp.php?mode=terms
Avatar utilizator
alyn_acn
 
Mesaje: 3865
Membru din: 17 Noi 2009, 18:48
Localitate: Mioveni-Pitesti
Maşina: Ford Mondeo Titanium
VIN: WF0EXXWPCEFKxxxxx

Re: Focus sedan 2.0 TDCi Powershift Titanium

Mesajde NinelW » 29 Mai 2012, 18:14

mondeo99 scrie:aia cu 10.000 e baliverna,pentru ca nu e dacie 1300 a lu bunicu,sa o dai la vecinu paraipan sa ii faca rodaju,motoarele alea sunt pornite si rodate,pina sa ajunga pe masina,nu sunt doar ansanbmlate si hopa sus pe caruta,doar nu este asta.O fii epoca de consum,si masini facute la norma,dar chiar asa sa nu fie testate motoarele la ford ,nu cred .

Incep prin a spune de ce in primii 10.000 de km vreau sa protejez masina:

Stiu ca masina are un rodaj facut din fabrica si ca teoretic(posibil si practic) poti sa adopti un stil de condus normal inca de la primul km. Din experienta pe care eu o am cu masini noi, inclusiv Dacia 1310, pot sa spun ca daca protejez masina in primele mii de km(sa nu turez masina peste 3000 de ture, un demaraj lin, etc.) o sa ai satisfactia sa mergi cateva sute de mii de km fara a avea nici un fel de probleme majore.
In conditiile de exploatare amintite mai sus, cu un FF2-2007 am facut 255.000 de km fara absolut nici un fel de probleme la motor si cutia de viteze, fara sa fi completat niciodata ulei intre schimburi.
Nu spun ca ce fac eu este bine, dar avand in vedere experientele anterioare, consider ca este normal sa continui in acelasi fel.
canutza scrie:@mondeo99 E alegerea posesorului, nu recomandarea producatorului.
Nici eu nu cred ca sunt necesari cei 10000 de km pentru efectuarea rodajului, din contra cred ca ii fac rau unui diesel mersul cu 110 km/h timp de 10000 de km. Se recomanda rularea pe cat posibila in toate treptele de viteze, nu neaparat extraurban. Ba chiar este de evitat un rulaj extraurban la viteze constante.
Eu ti-as recomanda si sa schimbi uleiul dupa 1000 de km.
Astea sunt recomandarile mele pe baza a ceea ce am citit pe internet si cartile de la Ford.
Sa o stapanesti sanatos.

Pentru inceput, multumesc pentru urari.
Cum am spus si mai sus, nu inseamna ca merg 10.000 de km ca sa ii fac rodajul.
Intradevar, se recomanda rularea in toate treptele de viteza, cu turatii diferite. Avand in vedere ca eu am cutie automata, evit pe cat posibil sa se schimbe viteza la o turatie mai mare de 2500 de turatii.
Nu inseamna ca 110 km/h inseamna o viteza constanta pentru cei 10.000 de km, deoarece merg si prin localitati cu 70-80 sau chiar mai putin.
In ceea ce priveste schimbatul uleiului la 1000 de km, din cate stiu eu in fabrica se face un rodaj(chimic), iar dupa acest rodaj se schimba uleiul. Nu faci nici un rau motorului daca il schimbi la 1000 de km, dar este o cheltuiala inutila, din punctul meu de vedere, deoarece eventualul span rezultat in urma frecarii ramane oricum in filtrul de ulei.
'97 -Ford Escort, 1.6L EFi CVH, 105cp
'01 -Ford Focus 1, 1.6L Zetec-SE, 101cp
'07 -Ford Focus 2, 1.6L Duratorq TDCi, 90cp
'12 -Ford Focus 3, 2.0L Duratorq TDCi, 140cp
Avatar utilizator
NinelW
Incepator
 
Mesaje: 12
Membru din: 03 Mar 2012, 19:46
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Mk3
VIN: WF0MXXGCBMCG63514


Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 3 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 3 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login