hmm, tentant cu jantele pe 14, prea mult pt cele pe 16..deci ies din discutie 16-le, dar impozitul e la zi sau pe cine este....ramane si Dumnezeu cu mila?
k am intalnit si astfel de cazuri si nu k m-ar deranja in vre-un fel 
motorul ala e disperare mare, de mergea nu necesita platforma.
Astept sa vad dk imi vine platforma din DE, ce bani mai raman dupa transcriere si mai vorbim.
bataie la cuzineti, s-a calat arborele sau d c treb rectificat?
ce consum aveai inainte knd functiona?
evacuarea cum e...k stiam ceva...
			
		k am intalnit si astfel de cazuri si nu k m-ar deranja in vre-un fel
 
motorul ala e disperare mare, de mergea nu necesita platforma.
Astept sa vad dk imi vine platforma din DE, ce bani mai raman dupa transcriere si mai vorbim.
bataie la cuzineti, s-a calat arborele sau d c treb rectificat?
ce consum aveai inainte knd functiona?
evacuarea cum e...k stiam ceva...
- 
				 
 florin_cars
- Gold Member
- Mesaje: 673
- Membru din: 09 Sep 2005, 06:03
- Localitate: ~Timisoara
- Maşina: Ford 2 usi Custom

 ). E teava de 53 mm din saxofon si finala originala Ford. Cu arborele e o intreaga poveste... I-am bagat ulei 10w60 full sintetic, cand ii trebuia 20w50 mineral, si l-a mancat. S-au blocat cuzinetii de la pistonul 1 si au mancat din arbore. Cand i-am bagat uleiul i-am pus si Dura Lube. Cat despre consum, daca iti zic nu ma crezi. Lua cam 9 in oras si 7 in afara, la mers nu tocmai usor. Motorul are injectie multipunct. Si daca vi sa o iei o sa vezi si ca nu are pic de uzura pe pistoane, camasi, supape, axa, etc.
). E teava de 53 mm din saxofon si finala originala Ford. Cu arborele e o intreaga poveste... I-am bagat ulei 10w60 full sintetic, cand ii trebuia 20w50 mineral, si l-a mancat. S-au blocat cuzinetii de la pistonul 1 si au mancat din arbore. Cand i-am bagat uleiul i-am pus si Dura Lube. Cat despre consum, daca iti zic nu ma crezi. Lua cam 9 in oras si 7 in afara, la mers nu tocmai usor. Motorul are injectie multipunct. Si daca vi sa o iei o sa vezi si ca nu are pic de uzura pe pistoane, camasi, supape, axa, etc.
