Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.
Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în
Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru
generalităţi.
29 Aug 2007, 11:08
desculti: fumul albastru la pornire poate fi din acumularea de ulei in camera de ardere provenita de la semeringuri duse sau, cazul tau, supapa dusa.
Mai poate proveni de la turbina, dar ar trebui sa se vada permanent...cu cat mai turata, cu atat mai mult fum.
29 Aug 2007, 11:10
Multumesc pentru ajutor, ma mai lamuresc asa.
29 Aug 2007, 11:13
$1 scrie:$2iela nu se stramba,nu confundati biela cu bieleta.Supapa da,poate sa nu inchida bine.Daca biela are bataie este de la bucsa de la bolt,cel mai sigur,si apare daca lipseste ulei sau defectiune de material .
Se pot stramba si bielele in cazuri extreme ca acesta...cand moorul ia o gura de apa...apa este un lichid (evident

), lichidele sunt incompresibile...deci daca lichidul nu cedeaza, cedeaza biela...
29 Aug 2007, 12:05
Ai dreptate,poate sa se strambe ceea ce determina dereglarea ciclului si implicit fum de la gazele nearse.Merge in trei pistoane, nu trage.Daca la relanti nu trepideaza si merge normal, eu zic ca este putin probabil sa aiba biela stramba.
29 Aug 2007, 12:39
$1 scrie:$2xact!!!!!!! ori sunt prost ori sunt.......nestiutor si fac altii mosto de mine......... ce sa zic? sunt cu nervii in varza si varza....
ia-o incet, nu te mai stresa ca-ti faci mai mult rau...
a fost un incident neplacut, dar acum tre' sa treci peste el
asculta-i pe baietii de-aici care ti-au dat sfaturi foarte bune, pune-le cap la cap, eventual fa-i si o diagnoza competenta si dupa aia, treci la treaba, fa-o inapoi cum a fost...
si fii mai optimist...
bafta !
29 Aug 2007, 12:43
$1 scrie:$2i dreptate,poate sa se strambe ceea ce determina dereglarea ciclului si implicit fum de la gazele nearse.Merge in trei pistoane, nu trage.Daca la relanti nu trepideaza si merge normal, eu zic ca este putin probabil sa aiba biela stramba.
Nici eu nu prea cred sa fie vreo biela indoita...motorul ar fi mers mult mai prost decat spui ca merge...dar nu poti sti nimic sigur pana nu desfaci si nu desfaci decat daca esti sigur ca problema e interna si nu e vreun senzor, mufa, etc...
29 Aug 2007, 12:52
Raman la presupunerea ca esteun senzor si daca are probleme la peste 2000rot cred ca este debitmetrul ,fiind TDCI
29 Aug 2007, 12:53
Asa ma gandesc si eu, problema e ca in Brasov, cei de la Casa Auto (Ford) sunt .......................
Altii ar mai fi poate prin Zarnesti, dar nu am mai fost la ei si apoi am vazut zilele astea un fenomen ciudat: le spui ca a intrat in apa si gata, au raspunsul:turbina.. biela....segmenti...cilindri...injectoare... unele sau chiar toate. OK, dar nimeni nu se uita la motor, nu spune ca il desface si dupa aia stie ce e stramb sau stricat.
Asta cand motorul chiar toarce bine, nu zgomot, nu da in nas la relanti, merge turat fara nicio problema 4-4500, doar in "sarcina" sugtita la 2000. ATAT. (si fum albastru la pornire rece)
Acuma chiar nu ma pricep, dar ascult si eu de altii. Oare sunt chiar asa de buni incat sa puna un diagnostic doar dupa ce le spui ce ai patit, nu dupa ce vad efectele asupra masinii?
29 Aug 2007, 12:56
Nu, nimeni nu e atat de bun...
Eu cred ca ar trebui sa mergi la un service si sa nu le spui ce a patit masina, pur si simplu sa o puna pe un tester fara sa-si mai dea cu parerea...
29 Aug 2007, 14:00
Daca mere la un test de compresie afla imediat daca e vreo supapa dusa....sau oricum o problema la respectivul piston.
29 Aug 2007, 15:56
1. Fa un test de compresie si spune-ne si noua rezultatele
2. Cred ca daca o biela si o supapa sunt deformate, motorul nu ar mai trage, ar porni greu, ar merge neregulat tot timpul, s-ar auzi batai suspecte pe la motor - dar asta se va vedea cel mai bine la testul de compresie
3. Ca sa-ti dai seama de defectul de la biela ar trebui demontate multe chestii pe la motor, nu se vede "cu ochiul liber", poate chiar si baia de ulei ar trebui data jos
4. Turbina - e foarte posibil sa fie afectata, din cate spui tu, insa nu neaparat de la apa ci poate pur si simplu era pe duca si apa i-a pus capac.
De ce spun de turbina:
- fum albastrui - deci ulei care ajunge in motor - ar putea sa fie de la turbina
- probleme demaraj la 2000 RPM - exact turatia la care turbina ar trebui sa inceapa sa-si faca efectul - poate ca din cauza problemei efectul turbinei se simte doar la turatii mai mari, cand gazele de evacuare au presiune mai mare
16 Oct 2007, 15:10
Am terminat cu service-ul. Deci: dupa faza cu apa am avut biela stramba, nu i mare paguba 660 lei de la Motorcraft.
Dar sa vedeti belea; cand au desfacut motorul- surpriza : volanta dubla facuta praf = 980 lei, kit ambreiaj rulment presiune si nu mai stiu ce ~500 lei, garnitura chiuloasa, baie, cuzineti, ulei antigel, filtre, curele, rola +manopera.................. total 5100 lei. Morala: nu desfaceti motorul ca nu stiti ce gasiti pe acolo.
P.S. Am incredere in mecanic, stiu ca nu m-a "incarcat". Apropo, la 3800 piesele, manopera a fost 1300. Bine, nu, pentru 1 saptamana de service.
18 Oct 2007, 15:43
pe viitor pescuieste numai cu undita..e mult mai ieftin

cel putin te-ai ales cu piese noi la masina ..conteaza pe viitor..daca nu mai mergi cu ea pana in apa..din greseli invatam..bine ca ne-ai spus ce si cum sa nu facem si noi la fel..decat daca vrem sa schimbam piesele enumerate de tine..felicitarile mele..daca ar fi toti cei care posteaza aici sinceri cum ai fost tu forumul acesta ar fi mult mai util decat este deja..
numai bine..alaturi de tine..
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.