Lumini de stationare sau faza scurta si avarii ?
Tot mai des intalnesc colegi de trafic care stationeaza pe timp de noapte cu farurile aprinse pe faza scurta. As vrea sa va spuneti parerea in privinta acestui fapt, tinand cont ca toate autovehiculele sunt dotate cu asa numitele lampi de pozitie. Oare de ce nu se folosesc? Pe mine ma deranjeaza faptul ca vad stationandu-se pe faza scurta si avarii care nu se prea vad ( 2 x 55W contra 2 x 21W )si de la distanta nu-mi dau seama cu exactitate daca acea masina este in miscare sau in stationare. Oare de ce exista foarte multe autovehicule care din constructie pe timp de noapte, chiar daca ai faza scurta aprinsa, daca opresti motorul raman aprinse doar luminile de pozitie. Mai mult decat atat, in Medias circula autobuze (nu are importanta marca) care in momentul opririi in statii initial circuland pe faza scurta, dupa oprire, in momentul deschiderii usilor se trece automat la lampi de pozitie, iar la plecare, odata cu inchiderea usilor automat farurile trec pe faza scurta. La ce s-au gandit oare cei care au conceput aceste sisteme?
- Florin Suciu
- Incepator
- Mesaje: 56
- Membru din: 24 Iun 2009, 08:06
- Maşina:
- VIN: