Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
20 Mar 2012, 17:59
Help! Am facut prostia de a completa cu antigel peste nivel (cam cu 1 deget) si am vazut ca dupa un drum nu foarte lung s-a incalzit mai mult decat de obicei (acul peste jumate cu 2-3 mm, dar in zona normal). Am desfacut busonul de la antigel si facea bule, apoi a iesit afara. Am lasat masina 15 min, am mai facut o tura si povestea s-a repetat. Ce poate fi? E grav? E mai ok sa verific a doua zi, dupa ce se raceste complet si sa o aduc la nivel? Multumesc
21 Mar 2012, 07:57
nu cred ca trebuie sa te sperii deocamdata. chiar daca se ridica acul mai mult asteapta sa vezi daca porneste termocupla. afara este cam cald si e destul de normal sa se ridice acul. mie ieri mi a pornit si ventilatorul dupa ce am fataito prin oras in trafic aglomerat
21 Mar 2012, 08:57
M-am speriat din cauza ca a crescut foarte mult nivelul antigelului

si cand am desfacut dopul a iesit afara cu presiune. O sa mai incerc azi sa vad daca mai face dupa ce a scazut nivelul antigeluluisub maxim si ma uit si daca porneste termocupla. Ms de sfaturi.
21 Mar 2012, 10:34
Cand am schimbat antigelul si eu am facut o prostie si a trebuit sa mai scot din el

.... am luat frumos un furtun si am scos "vinul din butoi"
21 Mar 2012, 12:11

multumesc de sfaturi! Am rezolvat. Se pare ca de la prea mult antigel a fost. I-am dat talpa de dimineata cu antigelul la nivel ok si nu mai face. Voi incerca totusi si cand e mai cald afara, desi nu cred ca mai sunt probleme. Am crezut ca m-am aranjat cu o garnitura de chiuloasa noua

)
16 Apr 2012, 12:53
Adevarat a Inviat!
16 Mai 2012, 17:17
N-am mai scris pe-aici de ceva vreme. Intre timp am reparat infundatura din usa si cu ocazia asta am completat dungile
17 Mai 2012, 18:20
A aparut o mica problema: cred ca am o fisura in radiator. Curge (mai corect spus picura foarte putin) in partea de jos, asta doar dupa ce s-a incalzit bine, probabil de la caldura se dilata fisura. Am luat un praf d-ala de pus in radiator, dar am o retinere in a-l folosi... Poate face rau?
29 Mai 2012, 16:02
Cu praful se pare ca am rezolvat. Nu stiu cand va fi mai cald daca se dilata mai tare, deocamdata pare ok. Am alta problema: Am descoperit chestia verde incercuita cu rosu din poza, are firele taiate. Ce este acea chestie si daca poate influenta cu ceva rau faptul ca e nefunctionala. Ms
29 Mai 2012, 18:34
cred ca este un senzor care are treaba cu uleiul de servo, ce ai incercuit tu acolo. nu e greu sa le refaci firele alea
29 Mai 2012, 18:47
Are o teava metalica care duce undeva la pompa de apa... cred... Ma gandesc sa nu fi fost taiata de fostul proprietar cu un scop, de asta ezit sa fac legaturile ... Merci oricum.
29 Mai 2012, 19:55
nu stiu cine ar putea taia firele

, cand mai usor e sa scoti mufa. cojeste firele putin ca sa zic asa, si leagale pe culori. mai ia un prieten sa desfaca repede daca se intampla ceva si tu urmareste la bord ce se intampla. eu unul nu cred ca va aparea vreo problema
29 Mai 2012, 23:10
Si la mine sau rupt firele si am rezolvat cu o pereche de "papuci" noi.
Firele au legatura cu servodirectia
30 Mai 2012, 10:12
S-a observat vreo schimbare dupa ce le-ai conectat?
Bobby, posibil si sa se fi rupt. Si par rupte/taiate de ceva timp...
30 Mai 2012, 13:55
in manual nu am gasit decat ca ar fi ceva legat de presiunea uleiului de servo. mai multe
30 Mai 2012, 15:12
Merci Bobby. M-am uitat mai atent si intr-adevar, la servo se pare ca e

Acum sper sa fi vazut bine

Probabil vreun senzor care indica daca ramai fara lichid...
02 Iun 2012, 15:55
Am facut grila cu negru (partial) asa cum de mult am vrut

Rezultatul:

... si o poza cu surorile:
04 Iun 2012, 13:32
eu am facut grila toata neagra
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

- dfmnghfjdghdf.jpg (11.91 KiB) Vizualizat de 6443 ori
04 Iun 2012, 18:03
Am vazut

Ma mai gandesc daca o completez, mie imi place cum a iesit si facuta partial
04 Iun 2012, 18:39
Asta conteaza! Sa iti placa tie
04 Iun 2012, 18:57
$1 scrie:$2m descoperit chestia verde incercuita cu rosu din poza, are firele taiate. Ce este acea chestie si daca poate influenta cu ceva rau faptul ca e nefunctionala.
Acela pare a fi un senzor de presiune (de fapt probabil ca este un intrerupator manometric) in circuitul de servodirectie.
Computerul motorului urmareste semnalul de la acel senzor si comanda marirea turatiei de relanti a motorului daca nu este suficienta presiune la servodirectie.
Daca contactul este defect, ar putea avea ca efect fluctuatii ale turatiei de relanti.
04 Iun 2012, 20:28
Merci. Deocamdata relanti-ul n-are nici o problema, dar nu trebuie sa astept sa apara

La salariu trebuie sa merg la mecanic sa-mi spuna exact daca e bun acel senzor si sa-l leg apoi.
13 Iul 2012, 19:34
Azi am schimbat uleiul + filtrele

Ulei am folosit 10W40 GM Genuine.
Ce mi s-a intamplat: motorul fiind incins n-am reusit sa desfac capacul pe unde sa pun ulei... Am pus pe la joja cu o pompa cu care se pune ulei in cutia de viteze. Acum, dupa ce s-a racit, se desface.
14 Iul 2012, 17:45
E bine ca l-ai schimbat
15 Iul 2012, 17:02
Trebuia

Era spre minim...
01 Sep 2012, 20:07
Azi am schimbat si filtrul de polen

Am ales Mann. Mai am antigelul si gata cu consumabilele.
02 Sep 2012, 14:10
buna treaba
antigel eu am bagat g12 rosu cu toate ca in masina era ceva spre verde, si la ford au zis ca tot dala sa bag, dar nu am gasit. am bagat hepu. la 1,6l intra 6,6l, dar nu poti baga decat vreo 6 ca mai ramane ceva prin calorifer si pe unde o mai ramane. iti recomand dupa ce scoti antigelul tau sa speli instalatia cu cativa litri de apa distilata si apoi sa bagi antigelul nou. operatiunea o poti face tu e foarte usor
02 Sep 2012, 19:11
Rosu voi baga. Filtrul intr-adevar l-am schimbat acasa. Dar antigelul la mecanic, e mai comod asa

Probabil luna viitoare, ca din august pana acum am fost setat sa bag banii in 2 bicle si nu mai am
24 Sep 2012, 06:56
$1 scrie:$2una treaba
antigel eu am bagat g12 rosu cu toate ca in masina era ceva spre verde, si la ford au zis ca tot dala sa bag, dar nu am gasit. am bagat hepu. la 1,6l intra 6,6l, dar nu poti baga decat vreo 6 ca mai ramane ceva prin calorifer si pe unde o mai ramane. iti recomand dupa ce scoti antigelul tau sa speli instalatia cu cativa litri de apa distilata si apoi sa bagi antigelul nou. operatiunea o poti face tu e foarte usor

Salut,
Am si eu o nelamurire/curiozitate: vreau si eu sa schimb/adaug antigel la Focusul meu ca tot "tipa" dupa el, mai ales acum ca vine frigul. Am vazut ca am deja pus antigel de culoare rosie, cred ca e G12. Stii cumva daca pot adauga/completa peste ceea ce am eu deja in rezervor cu unul nou, spre ex ce ai zis tu - HEPA? Iar de nu, poti sa-mi explici cum sa golesc rezervoru sa pun antigel nou?
Sunt...incepator la asa ceva:D
Multam!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.