Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde ipman » 25 Aug 2012, 20:38

$1 scrie:$2alut,

Ceasul este gradat in bari si 1 bar = 0,987 atm,deci asta ar insemna ca in turatie ai unde la 4 atm iar la ralanti vreo 2 atm ceeace nu este rau,e destul de binisor dar as fi curios sa-ti vad si compresia ,asta pentru ca stiu ca ai scule. :D

Seara Buna bade Gabi!!!!
Intr-un final am reusit azi sa imi masor compresia,a fost ceva de lucru dar cu ocazia asta am verificat si bujiile care nu mai merg nici una :(( ,va trebui sa imi comand 4 bucati
acum sa revenim la ale noastre ca sunt nerabdator sa vad daca e totul in regula cu compresia,am sa atasez pozele si incep cu cea de la primul cilindru de langa distributie,tinut laautomat ca aprox 5 secunde(cred) la fiecare cilindru si binenteles cu motorul cald
Acum astept parerea ta daca este in regula sau nu
multumesc!
numa bine!
Fişiere ataşate
CIMG4558.JPG
si al patruea
CIMG4557.JPG
trei
CIMG4556.JPG
al doilea
CIMG4555.JPG
cilindrul 1
ipman
Member
 
Mesaje: 381
Membru din: 04 Iun 2012, 10:42
Maşina: Ford focus mk1 TDDi 90 CP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Adrian B. » 28 Aug 2012, 11:05

Buna ziua,
Numele meu este Adrian, am un Ford Focus 2 din 2006 motor 1.6i 16v 74kw si acum are cam 160.000 170.000 km, nu stiu exact pentru ca pe bord arata 118.000 dar stiu sigur ca a avut kilometrajul dat inapoi. Eu am luat-o la 80.000 km pe bord.

In afara faptului ca mananca foarte mult ulei, gen 1 litru la cc 1000 km si motorul trebuie segmentat + tot tacamul, lucru deja stabilit cu domnul Gabi, pentru care ii si multumesc, mai am o problema foarte ciudata, care tine de electrica, cred.

Asta iarna cand a inceput sa scada temp. destul de mult, cand pornesc motorul, imi cad toate acele din bord, ca si cum s-ar desface bornele de pe baterie, dar bordul ramane totusi alimentat cu curent si tot restul masini, timp de cateva secunde, dupa care isi revin si totul este normal.
Nu am probleme cu bateria, cu pornirea (porneste din prima defiecare data) indiferent ca sunt -30 grade sau + 45 grade.
Nu trepideaza motorul, nimic ... pur si simplu cad acele si apoi isi revin.
Cand a venit primavara (2012) si temperatura a crescut, nu a mai facut probleme, adica nu mai cadeau si ramaneau acolo de cand pui contactul si pana pornesti motorul si-l opresti.
Acum ca a scazut iar temperatura (azi dimineata erau 19 grade afara), a inceput sa faca iar aceasi problema.
Face asa indiferent daca motorul este cald sau rece, sau daca-l pornesc de 10 ori la rand.
Ce stiu sigur este ca face asa din cauza temperaturii sacazute afara si cred ca de la 25-24 grade in jos.
In acest link este un filmulet realizat cu tel. azi dimineata sa vedeti exact despre ce este vorba :
http://youtu.be/Y6U6PfDaJcQ
Daca ma puteti ajuta cu o solutie la aceasta problema, va raman indatorat.
Adrian B.
Incepator
 
Mesaje: 18
Membru din: 27 Aug 2012, 08:39
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus hatchback 2 2006 1.6i 16v 74kw
VIN: WF05XXGCD56Y17972

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 28 Aug 2012, 15:31

Salut,

Trebuie sa iei legatura cu moderatorul DGAlexandru care este un om exceptional pe diagnoza si electronica plus ca are preturi mai mult decat decente.

Uite aici ca sa nu mai cauti este si tel. si tot ce doresti. :)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Adrian B. » 28 Aug 2012, 15:44

Ok, multumesc frumos!
Adrian B.
Incepator
 
Mesaje: 18
Membru din: 27 Aug 2012, 08:39
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus hatchback 2 2006 1.6i 16v 74kw
VIN: WF05XXGCD56Y17972

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde serbanlaurentiu » 30 Aug 2012, 03:34

Am si eu o problema cu masina din semnatura si nu stiu de unde sa incep sa incerc s-o rezolv... La relanti, cu motorul rece nu merge rotund... are un tremurat care se repeta la interval de 2-3 secunde. Dupa 15 minute de mers problema dispare si motorul toarce ok. Mi-a sugerat cineva sa ma duc la un service pt injectoare ca ele ar fi buba... dar cu limitatele mele cunostinte nu prea inteleg de ce ar face asa doar la rece daca ar fi din injectoare. Ar mai fi ceva, tot la rece, cand pornesc, becul de ulei mai ramane aprins vreo 2 secunde. La cald nu se intampla asta, se stinge imediat cum pornesc. Uleiul doar ce l-am schimbat (Castrol Magnatec 5w30)... Pot sa aiba legatura intre ele problemele? Sper sa ma puteti ajuta cu o parere. Din ce am citit pe topicul acesta... pot spune ca apreciez mult parerea dvs. Multumesc mult!
serbanlaurentiu
Ford Freak
 
Mesaje: 131
Membru din: 15 Apr 2009, 22:46
Maşina: FORD MONDEO, 2.0 TDCI, 2004, 1998CMC, 116CP
VIN: WF05XXGBB54Y75559

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde ipman » 30 Aug 2012, 11:42

salut dl gabi!!
pt. mine un raspuns daca se poate!
numa bine!
ipman
Member
 
Mesaje: 381
Membru din: 04 Iun 2012, 10:42
Maşina: Ford focus mk1 TDDi 90 CP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde userford2012 » 04 Sep 2012, 10:21

@bibanu47 : Buna ziua ! Am sa va spun o scurta poveste. In 2005 ai mei au cumparat un Ford Mondeo 1.8 TD (cel din semnatura mea), cu 168.000 km. Au mers sa-i schimbe distributia. Masina functiona impecabil. Dupa ce au luat-o de la service (Casa Auto Timisoara), masina nu mai avea putere (nu mai tragea) si scotea un fum negru dens. Au mai mers ei si pe la altcineva care sa verifice masina si acel cineva a spus ca nu e bine pusa distributia si ca nu stie sa o repare pentru ca pentru masina asta nu exista semne sau schema dupa care sa se poata face.

Masina a ramas in paragina pana acum 2 saptamani cand am dus-o eu la un mecanic. A zis ca o sa-i schimbe distributia si o s-o faca dupa schema (nu dupa semne). Dupa ce i-a facut un test (cu calculatorul), a reiesit ca pompa de injectie si senzorul clapetei de acceleratie sunt defecte (nu stiu numarul de eroare exact). Prin urmare, omul nu s-a mai apucat de schimbat distributia pentru ca, zicea el, daca schimba distributia, o schimba degeaba, pentru ca masina tot nu o sa functioneze cum trebuie.
Masina are in prezent 180.000 km .

Intrebarile mele sunt :

1) Daca distributia nu a fost pusa corect, exista posibilitatea ca masina sa functioneze totusi (porneste doar la a 2-a cheie) dar pompa de injectie sa nu functioneze ?
2) Care sunt sansele ca pompa de injectie sa fie stricata, vazut prin prisma timpului (7 ani) in care masina a stat nemiscata ? (Pompa este Lucas EPIC - nu stiu exact ce nr de serie are)
3) Cum pot afla ce fel de pompa de injectie BOSCH, pot pune in locul acestei pompe ?
userford2012
Incepator
 
Mesaje: 9
Membru din: 20 Aug 2012, 22:22
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus 1 - 2000, 1.6
VIN: WF0NXXGCDNYE30537

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde userford2012 » 04 Sep 2012, 16:03

Revin cu erorile obtinute in urma testului:

P0120 - Acceleratie/Senzor pozitie pedala/Intrerupator 1 circuit
P0204 - Circuit injector defect - cilindru 4
P1765 - Circuit solenoid avans.

Si revin cu intrebarea : Se poate ca aceste erori sa fie furnizate din cauza faptului ca distributia nu este bine pusa ?
userford2012
Incepator
 
Mesaje: 9
Membru din: 20 Aug 2012, 22:22
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus 1 - 2000, 1.6
VIN: WF0NXXGCDNYE30537

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 04 Sep 2012, 16:12

Salut,

Prima data vreau un raspuns cat se poate de aproape de adevar apoi iti raspund cu lux de amanute.
As vrea sa stiu daca ai fost langa ei cand au pus distributia aiurea si daca dupa montare ai plecat direct asa cu ea sau a lovit cumva in supape si nu ai mai luat masina in aceeasi zi.
Te rog sa detaliezi totul inclusiv timpul dintre evenimente ca sa inteleg ceva.
Astept raspuns dar acum nu mai pot sta,il vei gasi dimineata dupa orele 6. :)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde tuculica68 » 04 Sep 2012, 17:14

Buna ziua. o nelamurire : consumul marit se poate datora uzari duzelor de la injectoare ? fiind tddi , pentru linistea mea as vrea se le verific - schimba. Ce presupune sceasta operatie, neaparat in sevice ?
Avatar utilizator
tuculica68
Incepator
 
Mesaje: 82
Membru din: 26 Mar 2011, 09:34
Localitate: campina
Maşina: Fiesta 1.25 2012

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde userford2012 » 04 Sep 2012, 17:58

Buna ziua,

Revin cu amanunte:

Masina a fost dusa la reprezentanta Ford de dimineata. Dupa-amiaza, ai mei au fost sa o ia de acolo. Masina a pornit relativ usor. Dupa ce au pornit-o, au plecat catre casa (era seara cand au luat masina si nu au vazut daca scoate fum). Pe drum catre casa, masina nu avea putere; in drum catre casa este si un pod care trebuie urcat. Masina se chinuia efectiv sa urce acel pod. A doua zi cand au pornit masina, au constatat ca scote mult fum negru. S-au intors cu masina la service spunand ca nu functioneaza cum trebuie, ca porneste greu, scoate foarte mult fum negru si nu are putere. Cei de acolo au spus ca nu-si dau seama de la ce poate sa fie si ca trebuie sa investigheze. Ai mei au sustinut ca distributia nu a fost pusa corect si de aici problemele cu ea. Au lasat masina toata ziua la ei. Au fost seara si au luat masina, iar masina facea la fel.
A treia oara cand s-au dus la Ford cei de acolo au zis ca trebuie sa investigheze. In urma verificarilor, cei de la service au constatat ca este o piesa care trebuie schimbata : bobina demaror (Au constatat ca demarorul nu functioneaza). Piesa a fost cumparata de ai mei, iar la Ford a fost montata/schimbata.
S-a facut un test si s-au constatat urmatoarele : "recomand inlocuire cil 1 (nu functioneaza - nivel foarte mare de ulei in baie); semeringuri AC (pierdere ulei) + buji incandescenta".
Cei de la Ford au zis ca trebuie schimbate si piesele astea pentru a functiona corect. Parintii mei au hotarat sa nu mai bage bani in alte piese, pentru ca pana in momentul ala, deja dadusera o caruta de bani pe distributie.
Pana la urma, ai mei au renuntat sa mai mearga la Ford sa se planga si au mers la un nene care cica s-ar fi uitat la masina si ar fi reglat-o un pic. Masina pornea tot greu si scotea un pic mai putin fum.

Masina avea 169086 km la bord cand s-au dus cu ea la service. In prezent masina are aproape 180.000. Ai mei au mai mers de 2 ori cu masina asa pe la Bucuresti si odata la Sibiu. Apoi masina a ramas, asa cum ziceam si in postul precedent, in paragina.

In momentul asta masina porneste greu, si scoate in continuare mult fum negru (scoate mai putin fum negru dupa ce se incalzeste).

Acum, pentru ca eu vreau sa o "mostenesc", trebuie sa o repar. Am gasit pe cineva care are atelier propriu si care are uneltele necesare pentru montarea distributiei dupa schema. Problema a fost ca inainte sa se apuce de schimbat distributia, a facut un test, si calculatorul a dat erorile mai sus precizate (P0120, P0204 si P1765). Din acele erori, mecanicul a dedus ca pompa de injectie este defecta + senzorul de acceleratie. Problema este ca nu are unde sa le verifice (In Timisoara) + nu poate lasa masina sa-i blocheze rampa, pentru ca are un singur loc (adica poate sa repare doar o masina odata) si nu poate sa stea cu masina desfacuta (am inteles ca trebuie sa dea jos distributia ca sa dea jos pompa de injectie).

Despre lovitul in supape, nu stiu sa dau nici o informatie, ai mei parinti fiind mai tamaie ca mine. Eu am avut un Punto 1.2 benzina pana alaltaieri cand l-am vandut. Am zis ca banii de pe masina aia, ii folosesc sa o repar pe asta (Fordul). Am citit mult despre motoarele diesel, si cate ceva despre motoarele TDDI. Nu sunt mecanic, si nici nu inteleg termenii, dar incerc sa invat. M-am demoralizat complet cand am aflat ca o pompa de injectie noua (Lucas EPIC) costa 8.300 RON cu pompa la schimb. Apoi m-am mai uitat pe internet si am mai intebat pe unul si pe altul si am aflat ca daca distributia nu e bine pusa, pompa de injectie nu functioneaza. Ma gandeam ca din moment ce distributia nu e bine pusa, iar pompa de injectie nu functioneaza, este normal ca acele erori sa apara.

Azi am fost iar la nenea care are atelier si l-am rugat sa-mi schimbe distributia si s-o puna cum trebuie, pentru ca eu cred ca daca distributia e pusa bine, si pompa de injectie o sa functioneze. Am facut bine ? Sau arunc banii pe fereastra ? Sau ce ma sfatuiti sa fac ? Vroiam sa vin pana in Alexandria cu masina, dar fiinda distributia a fost schimbata acum 7 ani de zile, iar masina merge cum merge, risc sa o stric de tot.

Nota: De mentionat ca bateria este si ea slaba !!!

Eu am suspectat ca cei de la Ford Timisoara au schimbat pompa de injectie cu alta, insa era un pic mai greu. Trebuia sa fie din aceasi serie + unitatea electronica de blocare a pornirii, trebuia schimbata si aia.

Momentan am cumparat kitul de distributie + curele de accesorii + 4 buji noi . Am inteles ca si bujiile pot fi cele responsabile cu pornirea greoaie.

Daca nu am dat suficiente detalii va rog sa-mi spuneti. Deocamdata a ramas ca sambata asta merg sa-i schimbe distributia. Am sanse sa fie pompa de injectie in regula ? Sau mai mult ca sigur ca e stricata ? Sau sunt si alte lucruri despre care ar trebui sa-mi fac griji ?
userford2012
Incepator
 
Mesaje: 9
Membru din: 20 Aug 2012, 22:22
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus 1 - 2000, 1.6
VIN: WF0NXXGCDNYE30537

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 05 Sep 2012, 06:35

Salut,

Tot ceea ce povesti mi se pare ciudat si aici fac referire la cuvintele "reprezentanta" pentru ca totusi nu este vorba de nea Nimeni dintre blocuri si iarasi ma deranjeaza ifosele unora care spun ca nu au decat un singur loc disponibil pentru a lucra la o masina in conditiile in care lui din punct de vedere legal trebuie sa ii fie retrasa autorizatia de functionare deoarece este obligat prin lege sa aiba cel putin 3 posturi de depozitare a autoturismelor in incinta si din vaicareala asta de "virgina" nu rezulta decat faptul ca prinde si el si "frige" pe cine poate,nicidecum nu este un mare cautat de toti iar tu ii blochezi atelierul,daca era asa avea 2-3 oameni angajati si nu se preta sa lucreze singur.
Sa mergi la el si sa ii spui sa-ti demonteze masina linistit ca apoi ti-o remorchezi si ti-o duci acasa,sa vezi atunci ce mai zice.
Distributia motorului tau este cea mai simpla distributie posibila si daca privesti in semnatura mea de aceea am si scris ca la aceste distributii eu percep suma de 150 lei adica cu 100 lei mai putin decat multi care ii stiu eu ca cer la acesta operatie.
Ei,cei de la "reprezentanta" si-au permis sa umble la fulia pompei de injectie deoarece la acest model se da avansul si se ia din fulia pompei si nu din corpul ei ca la majoritatea motoarelor diesel.
Pentru a pune motorul la punct "babeste" se demonteaza fulia de la accesorii ca sa poti obseva pana de blocaj si se invarteste motorul pana aceasta ajunge perfect in punctul cel mai de sus, in acest moment pistonul nr 1 fiind in pozitia de PMS adica punctul mort superior si respectiv pregatit de explozie.
Apoi mergem in partea din spate a chiulasei,adica deasupra cutiei de viteze exact unde este pozitionat filtrul de motorina si observam ca in capatul axei cu came are o degajare care nu este centrala ci este putin defazata si acesta prin invartirea axei trebuie sa ajunga in plan perfect vertical cu chiulasa si se blocheaza cu o cala de 5 mm sau cu miezul metalic provenit de la o placuta veche de frana iar fulia pompei de injectie are practicat in ea si in corpul pompei un orificiu de vreo 6 mm unde se introduce de exemplu un surub de M6 sau un spiral de 6mm prin invartirea fulie si asta este "nemaipomenita" distributie de pus la punct.
Multi pun distributia aiurea deoarece iau plasa la pinioul pompei de injectie care ii pacaleste cu un dinte din cauza avansului fuliei.
Eu acum nu iti pot spune ce au facut ei acolo fara ca sa vad tolerantele tachetilor ce jocuri au deoarece daca au lovit supapele si apoi au pus distributia `cum trebuie,supapele s-au indoit putin si din acesta cauza nu simti forta motorului deoarece pierde compresie la scaunele lor.
Bujile incandescente care ei ti-au indicat sa le schimbi au rol numai la pornirea motorului dar nu au treaba cu scosul de fum al motorului deoarece dupa pornire ele sunt decuplate de un releu termic.
Nu stiu ce atata mare trusa ti-a spus mecanicul ala ca are pentru pus motorul la punct pentru o amarata de curelusa si o rola intinzatoare dar este o mare vrajeala ca sa iasa banul.
Solenoidul avansat face referire la pompa ca este montata prea avansata.
Eu zic sa il sa`iti puna distributia la punct si apoi revii cu amanunte si discutam de unde am ramas.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde userford2012 » 05 Sep 2012, 07:04

Mersi mult ! Pastram legatura .
userford2012
Incepator
 
Mesaje: 9
Membru din: 20 Aug 2012, 22:22
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus 1 - 2000, 1.6
VIN: WF0NXXGCDNYE30537

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 05 Sep 2012, 07:29

$1 scrie:$2una ziua. o nelamurire : consumul marit se poate datora uzari duzelor de la injectoare ? fiind tddi , pentru linistea mea as vrea se le verific - schimba. Ce presupune sceasta operatie, neaparat in sevice ?


Salut,

Avand in vedere ca motorul este un TDDI injectoarele sunt clasice si se poate umbla in ele nefiind cu probleme si rescriere pe calculator cum implica TDCI-ul.
In mod normal necesita atelier specializat pentru ca injectorul trebuie alimentat si vazut la ce presiune deschide apoi dupa curatarea sau inlocuirea duzei trebuie reglat la anumiti parametri si fara aparatul de presiune cu manometru nu se pot regla.
In momentul in care se baga presiune in el se si observa daca curge sau nu inchide dar asta ar insemna si o pornire grea la rece.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde ipman » 05 Sep 2012, 20:18

Buna Seara!!!
Daca tot ai deschis subiectul de distributii ,am sa te intreb daca la focus se poate deregla avansul pompei de motorina la montarea sau dupa a distributiei?ca dupa raspuns am sa iti povestesc un mic episod din viata mea cu masina.
Ti-am spus ca mi-am cumparat pompa si caseta de directie,intrebarea este ca daca la invartirea volanului la maxim stanga sau dreapta(mai mult dreapta)la sfarsitul cursei volanului,cam un sfert de tura,opune o reziostenta destul de mare la invartire,acum te intreb ce ar pute a fi din cele 2,caseta sau pompa servo?
Multa sanatate tie si familiei tale!!
numa bine Bibane!!
ipman
Member
 
Mesaje: 381
Membru din: 04 Iun 2012, 10:42
Maşina: Ford focus mk1 TDDi 90 CP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 06 Sep 2012, 13:31

Salut,

Ipman te rog sa imi dai datele masinii ca sa clarificam mai multe aspecte,deci?

-marca,
-tip motor,
-cilindree,
-puterea,
-an fabricatie,
fara seria`la caroserie.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde andu_4all » 06 Sep 2012, 21:26

Salut,

As avea si eu o intrebare : Cam cat ar costa repararea unui motor Endura (Ford Ka, 1997, 37 kw) ?
Tinand cont ca in momentul de fata scote fum albastru pe teava , nu porneste/ sta la relanti decat daca e turata , si se aud tot felul de sunete metalice in interiorul motorului.

O seara placuta !
Avatar utilizator
andu_4all
Ford Freak
 
Mesaje: 113
Membru din: 11 Apr 2010, 20:41
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0BXXWPRBVA40675

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde ipman » 06 Sep 2012, 21:59

$1 scrie:$2alut,

Ipman te rog sa imi dai datele masinii ca sa clarificam mai multe aspecte,deci?

-marca,
-tip motor,
-cilindree,
-puterea,
-an fabricatie,
fara seria`la caroserie.

Salut!!!
Am un ford focus din 2002 de 1800cm3 diesel TDDI tip motor C9DB putere de 90 CP
Cam astea ar fi datele masini
mersi fain!
numa bine!
ipman
Member
 
Mesaje: 381
Membru din: 04 Iun 2012, 10:42
Maşina: Ford focus mk1 TDDi 90 CP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 07 Sep 2012, 05:22

$1 scrie:$2una Seara!!!
Daca tot ai deschis subiectul de distributii ,am sa te intreb daca la focus se poate deregla avansul pompei de motorina la montarea sau dupa a distributiei?ca dupa raspuns am sa iti povestesc un mic episod din viata mea cu masina.
Ti-am sp us ca mi-am cumparat pompa si caseta de directie,intrebarea este ca daca la invartirea volanului la maxim stanga sau dreapta(mai mult dreapta)la sfarsitul cursei volanului,cam un sfert de tura,opune o reziostenta destul de mare la invartire,acum te intreb ce ar pute a fi din cele 2,caseta sau pompa servo?
Multa sanatate tie si familiei tale!!
numa bine Bibane!!


Salut,

1-Compresia este perfecta si cat se poate de echidistanta.

2-Pompa de injectie se poate avansa sau devansa prin inlocuirea distributiei cu un dinte in plus sau in minus dar si din fulia pompei care are reglaj deoarece canalele suruburilor de fixare a fuliei sunt alungite.

3-Caseta este de vina si este vorba de distribuitor deoarece acolo are 4 segmenti din teflon si daca sunt uzati scapa presiunea pe langa ei.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 07 Sep 2012, 06:18

$1 scrie:$2alut,

As avea si eu o intrebare : Cam cat ar costa repararea unui motor Endura (Ford Ka, 1997, 37 kw) ?
Tinand cont ca in momentul de fata scote fum albastru pe teava , nu porneste/ sta la relanti decat daca e turata , si se aud tot felul de sunete metalice in interiorul motorului.

O seara placuta !


Salut,

Te rog frumos mentioneaza strict la ce cost te referi:

-piese?
-manopera?
-cumulate?
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde andu_4all » 07 Sep 2012, 09:19

Salut,
Cumulate daca se poate. deoarece nu prea le am asa bine cu mecanica.
O zi buna!
Avatar utilizator
andu_4all
Ford Freak
 
Mesaje: 113
Membru din: 11 Apr 2010, 20:41
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0BXXWPRBVA40675

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 07 Sep 2012, 16:50

Salut,

Pretul pieselor tale nu-l stiu deoarece nu ma ocup cu vanzare de piese auto dar am in oras 2 amici care au magazine auto si repara masinile la mine iar prin ei pot comanda astazi tot ce doresc si maine le am sau exista optiunea sa ti le procuri singura dar iti recomand ca si celorlalti, sa nu cumperi nimic pana ce mecanicul nu demonteaza motorul si sa faca necesarul de piese.
Pentru a te edifica cat de cat despre preturi si mai ales stilul meu de lucru te rog sa accesezi pagina de mai jos si sa vizionezi video-clipurile de la unul din motoarele reparate de mine in ultimul timp.

viewtopic.php?f=53&t=26420&start=650

In orice caz sa te astepti sa te ajunga undeva in jurul la 2000 lei.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde userford2012 » 08 Sep 2012, 20:37

@bibanul

Buna seara,

Astazi am fost si am schimbat distributia la Ford Mondeo 1.8 TD. Fumul negru nu a mai iesit dupa schimbarea distributiei. S-a gasit si vinovatul pentru fumul negru. Pompa de injectie are o parte metalica de ghidaj, in care intra surubul de 6. Acea fulie care avea si gaura de ghidaj, era rupta chiar de la locul unde trebuia sa intre surubul. Practic, nemaiexistand acel ghidaj, pompa era intr-adevar pusa cu 1 pinion diferenta (adica avea avansul mare). Acum masina nu mai scoate fum negru, decat ocazional, si am inteles ca o sa mai fie o perioada, pana se curata tot sistemul de evacuare.

Ce probleme intampin in continuare la masina :

1) Pornirea din a 2-a, a 3-a sau a "n"-a cheie. Am ramas azi cu ea in benzinarie. Nu a mai pornit sub nici o forma. Taica-miu a tras de "soc" un pic, si masina a pornit de la prima cheie. O sa trebuiasca sa-i fac modificarea asta permanent, prin strangerea surubului/piulitei (nu am avut cheie de 10 la noi in momentul ala). In plus, am schimbat azi si filtrul de motorina (cand am schimbat distributia) si se vedea aer pe furtunele care mergeau la filtru. Ma gandesc ca nici motorina nu primea ca lumea si poate si d-aia nu pornea.
Am schimbat si bujiile (dar si cele vechi erau bune - s-au verificat dupa inlocuire).
Mecanicul spunea ca pornirea greoaie poate fi din injectoare sau din pompa de injectie si ca ar fi bine sa merg sa le verific. (mentionez ca patania de la benzinarie si modificarea "socului" s-a petrecut dupa plecarea de la service).

Intrebare: O sa fie suficient daca umblu la "soc" pentru a porni la prima cheie ?


2) Masina in continuare nu are putere. Si prin asta inteleg: se tureaza motorul 3000-4000 de rotatii, dar nu prinde viteza. Adica, viteza 1 - 10 km/ h, viteza 2 - 25 km/h, viteza 3- 50 de km/h. Daca raman in viteza 3 si o turez pana la 3000 de ture, masina prinde viteza dar foarte greu.
Mecanicul la care am fost a spus ca de vina este ambreiajul si ca trebuie sa-l schimb. Deci motorul trage, se ambaleaza, dar viteza nix.

Intrebari : Are dreptate mecanicul ? Trebuie sa merg sa schimb ambreiajul ? Sau avand aceste simptome, trebuie sa mai verific si altceva ? Cum se verifica ambreiajul (pe masina mea am inteles ca este hidraulic) ? (intra usor in viteze, iar pedala de ambreiaj e mai moale decat la masina pe care am avut-o inainte. Masina asta nu am mai condus-o si nu am termen de comparatie din acest punct de vedere). Daca nu este de la ambreiaj, unde ar trebui sa-mi indrept atentia ?
userford2012
Incepator
 
Mesaje: 9
Membru din: 20 Aug 2012, 22:22
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus 1 - 2000, 1.6
VIN: WF0NXXGCDNYE30537

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 09 Sep 2012, 03:01

Salut,

$1 scrie:$2ompa era intr-adevar pusa cu 1 pinion diferenta (adica avea avansul mare)


aici este vorba de un dinte ;) nu de un pinion

Pentru pornire iti recomand sa schimbi furtunasele de la retururi si gasesti la orice magazin de piese auto acest tip de furtun care se vinde la metru iar tu tai din el bucati de 12 cm sau de cat ai tu nevoie si le inlocuiesti dar asta in conditiile in care nu cumva iti trage aer fals pe la filtrul de motorina.

Referitor la faptul ca motorul se tureaza dar masina nu fuge,are perefecta dreptate mecanicul,te lasa cat de curand discul de ambreiaj si de aceea este asa moale deoarece are ferodourile uzate si iti recomand sa nu intri asa cu ea in iarna.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde ciprian2601 » 09 Sep 2012, 03:30

Domnul bibanu,cand trec pe la dvs sa imi verificati toata masina?Un fel de revizie completa.Nu am nici o problema,dar vreau sa stiu ce si cum.
Va explic mai detaliat ce si cum si de ce cand ne vedem sau pe PM.
Si cat m-ar costa asa ceva?
Sanatate si numai bine!
Ford Fiesta 1,25 75CP
Avatar utilizator
ciprian2601
Gold Member
 
Mesaje: 537
Membru din: 22 Noi 2010, 22:40
Localitate: Bucuresti

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 09 Sep 2012, 21:20

Salut,

Ar fi ideal sa ne auzim la un tel., numarul meu exista in semnatura,nu as vrea sa poluam topicul de reparatii ca sa deranjam colegii. :)

O seara buna.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde DON GYOVANY » 09 Sep 2012, 22:56

Salut nashule :)

O intrebare am la matale...daca la un motor benzinar i se pune evacuarea de la un diesel,ce efecte negative pot aparea???...consuma mai mult,evacueaza mai lent gazele arse...???.Exista cumva si efece pozitive???

Multumesc anticipat. :)
Vorba nashului meu: de la fiecare "om" inveti cate ceva.
Instalator sanitar,montez centrale termice,cazane pe lemne si carbune,aparate aer conditionat,panouri solare e.t.c.
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=17&t=38239
Avatar utilizator
DON GYOVANY
Member
 
Mesaje: 489
Membru din: 13 Feb 2009, 23:26
Localitate: CRAIOVA
Maşina: Ford Scorpio, 1986, 2.0i OHC-EFI, 85kw/115 cp & BMW 330xd,184 hp!
VIN: WF0AXXGAGAGU01536

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 09 Sep 2012, 23:35

Salut finule,

Era bine daca mentionai despre ce motoare ar fi vorba deoarece poate stiam cum apar evacuarile la fiecare si iti dam un raspuns concret dar pot sa-ti spun doar atat ca de exemplu la Audi/VW care am lucrat mult o intreaga gama de motoare,atat galerile de diesel cat si de benzina sunt similare decat ca dupa galeria la diesel coloana de tobe este mai mare in diametru deci neamtul facea pe aceeasi matrita galeriile dar in schimb modifica tevile de legatura si bineinteles tipul tobelor.
Ca o concluzie,un motor cu cat isi face mai repede evacuarea cu atat este mai bine pentru ciclul motor deoarece nu se mai spraincalzeste si automat randamentul este mai mare.
Un exemplu mai popular ar fi diferenta dintre oxigenarea alveolelor pulmonare cand tii gura inchisa si respiri numai pe o nara si cum se oxigeneaza atunci cand respiri pe ambele dar cu conditia sa-i excludem pe cei cu deviatie de sept. :D
Hai ca am facut pe dracu,am dat-o din fiare in medicina cred ca mai rau te-am bagat in ceata decat sa te lamuresc dar ca sa dreg busuiocul iti explic in domeniul tau si aici fac referire la tirajul cazanelor,ai un cos adecvat si arderea este ca lumea,ai unul subdimensionat si focul arde mocnit. :-??

O noapte linistita tuturor si mai ales celor necasatoriti. :D
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde DON GYOVANY » 09 Sep 2012, 23:50

Am inteles ambele exemple,si cu alveolele si cu cosul...e logica treaba :D ...dar totusi,ca sa fiu sigur...este vorba de motorul ford ohc 2.0i litrii,85 kw,EFI...benzinar,iar evacuarea este de la un motor tot ford,cred ca tot 2.0 litrii sau mai mare diesel,si vream sa stiu daca afecteaza consumul,daca il creste cumva!? :-??
Vorba nashului meu: de la fiecare "om" inveti cate ceva.
Instalator sanitar,montez centrale termice,cazane pe lemne si carbune,aparate aer conditionat,panouri solare e.t.c.
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=17&t=38239
Avatar utilizator
DON GYOVANY
Member
 
Mesaje: 489
Membru din: 13 Feb 2009, 23:26
Localitate: CRAIOVA
Maşina: Ford Scorpio, 1986, 2.0i OHC-EFI, 85kw/115 cp & BMW 330xd,184 hp!
VIN: WF0AXXGAGAGU01536

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 10 Sep 2012, 12:03

Salut,

Ok daca mi-ai fi spus asa de la inceput ti-as fi dat raspunsul direct pentru ca motoarele alea le visez noaptea cat am lucrat in ele :D
Deci finule pe tipul ala de motor nu merge nicio galerie de la un motor similar diesel doar ca tie ti se pare mai mica decat ai avut tu deoarece motorul tau este fabricat pe aceeasi matrita exterioara pe urmatoarele capacitati: 1.3 / 1.6 / 1.8 si 2.0 cum ai tu ,deci cred ca ai luat vreo galerie de 1.6 sau 1.8 si de aceea ti se pare diferita sau poate fi de Sierra sau Taunus.
Daca motorul nu are evacuarea necesara,de exemplu cum ar fi tobele infundate,nu trage,consuma si mai mult plus ca este posibil sa dea rateuri pe tobe ca si cum nu s-ar alimenta.
Acum poate imi spui si ce este cu galeriile si cum se manifesta. :)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 2 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 2 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login