05 Oct 2012, 10:27
		
			
			Firma autorizata Delphi executam reparatii injectoare pentru modelele de Ford cu sistem de injectie Delphi.
Firma noastra este prima unitate dotata cu CRI-PC din Romania.Prima punere in functiune si primele teste de generare de cod au fost realizate aici.
IRIS-ul adica software-ul de reglaj (generare de cod) al firmei 
DELPHI a fost imbunatatit tot ca urmare a testelor facute in aceasta unitate. 
Echipamentele din dotare sunt concepute si realizate exclusiv de catre HARTRIDGE (producator
englez de echipamente pentru SERVICE DIESEL), fabrica preluata de DELPHI. 
AVANTAJE:
1.Service pe loc
2.Transparenta 100% - Puteti asista pe toata durata desfasurarii procesului tehnologic.
3.Informare gratuita - Va informam pe parcursul desfasurarii lucrarii ( bineinteles daca doriti si va place) asupra tuturor etapelor procesului tehnologic.
PRET 550 RON de injectorPentru membrii ClubFord NU TAXAM:        1. Identificarea cauzelor defectiunii- demontarea litrometrului din rezervor, demontare si analiza filtru de carburant, demontare si analiza cap hidraulic de pe pompa de inalta presiune.
        2. Inlaturarea cauzelor defectiunii - spalare sistem, inlocuire filtru, suflarea conductelor.
Preferam sa ajungeti cu masina la noi ca sa putem face o diagnoza completa, dar daca nu mai e deplasabila puteti trimite injectoarele 
SI PRIN CURIER.
Livrare in aceeasi zi pentru colete - Comenzile primite pe curier rapid pana la ora 10 sunt onorate in aceasi zi si trimise destinatarului impreuna cu codurile si instructiunile de montaj.
SC CARLEX SRL
Strada: Sinaii, nr. 1167A, Comuna Cornu, Jud Prahova ( DN1 in apropiere de localitatea CAMPINA)
Telefon: 0722.712.865
Telefon/Fax: 0244.367.141
E-mail: office at carlexdiesel.ro 
http://www.carlexdiesel.ro sau 
http://www.injectorul.roIi rugam pe cei care si-au reparat injectoarele la noi sau pe cei care si le vor repara, sa isi lase aici parerile / impresiile ca urmare a colaborarii cu noi.
			
		
 
	
        
        06 Oct 2012, 10:19
		
			
			Pot sa spun ca ieri am venit de la Carlex unde am reconditionat toate cele 4 injectoare la un mondeo mk3 2.2 TDCI si am fost foarte incantat de ceea ce am vazut. 
Personalul este foarte amabil, reconditionarea, montat/demontat totul se face foarte atent si profesional
In urma reconditionarii masina are mai multa putere, nu mai scoate fum dimineata la prima pornire, nu mai smuceste intre 1000 si 2000rpm cand motorul este rece.
			
		
	 
	
        
        06 Oct 2012, 12:10
		
			
			Multumim pentru aprecieri!
Va invitam la service-ul nostru dupa primii 10.000 km pentru o diagnoza gratuita.
			
		
	 
	
        
        07 Oct 2012, 07:25
		
			
			Foarte multumit de reparatia de la service Carlex, unde in martie 2012 am reconditionat  toate cele 4 injectoare si pompa de inalta presiune  (mondeo mk3 2.0 TDCI ).
Functioneaza impecabil acum dupa 7 luni, 11000 km.
Felicitari !!!
			
		
	 
	
        
        08 Oct 2012, 12:42
		
			
			Buna ziua! Doresc sa stiu si eu care sunt simptomele unui injector defect. De cateva zile am probleme cu masina ( porneste greu, scoate fum) un ford focus care din cate am inteles are sistem de injectie Common Rail Delphi.
			
		
	 
	
        
        08 Oct 2012, 13:08
		
			
			$1 scrie:$2una ziua! Doresc sa stiu si eu care sunt simptomele unui injector defect. De cateva zile am probleme cu masina ( porneste greu, scoate fum) un ford focus care din cate am inteles are sistem de injectie Common Rail Delphi.
Cateva simptome care ne spun ca un injector este defect:
- pornire intarziata 
- imposibiliatea pornirii
- zgomote suspecte insotite sau nu de fum negru sau gri
- lipsa putere motor.
			
				
Ultima oară modificat de 
DGAlexandru pe 08 Oct 2012, 14:38, modificat 1 dată în total.
					
Motiv: Nu mai citati mesajul anterior. Raspundeti in topic apasand pe butonul "Raspunde", nu pe cel pe care scrie "Citeaza".
				 
	 
	
        
        08 Oct 2012, 21:59
		
			
			Si eu am reconditionat in iulie 2011 toate cele 4 injectoare la ei si sunt foarte multumit. Personal foarte amabil si poti asista la intregul proces de reconditionare.
Felicitari!!!
			
		
	 
	
        
        09 Oct 2012, 15:56
		
			
			Pentru ca primim multe intrebari legate de sistemul de injectie Common Rail mai jos aveti cateva informatii.
Sistemele moderne Common Rail opereaza la presiuni foarte ridicate, de obicei mai mult decat dublul sistemelor diesel conventionale. In egala masura, motoarele diesel Common Rail au tolerante de functionare mult mai limitate si cererile de filtrare sunt mult mai ridicate.
Pentru a functiona la un inalt nivel, sistemul Common Rail trebuie sa mentina carburantul la o presiune extreme de ridicata din pompa prin conductele de inalta presiune, rampa comuna si in injectoare. Daca exista o cadere in presiunea de operare din sistem atunci vehiculul va resimti o scadere progresiva de putere ce poate conduce la completa oprire a motorului.
De aceea este necesar ca orice pierdere de presiune sa fie identificata si rezolvata cat mai curand cu putinta.
Principalele doua cauze ale reducerii presiunii in sistem sunt: o pompa defecta (presiunea generata insuficienta) sau injectoare defecte (pierderi de presiune excesive pe retur).
Diagnosticare dupa emisii
	Fum negru = motorina in exces
Cauze
	Filtru de aer blocat cu impuritati, apa, etc
	Avans incorect
	Injectoare uzate
	Pompa defecta
	Fum albastru = motor uzat(ulei)
Cauze
	Ulei care patrunde in camera de ardere
	Fum alb = motorina nearsa
Cauze:
	Bujii arse
	Forma incorecta a sprayului
	Avans incorect(injectie intirziata)
	Pompa defecta
	Compresie scazuta
	Lichid de racire in cilindru
			
		
	 
	
        
        10 Oct 2012, 20:55
		
			
			Focus 1.8 tdci din 2007 (96000 km), s-a accentuat clantanitul de diesel, în special dimineaţa la rece când sunt  şi fluctuatii la relanti. Pe măsură ce se încălzeşte motorul clantanitul se mai atenuează şi  relantiul este uşor instabil. Motorul a devenit zgomotos treptat, parcă s.a accentuat totuşi clantanitul în ultimii 2 ani. Trage bine şi scoate fum doar în accelerari puternice
O vizită la dumneavoastră la service ar rezolva problemele astea şi cam in ce bani ?
			
		
	 
	
        
        10 Oct 2012, 21:35
		
			
			Daca problema este din sistemul de injectie.. sigur se rezolva la service-ul nostru. Un numar de telefon pe pm iar maine in jurul orei 10 o sa va contacteze un reprezentant al firmei noastre pentru a discuta mai detaliat.
Multumim!
			
		
	 
	
        
        10 Oct 2012, 22:42
		
			
			Din descrierea dumneavoastra poate fi furtunul spar la intercooler, insa trebuie o diagnoza pentru ca pot fi si alte probleme.
			
		
	 
	
        
        11 Oct 2012, 10:32
		
			
			Buna ziua,
Treaba este mai complicata la mine dar as vrea sa trimit injectoarele la voi pentru ca in TM costa la delphi 750 de lei pe inj la reconditionat...
Masina troncane rau,la prima pornire dimineata(cand e sub 5 grade afara) scoate si fum alb(5-10 sec),troncanitul se atenueaza daca e caldura(fum alb deloc vara),tremura incet la relanti(iar la prima pornire are si fluctuatii).
Cand o calc tare(dupa ce ii curatata ma refer) pe la 3.5-4500 de ture imi scoate si fum negru(motorina nearsa zice mecanicul) si problema majora in viteza 5-6 cand ii dau sarcina masinii(pedala peste jumate) se aprinde martorul de la bujii si intra masina intr-un fel de stand-by si nu mai pot accelera(merg cu 120 maxim),alta data s-a oprit(asta am patit-o numa de 2 ori)....
Intrebarea mea este urmatoarea daca le reconditionati dumneavoastra cum imi pot rescrie eu codurile de la injectoare(sau recalibrarea elecronica cum se zice)?
			
		
	 
	
        
        11 Oct 2012, 12:51
		
			
			Reparatia injectorului inseamna inlocuire de componente mecanice in miscare (valva de retur si pulverizator) pentru ca acestea se uzeaza, dupa care resoftare adica recalculare de parametrii de reglaj ( generare de cod nou). 
 
Acest cod nou poate fi introdus in calculatorul masinii (implementarea reaglajului) in orice service aveti la dispozitie dumneavoastra. Deci daca doriti o colaborare, din partea noastra o aveti cu tot dragul.
			
		
	 
	
	
        
        12 Oct 2012, 10:56
		
			
			Salutam de la Constanta personalul carlex, indeosebi d-nul Savu, o persoana de la care ai ce invata in materie de injectoare! Am reconditionat injectoarele la sfarsitul lunii Martie la d-voastra, si, dupa circa 10 000 km, totul e ok! Cum am drum, trec macar sa va salut!
Spor in continuare!
			
		
	 
	
        
        13 Oct 2012, 23:13
		
			
			Va asteptam cu drag!
			
		
	 
	
        
        17 Oct 2012, 23:33
		
			
			Buna ziua, apelez la dumnevoastra pentru un sfat , si ce mi recomandati sa fac in continuare,cateva zile in urma mi sa aprins becul galben (se stinge se aprinde) , nu e aprins constant,am fost la verificare   si mi a dat eroarea , ca injectoarele nu sunt in limete , sau ceva de genul asta, masina merge bine , accelereaza bine , nu scoate nici un fel de fum , mi sa spu la servis ca nu se pot repara ca partea lor mecanica e buna , si trebuiesc inlocuite?
ma puteti ajuta ? ce fac in continuare?
			
		
	 
	
        
        18 Oct 2012, 11:36
		
			
			Buna ziua! 
Daca sunt injectoare delphi, au solutie de reparatie lansata chiar de catre producator.Desigur, pentru anumite tipuri nu sunt disponibile componente imediat.
Legat de simptome, ori pierd pe retur presiune injectoarele, ori pompa nu mai are capacitatea corecta de a genera presiune.
			
		
	 
	
        
        20 Oct 2012, 19:30
		
			
			cu parere de rau , nu stiu cum pot sa aflu daca sunt sau nu , masina e un ford focus din 2002 1.8tdci 85kw 115cp , imi puteti spune dumnevoastra?
			
		
	 
	
        
        20 Oct 2012, 21:13
		
			
			Buna seara !
 Ford focus 1.8tdci are injectia Delphi. In cazul in care doriti sa ne contactati sunati la :0722.712.865
			
		
	 
	
        
        04 Noi 2012, 20:12
		
			
			Diagnosticarea este cel mai important proces in repararea masinii.
Diagnosticare corecta = reparare corecta
Diagnosticare incorecta = timp, bani, nervi
Masina reparata = client multumit
			
		
	 
	
        
        12 Noi 2012, 22:46
		
			
			Injectoare tddi reparaţi?
			
		
	 
	
        
        14 Noi 2012, 11:57
		
			
			Buna ziua! Din pacate noi ne ocupam doar de reparatii injectoare Delphi.
Avem insa un colaborator bun care poate rezolva problema dumneavoastra (Tel: 0722.287.867)
			
		
	 
	
        
        17 Noi 2012, 21:45
		
			
			$1 scrie:$2iagnosticarea este cel mai important proces in repararea masinii.
Diagnosticare corecta = reparare corecta
Diagnosticare incorecta = timp, bani, nervi
Masina reparata = client multumit
 Diagnosticul la Carlex e asa : ai nevoie de reconditionarea a 4 injectoare,adica toate , din prima ,fara examinari sau investigatii amanuntite. In cazul meu , chiar erau 3 in afara parametrilor de functionare pt ca un alt ... service ... mi-a pus conductele de pe filtru invers. Am schimbat 4 , masina merge traznet,in final multumit, se executa reparatia corect , la vedere.
			
		
 
	 
	
        
        21 Noi 2012, 19:55
		
			
			ce garantie oferiti pe lucrare efectuata, ma refer la reconditionarea injectoarelor?
			
		
	 
	
        
        22 Noi 2012, 10:59
		
			
			Garantia pentru un injector reconditionat este de 6 luni.
			
		
	 
	
        
        23 Noi 2012, 22:05
		
			
			Salut. Puteti face upgrade pt injector 501z de pe mondeo 2.0 tdci ? Ma intereseaza daca se pot monta interne si duza de la 701d sau 801d de pe 2.2 tdci sau trebuie schimbat injectorul cu totul?
			
		
	 
	
        
        12 Mar 2013, 10:38
		
			
			buna ziua,
se pot repara la dvs. doar doua injectoare?
pretul de 550 ron/injector, presupune testare, demontare/montare, reparare si generat cod?
va intreb acest lucru deoarece acum aprox. 40.000 am inlocuit doua dintre ele cu altele originale (reconditionate).
			
		
	 
	
        
        08 Apr 2013, 22:28
		
			
			Suplimentar pretului de 550 lei / injector ce alte costuri implica reparatia? Filtru obligatoriu schimbat....etc etc. Pentru 4 injectoare reparatia inseamna 2200 lei + filtru?
Reparatia presupune atat schimbare valva retur cat si duza pulverizare?
Multumesc
			
		
	 
	
        
        08 Apr 2013, 22:39
		
			
			am intrebat eu direct pe site (aici nu va raspunde nimeni!)... si am primit si raspuns:
"Din pacate cei 550 ron inseamna doar reparatie de injector, adica cuprind valva de retur, pulverizatorul si resoftarea injectorului (valva-250 ron, pulverizator-150, resoftare-150)."
acestea sunt de asemenea, preturi fara TVA...
mai jos aveti o imagine cu calculul Carlex cu tot cu tva; pret pe masura!
			
				
					- FiÅŸiere ataÅŸate
- 
		
			 
 
 
	
	
	
	    
	        Powered by phpBB © phpBB Group.
		
		 
		
		    phpBB Mobile / SEO by Artodia.