Ford Motor Company si piata auto (inter)nationala
Ford va inchide 3 unitati de productie in Europa : uzina de la Genk, Belgia, unde se asamblau Mondeo, S-Max si Galaxy, uzina de furgonete Transit din Southampton, GB, si unitatea de stantare si unelte a fabricii din Dagenham (undeva va pastra fabrica care asambleaza motoare diesel) .
Productia de Mondeo, S-Max si Galaxy va fi mutata la uzina din Valencia, Spania - un gand deloc confortabil pentru cei care si-ar fi dorit ca masina lor sa fie de originie cel putin belgiana, daca nu nemteasca.
Ford a anuntat ca se retrage din WRC la sfarsitul sezonului 2012.
Ford, pe plan mondial, inregistreaza un profit de $2.4 miliarde in prima jumatate a lui 2012, dar in Europa inregistreaza pierderi acumulate de peste $0.5 miliarde. Ford are o cota de 8,1% pe piata europeana a masinilor noi, ocupand locul secund dupa Volkswagen. Marea Britanie si Turcia sunt pietele unde Ford are cea mai mare cota de piata: 15%, respectiv 13%
Productia de Mondeo, S-Max si Galaxy va fi mutata la uzina din Valencia, Spania - un gand deloc confortabil pentru cei care si-ar fi dorit ca masina lor sa fie de originie cel putin belgiana, daca nu nemteasca.
Ford a anuntat ca se retrage din WRC la sfarsitul sezonului 2012.
Ford, pe plan mondial, inregistreaza un profit de $2.4 miliarde in prima jumatate a lui 2012, dar in Europa inregistreaza pierderi acumulate de peste $0.5 miliarde. Ford are o cota de 8,1% pe piata europeana a masinilor noi, ocupand locul secund dupa Volkswagen. Marea Britanie si Turcia sunt pietele unde Ford are cea mai mare cota de piata: 15%, respectiv 13%
-
toxicristi - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 7689
- Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
- Localitate: Bucuresti / Brasov
- Maşina: Focus 2002 1.8TDDi 90CP Bouvagon