Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

Re: jurnalul diavolului rosu

31 Mai 2012, 20:47

acum seara am mai completat niste ulei la cutia de viteze, deci o sa contabilizez doi litri consumati
per ansamblu, a costat cam 1300 ron

da' vezi ca tu ai alt motor, alta cutie de viteze ...

PS: discul+placa date jos de pe masina erau marcate cu FoMoCo si SACHS; pe rulment scria FoMoCo, l-am sucit l-am invirtit, in afara de un FTE (sua FDE??), n-am vazut alta denumire/marca inscrisa pe el

Re: jurnalul diavolului rosu

31 Mai 2012, 20:50

alyn_acn la noi numai volanta e vreo 15-20 de milioane :D

Re: jurnalul diavolului rosu

31 Mai 2012, 21:48

$1 scrie:$2PS: discul+placa date jos de pe masina erau marcate cu FoMoCo si SACHS;



cred ca deja stii ca nu e aceeasi calitate. :)

Re: jurnalul diavolului rosu

01 Iun 2012, 04:42

adevaru' e ca se aude un usor "clanc" la cuplarea ambreiajului, in viteza 1, la deplasarea cu viteza foarte redusa; o sa vad in timp daca persista

Re: jurnalul diavolului rosu

15 Iun 2012, 23:10

salut tizule!
Ti-am citit tot jurnalul. Superb. Ti-a scapat un detaliu : cum ai rezolvat cu ambreiajul sau fulia AC-ului. Da ceva detalii despre probleme la AC si la modul cum se comporta masina cu acesta pornit.
In plus cum stai cu planetarele?
Multumesc.

Re: jurnalul diavolului rosu

16 Iun 2012, 04:00

salut :)
masina e superba, jurnalul, pe masura :)

ambreiajul de la AC l-am rezolvat prin inlocuire; fulia nu avea nicio problema; cu AC pornit motorul pierde din putere, iar pierderea se simte bine cu 4 persoane in masina si portbagaj plin

planetarele rocks, ca sa zic asa - n-am nicio problema; de fapt, toata puntea fata si sistemul de tractiune se tine foarte bine inca

Re: jurnalul diavolului rosu

17 Iun 2012, 12:48

Adi, nu ne mai incanti si pe noi cu niste poze recente cu diavolita?

Re: jurnalul diavolului rosu

17 Iun 2012, 13:49

vrei sa ii vezi zgarieturile? vopseaua umflata la aripa rotii spate, dupa "treaba buna" facuta de neste acu vreo 2-3 ani? :)

sau stai ... o fotoshopez nitel inainte de a urca pozele :))

Re: jurnalul diavolului rosu

17 Iun 2012, 13:50

baga Photoshop :P, am cam ramas singurii activi cu "exclusiviste"

Re: jurnalul diavolului rosu

17 Iun 2012, 13:57

nu stiu altii ... da' io ma apropii de 105,000 km deci "activ" sunt sigur :P

hai ca o sa ii trag niste poze dupa ce o spal saptamina / luna asta :))

Re: jurnalul diavolului rosu

17 Iun 2012, 14:06

eu mi-am luat masina de spalat cu presiune si face baita saptamanal acum :D

Astept pozele ;)

Re: jurnalul diavolului rosu

03 Iul 2012, 05:54

03/07/2006 - 03/07/2012 = 6 anisori
happy birthday :D

Re: jurnalul diavolului rosu

03 Iul 2012, 06:04

O dai la scoala de la toamna :)) . La multi ani!

Re: jurnalul diavolului rosu

03 Iul 2012, 08:15

La multi ani (si multi km fara probleme!) si din partea mea :)

Re: jurnalul diavolului rosu

03 Iul 2012, 08:26

multumesc baieti :) , o sa ii transmit
de problemele mari am scapat: distributie, pompa apa, ambreiaj

ramane eterna clapeta de acceleratie de curatat, si altele care vor veni cu varsta
toate bune si voua :)

Re: jurnalul diavolului rosu

03 Iul 2012, 08:28

Apropo de clapeta de acceleratie.... daca imi sacadeaza putin puterea motorului la accelerare pana in 2500-3000 de ture... poate fi de la clapeta? :)

Re: jurnalul diavolului rosu

03 Iul 2012, 11:47

este chiar ea
si poate niste bujii imbatrinite

Re: jurnalul diavolului rosu

06 Sep 2012, 19:11

mda ... urmeaza niste discuri de frana fata Brembo, placute Wagner, bucsi etrier ATE, si arcuri de prindere placute OE
... si sper sa scap de vibratiile puntii fata

Re: jurnalul diavolului rosu

06 Sep 2012, 20:53

care e chestia cu placutele Wagner? sunt mai bune decat ferodo si brembo?
lucreaza la temperaturi joase sau trebuie sa se incinga ca sa fie eficiente?

Re: jurnalul diavolului rosu

07 Sep 2012, 04:32

nici pe departe
Wagner e o divizie "low-cost" ca sa ii zic asa a lui Ferodo

este al treilea an consecutiv in care distrug/ovalizez discuri originale ford, asa ca daca tot le-am transformat in consumabile :)) , am decis sa nu mai folosesc piese scumpe

Re: jurnalul diavolului rosu

27 Oct 2012, 06:34

ieri seara, incinstea trecerii la ora de iarna, am facut revizia de toamna (110.660 km)
- ulei repsol 5w30 pe norma 913C Ford
- filtru ulei original ford, filtru aer jc premium si filtru de polen jc premium
- lichid frana ATE Blue Racing
- am curatat si clapeta de acceleratie si senzorul de pe ea

uleiul mobil1 913C pus in primavara. pe care l-am scurs din motor, era foarte fluid

urmeaza sa fac rost de vaselina siliconica si sa inlocuiesc culisele de la etrierii fata (mi-am luat culise ATE), si sa "anulez" furtunul recuperator de gaze din baia de ulei

Re: jurnalul diavolului rosu

27 Oct 2012, 21:21

$1 scrie:$2 este al treilea an consecutiv in care distrug/ovalizez discuri originale ford, asa ca daca tot le-am transformat in consumabile :)) ,


Dar cum reusesti performanta asta? Trebuie sa te chinui putin ca sa le distrugi/ovalizezi

Re: jurnalul diavolului rosu

28 Oct 2012, 00:11

Simplu, adispan participa la probele de viteză în coastă zilnic în drum spre servici :D

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Re: jurnalul diavolului rosu

28 Oct 2012, 21:30

Cu ce marca de ulei a fost motorul cel mai putin zgomotos?
Eu am pus numai Formula F 5W30 si pana se incalzeste motorul se aude o rontaiala.
Tu ai reglat vreodata tachetii?

Re: jurnalul diavolului rosu

29 Oct 2012, 06:32

orice ulei "proaspat" am pus (Ford, StatOil, Mobil1, Repsol) - motorul a devenit nitel mai silentios, apoi pe masura ce imbatrinea uleiul, incepeau iar sa se auda tachetii; n-am reglat niciodata tachetii, ca am inteles ca sunt hidraulici, si nu se pot regla
poate de la anu trec pe 5W40, sa vad atunci cum sta treaba cu "rontaiala"

Re:

05 Noi 2012, 22:01

[quote="Cornel001"]--se pare ca masinutei ii place sa schimbi vitezele undeva in plaja 2250-2750 pentru un mers lin dupa schimbarea lor (adica sa nu simti ca "da in nas")--
Da, si eu am problema asta ca "da in nas", niste mici smucituri, rezistenta la pedala de acceleratie dupa ce schimb viteza, nu mereu, poate iau prea brusc piciorul de pe ambreiaj ca deh, sunt tanar si nelinistit :D .

Am gasit asta de mai sus, la pagina 1.
Astazi am facut un drum de Bucuresti, si parca am inceput sa simt tot mai evidenta smucitura asta dupa schimbarea treptei de viteza si cand bagi piciorul in pedala. Nu ma refer la smucitura aceea de ambreiaj, este cu totul alta. In mers iei piciorul de pe acceleratie si si apesi brusc, atunci se simte o smucitura.
Oare asa trebuie sa faca motoarele pe benzina?

Re: jurnalul diavolului rosu

06 Noi 2012, 16:26

Adrijan iar ma rapprtez la loganul pe care l-am avut . avea smuciturile care le descri doar cand alimwntam de la MOLL adica daca lasan acceleratia si apoi iar acceleram prima dat se punea in bot si apoi pleca dupa ce am ali
entat de la alte benzinarii nu a mai facut asa

Re: jurnalul diavolului rosu

06 Noi 2012, 19:59

Eu am patit chestiile astea dupa ce am inceput sa alimentez, din comoditate, cu Petrom 99 in loc de Rompetrol Efix. Am revenit la Rompetrol si vad ca dupa un plin aproape consumat incepe sa-si revina masina.

Re: jurnalul diavolului rosu

06 Noi 2012, 22:16

Cred ca da este de la benzina. Acum am in rezervor OMV. dar cred ca ma intorc la MOLL. Toata vara am mers cu MOLL si a fost bine.
Incepuse sa ma exaspereze prin traficul din Bucuresti si chiar ma impacientam credeam ca este din aprindere, apoi ca este din ambreiaj. Aveam tot felul de pareri.

Re: jurnalul diavolului rosu

08 Noi 2012, 09:55

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2PS: discul+placa date jos de pe masina erau marcate cu FoMoCo si SACHS;



cred ca deja stii ca nu e aceeasi calitate. :)


fuck it
are doar 7,000 km, si rulmentul de presiune huruie
Răspunde