Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
06 Noi 2012, 18:50
Buna seara,
Azi am fost la mecanic sa ii duc piesele si am vazut defectiunea: biela crapata in partea de sus unde se prinde boltul iar intre bolt si biela cativa milimetri (spanul l-am gasit in baia de ulei). Cum se face ungerea intre bolt si biela? exista vreun orificiu prin care intra uleiul sau se unge doar prin balbotaj? Nu imi explic cauza celor intamplate. Ma gandesc ca daca nu baga pompa ulei, aceeasi defectiune aparea la toate bielele.
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
07 Noi 2012, 19:56
Buna seara domnule Gabi,
la un mk3,an fabricatie 2001,tip motor D6Ba,uleiul de servo a inceput sa curga.Va rog sa-mi spuneti daca aveti timp pt. repararea/reconditionarea pompei de servo si daca va pot contacta pe p.m sau telefonic pt.stabilirea datei la care as putea ajunge la dvs.
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
07 Noi 2012, 22:33
$1 scrie:$2alut,
Nu am idee cat costa segmenti la motorul diesel deoarece majoritatea imi vin si cu piesele deja cumparate dar la 1.6 16 V sunt in jur de 520 lei.
La tester pe modul de compresie cilindrii a iesit "asa si asa" adica pe graficul ala cilindrii 2 si 3 variau de la -4 la -4 si ceva iar cil 4 la -2 dela 0 pornind, acu nush caut sa vad undeva sa fac un test de compresie adevarat.....iara pe injectoare, se vede in poza........
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
MaÅŸina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
08 Noi 2012, 04:45
Salut,
Eu nu stiu ce unitati de masura sunt alea la tine acolo dar pot sa iti spun ca la motorul tau o compresie perfecta este de 19,4 dar incapand de pe la 16-17 asa nu este rea. Nu inteleg ce vor sa spuna cu -2 si -4 dar probabil sunt parametri cu care sunt sub cota de 19,4. Habar nu am.
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
MaÅŸina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
08 Noi 2012, 06:05
$1 scrie:$2una seara domnule Gabi,
la un mk3,an fabricatie 2001,tip motor D6Ba,uleiul de servo a inceput sa curga.Va rog sa-mi spuneti daca aveti timp pt. repararea/reconditionarea pompei de servo si daca va pot contacta pe p.m sau telefonic pt.stabilirea datei la care as putea ajunge la dvs.
cu stima,
Salut,
Saptamana trecuta am reparat una de la Bacau dar nu are rost sa bati drumul pana la mine pentru ca oricum dureaza 2 zile reconditionatul si le primesc prin curierat dar pentru a stabili detaliile te rog sa ma suni azi dupa orele 16.
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
08 Noi 2012, 21:05
Buna seara,
Inainte de toate, permiteti-mi sa va urez si eu un sincer LA MULTI ANI!
A aparut o problema la masina si mecanicii nu reusesc sa ii dea de capat. De aceea apelez la Dvs, poate ati avut de-a face cu asa ceva. Masina tremura la relanti si se aude un zgomot ciudat la motor (nu stiu cum sa fiu mai exact, un fel de baraiit constant, asemenator evacuarii sacadate a fumului pe teava de esapament, un sunet infundat). Nu este zgomot metalic. Se aude cel mai bine din afara masinii si in masina (desi unii mecanici nici nu au auzit zgomotul decat atunci cand i-am pus sa puna mana pe portiera si atunci si-au dat seama ca masina tremura) Pe diagnoza nu a dat nici o eroare. Relanti-ul nu scade in turatie, nu se accelereaza singura, masina trage (am dus-o pana la 180 fara probleme), comportamentul e normal. Mentionez ca volanta s-a verificat, injectoarele nu sunt cauza, egr-ul a fost curatat, filtrele schimbate, uleiul la fel. Unii colegi de pe forum mi-au sugerat tamponul motor, dar mecanicii au spus ca e in regula. Ultima varianta ar fi ca sunt probleme pe la supape sau tacheti. Nu vreau sa desfac motorul fara sa aflu si cateva pareri de la Dvs. Masina este un Mondeo, Tdci, 115 Cp, 2005.
Va multumesc anticipat si va doresc o seara pe masura asteptarilor!
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
MaÅŸina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
09 Noi 2012, 04:41
Salut,
Tamponul tau de la distributie este pneumatic si eu nu stiu cum au constatat cei de la service ca este bun dar daca a tras cu leviere de el nu au facut absolut nimic. Pentru verificarea acestuia se suspenda motorul cu ajutorul unui cric hidraulic montat sub baia de ulei iar tamponul se demonteaza pentru a fi vizionat pe parte interioara de jos deoarece acolo se sparg majoritatea si nu este vizibil fara demontare. Daca ar fi vorba de o supapa care nu inchide ,s-ar auzi intreruperea ori ascultand in capatul coloanei de tobe,ori in galeria de admisie,depinde ce supapa este.
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
09 Noi 2012, 11:14
Multumesc pentru raspuns. S-ar auzi sunetul infundat si pe la toba. Sunetul infundat se aude pregnant din partea dreapta a motorului si mai ales, cand te departezi de ea. Daca ar fi supapele de admisie, e grav? Ce presupune operatia de inlocuire? Imi cer scuze pentru cunostintele reduse in domeniul mecanicii.
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
10 Noi 2012, 20:18
"prea tare" aceste discutii... voi citit toate paginile, apoi voi intreba pe dl. bibanu47 despre suspiciunile care le am la motorul meu. bravo... felicitari.
MaÅŸina: FORD FOCUS 2007 1.6 TDCI 66kw FORD C-MAX 2008 1.6 TDCI 66kw
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
11 Noi 2012, 21:17
Buna ziua Bibanu47, am si eu o problema si mi-ar prinde bine niste sfaturi. De 2 zile mi-a aparut un vajait ce se aude intre 1000-2000 rpm identic 100 % cu cel din urmatorul video: http://www.youtube.com/watch?v=iaLmtUCftsA
Autorul filmului spune ca problema era de la alternator. Ce ar putea fi defect?E suficient sa schimb puntea de diode? Am masurat azi bateria si are 12.05 V cu motorul oprit si 11.95 cu el pornit,deci nu incarca. Multumesc.
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
MaÅŸina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
11 Noi 2012, 23:27
Salut,
Daca nu ma insel alternatorul tau este echipat cu fulie cu ambreiaj centrifugal si s-ar putea sa patineze de aceea scoate acel sunet. Ca sa ma intelegi mai bine,patinand aceasta fulie,la 10 ture de motor rotorul alternatorului se poate invarti decat o singura data si de aici si tensiunea slaba si sunetul strident. In acest caz se inlocuieste fulia,nu se poate repara. Atentie,e o simpla prezumtie si de aceea trebuie sa demontezi cureaua la accesorii,blochezi cu o surubelnita plata rotorul alternatorului si tragi cu mana cat poti de fulie inspre sensul de rotire,respectiv spre dreapta in sensul acelor de ceasornic,in dreapta nu trebuie sa o poti invarti iar in stanga sa se invarteasca usor.