Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Reguli forum

Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.
Subiect închis

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

29 Noi 2012, 15:58

$1 scrie:$2una seara.
Va rog frumos spuneti-mi si mie cum se pune la semne delcoul din imagine care provine de pe un Ford Transit 2.0i si pe care doresc sa-l pun pe o Ford SIERRA 1.6, careia i-am schimbat sistemul de alimentare. Este vorba despre un delcou Motorcraft. Daca este nevoie, voi reveni cu mai multe amanunte.
Multumesc anticipat si sanatate multa!


Salut,

Trebuie sa ma intelegi ca sunt mii de tipuri de delcouri pe lumea asta si nu am cum sa le stiu pe dinafara cum au fost proiectate de fabricant de aceea te rog sa imi mai postezi urmatoarele:
-o poza cu capacacul la delco vazut de sus,
-o poza cu capacul vazut de jos,
-trebuie sa montezi la loc ruptorul pe cele doua suruburi iar apoi sa imi faci poza.
Eu am facut 4 sageti unde mai multi mecanici ciudati si-au facut semne care mai de care dar dupa cate pot observa eu in poza,incepand de la stanga la dreapta semnul este primul sau al doilea,exclus 3 si 4 deoarece se vede clar ca sunt facute din topor.
Daca vad pozitionarea capacului si ruptorul montat imediat imi dau seama cum se pune la punct.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

29 Noi 2012, 16:03

Daca am uitat sa raspund cuiva va rog sa ma atentionati deoarece ieri nu am fost disponibil si ma repet,va stau la dispozitie la tel. intre orele 14.00 - 23.00 dar incercati cel putin sa incepeti dialogul cu un amarat de salut dar numai daca se poate si daca doriti neaparat sa obtineti un raspuns la problemele care le aveti daca nu de obicei va salut eu si inchid.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

29 Noi 2012, 17:29

buna seara,in legatura cu fiesta 1.3 are injectie monopunct

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

29 Noi 2012, 17:42

buna ziua.
domnul bibanu47 ne puteti oferi parerea dvs profesionala privind obturarea egr-ului la un motor gen 1.6 HDI, binenteles facand referire generala la toate motoarele....

o zi buna,

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

29 Noi 2012, 19:37

aveti dreptate insa motorul nu l-am cumparat acum il aveam de pe o masina pe care o cumparasem de piese in seara asta l-am pornit si l-am tinut pornit 10 minute sau mai bine pana s-a ridicat apa la jumate insa daca nu il amorsam cu pompita de amorsare dadea sa se opreasca.
maine o sa strang colierele sa fiu sigur ca nu trage aer fals si o sa vad daca da sa se opreasca. daca de sa se opreasca dupa parerea mea e pompa de motorina dusa deoarece nu cred sa aibe altceva. fum incepe sa scoata mai putin si nu pare sa mai fie alb acum e albastrui spre negru. dupa parerea mea lucrurile se imbunatatesc.
as mai avea o intrebare pe motorul acesta rth s-ar putea pune turbo de pe rfd sau rfk?
aceasta intrebare as vrea sa nu decenereze alte intrebari
va multumesc

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

30 Noi 2012, 18:22

Salut,

Eu zic sa verifici bateria de filtru deoarece de obicei pe acolo trage aer fals.
Merge sa montezi turbo pe motorul tau dar crezi ca se pune galeria cu turbina si gata?
-trebuie schimbate pistoanele,
-trebuie montate injectoare reglate la 155 de bari deoarece la tine au 135 decat,
-trebuie demontata baia de ulei ca sa gauresti si apoi sa sudezi un stut de revenire la uleiul din turbo,
-trebuie facuta o reductie de la sonda de ulei ca sa alimentezi turbo,
-trebuie toata intalatia aferenta cu intercoolerul,radiator,racorduri,etc,
-trebuie schimbata pompa de injectie si montata pompa de turbo cu vacuum...

Cum e,ti-a trecut ? :D

Nu am inteles ce vrei sa spui in fraza asta :

$1 scrie:$2ceasta intrebare as vrea sa nu decenereze alte intrebari

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

30 Noi 2012, 18:26

Buna seara!
Am revenit cu pozele promise.
In caz ca cea cu capacul montat nu este foarte clara o voi reface!
Multumesc pentru timpul acordat si multa sanatate!
FiÅŸiere ataÅŸate
DSC00039.JPG
DSC00042.JPG
DSC00041.JPG
DSC00040.JPG

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

30 Noi 2012, 19:06

am rezolvat dl gabi,avea primul orling de la injector rupt si curgea benzina pe langa injector.iar pistoanele erau pline ochi cu benina.cand am desfacut bujiile curgea benzina.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

30 Noi 2012, 22:18

Salut,

De aceea am si intrebat daca are injectie monopunct pentru ca stiam problema oringurilor si acolo fiind toata presiunea din pompa galeria se umple imediat,nici nu trebuie sa porneasca ca sa se umple galeria cu benzina ci e suficient sa dai la automat deoarece impulsurile comana pompa de benzina si apare instantaneu presiune in rampa.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

30 Noi 2012, 22:26

corect;)....numai bine si o seara buna.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

30 Noi 2012, 22:45

$1 scrie:$2una seara!
Am revenit cu pozele promise.
In caz ca cea cu capacul montat nu este foarte clara o voi reface!
Multumesc pentru timpul acordat si multa sanatate!


Salut,

Deci pui motorul la punct si delcoul vine dispus ca in poza de mai jos,adica cele 2 sageti trebuie sa fie aliniate adica ruptorul cu taietura de pe delco.
In cealalta poza ti-am postat montarea fiselor si ordinea de aprindere,ea fiind 1-3-4-2
Ti-am postat si un fisier video cu un motor similar cu al tau decat ca este montat pe Taunus,vei respecta semnele mentionate de mine in fisierul video atunci cand montezi delcoul.
Spor la treaba.
FiÅŸiere ataÅŸate
DSC00039.JPG
DSC00042.JPG
Ultima oară modificat de bibanu47 pe 30 Noi 2012, 22:55, modificat de 2 ori în total.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

30 Noi 2012, 22:47

cu faza "aceasta intrebare as vrea sa nu decenereze alte intrebari" m-am referit la intrebarile care se pun de obicei: ce rost are, dc. nu cumpar un motor cu turbo si asa mai departe ma refeream la intrebarile pe care le pun restu utilizatorilor din pura curiozitate cred.
va multumesc pt. raspunsuri
motorul fuctioneaza. insa cred ca filtrul de motorina este infundat deoarece daca pun sa traga motorina din rezervor prin filtru motorul nu sta pornit decat daca amorsez pompa cu o pompita de amorsare in schimb daca pun sa traga dintr-un bidonas fuctioneaza fara probleme fara filtru imi e frica sa il las sa traga din rezervor ma gandesc ca este posibil sa am mizeri si stric pompa fara rost.
o sa ii schimb iar filtrul de motorina.
o seara buna

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

01 Dec 2012, 21:38

Salut,
Domnule Gaby cat ma costa sa vin sa imi verificati si mie distributia, pentru ca din ce am postat mai jos, colegii de forum zic ca eroarea e de la distributie, injectoarele inca nu le-am verificat ptr ca na fost mesteru disponibil....dvs ce parere aveti.
viewtopic.php?f=53&t=78802

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

01 Dec 2012, 21:58

Salut,

$1 scrie:$2ine nu am venit in club,
De curand(aprox 3-4 saptamani) m-am pricopsit si eu cu eroarea P0149,simptome: mai lenesa ca de obicei, adica motorul trage binisor dar nu mai are acel "sut in fund" desi cateodata parca merge bine,si sa aprins lampa cu simbolul motor in bord( lampa care nu sta aprinsa tot timpul), eroarea la mine nu mai era asociata cu altele, deci mers la tester sters eroarea, facut testul de injectoare, aici a iesit nasol, injectorul 4 da aiurea, si zicea mesteru sa verific intai injectoarele, ce ce o sa si fac sapt viitoare, dupa stergere eroarea nu a mai aparut(test repetat la cca 10 zile dupa primul), dar zice el ca a ramas in istoric, si ca problema ar fi pe balanta de putere pe cilindri posibl din cauza injectorului aluia, pe urma vedem mai departe....azi de dimineata iara ma ilumina lampa motor in bord........idei ceva? Motorul nu papa ulei, desi o sa fac si un test de compresie...
De pornit porneste bine, se tureaza cat trebuie, prima data cand ma pus pe ganduri a fost intro dimineata cand sa liminat putin lampa motor din bord dar nu iam dat atentie apoi in dimineata urmatoare cand afara erau aprox para 9-10C si a pornit la a doua cheie, iara turatia a stat la 1000rpm aprox ca iarna la -15C...atunci m-am alarmat si am mers la tester.....acum dupa ce sa sters eroarea nu mai sta turatia asa sus la pornire chiar daca acum e chiar mai frig dimineata......sta undeva la 900rpm si apoi se stabilizeaza....consum parca ceva mai maricel......adica mers linistit exterior 2 pers :"babane" am scos 4.8-5% la acelasi stil de mers adica ca pensionarii cel mai bun a fost 4.1....


Pretul e cel din semnatura mea deoarece te incadrezi acolo dar imi este tare frica ca iti iau banii degeaba.
Din cate vad zici ca masina porneste frumos si are forta in ea decat ca nu mai demareaza ca altadata,eu as fi de parere sa rezolvi cu problema injectoarelor si apoi mai vedem dar daca tii neaparat te servesc cu placere.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

02 Dec 2012, 20:32

$1 scrie:$2m o problema:
Cand merg in treapta a-II-a si tin pedala de acceleratie fixa, simt ca are o intrerupere, ca si cum i-ar da in nas. De asemenea, in ultima perioada simt o marire de putere a motorului in sensul ca are un demaraj mai puternic.
La vechea Dacie cu carburator, asta cu datul in nas parca o reglam din avans, dar la motoarele actuale cum se poate regla? Pe tester nu apare nimic.
Motorul este benzina 1,4 an 2005.
Multumesc!


Buna seara,

La sfatul dumneavoastra am incercat sa dau jos capacul distributiei crezand ca este din doua bucati si pot demonta doar partea superioara, dar nu am reusit, adica trebuia se demontez prea multe (asa mi s-a parut). Totusi am desfacut suruburile din partea superioara si am cracanat putin capacul.
Nu mi-am putut da seama daca creunul din suruburile pinioanelor axelor cu came este desfacut dar am observat cureaua ca este mai ingusta decat latimea pinionului. Este normal sa fie asa ? (am atasat foto pentru exemplificare)
Oricum simptomele au disparut odata cu schimbarea combustibilului, acum merge lin masina.

Ramane insa problema acelei rontaieli pe care o aud cand motorul este rece si numai la accelerare pe loc, de fapt se aude mai exact cand dupa ce accelerez ridic piciorul de pe pedala, atunci se aude o rontaiala ca de lant metalic.
Astfel, doresc sa va mai intreb, la motorul meu, benzina 1.4 l, este ceva actionat de vreun lant, poate pe la distributie sau prin alta parte ? doarece ma gandesc ca poate de acolo sa se auda.
Multumesc mult!
FiÅŸiere ataÅŸate
Fotografie0754.jpg

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

02 Dec 2012, 22:41

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2m o problema:
Cand merg in treapta a-II-a si tin pedala de acceleratie fixa, simt ca are o intrerupere, ca si cum i-ar da in nas. De asemenea, in ultima perioada simt o marire de putere a motorului in sensul ca are un demaraj mai puternic.
La vechea Dacie cu carburator, asta cu datul in nas parca o reglam din avans, dar la motoarele actuale cum se poate regla? Pe tester nu apare nimic.
Motorul este benzina 1,4 an 2005.
Multumesc!


Buna seara,

La sfatul dumneavoastra am incercat sa dau jos capacul distributiei crezand ca este din doua bucati si pot demonta doar partea superioara, dar nu am reusit, adica trebuia se demontez prea multe (asa mi s-a parut). Totusi am desfacut suruburile din partea superioara si am cracanat putin capacul.
Nu mi-am putut da seama daca creunul din suruburile pinioanelor axelor cu came este desfacut dar am observat cureaua ca este mai ingusta decat latimea pinionului. Este normal sa fie asa ? (am atasat foto pentru exemplificare)
Oricum simptomele au disparut odata cu schimbarea combustibilului, acum merge lin masina.

Ramane insa problema acelei rontaieli pe care o aud cand motorul este rece si numai la accelerare pe loc, de fapt se aude mai exact cand dupa ce accelerez ridic piciorul de pe pedala, atunci se aude o rontaiala ca de lant metalic.
Astfel, doresc sa va mai intreb, la motorul meu, benzina 1.4 l, este ceva actionat de vreun lant, poate pe la distributie sau prin alta parte ? doarece ma gandesc ca poate de acolo sa se auda.
Multumesc mult!


vezi ca s-ar putea sa ai ceramica in catalizator sparta si de asta la decelerare se aude rontaiala aia...sunt bucati de ceramica carea la decelerare se lovesc de tabla catalizatorului si face asa...exact la fel am si eu si de la el este...am dreptate sau nu Domn Bibanu??

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

02 Dec 2012, 22:44

Domnule Bibanu...spuneti-mi si mie cam cu cat creste consumul la un motor zetec 1.6 16 V daca nu e asezata bine garnitura aia dintre saxofon si galerie si daca e posibil ca din cauza ei sa-mi dea in nas la demaraj pina cand se incalzeste motorul...sau tre sa schimb bujiile??...va multumesc anticipat!!!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

03 Dec 2012, 02:57

Salutare! Sunt nou pe aici si din pacate imi fac debutul cu o problemala masina pe care o detin(ford focus 1.8 tdci 85 kw 2003) nu de foarte multa vreme, si anume in sarcina(depasiri,pante sau in forja) mi se aprinde martorul de la bujii intermitent si nu mai trage.Am fost cu ea 4 testere si au iesit urmatoarele "bube":
1-P0221-throttle valve position sensor 2 signal not in range.
2-P0622-generator field "F" control circuit malfunction
3-P1632-generator malfunction (alternatorul incarca normal)
4-P0251-Fuel pressure regulation valve malfunction
Mentionez ca am fost cu ea la mecanic a verificat injectoarele si pe banc si pe masina cu eprubetele si cica ar fi bune.
Un alt mecanic a mers cu ea si avand tester la el dupa ce s-a aprins martorul de la bujii in bord a pus testerul pe ea si mi-a recomandat sa iau un injector bun si sa il inlocuiesc pe rand sa vad unde masina nu mai face figuri.Zis si facut.Dai si scoate injector baga pe ala bun talpa pana ia codu la toate 4 si nici o remediere.
Apoi cica ar fi regulatorul de presiune de pe pompa am facut rost de un regulator dar baga prea multa presiune...
Acum nu stiu ce sa mai fac ca simt ca ma imbatraneste masina asta...
Daca cineva crede ca imi poate da un sfat dar nu de alde "dai foc" il astept cu placere! Va multumesc.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

03 Dec 2012, 03:07

Salut,
Am fost sa imi fac directia la masina dupa ce am pus cauciucurile de iarna (ford focus din 2003 1.6 16v 74kw) si mi`a zis ca am la observatii joc caseta de directie si cica ar trebui facuta ( 8 milioane de dat jos, reconditionata si pusa la loc)
Cum imi pot da seama daca intradevar trebuie facuta sau trebuie doar ca sa fie? Multumesc !

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

03 Dec 2012, 08:59

Lupushor de unde esti? Au folosit tester IDS sau din alea generale?
Daca esti din BUC. si l-ai cauta pe DGAlexandru de pe forum sa-ti faca o diagnoza adevarata ... cred ca ti-ar zice exact ce e de facut ...
Numai bine! :)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

03 Dec 2012, 09:32

$1 scrie:$2vezi ca s-ar putea sa ai ceramica in catalizator sparta si de asta la decelerare se aude rontaiala aia...sunt bucati de ceramica carea la decelerare se lovesc de tabla catalizatorului si face asa...exact la fel am si eu si de la el este...am dreptate sau nu Domn Bibanu??


Salut,

Ete prima data cand aud de asa ceva (ceramica sparta)
Spune-mi te rog care sunt riscurile si ce trebuie facut pentru remedierea situatiei. Trebuie inlocuit tot catalizatorul?

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

03 Dec 2012, 12:04

Salut,
Am si eu o problema si nu stiu in ce directie sa apuc. As fi foarte recunoscator daca m-ati putea sfatui.
Am masina de un an si in perioada asta mi s-a intamplat de vreo 10 ori ca atunci cand invart cheia sa se auda doar un clack scurt si atat. Bateria are 2 luni si voltajul este bun.
Ieri erau 0 grade, am plecat de acasa si am mers o ora dupa care am lasat-o vreo ora iar cand am incercat sa mai pornesc(de vreo 10 ori) nu a mai pornit
Am impins-o un metru cu ambreiajul calcat si apoi am debraiat pentru a misca putin pozitia motorului, iar apoi am dat la cheie si a pornit. Am mai mers 20 min apoi am alimentat si a pornit fara probleme, dupa care am mai mers vreo 2 ore si am parcat. Dupa 2 ore am incercat sa pornesc din nou si nu a mai pornit.
Am incarcat din nou sa schimb fortat pozitia motorului dar nu a mai pornit in nici un fel; face doar clanck.
Am pornit-o impinsa si am ajuns acasa unde am incercat iar de vreo 3 ori sa o pornesc si a pornit de fiecare data!
Acum de dimineata am avut doua incercari esuate iar din a 3-a a pornit, fara sa fac ceva in plus.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

03 Dec 2012, 13:01

$1 scrie:$2upushor de unde esti? Au folosit tester IDS sau din alea generale?
Daca esti din BUC. si l-ai cauta pe DGAlexandru de pe forum sa-ti faca o diagnoza adevarata ... cred ca ti-ar zice exact ce e de facut ...
Numai bine! :)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

03 Dec 2012, 13:09

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2vezi ca s-ar putea sa ai ceramica in catalizator sparta si de asta la decelerare se aude rontaiala aia...sunt bucati de ceramica carea la decelerare se lovesc de tabla catalizatorului si face asa...exact la fel am si eu si de la el este...am dreptate sau nu Domn Bibanu??


Salut,

Ete prima data cand aud de asa ceva (ceramica sparta)
Spune-mi te rog care sunt riscurile si ce trebuie facut pentru remedierea situatiei. Trebuie inlocuit tot catalizatorul?

daca nu te deranjeaza...poti merge asa cu ea...daca totusi te deranjeaza zgomotul schimbi catalizatorul sau al tai si scoti ceramica din el....dar mai intai mergi la un meserias bun...sa fii sigur ca e din catalizator

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

03 Dec 2012, 15:14

Pentru domnul Boppzoli eu sunt din Galati dar daca nu se rezolva cu un alt regulator de presiune( astept un raspuns de la un mecanic) cu siguranta voi ajunge in capitala.
Va multumesc frumos!
Numai bine

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

03 Dec 2012, 15:21

Salut Lupushor,

De ce nu-i dai un mesaj privat pentru ca acolo il citeste sigur pe cand aici la mine intra numai cand sunt probleme. :)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

03 Dec 2012, 15:31

$1 scrie:$2alut,
Am fost sa imi fac directia la masina dupa ce am pus cauciucurile de iarna (ford focus din 2003 1.6 16v 74kw) si mi`a zis ca am la observatii joc caseta de directie si cica ar trebui facuta ( 8 milioane de dat jos, reconditionata si pusa la loc)
Cum imi pot da seama daca intradevar trebuie facuta sau trebuie doar ca sa fie? Multumesc !


Salut,

Trebuie sa te bagi sub masina si sa tii mana pe cremaliera in timp ce o alta persoana iti face jocul stanga-dreapta la volan.
Ce sa va fac daca nu vreti sa va treceti locatia la avatar,as fi putut sa iti ofer aceeasi operatie la jumatate din pretul lor dar nu se poate rezova intr-o zi.

Vizioneaza fisirul meu video de mai jos:

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

03 Dec 2012, 17:58

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2alut,
Am fost sa imi fac directia la masina dupa ce am pus cauciucurile de iarna (ford focus din 2003 1.6 16v 74kw) si mi`a zis ca am la observatii joc caseta de directie si cica ar trebui facuta ( 8 milioane de dat jos, reconditionata si pusa la loc)
Cum imi pot da seama daca intradevar trebuie facuta sau trebuie doar ca sa fie? Multumesc !


Salut,

Trebuie sa te bagi sub masina si sa tii mana pe cremaliera in timp ce o alta persoana iti face jocul stanga-dreapta la volan.
Ce sa va fac daca nu vreti sa va treceti locatia la avatar,as fi putut sa iti ofer aceeasi operatie la jumatate din pretul lor dar nu se poate rezova intr-o zi.

Vizioneaza fisirul meu video de mai jos:


Sunt din Botosani, am mai fost si in alte doua parti si mi`au spus ca e dus o bielete de directie nicidecum caseta de directie.....si au facut cum mi`ati spus dvs.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

03 Dec 2012, 18:03

Cum imi pot da seama cand este dusa de tot? Daca aveti timp cand o fi cazul sa o trimit si sa o "rezolvati". Multumesc !

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

03 Dec 2012, 18:17

Prima data vezi daca este bieleta pentru ca daca este caseta si nu o repari preventiv la primele jocuri mai tarziu o arunci pentru ca se mananca dantura cremalierei unde sta mereu pe jumatate iar in extremitati ramane perfecta si nu mai ai ce repara de ea deoarece daca o strangi sa ii iei jocul la jumatate si va merge normal iar la capete freaca,va merge greu.
Daca o trimiti demontata de pe masina costa doar 280 lei si e gata in 2 zile dar ma repet,vezi ce e cu bieleta.
Subiect închis