Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

Re: RS mkII

21 Dec 2012, 18:26

70cai+25cai+77cai=177cai doar la numere :)) ce mai e si sub capoteeeeeee ,eheeeeeeee.

Re: RS mkII

21 Dec 2012, 19:32

Dar nu ti-e rusine sa postezi asa poza porno pe un forum? :shock:
Glumesc evident,sa le stapanesti sanatos multi multi km!!

Re: RS mkII

21 Dec 2012, 21:52

frumos frumos, cred ca esti printre primii posesori de new focus st din romania :) nu ai mai asteptat si tu sa apara rs-ul te-ai grabit sa iei st-ul :)) cat a fost masina si cum se comporta? bafta multa cu ele, superbe :>

Re: RS mkII

21 Dec 2012, 22:57

Ptr ST erau ceva detalii la Noutati Auto

Re: RS mkII

22 Dec 2012, 11:17

ST-ul e primul mk3 inmatriculat definitiv in tara. Cred ca si singurul (stiu ca mai sint 1 sau 2 in tara ,insa doar pentru showroom)
Isi merita banii cu prisosinta. Daca stii ce sa faci cu el e un deliciu la condus. Consuma destul de mult cind te dai la el, insa merita fiecare mg de benzina arsa.
Pe a3+a2 am scos 13.2 % ploiesti-constanta cu o viteza medie de 146 km/h (2h si 7min). Pe bord, a prins la vale in zona murfatlar 280+(probabil 260+ in realitate).
Ca si RS-ul , punctele lui tari sint reprizele in treptele 3-4 si stabilitatea in curbe, orice fel de curbe (strinse, deschise, inchise, denivelate, de viteza).
Puncte slabe : sistemul de frinare (e eficient doar la primele 3-4 frinari violente, dupa aia intra in fadding). Nu e o bestie ca RS-ul (nu-ti rupe gitul la accelerari, sau nu-ti sparge luneta cu telefonul mobil daca nu-l tii in buzunar), insa e o masina relativ potenta. Despre cum se simte un pasager in ST , cei care au fost la drive-testul din constanta pot spune mai multe.
Puteri la motor : rs-450, st - 250, s60-230 total = 930
Puteri la roata : rs - 390, st -225, s60 - 204 total = 819

ps. la ST va urma la primavara un upgrade lejer, doar rescriere soft, pentru 300 cp la motor si 250 la roata.

Re: RS mkII

22 Dec 2012, 14:28

la rs ai sistemul de franare original? nu apare acelasi fenomen ca si la st? ma gandesc ca nu au schimbat sistemul de franare la st-ul nou fata de cel vechi...

Re: RS mkII

22 Dec 2012, 15:37

La rs am sistemul original care n-are nimic in comun cu cel de pe ST, adica este f. bine proportionat. Si el intra in fadding, ca orice sistem de frinare, insa mult mai tirziu. Cu RS-ul pe n-ring se poate merge la limita chiar un tur intreg, cu ST-ul nu iei mai mult de 6-7 curbe la limita. ST-ul poate deveni masina de circuit, RS-ul este deja.
RS-ul si ST-ul au foarte putine lucruri in comun. Nici nu s-a vrut ca ele sa se suprapuna.
La st va fi modificat sistemul de frinare sa devina mai asemanator cu cel al rs-ului. Nu pentru alergat, ci pentru siguranta.

Re: RS mkII

26 Dec 2012, 20:25

Salutare!nu m am putut abtine,si m am apucat de desenat de dimineata!pt ca e atat de frumos Rs ul tau!!sper sa nu te deranjeze ca am postat aici..la sectiunea pe care o am dedicata vanzarilor de portrete auto/umane nu trecusera 3 zile..si m am hotarat sa o afisez la tine pe pagina!sper sa iti placa in primul rand tie si apoi si celor ce o vor vedea!felicitari pentru masini!sunt superbe..
FiÅŸiere ataÅŸate
raduandry90.jpg
work in progress
radu andry90.jpg
final stage

Re: RS mkII

26 Dec 2012, 21:44

=D> si pentru masina si pentru portret :)

Re: RS mkII

27 Dec 2012, 00:39

Multumesc mult ! Se simte sufletul pus in desen !
Nu pot decit sa-ti multumesc si sa te invit la primavara la o tura cu masina !

Re: RS mkII

27 Dec 2012, 01:33

nu ai pentru ce!ar fi de vis o tura !

Re: RS mkII

27 Dec 2012, 01:54

Probabil se va intimpla cind voi veni pentru una din turele obisnuite pe transfagarasean. Vad ca esti din curtea de arges, deci aproape, in drum. Pot trece pe la tine in drum spre transfagarasean. daca crezi ca rezisti te pot plimba cit de tare vrei ca sa vezi ce-ai desenat ! :D

Re: RS mkII

27 Dec 2012, 09:23

Perfect!oricnd!tinem legatur!:D

Re: RS mkII

27 Dec 2012, 19:54

=D> Sa le stapanesti sanatos pe amandoua ....si sa te bucuri de ele

Re: RS mkII

12 Apr 2013, 22:28

Cred ca peste 50% din utilizatorii acestui forum se intreaba daca ti-ai cumparat camera cu care sa filmezi o "plimbare" pe Cheia, ca sa vada si ochii nostri cum merge RS-ul :d

Re: RS mkII

14 Apr 2013, 19:09

Din 14 ianuarie pina acum am fost acasa 4 zile si jumatate, si alea in spital cu sotia...
Am si uitat cum merg masinile mele.
Cum voi fi liber am sa cumpar go pro hero 3 black edition si voi face niste filmari desi nu ma prea pricep.
Si eu abia astept sa-mi calc masinile...

Re: RS mkII

14 Apr 2013, 21:49

Cand mai ajungi pe acasa? (in Ro)

Re: RS mkII

14 Apr 2013, 23:55

Multa sanatate familiei tale si sper sa ai si timp pentru a te bucura de masini!!

Re: RS mkII

13 Iul 2013, 16:22

ce ai patit de ai oprit pe autostrada A3 undeva la vreo 10-15 km de ploiesti? ti-am recunoscut masina (volvo), am oprit si eu vreo 100m dupa tine, am bagat in marsalier sa dau cu spatele dar am vazut ca te bagi in masina sa pleci, asa am plecat si eu.

Re: RS mkII

14 Iul 2013, 21:01

Mi se paruse ca bate ceva, insa nu era nimic.
Multumesc oricum pentru ca ai oprit. Chiar m-am intrebat daca e cineva cunoscut...
Imi pare rau ca nu am stat mai mult sa si schimbam o vorba , insa eram foarte grabit.
Multumesc oricum pentru gest !

Re: RS mkII

19 Feb 2015, 12:12

Am o intrebare pentru voi : Ar merita sa vind RS-ul mk2 si sa cumpar noul RS mk3 ?
Voi ce-ati face daca ati fi in locul meu ?

Re: RS mkII

19 Feb 2015, 12:44

Daca poti, schimba-l. AWD ar trebui sa fie un argument suficient.

Re: RS mkII

19 Feb 2015, 12:51

Din punct de vedere vizual eu unul nu as renunta la mk2 dar mecanic...e alta treaba. Se merita un mk3.
Deci...nu stiu! :))

Re: RS mkII

19 Feb 2015, 12:53

Eu nu ma bag da asa este :D daca ai putea sa pastrezi si RSII si sa cumperi si RS III :) cred ca asta este varianta cea mai bune :D
Glumesc. Alegerea e a ta. ca design si agresivitate prefer 2-ul, bine 3-ul l-am vazut in poze. Poate cand o sa il vad pe viu o sa imi schimb parerea :D

Re: RS mkII

19 Feb 2015, 12:54

De ce nu altceva ? Un exemplu este RS3, o masina completa din punctul meu de vedere, mult peste ce a facut FORD pana acum (nu cunosc noul RS).

Ps. Orice masina/avion/ozn o sa iti iei, te invit pe Adancata (MotorPark) unde sa te tot dai contra timp si sa vezi ce poate masina in mod circuit. Lucru valabil si pentru tine domnule Zvony.

Re: RS mkII

19 Feb 2015, 13:34

Pai din punct de vedere mecanic noile RS mk3 si RS3 sunt tot pe acolo, exceptand cutia bineinteles (la Ford nu ai decat manuala). Vorbesc doar mecanic...nu de premium/non-premium.
Ambele se lauda cu noile sisteme 4x4...cu diferentialele si ambreiajele de pe fiecare punte.
Aaa...RS3 mai are avantajul optiunii cu discuri de carbon.

Re: RS mkII

19 Feb 2015, 15:03

Pentru a face o comparatie corecta trebuie sa asteptam sa se lanseze si apoi sa discutam despre ele. Eu unul sunt adeptul tehnicii verificate/testate/confirmate adica Audi Rs3, masina care poate scoate sub 3.5 secunde daca o modifici cu cap. Cifra cu ajutorul unei cutii automate precise. Simplul fapt ca FF RS vine cu un sistem AWD nu ma convinge cu nimic. Sa il vedem la lucru.
Pentru Ford, indiferent cati cai o sa scoata RS-ul si 500 cp, cu o cutie manuala, este foarte greu sa faca fata. Un exemplu il dau pe Audi A5 3.0 Tdi resoftat la 350 cp cu manuala. Masina stock era o bijuterie dar la caii astia si un cuplu de 700+ Nm cu tot cu ambreiajul lui din kevlar, la un condus urban era destul de greu de manevrat. Cand ii dai din 2 in 1 zici ca iti venea toata masina in bot, se vedea ca nu ii place. Aici styx poate sa ne confirme sau infirme pentru ca si el are 650 Nm pe manuala si stie ca masina poate merge bine dar si mai bine era o cutie automata/secventiala.

Re: RS mkII

19 Feb 2015, 15:16

Avand in vedere evolutia recenta a sportivelor de la Ford, este posibil ca noul RS sa fie prea "bland" in comparatie cu cel vechi.

Re: RS mkII

19 Feb 2015, 15:19

Sa raspunzi la intrebarea de mai sus cu o alta varianta este cum ai fi mers la vot anul trecut si ai fi scris pe buletinul de vot "Regele Mihai". Unii au facut-o.

Re: RS mkII

19 Feb 2015, 21:18

La Adincata mk2 scoate sub 2 minute. E un circuit tehnic , de aderenta, nu de viteza in coasta.800 de metri de linie dreapta nu prea pot face diferenta. Probabil rsmk3 va scoate cu citeva , pina in 5-6, secunde mai putin. Nu pot cere drive test pe circuit, iar pe strada e prea periculos sa mergi prima data cu el aproape de limita, ca poate limitele nu sint acolo unde te astepti...
RS3 e prea scump pentru ce ofera din punctul meu de vedere ( ceea ce nu inseamna ca si din al altora) si probabil prea greu.
Nu pot tine doar pentru distractie rsmk2 si rsmk3 si stmk3, n-are rost...
Ultima oară modificat de styx1 pe 19 Feb 2015, 21:21, modificat 1 dată în total.
Răspunde