Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
26 Dec 2012, 17:59
a venit Craciunul, cu clinchet de clopotei si pe la masina mea

azi am aflat unde erau montati: la rulmentii rotilor din spate; cum Craciunul e pe duca, va trebui sa "despodobesc" si io masina
27 Dec 2012, 22:09
bun, azi am dat jos de pe masina clopoteii de la roata stanga spate; bilele rulmentului nu mai aveau nici un strop de vaselina
ca efect secundar, un huruit destul de serios care se auzea la rulare, si pe care il puneam pe seama cauciucurilor, S-A REDUS DRAMATIC; cred ca dupa ce schimb si rulmentu de pe dreapta spate, va fi iar liniste in masina
nu am reusit sa identific ce producator era pe rulmentul original al masinii; mi-a trecut recent un astfel de rulment spate de FF2 original Ford prin maini (piesa de schimb, nu piesa de fabrica), si era stantat SKF si FoMoCo
16 Apr 2013, 11:08
Am citit ca ai schimbat bobina de inductie!
Cum merge cu cea noua? iti mai da suturi (simteai asta in orice treapta?
Ai schimbat si fisele?
16 Apr 2013, 15:37
da, am schimbat-o
primu efect - s-a redus tremuratul si s-au redus foarte mult suturile la accelerare; trebe sa verific ce fisa e cu probleme, sa o rezolv, si sa schimb si bujiile ... si atunci cred ca voi scapa definitiv
efectul 2 - a scazut consumul
16 Apr 2013, 15:51
Salut,
E logic sa scada daca arderea este completa.

Atunci cand "fura " scanteia ii era necesara benzina mai multa ca sa dezvolte aceeasi putere.
16 Apr 2013, 16:02
a naibii bobina, nu se putea strica in sensul de a da mai mult curent? poate imi dadea benzina afara din rezervor
17 Apr 2013, 09:57
adi, ai pus si tamponul ala de la motor? poate ne vedem intr-o zi sa vad si eu cum sta treaba cu vibratia de care zici ca a scazut
17 Apr 2013, 10:07
nu l-am pus inca
azi pun bujii noi si verific sa vad ce fisa are probleme, sa o schimb / sau le schimb pe toate 4
apoi tampon motor + revizia de primavara
21 Apr 2013, 19:34
partea proasta a zilei de azi a fost ca unu cu un audi nu si-a tinut bine directia si mi-a julit aripa stanga fata
partea buna a fost ca era un coleg de clasa din scoala generala pe care nu il mai vazusem de vreo 20 ani ... ???
21 Apr 2013, 20:14
Partea buna este ca acum stii pe cine sa injuri...
10 Mai 2013, 06:10
intre timp am trecut de 115,000 km, am facut si revizia de primavara si am trecut la ulei ARAL 5W40
am inlocuit (preventiv) bucsile de cauciuc prin care culiseaza pistonasele de la etrierii de frana fata; cele de pe masina erau uscate, nu mai aveau vaselina in ele; am pus vaselina siliconica
12 Mai 2013, 10:20
Azi am pus sandalele la AUTOSOFT Dudesti
Nu am gasit topic dedicat pt ei, asa ca las cateva vorbe aici
- au program si duminca (pana anu trecut parca nu aveau)
- am cerut indreptare jante otel - omul le-a verificat, a zis ca nu e nevoie, si ca n-are rost sa-mi ia banii dejaba
- mi-a curatat depunerile de pamant si rugina de pe roti, precum si de pe butucurile rotilor (gratis); apoi a dat cu Wurth HHS2000 pe butucuri si cu Wurth spray de frane pe discuri
- la montarea rotilor a strins piulitele la mana, apoi cu dinamometrica ... asa ceva nu am vazut in service-urile specializate pe roti in Bucuresti
total de plata 109 ron, incluzand si 4 saci pt gumele de iarna
101% multumit de Dan Craciun de la AUTOSOFT
14 Mai 2013, 20:31
Cum se mai aude motorul cu noul ulei?
15 Mai 2013, 05:28
tot se aud tachetii, nu e o diferenta spectaculoasa
15 Mai 2013, 08:59
Scoate-i atunci...
19 Dec 2013, 15:21
ce tareee!!! bravo!
19 Dec 2013, 16:18
Bravos nepoate!!! Ce sa mai , fotomodelu' e fotomodel
20 Dec 2013, 07:29
merci

o sa apara si BogdanV intr-un filmulet d'asta
20 Dec 2013, 10:14
frumos Adi
20 Dec 2013, 13:22

mai ales tortul de la final a fost ... minunat
acum ca tot am scris pe topic, sa zic ceva si despre masina
asta vara am schimbat 2 injectoare; pt ca imi bagase benzina in uleiul de motor, am schimbat si uleiul; am pus ford original 5w30
verificand dupa cam 2 luni filtrul de aer, buretelul era iar plin de lichid; nu era benzina, ci vapori de ulei + condens ... da' condens nu gluma, facuse acolo o balta inalta cam de 1 cm (in lacasul special al buretelului)
pe la inceputul lui noiembrie am facut revizia (inclusiv buretel nou - cam la 124,500 km) si am pus CASTROL Magnatec 5W30 A1 Specific Ford
acum 2 saptamani ... iar era buretelul plin de condens; am decis sa mufez la loc furtunul recuperator de gaze din baie (ma gindeam ca pe acolo "trage" condens de afara), si am stors literalmente buretelul
zilele astea posibil sa imi schimb amortizoarele spate (sunt cele originale din fabrica, si au 128,500 km; o sa pun amortizoare Magneti Marelli), si o sa verific din nou starea buretelului
daca motorul n-ar avea o vibratie ciudata (in special la rece - si banui clapeta de acceleratie) si n-ar hurui rulmentul de presiune de la ambreiaj ... as zice ca masina merge de zici ca e noua
20 Dec 2013, 14:13
Nu prea am inteles insistentele cu "americanca" , dar oricum felicitari pentru film .
Totusi e destul de "nemtoaica" focus si la origini fiind produsul ford europe .
Sunt convins ca stiai astea , de-asta ma si intreb de ce afirmatia focus="americanca" ...
Eu am bagat mobil super 3000 5w30 la fiesta 1.4 si parca e ceva mai bine ca nivel de zgomot la rece vs formula F 5w30, probabil cu mobil 5w40 ar fi fost si mai si .
20 Dec 2013, 14:22
Pentru ca Ford este un producator american. Simplu

Ca are birouri si designeri si fabrici in Europa, aia e altceva. Producatorul insa este american.
20 Dec 2013, 14:26
Sunt curios cati ii spuneau Megane-ului "turcoaica".
20 Dec 2013, 15:33
Introduceti nene butonul ala de Like mai repede

Va rog eu frumos de tot
20 Dec 2013, 15:44
De acord cu producatorul ca e american dar modelul fiind desenat, proiectat ,testat si prezentat in europa de catre divizia ford europe si ulterior lansat in europa NU in america/NU si in america este european .
Ford e "americanca" dar ford focus 2 e "nemtoaica" sau cel mult "europeana" .
De acord sa nu ii spui "turcoaica" megane-ului dar daca te duceai in franta si cumparai un megane era identic cu cel din turcia .
Daca eu ma duceam acum ceva ani in america sa cumpar un focus 2 sau fusion erau ca cele europene ???
Din 2010-2011 insa , de la focus mk3 si strategia globala, admit ca ii putem spune "americanca" focus-ului 3.
20 Dec 2013, 15:57
Acum ce admiti tu sau nu, e alta discutie si tine exclusiv de preferinte personale

Din punct de vedere al constructorilor auto, Ford e american. Poate te ajuta si lista asta:
http://corporate.ford.com/our-company/o ... tions-list
20 Dec 2013, 16:42
Doar de model m-am luat(concret foca2 ,nu generalizat) , nu de producator ... daca avea F-series nu maraiam nimic

. Nu ma ajuta deloc lista aia .
Ai dreptate , tine de preferinte ...multi isi inchipuie ca merg cu masina americana dar cei din america nici nu stiu cum arata masina pe care unii o considera "americanca" .
20 Dec 2013, 17:03
Din nou putin relevant ce cunoaste americanul sau ce crede europeanul. Aici vorbim de fapte concrete. FORD are mai multe subsidiare in toata lumea. Iar asta este un fapt real si economic, nu o parere

Imi pare rau ca nu te ajuta lista. Iti arata insa unde are FORD fabricile. Daca mai sapi prin site-ul ala poti afla si structura companiei. Si cum si cand s-a format Ford Europe GmbH, samd. Care este, cum spuneam, o subsidiara. FORD este si ramane o firma americana.
Hai sa iti dau un alt exemplu foarte cunoscut: KIA. Suntem amandoi de acord ca firma este coreeana? Ce ne facem insa cu modelul Cee'd?! Conceptie si productie 100% europeana! Asta face ca acest model sa fie european? Ei bine, nu.
Mai am unul: Red Bull Racing. Suntem amandoi de acord ca Red Bull e firma austriaca? OK, ce ne facem insa cu fabrica si partea de dezvoltare, marketing, de fapt tot ce tine de echipa: este in Anglia. Asta face ca masinile RB sa fie englezesti? Ei bine, nu. La naiba, le canta imnul austriac la curse (pentru echipa), nu God Save the Queen!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.