Hai sa va mai zic una.
Astazi dau sa plec de acasa pe la amiaza...
Observ ca imi porneste mai greu masina(a trebuit sa dau mai mult la cheie decat normal ca sa porneasca)
Merg cam 7km apoi opresc pe la banc post...Cand dau sa plec de acolo apare din nou problema. De data asta mai acuta(a trebuit sa dau si mai mult la cheie)...
M-am uitat pe la toti senzorii... toti stinsi...
Ajung pe eternitate...Opresc la un prieten,stau vreo 15 min apoi cand sa plec...nu mai pornea neam...
Am dat la cheie de-am omorat-o.. nimic...
Intre timp cat am dat la cheie se aprinde si senzoru ca nu mai am motorina
Mentionez ca s-a mai aprins o singura data aseara cand mergeam dar apoi senzorul s-a stins si am mers pe ideea ca eram un pic inclinat si mai aveam motorina...
Restu drumului azi acel senzor nu s-a aprins...
Am pus 5l de motorina de la amic dar tot nu vrea sa porneasca...
Desfac filtru de motorina si am surpriza sa observ ca acesta mai avea cateva grame pe fundu lui...
Il umplu dar tot nu vrea s-o ia...
Cat am fost pana acasa sa iau alta masina s-o tractez ma intalnesc cu alt prieten si-mi zice ca a patit si el ceva asemanator si ca a desfacut injectoarele si le-a lasat sa iasa aerul din instalatie(dandu-i la cheie mai mult timp),le-a prins la loc apoi i-a dat iar la cheie mai mult pana a luat-o
Mai schimbasem eu filtru si stiam ca o ia mai greu dar acum ramasesem fara baterie cat o zapacisem.
Ajung cu masina tractata acasa apoi cu o cheie de 17 ii desfac injectoarele,dau la cheie pana ce iese prin ele motorina,apoi le prind la loc
Tin sa precizez ca injectoru nr 2(de la stanga la dreapta) era uscat uscat...
Dupa ce le-am prins la loc si pusesem inainte clestii de la alta masina la a mea dau frumos la cheie pana o ia... #:-S
Concluzia:
1 Maine ma duc sa fac plinu si nu mai merg niciodata cu golu ci numai cu plinu.
2 Nu va incredeti in senzori pentru ca uneori o mai iau razna (e posibil oare din cauza ca acum cateva saptamani am pus motorina pana se vedea nivelu la gura rezervorului? si in anumite pozitii imi arata ca-i gol,posibil sa se fi dat peste cap si sa fi sifonat putin calitatea senzorului? )
3 Daca ramaneti fara motorina in filtru e bine sa fi citit acest reply si sa stiti ce sa-i faceti daca nu sunati un prieten sa il citeasca pentru voi si sa va sfatuie

(habar n-aveti cat conteaza... azi nici nu stiam pe cine sa sun si ce sa fac...noroc ca aveam timp si nu ma grabeam sa fac nimic dar daca eram in graba? sau prin alta localitate? )
PS: Intrebare pentru cine mai cunoaste: Dupa problema de azi mai eram cu cineva care are un opel frontera si am zis sa testam sa vedem cum iese fumu cand o turam un pic pe loc...Am observat ca la fordul meu e cam negru cand o turez peste 2mii de ture (ce ar trebui sa schimb sau sa verific? ) El zicea ca ar fi ceva legat de debitmetru si ca nu-mi arde toata motorina... Dar prefer un sfat mai avizat decat al lui