UPDATE:
Acum 3 saptamani masina a implinit "varsta" de 90.000km.
Masina a facut astazi 91.500km si a primit revizia de 90.000km cu intarziere.
Am schimbat uleiul, bujiile, filtrul de aer si filtrul de polem. Am comandat si placute de frana dar mecanicul mi-a zis ca nu este nevoie sa fie schimbate momentan asa ca vor ramae pentru 105.000 km probabil. Mi se pare uimitor ca in Romania primul set de placute mi s-a dus in 36.000km iar cu setul de la 36.000 merg si acum (peste 55.000km).
Cost revizie: 119 euro
- 4x1L Ulei Mobile Super 3000 5W30 - 26euro cu transport inclus.
- Kit revizie(bujii, filtru ulei, filtru aer, filtru polen, garnitura buson) - 43euro cu transport inclus
- Manopera - 50euro (include schimbul de ulei, schimbul de bujii si placutele de frana cand se vor consuma)
Filtrul de polen si filtrul de aer mi le-am schimbat singur. Cel de polen este ORIBIL DE SCHIMBAT. Il cunosc pe mecanic si mi-a zis ca de cei 50euro pe care i-a vrut, imi va schimba si placutele cand se consuma.
Uleiul Eni / Agip pe care mi l-a pus reprezentanta Ford este UN GUNOI ORDINAR. Parea la fel de fluid ca apa de la robinet si era mai negru ca noaptea. Calitatea slaba a lui am resimtit-o in ultimii 4000km prin zgomotul motorului si felul in care masina reactiona la plecarea de pe loc. Dupa 15km pana acasa in seara asta uleiul Mobil pare foarte OK. Astept sa treaca 1000-2000km pentru a-mi putea face o impresie despre el.
Saptamana care tocmai se incheie, mai exact marti, am gasit sub capota un soboal mai mare decat palma, intrat in putrefactie dupa doar 3-4 zile. Vinerea trecuta nu era cand am pus lichid de parbriz. Luni am simtit miros de hoit dar nu i-am acordat atentie deoarece am crezut ca vine din alta parte. Marti era insuportabil asa ca am verificat pe langa masina, pe sub si la motor.
Si cateva poze facute astazi intr-o mica plimbare de toamna.