Alternatorul incarca in suturi ajutor
Salutare tuturor
Cum spune si titlul am o problema cu alternatorul.
La cel original mi s-au ros periile pana la izolatia de plastic, am schimbat rotorul cu unul din dezmembrari , dar arata binisor.
Am luat carbuni noi (cu tot cu puntea aferenta) , pus pe masina . Cu releul de pe alternatorul meu original , statorul la cel din dezmembrari + rotor.Asta s-a intamplat acum 3 zile.
La prima cheie , incarca 14.5 v ( becul la bateriein bord stins ) , o iau sa fac o tura , am mers vreo 200 m , se aprinde becul la baterie , masor tensiunea 12. ...ceva , si scadea cu cate un amper indiferent cat acceleram.
Ma intorc la garaj , in urma unui telefon *o urgenta , plec iar cu bateria aprinsa in bord , de ciuda , o iau la fugarit , ajung pe la 3000 rpm , se stinge becul la baterie , masor 14.4 /14.3 .. nu scadea sub 14 cu pozitii aprinse , caldura + casetofon.Am mers ziua aia nu a mai facut probleme.
Alalta seara , la fel ... pornesc motorul , bateria in bord aprinsa , astept sa se incalzeasca motorul cat de cat , o turez 2500 de 2/3 ori , se stinge becul la baterie... voltaj normal 14.4/14.3/14.2 *am legat un aparat de masura la baterie pana in masina.
Aseara la fel , pornesc .. baterie stinsa , merg 300 m iar se aprinde voltaj 11.7/11.8 ... eram cu farurile aprinse si scadea.
MI-a zis un "electrician" ca asa face pana isi fac carbunii pasul .... ma indoiesc ... asa sa fie ?
A mai patit cineva ? Care sa fie problema ?!
Diodele / releul ... ? rotor / stator ... ? nu mai stiu de ce sa ma apuc ...
Altcineva spunea ca-s diodele , ca dupa ce se incalzesc nu mai baga ... dar mi-e nu mi-a incarcat nici cu motorul rece ...
Multumesc anticipat pentru raspunsuri
Va salut
Cum spune si titlul am o problema cu alternatorul.
La cel original mi s-au ros periile pana la izolatia de plastic, am schimbat rotorul cu unul din dezmembrari , dar arata binisor.
Am luat carbuni noi (cu tot cu puntea aferenta) , pus pe masina . Cu releul de pe alternatorul meu original , statorul la cel din dezmembrari + rotor.Asta s-a intamplat acum 3 zile.
La prima cheie , incarca 14.5 v ( becul la bateriein bord stins ) , o iau sa fac o tura , am mers vreo 200 m , se aprinde becul la baterie , masor tensiunea 12. ...ceva , si scadea cu cate un amper indiferent cat acceleram.
Ma intorc la garaj , in urma unui telefon *o urgenta , plec iar cu bateria aprinsa in bord , de ciuda , o iau la fugarit , ajung pe la 3000 rpm , se stinge becul la baterie , masor 14.4 /14.3 .. nu scadea sub 14 cu pozitii aprinse , caldura + casetofon.Am mers ziua aia nu a mai facut probleme.
Alalta seara , la fel ... pornesc motorul , bateria in bord aprinsa , astept sa se incalzeasca motorul cat de cat , o turez 2500 de 2/3 ori , se stinge becul la baterie... voltaj normal 14.4/14.3/14.2 *am legat un aparat de masura la baterie pana in masina.
Aseara la fel , pornesc .. baterie stinsa , merg 300 m iar se aprinde voltaj 11.7/11.8 ... eram cu farurile aprinse si scadea.
MI-a zis un "electrician" ca asa face pana isi fac carbunii pasul .... ma indoiesc ... asa sa fie ?
A mai patit cineva ? Care sa fie problema ?!
Diodele / releul ... ? rotor / stator ... ? nu mai stiu de ce sa ma apuc ...
Altcineva spunea ca-s diodele , ca dupa ce se incalzesc nu mai baga ... dar mi-e nu mi-a incarcat nici cu motorul rece ...
Multumesc anticipat pentru raspunsuri
Va salut
Sa traiasca Strazile Cu Gropi din ROMANIA noastra iubita si Airbag urile
-
MondeoIasi - Ford Freak
- Mesaje: 147
- Membru din: 02 Iul 2009, 08:19
- Localitate: Iasi
- Maşina: mondeo mk2 , 1999 , 1800 TDdi 90Cp , albastru
- VIN: WF0AXXGBBAWR61333