Am aplicat si eu metoda la o alta masina ( Ibiza 1.4 ) care ma inebunise cu P0420 la fiecare 250-300 km. Masina a primit o instalatie GPL si atunci a inceput sa apara eroarea , la inceput dand vina pe setarile GPL. Dupa multe diagnoze si teste cu ECU GPL si VAG COM-ul, nu a rezultat nimic in neregula si eram in situatia "operatia reusita pacentul decedat".Consumul, pornirile si comportamentul masinii sunt excelente ,iar pacatoasa de eroare nu vine insotita si de alte erori sau de alte simptome. Am decis sa fac urmatorii km numai pe benzina si iata ca dupa 310 km check-ul s-a afisat victorios in bord, deci ipoteza ECU GPL prost reglat pica. Incepusem sa caut catalizator de schimb si scorurile incep cu 1700 Lei , la care se adauga racord flexibil, coliere si manopera .
Ieri am facut si testul de noxe si l-a trecut lejer, propabil ca pragul de ineficienta detectat de ECU e undeva intre 92-95%,altfel nu-mi explic cum au iesit noxele atat de bine.
. Sa vedem daca mai apare , va tin la curent.
1. MK2
Focus 2.0 TDCI 136 HP Ghia, Hydronic Heater.
FF2_Black_Panther2. MK3.5
Focus 1.5 Ecoboost 150 HP Titanium, 6F35 Auto Gearbox.
.........................................
Stergatoare Ford Focus 3
viewtopic.php?f=213&t=130794