Re: Masinuta mea, Ford Focus 2.0 TDCI Titanium aka FOCUSICA
 resoftarea pe care am facut-o in trecut nu m-a satisfacut in sensul ca scotea foarte mult fum negru (imi cam umplea bara spate si hayonul de negrela) motiv pentru care in momentul de fata sunt stock 
. intercooler am avut radtec cel de pe focus st dar iara nu m-a satisfacut datorita turbo lagului destul de mare (turbo se simtea dupa 2500 de ture dar facea prapad atunci 
 ). momentan am pe balcon alte 2 intercoolere: unul de focus rs si altul airtec gen 3. maine sper sa reusesc montarea lui airtec gen 3 (la cel de focus rs mi-ar trebui niste reductii care sa faca trecerea de la 2 inch la 2.5 inch) si daca lagul este mai mic, sper eu undeva la 2200 ture sa intre turbo atunci ar fi bine, dar daca este mai mare cred ca montez pe cel de rs si aia e. urmeaza in continuare niste lucrari mai de amploare asupra masinii in perioada urmatoare: schimbat injectoare (motorul parca nu merge rotund dupa pornirea la rece), schimbat planetare (cea de pe stanga troncane), desfacut toata suspensia fata si cea spate in vederea sablarii si vopsirii electrostatice, schimbat turbina (nu are nimic dar am prins una la pret bun noua si nu am putut rezista sa nu o cumpar) si vopsirea elementelor zgariate de baietii si fetitele care nu le au cu colacul

Actual car: FORD FOCUS ST 2.0 ECOBOOST
Ex car: FORD FOCUS ST 2.0 TDCI
- 
				

mihaibre - 1nsane Member
 - Mesaje: 2609
 - Membru din: 30 Oct 2009, 23:24
 - Localitate: BUCURESTI
 - Maşina: FORD FOCUS 2.0 ECOBOOST
 
  
) bagheta magica n-am dar sincer sa fiu sunt mandru de ce am realizat cu masina de unul singur si nu cred ca ar fi avut deloc acelasi farmec daca o luam de-a gata asa (sa nu uitam ca totusi masina este la baza un titanium destul de bine dotat si as fi putut sa o las asa fara nici un fel de problema).
:P:P