Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
14 Mar 2013, 18:44
salut bibane, am un transit 2.4 125 cp din 2004 care nu mai trage si rontaie motorul. injectoarele sunt ok , ce ar putea fi? cineva zicea de solenoidul de avans . ce parere ai?
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
MaÅŸina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
14 Mar 2013, 23:05
Salut,
Cam asta este adevarul,la modelul tau cad pompele de injectie si cele de servodirectie de sar draci din ele. La cele de servo mi-am bagat nasul si acum le modific deoarece nu le-au facut din fabricatie canal de siguranta si permanent dau cu simeringul afara de la fulie .
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
MaÅŸina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
15 Mar 2013, 16:17
Salut,
Din pacate nu reconditionez pompe de injectie deoarece implica ceva aparatura si tehnologie,este un domeniu mult mai amplu dar iti pot spune ca am auzit chiar acum 2 zile un coleg deforum ca a reparat pompa la Buzau.
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
15 Mar 2013, 16:55
Sanatate domnu' Gaby.
De problema cu distributia nepusa la punct s-a ocupat domnul Gaby si am scapat speram amandoi de supape indoite sau alte belele. Acum ca totul este ok pe masina pot sa imi vad de drumul zilnic intre scoli multumit si bucuros ca imi conduc a doua dragoste cum ii fac eu in ciuda prietenei mele, care mereu ma acuza ca bag mai multi bani in fundul masinii decat in al ei .
In alta ordine de idei domnu Gaby a mai rezolvat un caz disperat de posesor de masina roman dependent de masina cam zilnic. Pe aceasta cale ii mai multumesc inca o data si o sa iau legatura cu DG Alexandru pentru a sterge acea eroare din calculator.
Sa auzim numa' de bine si sa ne mai intalnim peste 60 mii de km la urmatorul schimb de curele
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
15 Mar 2013, 23:27
Salut, Domnule Gabi, va rog frumos daca ma puteti lamuri si pe mine cu o intrebare. Am o instalatie GPL milano si am tot auzit povesti de la unu` si altu cum ca daca masina este folosita mult pe gaz in timp se duce motorul, incep sa bata tachetii si alte alea. Este adevarat? Cateodata imi face figuri cand sta pe gaz, relantiul ba sta, ba nu sta, ba urca singur si etc. Multumesc !
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
MaÅŸina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
16 Mar 2013, 06:16
Salut,
Gazul fiind... un gaz este mult mai aspru decat benzina care are rol si de lubrefiere si intradevar pe termen lung arde supapele dar si segmentii cad mai repede. Eu nu lucrez Dacia dar din cate am auzit pe la prietenii care fac taxi,schimba in draci chiulasele,atat stiu .
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
MaÅŸina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
16 Mar 2013, 08:30
$1 scrie:$2a salut domnu` Gabi,
Am nevoie si eu de o parere, acum vreo 4 ani mi-am schimbat kitul de ambreaj la masina din semnatura, la 156.000 km, acum, dupa 50.000 km parcursi majoritatea in oras a inceput din nou sa patineze, ambreajul care l-am pus daca imi aduc aminte bine a fost Luk iar rulmentul Sachs... nelamurirea mea este daca chiar se putea duce ambreajul asa de repede sau daca nu a fost ceva in neregula din cauza montajului... dupa montare, cand bagam in marsalier si dadeam drumul la ambreaj se auzea un zgomot, m-am dus inapoi la serviceul cu pricina, mi-a ridicat masina pe elevator si m-a pus sa bag in marsalier si sa dau drumu la ambreaj dupa care mi-a strans nenea`ala ceva suruburi pe sub ea si nu a mai facut nici un zgomot de atunci, dupa ce l-am schimbat, am zis sa nu mai folosesc atat de mult ambreajul, asa ca atunci cand scoteam din viteza nu mai calcam ambreajul (sa fie si asta o problema?)... un factor "important" daca pot sa ii zic asa, si care m-a consolat intr-un fel, este ca a condus si sora mea masina, fiind incepatoare... si femeie, si incapatanata
Acum vreau sa il schimb din nou, si ma gandesc sa iau doar placa si discul originale. Este necesar oare sa schimb si rulmentul de presiune?
Multumesc anticipat pentru timpul acordat si pentru lamuriri. O zi placuta !
Salut,
Uzura ambreiajului depinde 60% de sofer si 40% de firma care il fabrica deoarece majoritatea au obiceiul de a tine ambreiajul apasat la intersectii(semafoare) si daca mai discutam si de sexul frumos cum conduce . Din motaj nu se poate uza prematur ambreiajul si faptul ca ai fost din nou la atelier deoarece "caraia" la mersul inapoi iar mecanicul "ti-a strans ceva suruburi",nu a facut altceva decat sa regleze cablurile care comanda viteze deoarece "inteligentul" in loc sa demonteze cablurile cu suport cu tot el le-a desfcut din cuplele de reglaj si le-a remotat aiuirea. Poti schimba numai placa si discul dar eu nu-ti pot recomanda asta deoarece se considera ca vaselina din rulment isi pierde proprietatile chimice de la un schimb la altul si ai ocazia sa platesti din nou manopera daca se gripeza rulmentul intre schimburi.
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
16 Mar 2013, 10:35
Buna ziua domnule Gabi Am vazut intr-un post recent ca faceti si modificari cu piese de Dacia pe partea de aprindere. Un unchi are Escort ('96 sau '98, nu stiu sigur). In toamna anului trecut, la cules de porumb, a reusit sa piarda si ultima cheie. A cumparat un contact SH cu 2 chei, apoi a dus masina la Ford Alexandria sa-i scrie cheile. Din pacate cei de la Ford au chemat pe cineva care a facut "inginerii" cu piese de Dacia sa treaca peste imobilizator in loc sa imperecheze noile chei. Dupa o luna motorul a inceput sa scoata fum alb si sa faca in toate felurile. Unchiul meu crede ca e ceva dereglat dar nu vrea sa mai caute buba, zice ca deja a mancat prea multi bani. Pacat de masina. Ma gandesc ca e ceva simplu. Eu nu am vazut ce piese au pus, doar a apelat la mine sa il duc undeva si atunci am aflat ce au facut cei de la reprezentanta Ford Alexandria. Aveti idee ce au facut, ce se putea deregla dupa o luna?
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
16 Mar 2013, 13:16
Sanatate domnul Gabi! e prima data cand postez pe topicul dumneavoastra de reparatii,sper ca nu fac deranj prea mare:))
am schimbat de curand kitul de ambreaj la fiesta mea,acasa.toate bune si frumoase masina merge,nu patineaza,intra bine in viteze,etc.dar cand am dat jos discul si placa am vazut ca pe axul care iese din motor era putin ulei,pe langa semering.acum imi pare rau ca nu l-am schimbat si ma gandesc ca va ceda in curand.daca o sa desfac din nou cutia, pot sa iau orice semering corespunde seriei si dimensiunile celui vechi,de la un magazin de specialitate,sau trebuie ceva semering anume?
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
MaÅŸina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
16 Mar 2013, 14:04
Salut,
Nu te carpi pentru 20-30 lei mai ales daca stai sa te gandesti cata munca este ca sa ajungi la acel simering. Simeringurile din comert made in Fartec si Artego sunt majoritatea pentru pompe de apa iar cauciucurile pentru ulei au o structura iar cele de apa alta structura. Sincer acum,simeringul ala nu este o piesa care rupe buzunarul. Daca il gasesti in comert pe Cortego il poti cumpara linistit.
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
16 Mar 2013, 16:22
Salut, Multumesc domnule Gabi pentru raspuns. Eu asa am cumparat masina si din cand in cand mai merg si pe gaz, dar incerc mai mult pe benzina, doar la un drum mai mare o pun pe gaz. Multumesc !
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
16 Mar 2013, 16:23
Salut, Si daca tot este discutia in floare despre ambreiaj, la masina mea ambreiajul tine SUS, este un semn ca nu mai duce mult sau nu neaparat? Pedala este mai sus decat cea de la frana, nu patineaza sau ceva, tine normal. Multumesc !
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
16 Mar 2013, 19:22
multumesc de raspuns!acum ca mi-ati spus o sa ma uit pe net la magazinele online de piese auto,cat si la mine in oras daca gasesc pe comanda acel semering pentru masina mea.as mai lasao asa,dar depind mult de masina si daca nu il schimb acum,iar peste vreo 2 luni cedeaza no sa mai am timp sa ma ocup de ea.
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
17 Mar 2013, 00:08
Salut, am nevoie de parerea ta te rog. Cum ar trebui sa pregatesc o masina pe motorina pentru conservare si cat ar putea sta nepornita fara sa se deterioreze motorul? Te intreb pentru ca nu o folosesc perioade lungi de timp din diverse motive. Acum de exemplu n-a mai fost pornita de 3 luni dar cum ajung am sa merg cel putin 10km. Masina sta in garaj si ii fac mereu plinul cand stiu ca lipsesc mai mult. Bateria e conectata permanent la un sistem de intretinere.
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
18 Mar 2013, 18:42
Sa traiti domnu' Gaby,
Astazi situatia se prezinta dupa cum urmeaza: 1. dupa tester nu s-a stins eroarea ( atasez si poza cu eroarea) 2.la alimentare am bagat benzina 99 ( vreo 20 l) 3. in drum spre casa am forjat-o vreo 3 km in a patra la vreo 4 mii de turatii, in rest mers normal cu schimb la 2500-3000. 4. Opresc 5 min pana las niste bagaje si la pornire se stinge ,,becul magic" care, bec, nu s-a mai aprins nici astazi dupa cel putin vreo 10 porniri si vreo 50-60 km per total. 5. Mai atasez o poza cu temperatura lichidului ( 112 grade C) dupa un drum cu aglomeratie, semafoare multe si frecus specific orasului.
Sper sa stea stins acel bec, din pacate nu am avut timp sa fac o poza acelui fir prins in capacul de la distributie si un pic si in cel de la culbutori, dar cred ca v-ati facut o idee despre ce vorbesc. Maine sper sa am timmp sa desfac pe acolo si sa il scot usurel fara a il rupe.
In rest masina se comporta excelent, cu o oarecare ezitare la relanti cand stau la semafor, are un tremurat ( pt care am schimbat si benzina). In acelasi timp pe tester arata valor de 700 rpm care cresteau usor in decurs de 2-3 min pana se stabileau la 850-890 rpm. Aici ce as putea face pentru remediere? Sa schimb benzina de la petrom cu altceva????
Multumesc mult!!! Sanatate si sa ne auzim cu bine.
P.S Stiu ca lucrati seara si nu am mai insistat telefonic.
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
MaÅŸina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
20 Mar 2013, 01:27
Salut,
Aia este temperatura interna a chiulasei dar spre deosebire de apa care intra in fierbere la 100 de grade,antigelul intra la 120 de grade . Trebuie luata de baza etalonarea sondei de pe motor nu cea indicata de diagnoza testerului.
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
20 Mar 2013, 14:23
Sa traiti domnu gabi!
Tocmai mi-am cumparat un ford focus 2 2005 combi, 1.4 16V si sunt nou pe acest forum si nu am gasit nicaieri un raspuns la problemele mele: 1. Am geamuri electrice pe fata si atunci cand le inchid si deschid, acestea scartaie puternic. ce pot face?problema este la chedere sau la macara?
2. Cand mut butonul de la rece la cald, nu se duce la maxim si nu imi baga aer foarte cald.Am fost in service si mi-au spus ca este pe cablu,am cumparat altul, dar problema a ramas deoarece in capatul de sub volan se misca foarte greu parghia.Eu am mutat manual pe cald direct din parghie, dar daca voi da inapoi pe aer rece, cand voi vrea iar pe cald va trebui sa demontez iar sub bord. Va multumesc anticipat!
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
MaÅŸina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
20 Mar 2013, 17:33
Salut,
1 - arunca o sticla de apa pe exteriorul geamului si vezi apoi daca ma scartaie la culisare,daca tot asa face inseamna ca trebuie ceva gresat la mecanisme.
2- nu sunt in masura sa-ti raspund,habar nu am ce sisteme de pargii ai pe acolo,stiu doar ca unele sunt vacuumatice si altele pe cablu,eu m-am axat pe motoare si cutii de viteze nu m-au interesat niciodata sistemele de ventilatie si etc. Demonteaza cablul si verifica daca culiseaza usor daca nu vezi ce se intampla cu clapeta,poate freaca undeva.
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
20 Mar 2013, 17:57
Bine ai revenit pe acest topic Am un sunet ciudat la motor, parca ar veni din zona distributiei, care se aude doar din cand in cand la relantiu. Saptamana trecuta m-am dus la un mecanic sa o asculte, insa nu se auzea nimic Duminica l-am auzit iar si am facut un filmulet in care se aude gajaitul cu pricina. In film sunetul motorului e mult mai ascutit decat in realitate. Motorul e 1.6tdci de 109cai si are 48.000km reali. Vreo sugestie?
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
MaÅŸina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
21 Mar 2013, 15:15
Salut,
De obicei curelele "fluiera" atunci cand sunt prea intinse sau cand pe suprafata care vine in contact cu rola presoare se afla ceva grasimi,ulei,glicerina din atigel,etc. Demonteaza cureaua de la accesorii si porneste motorul fara ea deoarece cureaua de distributie face acel fluierat si sa nu ai surprize sa distrugi motorul. Incearca sa nu amani.
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
21 Mar 2013, 18:22
Tocmai asta ma mira, ca eu cred ca sunt originale, iar masina are 48.000km si doi ani! O alta ciudatenie este ca nu se aude decat din cand in cand. Cand am fost saptamana trecuta la mecanic am ascultat-o amandoi vreo 10 min si nu s-a auzit nimic
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
22 Mar 2013, 11:56
Domnul Gabi are dreptate, sigur a curs ceva pe acolo, a plouat in ultimele zile, era umezeala afara cand facea asta? Ca si la mine cand ploua cand o pornesc se aude o scartaiala mica la pornire si atat, cand e uscat nu se mai aude...
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
MaÅŸina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
22 Mar 2013, 16:29
Salut,
La km astia? Nu te mai mira,in toamna anului trecut am segmentat un motor de Focus de aici de pe forum si avea 57.000 km din cate spunea propietarul. Pe mine ma lasa rece totul,sunt satul de masinile fabricate recent ca de mere acre. Va voi prezenta cat de curand o cutie de viteze de la un Land Rover Frilander al unei doamne din Bucuresti,sa va arat furci facute din table indoite si plasticuri care s-au spart iar eu le-am modificat pe sistemul clasic care rezistau o viata. Daca Rover care cheltuie bani in prostie cu cercetarea si protectia pasagerilor si a participantilor la trafic au inceput sa faca furci din metal si plastic deoarece le injecteaza imediat la preturi de nimic,ce pretentii mai avem la ceilalti. Ultima lor creatie de saptamana trecuta a fost airbagul care iese de sub capota pe la grila stergatoarelor si imbraca conturul parbrizului ca pietonul lovit sa nu mai aiba contact direct cu acesta.
Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
23 Mar 2013, 00:00
Salut, Domnule Gabi, eu sincer ma astept de la o masina noua primii 100 de mii de km sa nu am probleme de genul asta, garantia este deobicei 120 de mii sau 4 ani. Stiu ca aveti dreptate ca nu se compara masinile din vremurilea astea cu cele de altadata...poate a cazut acel motor ca a fost neglijat. Si din curiozitate cati km avea land roverul? oricum cele mai rezistente masini asa ca sa zic sunt si vor ramane Mercedesurile Cobra (240). Parerea mea !