Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 23 Apr 2013, 01:20

Va salut domnilor,

Multumesc celor doi colegi pentru calificativul acordat si sunt bucuros ca ati fost multumiti de serviciile mele.:)
Nene Cipy ai PM.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Linkinpark » 26 Apr 2013, 07:45

Buna ziua,
Va urmaresc topicul de foarte mult timp in incercarea mea de a ma documenta, dar recent m-am intalnit cu o situatie care ma obliga sa va deranjez cu o intrebare.
Masina in cauza este un Mondeo Mk3 2.0 TDCI de 130 PS (N7BA) si simptomele au fost urmatoarele:
La pornirea masinii dupa stingerea martorului de buji incandescente, masina a pornit parca in 3 pistoane, se auzeau zgomote ciudate din partea dreapta (probabil cureaua si rolele, era un zgomot metalic) si pe toba de esapament a iesit foarte mult fum negru .
Dupa incercarea de a pleca de pe loc dupa aproximativ 10 secunde (adica un pic de acceleratie), motorul parea ce sa va opri, dar si-a revenit la normal ,cu relantiu stabil, fara fum negru in spate. Am mai repornit masina odata de atunci si nu am mai avut problema.
In cazul in care timpul va permite sa imi sugerati ce ar trebui verificat, va multumesc deja anticipat!
Linkinpark
Incepator
 
Mesaje: 2
Membru din: 26 Apr 2013, 07:35
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde mondeo30 » 26 Apr 2013, 11:44

Buna ziua,

Recent am schimbat cauciucurile de iarna cu cele de vara noi. Vreo 3-4 zile, cu directia pe sport, volanul era foarte foarte tare, ca la rally.
Dupa aceasta perioada am observat ca, volanul a devenit mai moale, si ca directia necesita mici corectii la accelerari / franari mai puternice:
- daca accelerez puternic, trebuie sa compensez stanga din volan, pentru ca masina are tendinta sa traga dreapta.
- daca franez puternic, trebuie sa compensez dreapta din volan, pentru ca masina are tendinda sa traga stanga.

La mers normal, la o curba dreapta feedback-ul este diferit fata de o curba stanga. In curba dreapta e mai moale, in curba stanga e mai tare. Pe drum drept nu trage stanga ori dreapta.

Analizand problema, urmatoarele le-am constatat:
- cu motorul pornit, stand pe loc, la miscare foarte mica a volanului se aude un tac-tac in caseta de directie ( cel putin acolo banuiesc ca bate )
- acest tac-tac nu era prezent inainte la o miscare asa de mica mica ( 5 cm pe raza cercului volanului ); aveam un tac-tac dar, daca miscarea era mai mare > 15-20 cm

Am fost la o statie ITP si am pus rotile pe platane, concluzia: bucse brate si pivoti in regula; la caseta directie nu curge nimic.

Mentionez ca, inainte sa schimb cauciucurile cu vreo 3 saptamani, masina a fost in service pentru lucrari la ambreaj.

Tot citind pe net, am vazut ca ar fi ceva bucsa de teflon care s-ar uza.

Dat fiind cele de mai sus, ce considerati ca ar fi cauzele problemei si ce imi recomandati ? Dat fiind locatia, unde ma puteti indruma ?

O zi buna,
mondeo30
Incepator
 
Mesaje: 57
Membru din: 14 Dec 2008, 21:40
Localitate: Cluj Napoca
Maşina: alta marca

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 26 Apr 2013, 12:33

Salut,

Ce este de facut la ea nu se poate remedia cu caseta montata pe masina si este vorba de tachetul impingator plus rulmentelul de jos de sub axul de comanda al distribuitorului.
Referitor la indrumat unde sa repari acesta problema iti dai seama ca nu iti pot recomanda eu pe cineva de la tine din Cluj pentru ca nu am cum sa cunosc mecanicii de acolo ce fac si ce nu fac si oricum la service nu se baga la ea ci numai in ateliere specializate pe acest domeniu de activitate.
Eu personal am primit prin curierat si din Botosani unde se agata harta in cui deci daca nu gasesti pe cineva iti stau la dispozitie,operatia dureaza doua zile,de exemplu azi o primesc si a doua zi seara ti-o returnez iar piesele + manopera reprezinta 280 lei daca este fara senzor pe caseta iar cu senzor 320 lei.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde mondeo30 » 26 Apr 2013, 12:53

Multumesc pentru informatii.

Intrebarea urmatoare e cat se mai poate merge cu masina asa ?
Prezinta un risc daca merg asa cu ea pana dupa Paste ? ( ~1000 km ) ?

Multumesc,
mondeo30
Incepator
 
Mesaje: 57
Membru din: 14 Dec 2008, 21:40
Localitate: Cluj Napoca
Maşina: alta marca

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 26 Apr 2013, 14:27

Se poate merge fara probleme,nu poate ceda asa de repede in urmatorii 1000 km doar ca in viitorul apropiat se uzeaza dantura cremalierei la jumatate si nu mai poate fi reparata caseta ci numai cumparata alta SH sau noua,in functie de buget.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde mondeo30 » 26 Apr 2013, 14:33

Multumesc pentru ajutor.

Dupa Paste o sa vad ce o sa fac.

Pana atunci 'Un Paste Fericit!!'
( sper ca nu v-am ofensat in cazul in care sunteti de alta religie, motiv pentru care imi cer scuze anticipat )

Va multumesc pentru ajutorul dat .
mondeo30
Incepator
 
Mesaje: 57
Membru din: 14 Dec 2008, 21:40
Localitate: Cluj Napoca
Maşina: alta marca

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde tudormihai87 » 26 Apr 2013, 14:50

Sa traiti domnu' Gaby

Revin cu urmatoarea chestiune poate deja discutata, dar din ce am tot cautat eu prin topic am gasit doar cauze ale consumului de ulei si segmentarea motorului. La mine problema ar fi urmatoarea:

Astazi la 27 grade C am experimentat urmatoarea chestie. Cu selftest in regim temperatura am inregistrat urmatoarele valori. Mers normal 60km /treapta a 4-a temp- 96/97 grade chiar si dupa opriri si porniri repetate. In momente de accelerare si deplasare cu viteza 90-100 km/h / treapta a 5-a temperatura urca pana la 104-105 grade culminand cu pornirea ventilatoarelor. Intrebarea ar fi daca e bine sau nu asa ceva luand in calcul temperaturile de astazi.Mai adaug si ca de curand am schimbat termostatul original cu unul whaler 82 grade.
Mentionez ca la relanti sau mers prin Videle temperatura nu trece de 96/97 grade. Din pacate nu pot incarca fisierul video de pe telefon.

Multumesc
tudormihai87
Member
 
Mesaje: 292
Membru din: 26 Sep 2011, 21:27
Localitate: Videle
Maşina: Ford Focus, 2007, 1.4 mpi
VIN: WF05XXWPD57M84896

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde tudormihai87 » 26 Apr 2013, 18:13

IMAG0055.jpg


Si inca ceva.........


Am mai observat ceva la radiator. Si atasez imagini cu beleaua. Presupun ca asta duce la racirea impropie a radiatorului????
In poze sunt prinse primele 4-5 randuri de jos in sus ale radiatorului.
Fişiere ataşate
IMAG0054.jpg
tudormihai87
Member
 
Mesaje: 292
Membru din: 26 Sep 2011, 21:27
Localitate: Videle
Maşina: Ford Focus, 2007, 1.4 mpi
VIN: WF05XXWPD57M84896

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 26 Apr 2013, 18:55

Salut,
Dl Gabi, am si eu o problema daca ma puteti ajuta cu un sfat va rog frumos ! Si vara trecuta si acum de cand a dat caldura, in momentul in care pornesc AC`ul, masina pleaca extrem de greu si tremura toata, am fost sa ii verific daca mai are freon in ea si era ok si presiunea si nivelul la freon. Am fost in stanga in dreapta si nimeni nu a stiut sa imi zica exact de la ce are. Eu inteleg ca este motor de 1.6 dar la alte masini nu face asa de greu si astazi cand am ajuns in fata blocului cu ea dupa un drum scurt un vecin mi`a zis ca "vezi ca miroase a ambreiaj" si cand am deschis capota mirosea destul de tare. Multumesc !
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 27 Apr 2013, 12:27

Salut,

Cand vii cu masina de la drum,dupa ce o opresti verifica daca fulia compresorului este incinsa si vreau neaparat sa masori tensiunea de incarcare pe bornele bateriei,cu AC pornit si oprit dar la turatia de 2000 ture,nu la ralanti.
Astept raspuns.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 27 Apr 2013, 13:32

Luni va dau raspunsul complet, tot ce stiu este ca este dus releul de la alternator pentru ca imi incarca 15...dar problema cu AC asa facea si cand am schimbat releul. L-am schimbat anul trecut in august si vad ca iar a picat si nu e ieftin deloc :( luni urmeaza sa vad daca trebuie sa dau bani pe altul sau il schimba pe garantie...
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 27 Apr 2013, 14:01

Salut,
Dl Gabi mai am doua intrebari daca se poate, sincer sa va zic nu ma pricep care este fulia compresorului si in timp ce merg cu masina AC sa fie pornit sau oprit? Multumesc !
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 27 Apr 2013, 16:10

Vazut motorul de la distributie,fulia compresorului este prima din dreapta jos,am postat si poza iar AC-ul este logic sa fie pornit.
Fişiere ataşate
10042013031.jpg
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 28 Apr 2013, 13:33

Salut,
Va multumesc mult pentru indicatii, luni va dau si masuratorile. Weekend placut si va multumesc !
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 29 Apr 2013, 09:46

$1 scrie:$2a traiti domnu' Gaby

Revin cu urmatoarea chestiune poate deja discutata, dar din ce am tot cautat eu prin topic am gasit doar cauze ale consumului de ulei si segmentarea motorului. La mine problema ar fi urmatoarea:

Astazi la 27 grade C am experimentat urmatoarea chestie. Cu selftest in regim temperatura am inregistrat urmatoarele valori. Mers normal 60km /treapta a 4-a temp- 96/97 grade chiar si dupa opriri si porniri repetate. In momente de accelerare si deplasare cu viteza 90-100 km/h / treapta a 5-a temperatura urca pana la 104-105 grade culminand cu pornirea ventilatoarelor. Intrebarea ar fi daca e bine sau nu asa ceva luand in calcul temperaturile de astazi.Mai adaug si ca de curand am schimbat termostatul original cu unul whaler 82 grade.
Mentionez ca la relanti sau mers prin Videle temperatura nu trece de 96/97 grade. Din pacate nu pot incarca fisierul video de pe telefon.

$1 scrie:$2
Si inca ceva.........


Am mai observat ceva la radiator. Si atasez imagini cu beleaua. Presupun ca asta duce la racirea impropie a radiatorului????
In poze sunt prinse primele 4-5 randuri de jos in sus ale radiatorului.

Multumesc


Salut,

Sunt multe de explicat si nu isi au restul dar voi trebuie sa stiti doar ca temperaturile citite pe tester nu coincid cu cele indicate de aparatura de bord niciodata pentru ca testerul citeste temperatura interna care este mult mai mare fata de cea culeasa de pe suprafata externa a chiulasei unde este infiletat senzorul de tempertura si ca sa ma fac mai bine inteles iti dau alt exemplu,daca fierbi o oala cu apa pe aragaz temperatura lichidului intotdeauna va fi mai mare decat temperatura oalei si inca un secret care multi nu il stiti si faceti imensa greseala de a scoate atigelul si a pune apa vara cand sunt caldurile mari si motoarele fierb,cum fac "alde nea Caisa " pe la Daciile alea vechi care scot termostatul si antigelul zacand ca din cauza aia fierbe motorul dar adevarata cauza sunt radiatoarele vechi si infundate care nu mai fac circulatia necesara pentru a raci lichidul venit fierbinte din motor dar ei nu stiu ca apa intra in fierbere la 100 grade C iar antigelul la 120 de grade C,plus ca antigelul contine glicerina si unge presetupa de la pompa de apa si pe deasupra si anticorozivi (tip G) pe cand apa permite presetupei sa frece si astfel apare uzura prematura si corodeaza mai ales chiulasele de aluminiu.
Atata timp cat nu forteaza busonul de la vas ca sa iti dea cu lichid in mers,nu ai de ce sa-ti faci probleme.

Referitor la pozele postate sa stii ca nu are mare influenta ca fagurele radiatorului este deformat ci sa nu cumva sa fie infundat cu insecte,pamant,etc,in asa fel incat sa nu lase aerul sa treaca prin el.
Daca nu se vede dincolo prin fagure iti recomand sa demontezi radiatorul si sa mergi cu el la orice statie de spalare pentru a ti-l curata cu solutie de spalat motoarele.

Sper ca am fost destul de explicit :)
Ce nota imi dai? :D
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Takashi » 29 Apr 2013, 10:16

Buna ziua,
Detin un ford ka model duratec din 2003,de la un timp imi cupleaza tot mai des electroventilatorul si ramane cuplat...de multe ori se intampla chiar daca afara este racoare.
Aveti idee care ar putea fi cauza?
Eu sunt din Comana,Giurgiu,cred ca as putea sa va fac o vizita dupa Paste :)
Takashi
Ford Freak
 
Mesaje: 216
Membru din: 16 Oct 2011, 16:55
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Ka Duratec 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 29 Apr 2013, 10:20

$1 scrie:$2ultumesc pentru ajutor.

Dupa Paste o sa vad ce o sa fac.

Pana atunci 'Un Paste Fericit!!'
( sper ca nu v-am ofensat in cazul in care sunteti de alta religie, motiv pentru care imi cer scuze anticipat )

Va multumesc pentru ajutorul dat .


Salut,

Glumesti ? :D
Daca te injur iti dai seama de ce religie apartin? :) ^:)^ glumesc :D
Am atat apartenenta religioasa cat si inclinatii sexuale ca si majoritatea poporului. :D

Parca ma vad cu o fundita mare pe cap si o rochita vaporoasa de culoare roz. =))
Imi dau peste gura ,daca intra bibanica pe aici si vede zice ca deja am inceput sa ma sclerozez,poate o pun tocmai acum de sarbatori de vreun partaj de parca nu e tv-ul plin pe toate programele de scandal cu o gramada de cupluri care tin prima pagina,parca asta ne-ar interesa pe noi nu locuri de munca si etc dar hai sa nu va dau apa la moara ca din mecanica o dam in monden si o sa ne concedieze moderatorii tocmai acum de sarbatorile pascale. :)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 29 Apr 2013, 10:28

$1 scrie:$2una ziua,
Detin un ford ka model duratec din 2003,de la un timp imi cupleaza tot mai des electroventilatorul si ramane cuplat...de multe ori se intampla chiar daca afara este racoare.
Aveti idee care ar putea fi cauza?
Eu sunt din Comana,Giurgiu,cred ca as putea sa va fac o vizita dupa Paste :)


Salut,

Presupun ca este compromis senzorul de temperatura dar atentie,e o simpla impresie.
Domeniul electric nu prea m-a interesat si nu il stapanesc,de aceea iti recomand sa faci un test si mai bine te repezi la moderatorul D.G.Alexandru la Bucuresti ca tot aceeasi distanta este ca si pana la mine,eu te pot ajuta cu tot ce vrei pe parte mecanica,numai asta fac. :|
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Takashi » 29 Apr 2013, 10:32

Multumesc pentru raspuns,o zi buna in continuare!
Takashi
Ford Freak
 
Mesaje: 216
Membru din: 16 Oct 2011, 16:55
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Ka Duratec 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 29 Apr 2013, 10:43

$1 scrie:$2una ziua,
Va urmaresc topicul de foarte mult timp in incercarea mea de a ma documenta, dar recent m-am intalnit cu o situatie care ma obliga sa va deranjez cu o intrebare.
Masina in cauza este un Mondeo Mk3 2.0 TDCI de 130 PS (N7BA) si simptomele au fost urmatoarele:
La pornirea masinii dupa stingerea martorului de buji incandescente, masina a pornit parca in 3 pistoane, se auzeau zgomote ciudate din partea dreapta (probabil cureaua si rolele, era un zgomot metalic) si pe toba de esapament a iesit foarte mult fum negru .
Dupa incercarea de a pleca de pe loc dupa aproximativ 10 secunde (adica un pic de acceleratie), motorul parea ce sa va opri, dar si-a revenit la normal ,cu relantiu stabil, fara fum negru in spate. Am mai repornit masina odata de atunci si nu am mai avut problema.
In cazul in care timpul va permite sa imi sugerati ce ar trebui verificat, va multumesc deja anticipat!


Salut,

Imi cer scuze de intarziere :)
Este vorba de unul din injectoare care incepe sa dea semne de oboseala ,de fapt tipic acestui gen de motor,stiu mai multe persoane care au avut probleme cu injectoarele si au bagat bani grei in el datorita motorinei care....ce sa mai zic,este cum este :-S
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 29 Apr 2013, 10:59

$1 scrie:$2alut,
Ieri neavand ce face am scos bujiile ptr verificare, la masuratoare au fost bune, oricum le-am alimentat si direct de la baterie si se "incandenscenteaza", ideea este ca mi se par foarte afumate, negre, fata de alta data cand le-am verificat si erau curatele ca sa zic asa........o parere ceva ar fi binevenita!

$1 scrie:$2Bujiile incandescente nu se alimenteaza pe direct la 12V .


Salut,

Faci aceasta diferentiere deoarece depinde in ce moment le-ai scos de pe motor pentru ca de exemplu daca le scoti cand vii de la un drum intins ,vei constata ca bujiile sunt de culoare caramizie sau albicioase iar daca le demontezi dupa ce ai efectuat o pornire sau un drum efectuat in regim de oras vor fi afumate deci nu ai de ce sa te alarmezi.
Referitor la ce iti recomanda Adrian,are dreptate,deoarece sunt bujii care se alimenteaza pe 8V,10V si 11V si fiind supravoltate le poti arde.

Atentie ,bujiile bune sunt doar acelea care se inrosesc decat in varf,nu la baza electrodului sau tot electrodul.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde focu25 » 29 Apr 2013, 11:43

Salut,

Erau dupa un drum de oras. Le-am tinut putin....nu cred ca s-au defectat.
focu25
Member
 
Mesaje: 439
Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 29 Apr 2013, 12:07

Salut,

Deci este normal sa fie afumate,din acest motiv nici nu prea se face consumul prin oras deoarece turatiile si vitezele alterneaza iar motorul are nevoie de motorina mai multa astfel neavand ardere completa iar referitor la bujii te poti uita pe una si o sa observi ca scrie tensiunea de lucru si daca nu ma insel la tine scrie 11V.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Linkinpark » 29 Apr 2013, 13:13

Scuzele pentru intarziere nu vi le pot accepta, fiindca nu erau necesare nici daca mi-ati fi raspuns dupa o luna :) .
Eu va multumesc foarte mult pentru informatii si mai ales pentru timpul alocat pt. a-mi raspunde.
Va salut cu respect!
Linkinpark
Incepator
 
Mesaje: 2
Membru din: 26 Apr 2013, 07:35
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde tudormihai87 » 29 Apr 2013, 20:01

Sa traiti domnu' Gaby,

Am inteles ...pe mine asta ma punea intr-o situatie dilema. Nu inteleg de ce in mers porneste ventilatorul. Printre altele va mai pot spune ca masina se comporta relativ ok dupa acea aranjare a distributiei. Mai are un tremurat care apare si dispare cand are chef , plus acel bec minunat care iarasi apare si dispare cand are chef.Si acel zgomot sesizabil doar cand asculti motorul cu atentie , zgomot care ma dernajeaza , dar nu indeajuns incat sa ma faca sa bag mana adanc in buzunarul deja gol pentru a face o verificare serioasa a chiuloasei :D si a vedea exact daca acele supape sunt sau nu strambe.
Una peste alta masina merge ok si ma deplasez la serviciu zilnic. Cu micile strambe pe care le mai face una peste vorba prietenei mele petrec mai mult timp cu ea decat la iubita. :D


Sarbatori Fericite!!!! ......si din partea mea.
tudormihai87
Member
 
Mesaje: 292
Membru din: 26 Sep 2011, 21:27
Localitate: Videle
Maşina: Ford Focus, 2007, 1.4 mpi
VIN: WF05XXWPD57M84896

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde laurashgeo » 29 Apr 2013, 22:17

Am facut azi revizia la masina din semnatura, la un service si l-am rugat pe mecanic sa verifice articulatiile ca aud ceva zgomote la rotile fata. A verificat atat cu un levier cand masina era pe elevator, cat si cu mainile si apoi balansand masina cand era pe roti si a zis ca planetarele, bucsele. bieletele pivotii si capetele de bara sunt in stare f buna. L-am intrebat de caseta de directia si a zis ca nu se poate verifica jocul decat daca se da jos caseta:( Chestia e ca la gropi se aude un zgomot metalic de la roata stanga; nu e un zgomot f puternic, insa masina nu e la fel de silentioasa prin gropi ca loganul tatalui. In plus am auzit un zgomot mai puternic si am simtit in volan un soc in momentul in care virez dreapta si drumul e rau. Sunt astea semne ca ar fi probleme la caseta? Acum mai stau doar cateva zile in tara insa as vrea sa-mi fac o idee daca la urmatorul drum in Romania ar trebui sa imi calculez cateva zile pentru remedierea problemei.
Ex: Ford Fiesta 1.25i 75Cp 2001
Ex: Ford FocusII 1.6 tdci 90Cp 2005
EX: Ford FocusII 1.6 tdci 109Cp2005
Ford FocusII 1.6 tdci 109Cp 2011
Avatar utilizator
laurashgeo
Gold Member
 
Mesaje: 632
Membru din: 28 Mar 2007, 17:42
Localitate: Bucuresti
VIN: WF0PXXWPDPBC60893

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 30 Apr 2013, 10:39

Salut,
Dl Gabi, am revenit cu valorile care mi le-ati cerut doar ca sunt in dilema si cu siguranta dvs ma lamuriti. Am verificat valorile de pe bornele bateriei si la un aparat imi da 14,7 si daca pornesc consumatorii scade, mentionez ca masuratoarea asta este data de un aparat cu "ac", iar la un alt aparat electronic imi arata 15,01 daca accelerez pana la 2000 de turatii ramane tot la fel si daca pornesc consumatorii ajunge undeva la 13,8-13,9 ca mi-am cumparat o baterie Varta de 60ah si a trebuit sa merg la ei la service ca sa imi dea garantia si cica fierbe bateria si nu imi pot da garantia dar dupa capul meu daca ar fierbe bateria cand pun mana pe ea trebuie sa o simt fierbinte sau ma insel eu? Am pus mana si pe fulie si este calda, adica pot tine mana pe ea dupa ce am venit de la drum. Multumesc !
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 03 Mai 2013, 14:39

Salut,

Instrumentul cu ac este detalonat dar este prevazut cu un reglaj fin in centrul cadranului,oricum cel electronic este de luat in seama fiind extrem de precis.
Referitor la "fiert",depinde de constructia si tipul bateriei,numai cele pe H2SO4 fierb.
Iti recomand sa consulti un electrician auto care sa vada ce este cu regulatorul de tensiune dar oricum nu se poate repara ci decat inlocui.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde focu25 » 04 Mai 2013, 10:12

As avea si eu 2 intrebari:

1. Epuratorul ala de ulei se poate curata cu ceva?
2. Pompa de vacuum scapa pe la nituri... si e ceva ulei(destul de mult) peacolo, in ambele zone si la pompa si la epurator, mai nou am vazut umed de ulei sus la capacul de la culbutori la teava aia de iese din PCV parca...

Multumesc si Sarbatori Pascale fericite!
focu25
Member
 
Mesaje: 439
Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 0 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 0 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login