Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford
Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati sau .
09 Iun 2013, 20:34
Salutare Dl.Gabi
Astazi am atins cu galeria de evacuare fiind punctul cel mai de jos.... centura bucuresti. Si a aparut un zdranganit cand debraiez cu motorul in sarcina, mai ales in treapta 1 si 2.
Eu suspectez tamponul antirasturnare/anticuplu..... cel de sub motor.
Ce parere aveti ?
Sent from my Desire HD using Tapatalk 2
10 Iun 2013, 01:02
Salut,
Din pacate genul asta de defectiune nu se poate identifica prin corespondenta, deoarece ar insemna sa ma apuc sa fac o insiruire cu toate elementele care se afla sub caroserie,incepand de la colierele coloanei de evacuare pana la talerele de aluminiu care o izoleza termic fata de podea.
E atat de simplu sa o bagi pe un canal si sa vezi imediat despre ce este vorba incat nu are rostul sa ne dam cu presupusul 20 de insi de dragul de a umple acest topic de reparatii.
Daca ar fi rupt tamponul anti-rasturnare in momentul cand ai pleca de pe loc,motorul ar lovi in radiatorul de racire si oscilatia fata spate ar fi atat de mare incat ar rupe imediat vreo planetara.
15 Iun 2013, 23:25
Salutare . am si eu o problema cu un ford 1.6 zetec 2002 . am schimbat distributia + popma apa . am niste trepidatii care se aud .parca da sa se opreasca motoru , se accelereza cam greu , iar turometru are mici fructuatii ..poate ma puteti ajuta cu ceva !
15 Iun 2013, 23:58
Salut,
Si nu ai vrea sa fii amabil incat sa mentionezi daca de atunci a aparut problema sau la o perioada de timp?
Distributia a schimbat-o vreo unul care vroia sa manance si el vreo bucata de paine sau intr-un atelier specializat?
Eu presupun ca axele cu came sunt montate prost fiind devansate.
16 Iun 2013, 00:34
Am mai avut ceva probleme la pornire iar cand statea la relanti avea unele fructuatii , insa mici , akum imi trepideaza , se aude un zgomot iar cand sunt in treapta 2,3 se accelereaza greu! Azi cand am luat un viraj era cat pe ce sa se opreasca motoru masina fiind pe liber in acel viraj urmand sa bag in treapta 2 !
Distributia am schimbat.o la un prieten care detine un atelier mecanic !
16 Iun 2013, 01:48
Asa pe nevazute pot sa-ti spun atat:
-de oboseala sau neglijenta poate a montat distributia aiurea si o fi lovit vreo supapa dupa care a pus-o normal dar era deja tarziu,
Ti-as recomanda sa verifici bobina ,fisele si bujiile dar degeaba doarece astea nu puteau sa cada asa brusc.
16 Iun 2013, 19:32
Buna ziua,
Deoarce am cautat cateva zile topic-uri asemanatoare insa nu am gasit cu atasamente video sau audio care sa ma lamureasca care ar putea fi problema Focusului meu voi pune un link mai jos cu un video format din doua parti unite (pe loc si in mers). Zgomotul ce se poate distinge din video in prima parte se poate auzi si in mers/ in sarcina in mod special in viteza a 3-a doar intre 2100 - 2300 turatii la turatie constanta. Se poate auzi scurt si in a 1-a la demarare in panta, in a 2-a tot in aceiasi plaja de rotatii dar mai putin, apare temporar in a 4-a tot la viteza si turatie constanta.. mai rar in vit a 5-a. Masina are peste 240.000 km la bord, distributia schimbata acum 25000 km, rulmenti planetare OK, fie schimbate fie verificate. Motorul are ulei nou ARAL 10W40 deoarece consuma ulei (de asteptat la atatia amar de km), de la schimbare ruleaza mai bine, zgomote mai putine si consum mic de ulei. In stationare motorul indiferent de turatie nu scoate zgomotul respectiv.
Astept pareri, sugestii, sau intrebari, povesti cu persoane care au patit sau au aceiasi problema insa cel mai mult o rezolvare desi online sunt constient ca este ca sfatul medicului la telefon.
http://youtu.be/YGAeINSTtrQ
17 Iun 2013, 11:34
Salut,
Eu ma feresc sa raspund la genul asta de fisiere pentru ca stiu eu destul de bine ca sunetul se propaga aiurea si daca il asculti din 4 puncte diferite imbracate diferite tonalitati.
Cand voi fi langa masina iti voi da un raspuns competent in proportie de 90% dar deocamdata iti dau unul de 1% ca e bataie de piston.
Te rog nu incerca sa ma intrebi mai mult deoarece alte supozitii nu mai fac,nu imi place sa dau cu ghiocul.
17 Iun 2013, 15:55
Salut,
Chiar daca o sa-ti para ciudat ce iti spun,te rog sa faci asta,verifica neaparat nivelul uleiului in cutia de viteze deoarece mai am o presupunere.
Referitor la faptul ca ar putea fi piston,daca tragi fisa de la bujia lui nu ar trebui sa mai bata odata ce e scos din sarcina dar sa nu o tii scoasa mai mult de 10 secunde deoarece se unda bujia si nu mai functioneaza.
Cand faci testarea asta,fisele le tragi pe fiecare in parte de la bobina de inductie si nicidecum de la bujie ca te curenteaza si oricum ar fi bine sa o faci cu un patent bine izolat.
17 Iun 2013, 17:14
Buna ziua,
Am o problema cand franez la semafor imi scad turatiile si tremura motorul,in rest masina merge brici.Motor 1.6 16v,focus 2001,imi puteti da o parere ce trebuie sa verific?Va multumesc
17 Iun 2013, 18:19
Va salut,
Am nevoie de sfatul dumneavoastra.
Am o fiesta 3 din 1995 motor 1.1 i 37kw la care am reusit sa sparg un piston.
Daca desfac de jos de la arbore, se poate scoate pistonul pe sus cu tot cu biela?
Multumesc mult,
Adrian
18 Iun 2013, 14:16
Salutare. Ma poti ajuta si pe mine cu niste sfaturi? Am demontat cadrul suspensiei fata cel pe care sta caseta de directie. L am dus la sablat si vopsit si in urma uscarii s au cam topit bucsile de plastic din partea de sus si acum trebuiesc inlocuite. Imi poti spune si mie te rog cum se scot si se monteaza la loc aceste bucsi? As mai avea o nelamurire. Am vopsit planetara de pe dreapta si cred ca am zgariat foarte fin partea aceea din capat unde e cu semeringul iar acum dupa ce a fost montata si bagat uleiul a inceput sa picure. Se mai poate face ceva cu acea planetara? Ms mult
18 Iun 2013, 14:27
Salut,
Sunt in dilema deoarece nu stiu cum sa ma adresez?
-bre Mihai
sau:
-Mihai bre?
Deci,nu am demontat in viata mea puntea de fata la tipul tau de masina si nu sunt in tema despre ce vorbesti dar daca ai vrea sa postezi cateva poze o rezolvam imediat.
Referitor la planetare imi vine foarte greu sa cred ca ai putut sa ii faci un asemenea canal la planetara aia ca sa curga uleiul pe el,eu cred ca mai repede ca tie ti-a cazut arcul la simering in cutie sau atunci cand ai montat-o s-a intamplat ceva,posibil sa fi ciupit simeringul.
Demonteaza simeringul si probeaza afara direct pe ea.
Daca ai fi postat poze sa vad eu despre ce este vorba era perfect ,asa facem decat supozitii.
18 Iun 2013, 14:41
Azi m-am pricopsit cu un joc la volan, si nu ma prind daca e din ax volan sau din caseta....directia e mai moale ca de obicei...
18 Iun 2013, 16:27
Din pacate degeaba am incercat sa maresc prima poza deoarece se denatureaza imaginea si nu se mai vede clar,dar in orice caz sa nu cumva sa le lasi asa deoarece e suficient ca acesta punte sa se miste din prinderi si 2 mm si e suficient ca sa strice toata geometria directiei.
Ai intrebat la magazinele de specialitate si nu se gasesc?
Eu observ ca doua ar fi din duramid si doua din cauciuc.
Se pot confectiona pe strung.
Referitor la planetara,iei niste smirgher care il uzi in motorina si apoi freci putin acel loc cu pricina in asa fel incat sa nu ramana grad care sa frece gulerul simeringului cand se invarteste in el,stiu ca nu o sa dispara dar cat de cat.
Ca sa probezi,demontezi simeringul,introduci planetara in el si torni motorina in el pana se umple la fata apoi urmaresti daca iti curge.
Nu folosesti ulei deoarece este vascos si nu va curge de aceea folosesti motorina deoarece e ca si uleiul la cald.
18 Iun 2013, 17:08
inca o data multumesc. bucsile respective se gasesc la magazin, cost 158 lei (2x42+2x37). problema e ca nu prea stia mecanicul cum sa le schimbe. le gasisem si la sh la cineva cu 50 lei (ma interesau mai mult asa pentru ca imi facea masina acum cu totul si nu mai trebuia sa astept inca 4-7 zile pana ajung bucsile pe comanda externa si sa revin in service din nou) si la fel nu stie sa le scoata de pe cadrul lor. eu as tinde sa cred ca sunt facute din 2 bucati pentru ca au buza si in partea de jos si in partea de sus, nu cred ca are cum plasticul sa fie introdus prin presare, daca era cauciuc intelegeam. la planetara cam asa ma gandeam sa ii fac cu smirghel foarte fin si apa, ca la finisajele pentru caroserie (p1000+), cred ca se va rezolva pentru ca nu am decat cateva zgarieturi foarte foarte fine. mecanicul cred ca a scapat acel arc pentru ca mi-a zic ca chiar daca ii aduc planetara veche (am 2 randuri de planetare - aveam probleme cu cea de pe stanga dar am zis ca sa schimb pe ambele) la care nu i-am facut nimic el tot va schimba semeringul deci e posibil ca semeringul sa fie cauza principala. o sa vad eu ce voi face, daca iti vin alte idei cum s-ar scoate bucsile respective poti posta. ps: nu am gasit alte imagini mai mari pe net
18 Iun 2013, 19:37
am gasit si poze cu bucsile respective noi in ambalaj, se pare ca nu sunt din 2 bucati.
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

18 Iun 2013, 23:09
Sunt presate,inelele alea care le vezi pe exterior sunt cota de presare a bucsei.
Cand vrei sa le montezi,le dai putina vaselina in zona inelelor ca sa alunece usor si se pot trage cu ajutorul unui surub lung cu piulita si o saiba mare in diametru.
Ai grija ca toate trebuie presate de jos in sus,in ideea ca partea mare sa ramana jos ca puntea sa nu cada de pe bucsi.
19 Iun 2013, 00:21
tocmai asta e ciudatenia, ca partea mai mare ramane sus

si la mine exact ce spui tu s-a intamplat: a cazut cadrul de pe bucsa (spatiul desenat cu 1 este mult mai mare la mine) si daca nu era saiba surubului (desenata cu 2) exista riscul sa cada cu totul cadrul (bine, acest lucru s-a intamplat intr-un singur colt din cele 4 deci nu ar fi cazut oricum dar nu e treaba buna nici asa). am pus poze noi luate de la rusi, exact la fel e si la mine bucsa bagata, de sus in jos si nu prea reusesc sa inteleg care e logica, la fel ca si tine as fi crezut ca este de jos in sus si sa o tina buza de jos dar se pare ca nu e asa. acum alta ciudatenie, baietii de la service mi-au dat un pret prea bun pentru aceasta bucsa, dar daca caut dupa codul lor in microcat imi da ca e de focus 3, pentru focus 2 dupa vinul meu este dublu pretul pe bucata (sa fie vorba de echivalari de finisuri? or fi pus nu or fi pus acelasi tip de bucsa si la ff3 nu stiu). cautand prin microcat, bratele suspensiei spate sunt cu muuuuuult mai ieftine la ff3 fata de ff2 desi daca te uiti la ele la o prima vedere par a fi aceleasi. in fine, sper ca nu te-am stresat prea tare cu problema mea dar e singurul loc unde primesc raspuns si este destul de urgent, as fi vrut sa termin reparatia la masina si sa particip la zcf dar se pare ca sansa nu este partea mea
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

19 Iun 2013, 01:10
aduc o completare la cele spuse mai sus: cred ca problema este mai veche decat sablarea/vopsirea/uscarea la temperaturi inalte. de ceva vreme pe partea stanga (partea pe are am observat ca este cadrul cazut de pe bucsa) aveam niste pacaneli/cloncaneli are se simteau la cea mai mica denivelare, eu am dat vina pe planetara dar ma gandesc ca daca era aceasta trebuia sa faca si in curbe ceea ce nu s-a intamplat niciodata. daca mergeam pe drum drept nu se auzea nimic dar la cea mai mica denivelare clonc clonc. din ce citesc acum la rusi, problema pare destul de frecventa la ei, manifestandu-se in principal la temperaturi scazute chiar si la km putini ai masinii.
19 Iun 2013, 04:04
Salut,
E logic ca partea mare a bucsei sa vina sus,adica intre caroserie si punte
Stii de ce?

Fortele apasa spre sol,deci puntea apasa pe roti iar caroseria apasa pe punte,nu trage de ea,de aceea bucsile sunt montate cu partea mare ,adica cu gulerul spre caroserie.
Deci acum ai elucidat ambele raspunsuri,bucsile vin cu partea mare spre caroserie iar acestea sunt montate prin presare.
Nu ma intreba de preturi ca nu am idee,este posibil sa colaboreze cu cineva care are firma si confectioneaza asa ceva.
19 Iun 2013, 18:54
Buna ziua,
Va rog mult daca puteti sa ma ajutati si pe mine cu un raspuns la ceea ce am scris cu cateva topicuri mai sus?Va multumesc si stima!
19 Iun 2013, 19:36
Salutare,
Domnule Gabi mare lucrare ati facut cu acel 1.8 tddi, cam ceva de genul as vrea sa fac si eu la al meu motor, cam la cat s-ar ridica costul unei asemenea mirifice lucrari? Tot citesc paginile respective si nu imi pot lua ochii de la cum arata chiuloasa aia, supape........
19 Iun 2013, 21:53
Salut,
Daca este vorba numai de chiulasa sa o primesc demontata prin curierat,ajunge la 280 lei,bani in care intra inclusiv reglajul tachetilor iar daca fac toata lucrarea cap coada cu demontat si remontat pe masina data la cheie ajunge 620 lei.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.