03 Iul 2013, 15:52
09 Iul 2013, 23:13
15 Iul 2013, 10:17
21 Iul 2013, 09:17
26 Iul 2013, 08:35
26 Iul 2013, 10:31
27 Iul 2013, 00:43
27 Iul 2013, 15:55
27 Iul 2013, 19:06
28 Iul 2013, 09:55
28 Iul 2013, 09:57
28 Iul 2013, 13:33
$1 scrie:$2i esti sigur ca merg si pe hatchback?
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
28 Iul 2013, 20:16
$1 scrie:$2$1 scrie:$2i esti sigur ca merg si pe hatchback?
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Ca sa te asiguri ca se potrivesc si la hatchback vorbeste la un magazin de piese auto , sa se uite la coduri , sa faca o simpla comparatie intre codurile de amortizoare de combi si cele de hatch , pe fata e aceeasi treaba , pe spate la arcuri e identic iar la amortizoare verifca dupa coduri .
Ca fapt divers , toate amortizoarele se pot reconditiona , daca nu esti multumit intr un fel sau altul . Eu le am scos de pe masina si nu raman blocate , isi fac cursa completa ,masina nu avea balans mai ciudat pe o parte , etc .
Daca tu consideri ca este riscant sau prea costisitor sa le verifici pe banc ( cost de 50 lei aproximativ ) si eventual sa le reconditionezi daca ar fi sub limita admisa , atunci poti incerca sa cumperi noi si stai fara grija , insa te cam scutura de 1000-1500 E . E decizia cumparatorului .
Masina , jantele si suspensia o sa fie la vanzare pana pe data de 31 august , dupa acea data voi pleca din tara .
28 Iul 2013, 22:42
29 Iul 2013, 00:48
$1 scrie:$2sti tu sigur ca amortizoarele de break sunt la fel cu cele de hatchback ? eu zic ca nu-s la fel, difera si prinderile.
iar arcurile de break sunt mult mai lungi pe spate decat cele de hb...
29 Iul 2013, 01:18
01 Aug 2013, 08:53
05 Aug 2013, 08:25
07 Aug 2013, 09:57
07 Aug 2013, 13:46