Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford
Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati sau .
19 Aug 2013, 14:44
Salut,
Pana nu vad pompa in interior nu sunt foarte convins ca se poate repara si aici fac referire la turbina pompei iar caseta se repara fara probleme.
20 Aug 2013, 13:45
Salut,
Se pare ca ma paste caseta de directie,joi incerc sa pun diagnosticul exact, daca v-o trimit prin curier cam cat ar dura reparatia, din sapaturile actuale cica ceva valve ar fi cu buba....
20 Aug 2013, 18:14
Salut,
Trebuie sa stiu prima data ce face si apoi pot spune cat dureaza si pretul.
25 Aug 2013, 21:21
buna seara dl gabi,multa sanatate!in legatura cu o pompa de injectie de ford mondeo vreau sa schimb pompa de injectie si am gasit la cineva o pompa de mondeo din 1994 si nu stiu daca se potriveste pt ca mondeo meu este din 1999.va atasez 2 poze...in prima este pompa din 1994 si in a 2 este cea pe care o am eu.
si va mai rog sa imi spuneti ce este si la ce foloseste piesa incercuita din prima poza.
stima si multa sanatate
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

- acesta este modelul pe care il am eu pe masina.
-

- aceasta este cea din 1994 caRE nu stiu daca e buna pt modelul meu.
26 Aug 2013, 02:18
Salut,
Sincer sa fiu nu stiu modelul ala de pompa si nici nu ma omor dupa partea electrica dar avand in vederea pozitionarea ,nu poate fi decat soclu electric.
Acela,atunci cand motorul este rece il tine mai accelerat adica undeva pe la 1200 ture apoi decupleaza si ramane pe 700-800 de ture,depinde de la motor la motor.
26 Aug 2013, 09:58
multumesc dl gabi.sper sa se potriveasca:D
26 Aug 2013, 14:24
Salut,
Nu stiu de ce nu ai pus tu o pompa Bosh deoarece chiar daca era putin mai galagioasa,aia te tinea o viata.
26 Aug 2013, 15:05
pai nu am gasit bossh si este si mai scumpa:(
26 Aug 2013, 16:02
Nu poate fi mai mult de 500 lei si e imposibil sa nu gasesti deoarece este echipata pe o gramada tipuri de masini.
27 Aug 2013, 13:37
Va salut dl gabi.mai am si eu o intrebare...daca pun o pompa de injectie de 80cp pe mondeo meu de 90 cp imi va scadea puterea motorului de la 90 la 80cp?stima si sanatate multa.
27 Aug 2013, 15:57
Salut,
Puterea motorului este data de turbo-suflanta si conformatia interna a motorului nicidecum de pompa de injectie.
Trebuie doar sa reglezi la final debitarea pompei cu motorul pornit.
27 Aug 2013, 17:41
am inteles,multumesc pt raspuns,dar debitarea aceasta pot sa o fac si eu sau trebuie cineva mai priceput?si legatde punerea pompei la punct acea tesitura a pompei trebuie sa fie la ora 12 sau ora 11 pt ca pe programul autodata imi da cu tesitura pe ora 11 adik acolo unde se prinde surubul de la carcasa.?multa sanatate
27 Aug 2013, 19:29
Debitarea se regleaza in asa fel incat atunci cand turezi motorul sa nu scoata fum negru iar daca scoate ,mai dai putin surubul inapoi.
In legatura cu punerea la punct a pompei,te rog sa postezi o fotografie ca sa stim clar ce discutam ca sa nu facem vreo incurcatura.
27 Aug 2013, 20:31
in cea dea doua poza avem date din autodata.iar in prima doua poza vedem cum am gasit eu pompa reglata.
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

27 Aug 2013, 23:30
Bună dimineața!
Nea Gabi te deranjez cu o întrebare. Am următoarea speță: în toate treptele de viteză, inclusiv a 4-a, motorul depăşeşte uşor 3200 rpm, numai în treapta a 5 -a nu vrea. Practic mașina mea e limitată la 140km/h, nu vrea să depășească viteza asta nici în ruptul capului. Am mers pe autostradă cu acceleraţia în blană 50 de km şi nu a sărit acul de 140km/h. I-am făcut diagnoză la Alexandru şi nu a găsit nimic.
O fi asta un semn de la Dumnezeu....
Multă sănătate!
29 Aug 2013, 00:19
Salut,
Hai sa-l lasam pe Dumnezeu si sa continua topic-ul in termeni mecanici.

Sa inteleg ca pentru tine,semnul de la Dumnezeu este un semn rau?
Stiam ca incornoratul se ocupa cu asta dar drept sa-ti spun si pentru mine Dumnezeu e plecat din localitate de vreo 5 ani si m-a lasat pe mana lui sarsaila.
Revenind la ale noastre te rog sa te exprimi clar la ce te gandesti,presupui ca e motorul obosit si trebuie refacut sau ce anume?
Daca ai fost la DGAlexandru sunt sigur ca ai facut o diagnoza corecta deoarece nu stiu pe cineva mai capabail decat el sa iti detalieze si defectiunea precizata de tester, nu ca altii care iti spun ca e bolnava la G54 dar habar nu au ce e aia.
Astept sa revii cu lamuriri.
29 Aug 2013, 05:33
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

29 Aug 2013, 09:10
multumesc si vA doresc multa sanatate.!
29 Aug 2013, 17:15
Sa traiasca nea Gabi! E un semn bun ca poti sa faci glume, face bine la psihic. Legat de problema mea, tin sa precizez ca Alexandru nu agasit nimic care sa indice o problema sau cel putin asa s-a exprimat el. Singura constatare a fost o eroare la debitmetru, dar a spus ca eroarea poate fi data si de scoaterea mufei. Cum spuneam, marea problema este ca masina nu mai depaseste 140 de km/h oricat de mult as tine apasata pedala de acceleratie. Nea Gabi scuze daca nu m-am exprimat astfel incat sa se inteleaga ce am vrut sa spun. Unii spun ca ar fi turbo, altii ca ar fi injectoarele, dar motorul nu scoate pic de fum. O seara buna!
30 Aug 2013, 02:05
Salut,
Eu nu inteleg un lucru,ai fost la Alex si el ti-a spus ca turbina si injectoarele sunt ok?
Ai facut cumva un test de compresie?
30 Aug 2013, 10:41
Salut,
Alex nu mi-a zis nimic referitor la turbina sau injectoare. Amicii mei, cărora le-am povestit de maşină, îmi spuneau că e posibil să mă lase turbina sau injectoarele. Test de compresie nu am făcut, Alex nu mi-a recomandat să fac aşa ceva cu toate că i-am explicat comportamentul motorului. Buburuza merge bine cu excepţia faptului că nu pot să depăşesc o anumită viteză.
O să ii fac un test de compresie şi revin cu amănunte.
Mulţumesc nea Gabi şi să te faci bine cât mai repede!
30 Aug 2013, 11:00
Asta inseamana ca nu ai putere......deci poate fi si turbina...sau ceva in legatura cu turbina....furtune ...vacuum....zic si eu
03 Sep 2013, 14:06
Va salut, Dl. Gabi! Daca aveti cateva momente libere acordati va rog si problemei mele putina atentie... Detin un Ford Mondeo MK3 TDDI, de curand am inceput sa am cateva scurgeri (nu foarte mari!) in jurul garniturii pompei de servodirectie. In momentul in care roteam de volan stanga sau dreapta pompa de servodirectie scotea niste sunete ca si atunci cand este dezamorsata iar in mers volanul se roteste intrerupt si destul de greu(dar nu la fel de greu ca atunci cand nu are lichid de servodirectie in instalatie)... Am demontat pompa de servodirectie si am observat ca simering-ul de pe axul pompei de servodirectie (cel dinspre pompa de apa) intra si iese pe ax destul de usor, in rest toate componenetele pompei sunt in regula. Am comandat la eurotexso.ro simeringurile (pe interiorul unui simering am putut citi CR 12900079 Italy, avand masurile 24mm x 15mm x 8mm) din ambele capete ale axului pompei de servodirectie insa garnitura care etanseaza cele doua corpuri ale pompei nu am gasit-o la acestia si nu mi-a ramas ca solutie decat sa o construiesc eu... Spuneti-mi si mie va rog din ce imi recomandati sa construiesc garnitura cu pricina, este oare rezistenta daca o fac din prespan sau din clingherit?
03 Sep 2013, 14:59
Salut,
Clingheritul este foarte gros,eu personal folosesc prespan pentru izolatia motoarelor atunci cand sunt rebobinate(stratifoliu).
07 Sep 2013, 08:15
Salutare
Am ajuns aici, cautand pe google un mecanic de Ford.
Si zic hai sa imi incerc si eu norocul: am un ff2 1.4 benzina tip motor ASDA, si problema ar fi ca merge intrerupt. Face asta cand motorul este cald, in principiu, si se simte foarte tare cand incerc o accelerare brusca. La rece motorul trage mult mai bine si are viata. Am schimbat in ultima perioada, la constatarile "mecanicilor" debitmetru, bujii, fise, bobina. Si nicio schimbare. Aaaa, si... masina a fost pusa pe tester de nenumarate ori, fara a imi spune cineva ca a gasit vreo problema inregistrata acolo. Deci mai are sanse sau e moarta in cotetz cu curu'n usa?
Multumesc anticipat si daca e nevoie revin si cu alte detalii.
09 Sep 2013, 14:22
Va salut nea Gabi!
In primul rand, ca toti ceilalti de pe forum, as dori sa va urez multa, multa sanatate!
As dori sa va prezint putin problema mea, sunt sigur ca stiti despre ar fi vorba.
In mers, in oricare treapta m-as afla mi se agata/blocheaza volanul pentru 1,2 secunde dar doar la virajul spre stanga. Am observat ca se intampla chestia asta cand volanul este drept si vreau sa iau o curba la stanga... cand trag de volan e intepenit. Daca insist si trag mai tare isi continua cursa. Am fost la un service de reparatii casete de directie si mi s-a zis ca e din caseta. Au reparat-o (zic ei)(aprox 1200 Lei) insa fenomentul persista. Am schimbat intinzator servo directie (era terminat) si curea sperand ca se va repara...am schimbat si uleiul servo si nu mi-a mai agatat cativa km dupa care problema a reaparut. Pompa face zgomot destul de mare si tremura masina cand o solicit. Eu am zis ca e cu ochii spre cimitir dar nu vreau sa mai bag bani de pomana in masina. Ce parere aveti, asa la rece?
Multumesc mult si toate cele bune!
Gabi Ciobanu
09 Sep 2013, 15:08
1200 lei doar pe reparat caseta????
09 Sep 2013, 17:24
Nu mai zic nimic, ca nu vreau sa poluez topicul domnului Gabi cu gunoaie din astea ...

...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.