de crististreulea » 23 Iul 2013, 20:16
pai nu stiu cum e la tine cu firele,da rru iti pot spune ce trebuie sa stii la modul
- rosu se leaga pe borna de plus a bateriei
- negru se leaga pe borna de minus a bateriei sau undeva pe caroserie
- maro alimenteaza becul de faza lunga la pornirea motorului. el se leaga pe borna de plus a becului care vrei sa se aprinda dupa pornirea motorului. atentie, nu-l atingeti pe caroserie sau pe firul de masa, ardeti modulul instant
- albastru este doar de comanda stinger modul. el se leaga pe plusul becului care vrei sa opreasca modulul DRL. de exemplu firul maro se leaga pe pinul de plus al becului de faza lunga iar cel albastru pe pinul de plus al becului de faza scurta. in momentul in care se aprinde faza scurta, modulul DRL se opreste. daca legi firul albastru pe pinul de plus al becului de pozitii, cand aprinzi pozitiile modulul DRL se opreste. daca firul albastru de comanda nu il legi niciunde iar firul maro il legi pe becul de faza lunga, modulul DRL se va oprii doar cand aprinzi faza lunga/dai blitz.
ca sa identifici firele la tine, trebuie sa ai un multimetru si pe cineva pe langa tine sa te ajute. scoti cupla din far si in timp ce cineva da blituri, tu masori voltajele care ajung pe cupla. cand pe un fir pe care nu ai voltaj(sau voltaj mic) o sa ai 12V in momentul iin care da blit,e clar, acela este plusul de faza lunga. la pozitie la fel, in timp ce masori in cupla voltajele, cineva sa aprinda/stinga pozitia pana identifici firul de plus pozitie.
aaa,stai, tu vrei sa te legi direct in cutia cu sigurante... mda, acolo tot asa cu masuratul trebuie sa faci
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan