Pe 29 aprilie 2012(duminica) seara , masina fiind parcata la intrare pe o strada in lucru, deobicei in weekend baietii nu lucrau, daaaaaaaar a 2-a zi am observat o lucrare de toata frumusetea pe masina, a avut primul contact cu un EXCAVATOR

, capota, bara fata, far dreapta facute varza, noroc cu urmele de noroi lasate, ca nu stiam cine ma lovise, s-a rezolvat pe asigurare in final.
in vara , la mare in vama veche am avut "norocul" de a se desface suruburile ce tin bendixul pe electromotor(am rezolvat-o in 2 ore , masina fiind in soare, chei imprumutate ce am gasit pe la alti soferi)
in toamna am montat un amplificator vintage pe masina un kenwood 4x50w din anii 80, sunetul este cristal, avand pe masina boxe hifonics 6x9
tot in toamna la sfarsitul lui septembrie, era o cladura de foc, clima mergea, ventilator la maxim...(drumuri scurte) pana cand am lasat pe cineva si`mi spune vezi ca-ti miroase masina urat(caucicuc incins), am deschis capota, observat cureaua de accesorii ca nu se invarte, am decuplat clima. mergea.... am zis clar, compresorul. pe masura ce am mai mers , aceeasi problema, se pare ca este fulia de la arborele cotoit, rola si intinzatorul fiind noi, si curelele.
nefolosind masina pe durata iernii, zilele urmatoare merg sa rezolv problema fuliei , ca a ajuns sa faca zgomote ciudate
A ajuns la ~155 000 km fara probleme majore.

