Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
11 Sep 2007, 01:38
Salut.Am si eu o intrebare....am vazut in niste poze cu masini tuning ca aveau o bara in compartimentu motorului.Bara era prinsa de amortizoare.Sper ca intelegeti de ce vb.
Respect...
11 Sep 2007, 01:41
Bara anti-ruliu (strut-bar).
11 Sep 2007, 12:02
Nu e bara antiruliu, pe aia o are masina din fabrica si tine de suspensie, Bara de care vorbesti, intr-adevar -strut-bar este bara de rigidizare a caroseriei. Merge la fix cu o suspensie sport

dar in cazul unui impact... masina ta nu va mai fi niciodata ca inainte.
11 Sep 2007, 12:18
E buna la suspensie, face masina mai rigida. Eu am pus-o la Sierra.
La 2.3d e chiar necesara, motorul e prea greu. La 2.0i DOHC am pus-o de fite, dar in viraje stranse te ajuta mult!!!
Daca e sa ajungi la impact, te gandesti ce preferi:
1- sa se turteasca masina, dar sa absoarba socul
2- sa se strice mai putin masina, dar sa-l zguduie pe sofer
Fiecare alege in functie de stil de sofat si masina
11 Sep 2007, 18:01
Se mai numeste si bara-stabilizatoare. Ajuta masina foarte mult pe viraje.
11 Sep 2007, 20:43
Multumesc frumos ptr raspunsuri.Ce credeti...este necesara pe masina mea?
11 Sep 2007, 20:47
Atat timp cat nu faci VTM pe drumurile de munte, nu este necesara, ci mai mult un moft care insa ajuta masina.
Gandeste-te altfel: cat de des simti subvirarea? Daca foarte des, atunci e necesara. Daca foarte rar, atunci e "de design".
Prin subvirare ma refer la momentul in care, in curba, "fuge fatza".
11 Sep 2007, 21:02
Sincer...nici o data nu am simtit subvirarea.Daca e sa im fuga...fuge spatele.Masina este lunga si tractiune pe spate
11 Sep 2007, 21:05
Cuma...daca tot e vb de bari anti... .Am mai vazut bari puse in X sub masina..sincer nu mai stiu de unde pana unde erau(imi cer scuze ptr putinele detalii date)...ce faceau acele bari?
11 Sep 2007, 22:30
Bara aia e bara "anti-cracanare" roti

Alt rost nu-i vad pe sierra in afara de cele diesel...
11 Sep 2007, 22:48
anti scapat motor in mers
12 Sep 2007, 00:04
$1 scrie:$2uma...daca tot e vb de bari anti... .Am mai vazut bari puse in X sub masina..sincer nu mai stiu de unde pana unde erau(imi cer scuze ptr putinele detalii date)...ce faceau acele bari?
Off... e tot bara de rigidizare a caroseriei si se monteaza intre cele doua lonjeroane. Intr-adevar este pentru masini foarte puternice cu care se face... sport extrem. Pentru o masina de strada obisnuita e doar un moft, nici macar de design pentru ca nu e la vedere. Aceste bari te ajuta la viraje doar prin prisma faptului ca se torsioneaza mult mai putin caroseria, altfel ele nu au nicio legatura cu suspensia. De fapt bara dintre amortizoare este intr-adevar eficienta daca se monteaza intre oalele amortizoarelor, fara legatura cu varful amortizorului. Daca se prinde de capetele amortizoarelor cum am mai vazut la unele dacii tunate, efectul barii este 0 din cauza bucselor (sau flansele amortizoarelor la masini mai... rasarite)care fiind din cauciuc anuleaza orice efect al barii, aceasta nefiind fixa pe caroserie. La o masina cu suspensie sport socurile preluate de caroserie sunt mult mai puternice decat la o masina cu suspensie normala si de aceea ar fi necesare aceste bari.
12 Sep 2007, 01:22
Am vazut si masini sport klumea cu acea bara prinsa de amortizor nu de "oale"
12 Sep 2007, 02:53
sincer, cred ca de oale ar trebui prinsa, pentru ca rolul ei este sa rigidizeze caroseria..
daca o prinzi de capatul amortizoarelor.. cred ca transferi toata forta de torsiune palierelor amortizoarelor (flansele acelea ..) care nu vore rezista mult, nefiind proiectate pentru asa ceva. Dar, totusi sunt doar un contabil si poate mai am scapai la mecanica...
LE: sigur am la dactilografiat
12 Sep 2007, 07:07
$1 scrie:$2Off... (...)
Perfect adevarat.
As completa doar cu faptul ca daca nu ai o bara tzeapana, sudata, prinsa de oale, efectul e tinde spre 0.
La alea la care bara se prinde cu 2 suruburi de cele 2 inele care vin prinse pe oale, practic toleranta surubului in gaura e mai mare decat torsionarea caroseriei. Mai ales daca se mai si mananca un pic de la vibratii.
Asa ca multe din ele sunt pur de styling si funtioneaza pe baza efectului placebo.
16 Oct 2007, 14:08
Credema ca si la trecerea pe un V6 tip PRT sau B4A - 2.8i si 2.9i 12valve, e necesara intarirea, sunt grele rau motoarele.
18 Oct 2007, 02:12
Da baieti aveti dreptate.Iar danysg74 chiar daca esti contabil ai dreptate

\
Sincer..pe mine nu m-ar interesa estetic....ci functional.Sunt pustiulicii astia care cand ai vad la scoala..merg ca prosti,lasa cauciucurile pe astfalt...totu la schema.Dar in trafic sunt varza,nu stiu sa se descurce,dar la sc...tot intr-o fneta sunt.ata e...scz de off topic
19 Oct 2007, 21:25
Am eu asa ceva. Diferenta este vizibila, nu este vorba de efect placebo, nu e ca la chip tuning

). Singurul dezavantaj este vizibil atunci cand ai niste cauciucuri proaste pentru ca le atingi limita destul de usor.
Acum sa nu ma intrebati la ce imi foloseste, pentru ca nu merg pe circuit cu masina, este pur si simplu pentru fun, iti imbunatateste stabilitatea in viraje. Oricum focus 1 avea cea mai buna stabilitate din clasa sa la momentul respectiv.
- Fişiere ataşate
-
- 26112006137.jpg
- (123.33 KiB) Descărcat de 439 ori
-
- 26112006136.jpg
- (123.91 KiB) Descărcat de 439 ori
19 Oct 2007, 22:02
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2Off... (...)
Perfect adevarat.
As completa doar cu faptul ca daca nu ai o bara tzeapana, sudata, prinsa de oale, efectul e tinde spre 0.
La alea la care bara se prinde cu 2 suruburi de cele 2 inele care vin prinse pe oale, practic toleranta surubului in gaura e mai mare decat torsionarea caroseriei. Mai ales daca se mai si mananca un pic de la vibratii.
Asa ca multe din ele sunt pur de styling si funtioneaza pe baza efectului placebo.
Ma bag si eu in seama.
E cel mai "beton" raspuns de pana acum.
Placebo frate si da bine la gura casca cand ridici capota.
Fara suparare....
19 Oct 2007, 22:18
zine si noua un pret ceva de unde ai luat-o...
19 Oct 2007, 22:19
380 ron de la BAD_MF
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.