Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie
23 Iul 2007, 22:25
Iata ca dupa mai bine de o luna, revin pe acest topic.
Stiti foarte bine ca nu am o afinitate pentru Ford Pitesti, in particular, si pentru service-urile Ford, in general (exceptie CSD pana acum), ba chiar m-am tot luat de ei. Astazi le-am calcat pragul iarasi: placute de frana. Zilele ce au trecut, dar si cele ce vor urma sunt foarte aglomerate pentru mine, fara ici un program fix, asa ca nu aveam programare. Am fost, cum se spune, la plesneala. Am ajuns pe la 15:30, mi-au spus ca era bine sa am programare, dar daca e loc, imi baga masina. A revenit baiatul, mi-a spus ca la 16:00 intra masina in service si la 17:00 e gata. Evident ca la 16:20 masina era tot in curte, dar, spre surprinderea mea, la 17:00 era gata.
La plecare am salutat un tip de acolo (il cunosc de la diversele mele incursiuni prin acel service) si ii arunc o intrebare la plesneala: e normal ca un amortizor sa fie praf la 65.000km? Ideea e ca amortizorul dreapta fata a curs tot. Se uita la el, il cheama pe un tip de la garantii (desi programul se terminase si lumea pleca acasa). Ceea ce a urmat, m-a impresionat cat se poate de placut: mi-au cerut talonul (dupa cum am spus, eram pe picior de plecare), cartea service, au bagat masina pe bancul de test al amortizoarelor, au facut poze (din fata, VIN si km) si m-au informat ca au deschis dosarul de inlocuire pe garantie urmand ca in 8-10 zile sa primesc raspunsul de la ei. Singura problema este daca se vor schimba ambele amortizoare fata sau numai cel de pe dreapta. Asta pentru ca pe stanga testul a dat verdictul de 90% (fata de 44% pe dreapta) si am inteles ca la asemenea valoare nu il schimba.
Sincer va spun, ma interesasem la cineva si mi-a spus ca amortizoarele au numai 6 luni garantie asa ca sa nu imi fac sperante. Asadar eram oarecum resemnat, insa iata ca baietii de la Royal Motors m-au impresionat in mod foarte placut astazi.
Sper ca si pe viitor sa continue in aceeasi idee!
22 Aug 2007, 03:07
Mai baieti eu am intins momeala vi l-am adus pe domnul de mai sus din nou aici, vedeti poate il lasati sa va scape din nou.
24 Oct 2007, 15:42
...ai perfecta dreptate, si de aceea revin cu o idee mai veche a mea pe care am lansat-o mai demult pe forum dar care nu a avut prea mare succes : sa alcatuim o baza de date, un top, clasament...ziceti-i cum vreti...despre service-urile Ford din tara, tocmai pentru a evita situatii ca cele descrise.
Eu, de exemplu nu prea vreau sa mai calc pe la Royal Motors Pitesti si as putea sa ma duc la Rm.Valcea, sau in alta localitate mai apropiata, dar nu am informatii clare despre service-ul de acolo, si e posibil sa iau si acolo teapa (exemplu e pur ipotetic).
Daca am avea o astfel de baza de date as putea sa ma informez si sa aleg in cunostinta de cauza.
24 Oct 2007, 16:58
Secondez si eu la ideea aceasta (fiind direct interesat

). Sa stiti ca probleme vor fi tot timpul dar daca nu se stie de ele nu se vor rezolva veac pururi. Pentru mine unul cel putin daca as avea parerile clientilor nemultumiti si de ce au fost nemultumiti ar fi excelent, si cred ca inclusiv fordul ar fi interesat de chestiile acestea (pe langa sondajele interne pe care le fac ei si clasamentul pe care il fac ei).
24 Oct 2007, 23:50
Pai daca cititi topicurile cap coada va edificati pe unde sa treceti si pe unde nu....
@catser ai grija si cu Valcea, am fost si acolo
Pana acum am fost la Royal Motors Pitesti, Primexprod Valcea si Casa Auto Brasov.
Pentru urmatoarea vizita am sa optez pentru FordCSD Bucuresti ultima speranta....sincer. Apoi ori vand Fordul ori fac revizia afara. Nu-i mai suport
09 Ian 2008, 03:28
Eu raman la parerea ca este absurd sa crezi ca este normal sa se schimbe pe loc orice piesa... Este de dorit, e adevarat, dar de cele mai multe ori greu.
Sa luam o piesa oarecare, x, care ai observat ca ai inlocuit-o pe garantie de obicei la cca 10 masini pe luna. Ca sef de service iti faci un stoc rezonabil (sa zicem 15, deci 50% rezerva!!!) si peste o luna iti vin 20 de masini care au nevoie de acea piesa... Astfel, vei avea 25% dintre clientii din acea luna care vor pleca nemultumiti ca nu s-a schimbat piesa x instantaneu.
Parerea mea.
09 Ian 2008, 18:02
konector: Da, intelegem si punctul tau de vedere referitor la stocul de piese, dar macar anumite chestii de bun simt ar trebui sa le aiba. Eu sunt patit cu urmatoarele:
- piulite pentru jante
- covorase, aparatori de noroi
- senzor pozitie arbore, bobina de inductie, fise si bujii la Fiesta Duratec (masina era cu motor de 1.25, dar cred ca toate Duratec 16V folosesc acelasi senzor)
01 Aug 2008, 20:32
Salut !
Legat de Royal Motors Pitesti - eu am fost multumit de serviciile lor dar si de preturi. De la revizii si pana la lucrare de tinichigerie + vopsire totul a fost ok in relatia cu Ford. Pana si un stop mi l-au schimbat in 15 minute... de altfel... tipii de acolo sunt chiar nostimi daca-i privesti individual (de la receptie pana la cel de la vanzari sau service).
Eu le dau nota 8...
28 Ian 2009, 19:58
am facut distributia la Royal Motors la un focus 1.4 benzina, in 3 ore jumate am plecat de acolo FOARTE MULTUMIT, tot ce au facut la masina m-a costat 771 RON (distributia, reglat faruri, completat antigel si stropgel, schimbat suporti numar, spalat masina), s-au comportat exemplar.
A doua zi cineva de la relatii clienti m-a sunat sa ma intrebe daca am fost multumit de serviciile oferite si daca o sa mai revin.
Totusi le dau un 8.
05 Feb 2009, 19:07
Nici eu nu am avut probleme la ei .........am fost pt o diagnoza.
A durat mult pana mi-a venit randul .......dar am avut si multe masini in fata.......si nici programare nu am avut.
Cei de acolo au fost de treaba , au avut rabdarea de a-mi raspunde la intrebari.
11 Feb 2009, 13:46
Buna, pentru ca dupa ce am schimbat distributia masina a inceput sa scoata mai mult fum, pentru ca mi-au lasat cateva furtune libere cu toate ca erau suporti speciali unde acestea erau asezate, si acum cand scriu acest mesaj nu as mai da mai mult de 6 pentru ca masina a inceput sa scoata foarte mult fum si se simte un miros de benzina in gazele emanate , pentru ca mi se aude o bataie la roata de pe dreapta , pentru ca am constatat ca mi-au lasat suruburi nestranse.
Nota 6 nu este pentru lucrarea facuta ci pentru felul in care s-au comportat cu mine.
Ultima oară modificat de
DGAlexandru pe 06 Ian 2010, 22:53, modificat 1 dată în total.
Motiv: Sters QUOTE. Nu mai cita mesajul anterior, raspunde in topic apasand pe butonul Raspunde nu pe cel pe care scrie "Citeaza".
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.