04 Feb 2014, 14:12
04 Feb 2014, 17:26
04 Feb 2014, 18:10
$1 scrie:$2um se face aceasta masurare a tachetilor ca plate ma apuc Maine si desfac capacul la colbutori. Multumesc si nu te supara.

04 Feb 2014, 18:38
$1 scrie:$2una ziua Dl Gabi,sanatate multa.va rog sa imi spuneti si mie cum pot sa vad daca am niste supape indoite la o chiuloasa de seat 1.0mpi dar fara sa o dau jos.daca dau jos capacul de la curbutori se pot vedea?
04 Feb 2014, 19:03
04 Feb 2014, 19:42

04 Feb 2014, 19:55
04 Feb 2014, 20:01
04 Feb 2014, 20:32
$1 scrie:$2una ziua Dl Gabi! Imi permit sa va mai deranjez cu o intrebare referitoare la problema pornirii dupa schimbarea bujiilor incandescente.
Am facut si un test de baterie, in prezent fiind montat un Rombat de 750A. In urma testului valorile afisate au fost de 12.63V - 551A. Credeti ca aceste valori pot influenta pornirea in sens negativ?
Multumesc frumos

04 Feb 2014, 21:04

04 Feb 2014, 21:06
) si as dori sa stiu daca acel tacanit mecanic care se aude este normal sau specific motoarelor de focus de 1.4, ori daca nu, ce il cauzeaza, pentru ca mi se pare foarte zgomotos motorul. 04 Feb 2014, 21:19
04 Feb 2014, 23:06
05 Feb 2014, 03:05
$1 scrie:$2una seara.
2 intrebari mai am
-as dori sa stiu daca acel tacanit mecanic care se aude este normal sau specific motoarelor de focus de 1.4, ori daca nu, ce il cauzeaza, pentru ca mi se pare foarte zgomotos motorul.
-in al 2-lea filmulet imi pare cam murdara de ulei acea zona, este in spatele motorului in partea din stanga cum ma uit de la capota. De unde poate ajunge uleiul acolo ?
https://www.dropbox.com/s/tpz77grdilkrf93/IMG_0299.MOV
https://www.dropbox.com/s/aqa155odefrt2b6/IMG_0324.MOV
05 Feb 2014, 03:50
$1 scrie:$2estul a fost efectuat cu un aparat dedicat care se conecteaza la baterie, se introduc datele bateriei si dupa masuratori aparatul scoate o "chitanta" pe care sunt imprimate datele despre care va povesteam. In cazul meu testul a fost facut cu motorul pornit, deoarece ne interesa tensiunea bateriei in momentul pornirii si a dat 12.63V si 551A din 750A. Acum daca au facut corect sau incorect testul nu stiu sa ma pronunt.

05 Feb 2014, 07:15
05 Feb 2014, 15:22
$1 scrie:$2$1 scrie:$2um se face aceasta masurare a tachetilor ca plate ma apuc Maine si desfac capacul la colbutori. Multumesc si nu te supara.
Buna seara,
Pentru ce sa ma supar?
Ca vrei sa masori tachetii?
Deci,dupa demontarea capacului invartesti motorul cu o tubulara de 18 de jos din fulia vilbrochenului, pana cand primele came ale axelor ajung in pozitia de sus,dupa care introduci lamelele lerei intre tachet si cama pana cand gasesti una dintre ele care intra un pic mai greu dar nu fortat ca sa se indoaie lama cand impingi in ea iar dupa gasirea acesteia scrii pe o foaie de hartie tolerantele care le gasesti .
Operatia de invartirea a motorului se repeta dupa fiecare masuratoare in asa fel incat ambele came sa ajunga in partea de sus.
Operatia se incepe cu primele came de la distributie dupa care se invarteste motorul pana urmatoarele doua vin in punctul cel mai de sus.
Atentie,sa nu lasi cheile in contact in timpul operatiei.
Spor la treaba.
05 Feb 2014, 17:41
pana cand se apropie de adevar
dar nu vei scapa fara sa polizezi din majoritatea tachetilor sau sa cumperi altii pe dimensiunile care le afli socotind diferenta din ce are acum si ce trebuie sa aiba.
05 Feb 2014, 22:56
05 Feb 2014, 23:44
06 Feb 2014, 00:35
06 Feb 2014, 16:59
, si n-am mai demontat-o deoarece desi am desfacut toate suruburile de la capac, n-a vrut nicicum sa iese..decit citiva mm, si m-am temut sa nu stric garnitura sau sa sparg capacul..06 Feb 2014, 17:14
06 Feb 2014, 19:17
06 Feb 2014, 19:26
06 Feb 2014, 20:22
06 Feb 2014, 21:04
.. http://uploads.ru/?v=GgoeE.jpg06 Feb 2014, 21:34
06 Feb 2014, 22:31
, aia cu aceeasi tija dar indoita spre fata, cred ca e tot de la o cutie in 4, nu sint sigur deoarece pe site da doar motoarele nu si tipul cutiilor si nu are nici stoperul pt marsarier pe dreapta....si cea cu tija diferita e de la cutia in 5, care am achizitinat-o audi 80 din '82. Este intr-adevar o diferenta dar nu cred sa fie insurmontabila .
07 Feb 2014, 02:46


.
.
,in semn de respect pentru ei,mi-am sters masina de la avatar ca sa nu se stie ce tip este dar am un Audi 100 Avant cu motor tip CN 2000 cm3 Diesel,an 1986,este modelul cu caroserie de zinc care nu se corodeaza niciodata,e BIJUTERIEE

,mai multe Taunus si Granada apoi Scorpio,Orion,etc.
,restaura ta total acum vreo 15 ani,caroseria a fost doare revopsita fara sa aiba petic de tabla la ea,o sin gura aripa epe stanga fata am schimbat deoarece era plina de chit de la fostul propietar,a fost masina de capitala
.