Toate subiectele in care nu s-a scris de 3 luni (15.02.2008)
Masini, piese, sisteme audio, totul e de vanzare.
20 Feb 2014, 11:07
Marca/Model: Ford Fiesta
VIN (serie caroserie): WF0RXXGAJRCC59432
Caroserie/Numar usi: 3 USI
Culoare: alb
Kilometraj: 56000km
An de fabricatie: 2012
Stare inmatriculare: inmatriculata
Motor (cilindree, combustibil/tip, putere, norma de poluare): 1399, motorina, 71cp, euro5
Cutie viteze (tip, nr. rapoarte): manuala, 5 viteze
Consum (urban/extraurban/mixt, in L/100km): 4-5%
Nivel de echipare: trend
Detalii nivel de echipare: aer conditionat, geamuri electrice, inchidere centralizata cu 2 chei tip briceag, comenzi radiocd cu mp3, telefon prin bluetooth si pilot automat pe volan, senzori lumina si ploaie, oglinda cu efect antiorbire, oglinzi laterale rabatabile electric, cotiera centrala, senzori parcare
Detalii nivel de siguranta: abs, 6 airbaguri
Pret 6000euro
0722997465
20 Feb 2014, 12:27
poze? locatie? taxa platita/recuperata/nerecuperata?
primul proprietar? cumparata din RO sau din afara?
20 Feb 2014, 15:00
E adusa din Franta si a fost, cel putin initial, modelul Van! Putin probabil sa aiba km reali, in acest caz.
20 Feb 2014, 17:32
Masina e inmatriculata si are km reali. Se poate verifica la orice reprezentanta Ford. Are doar 2 revizii facute la 20000 si 40000km. Nu a fost lovita si are vopseaua originala. Doar pe capota are cateva ciobituri de la pietre. Are taxa platita la ANAF si nerecuperata. Se poate vedea in Bucuresti, zona 1 Mai- Podul Grand.
20 Feb 2014, 19:32
andrei0241 are dreptate. A fost furgoneta si a fost facuta pentru Franta. Si din cate vad in etis nu are decat un airbag, nicidecum 6.
Km la Ford nu se pot verifica in nicio reprezentanta. Vezi doar ca a avut o revizie sau doua sau cate are asta dupa care nu a mai fost la Ford pentru revizie. Deci putea sa mai faca multi km.
20 Feb 2014, 23:41
$1 scrie:$2ndrei0241 are dreptate. A fost furgoneta si a fost facuta pentru Franta. Si din cate vad in etis nu are decat un airbag, nicidecum 6.
Km la Ford nu se pot verifica in nicio reprezentanta. Vezi doar ca a avut o revizie sau doua sau cate are asta dupa care nu a mai fost la Ford pentru revizie. Deci putea sa mai faca multi km.
Si cam cati km putea sa faca daca in noiembrie 2013 avea 45000 km la a doua revizie la reprezentanta Ford ????
Apropo de furgoneta, aia asa le inmatriculeaza ca sa plateasca taxe mai mici, din cate stiu eu o furgoneta nu are bancheta spate, asta are!
21 Feb 2014, 08:48
in etis apare asa:
$1 scrie:$2Less Rear Seat Cushion
Less Rear Seat Fold Down
Less Rear Headrest
Less Rear Centre Headrest
Less Rear Seat Back Material
Less Rear Seat Belts
daca are cumva bancheta si centuri de siguranta in spate, inseamna ca i-au fost puse ulterior.
21 Feb 2014, 11:05
$1 scrie:$2 With Driver Air Bag
Less Passenger Air Bag
Less Side Air Bag - Drivers Side
Less Side Air Bag - Passenger Side
Chiar daca km sunt reali (m'am uitat pe site'uri de p'afara si s'ar incadra ca pret si km printre celelalte oferte), anuntul nu reflecta realitatea
O carte de service nu garanteaza nimic, mai ales daca reviziile sunt facute la un service in alta tara ... deci f greu verificabil
21 Feb 2014, 13:47
Suna mai bine Germania decat Franta?
21 Feb 2014, 14:01
$1 scrie:$2una mai bine Germania decat Franta?
Masina e fabricata in Germania, deci tara de origine e Germania, nu?
Oricum autostrazile si motorina din Franta sunt la fel ca cele din Germania si nu se compara cu drumurile si motorina de la noi...
21 Feb 2014, 15:35
Nu. La tara de origine se trece tara primei inmatriculari, chiar daca e fabricata la nemti.
21 Feb 2014, 22:12
Uite aici, in etis, tot ce are si ce nu are, ca sa nu mai fie discutii.
Fiesta 2008-2012, Motoare diesel 1.4L SOHC DI TC, Frozen White
Număr VIN: WF0RXXGAJRCC59432
Numărul de omologare tip (TAN): E9*2001/116*0069
Caracteristici de bază
Data Fabricaţiei: 09.05.2012
Linie Vehicul: Fiesta 2008-2012
Tip Caroserie: Furgoneta
Versiune: Seria 72
Motor: Motoare diesel 1.4L SOHC DI TC
Transmisie: Transmisie man.cu 5 viteze-B5/IB5
Tracţiune: LHD FWD
Raportul Axelor: 3.37
Emisie de noxe: Norme de poluare stadiul V
Instalaţia de Climatizare: Sistem de aer conditionat manual
Teritoriul: (+)"F"
Vopsea: Frozen White
Tapiţerie Interioară: Max / Fairland
Caracteristici Minore
• Fara aparatori de noroi spate
• Fãrã prot.pt.pragul portierei faşã
• Fara unitate USB
• Fara pachet de ornamente interior
• Fara aparatori de noroi fata
• (-) Sistem de frânare - Regenerativ
• Cu partitie completa - otel
• Cârlige de prindere cargo-Interior
• Construit în uzina din Niehl
• Grup de închid.de securitate nr.2
• Fara pachet pt. echipament special
• Less Convenience Group
• Marketing Flex Prep Pack 63
• Sigla Trend
• Less Special Order Paint
• Fara ornament/eticheta SVO
• Fara pachet optional pt.clima rece
• Fara pachet optional pt.exterior
• Less Electronic Group
• Fara echipament pt.grup propulsor
• Nivel marketing 1
• Fara pachet opt.de vizibilitate
• Fara pachet pt.vehicul dotat cu RSO
• (-) SVP
• Less Safety Packs
• Fara SIP
• Fara pachet vopsea
• Fara pachet sistem de racire
• Less Luxury Package
• Less VP Application Label
• Kit - reparare anvelopa SVC
• Geam.fata act.elect.la o apasare
• Cu geam lateral spate fix
• Geam cu tentã verzuie
• Geam parbriz verde standard
• Fara protectie anti-termica parbriz
• Fara parbriz încalzit
• Cu panou de instrum.la niv.superior
• Cu suport pentru pahar în consolã
• Culoare interior -Syracus
• Culoare interior -Syracus
• Panou ornament uºi lat./sp.-nivel 1
• Fara presuri fata
• Fãrã preºuri spate
• With Trunk Stowage Bin
• Cu tapit.plafon integrala-mulata
• Parasol.sofer bascul.cu ogl./buzun.
• Cu insertie mat.text.pt.portiera
• Less Rear Seat Ash Tray
• Cu capac pt.zona de încarcare
• Cent.de fixare trusa de prim-ajut.
• Fara cent.fixare triunghi reflect.
• Fara spatiu depoz.plafon pt.sofer
• With Bright Front Grille
• Less Grille Moulding
• Fara ornament ext.pt.prag portiera
• Less Belt Moulding
• Less Rear Window Protector
• Cu spoiler spate
• Cu oglinda retroviz.electrocromata
• Ogl.elec.încalz.pliab.+semnal.dubl.
• Cu oglinda ext.în culoarea caros.
• Fara buzunar spate scaun sofer
• Fara buzunar spate scaun pasager
• Less Passenger Seat Cushion Ext
• Fara suport brat scaun sofer
• Cu tetiera fata în 2 pozitii
• Fara huse speciale pt. scaun
• Less Rear Seat Cushion
• Fara scaun spate rabatabil
• Fara tetiera spate
• Fara tetiera centrala spate
• Less Rear Seat Back Material
• Cu suport lombar act.manual stânga
• Fara scaun sofer cu ctrl al temp.
• Fara scaun pasager cu ctrl al temp.
• Cu mem.cent.de sig.pt.sofer/pasager
• Fara scaun spate pt.rândul 2
• Cu scaun sofer regl.man.în 4 poz.
• Cu scaun pasag.regl.man.în 2 poz.
• Fara disp.de cuplare remorca
• Mâner ext.portiera-culoare diferita
• Mâner hayon în culoarea caroseriei
• Cu maneta catifelata pt.schimb.vit.
• Cu sistem de închidere centralizata
• Less Door Unlock System
• Telec.de act.portiera-2 chei escam.
• Fara sist.deschid.cu telecomanda
• Cu sist.intercon.de spal/sterg.lun.
• Cu stergator automat pt.parbriz
• Fãrã pachet pentru turelã
• Bara prot.fata-cul.caros.(nuanta 2)
• Less Front Bumper Extension
• Bara prot.sp.-cul.caros.(nuanta 2)
• Fara aparat.pt.bara protectie spate
• Fara ranfort pt.bara de protectie
• Fara airbag
• Fara airbag pentru genunchi-sofer
• Fara centuri de sig.spate
• Cu airbag pentru sofer
• Fara airbag pentru pasager
• Fara airbag lateral - sofer
• Fara airbag lateral - pasager
• Fara sist.dezactiv.airbag pasager
• (-)Sist.Isofix fixare punct solid
• Disp.de pretens.cent.sig.sofer/pas.
• Fara roata de rezerva
• Janta din otel 6J x 15
• Anvelope 195 /50HR x 15
• With Standard Tyre Tread - Front
• With Standard Tyre Tread - Rear
• Furnizor de anvelope de orice marcã
• Capac janta 15" - tip C
• Less Hub Covers
• Prezoane fara sist.de blocare
• Comp.Unique pentru jante din otel
• Pornire la rece la -25 grade C
• Demaror electric standard
• Cu suspensie standard
• Cu bara stabilizatoare fata
• Fara extensie teava de esapament
• Cu ornam.plastic pt.frâna de mâna
• Cu frâna de mâna mecanica
• With Front Disc-Brake/Rr Drum Brake
• Cu disp.de asist.pt.frâna de mâna
• MK70 - frâne anti-blocare pt.4 roti
• Fara sist.de control al tractiunii
• Transmisie 3,58/1,93/1,28/0,95/0,76
• Scaun fata standard
• Cu filtru de polen
• Cu aeroterma pt.aerul recirculat
• Cu capabilitate pt.combust.diesel
• Cu benzina cu 95 octani
• Tampon pedala cu design standard
• Cu servodirectie asistata electric
• Cu col.directie încl./culis.manual
• Volan - piele cu 3 spite
• Cu control al vitezei
• Fara aeroterma auxiliara
• Grup analog de serie mica
• Cu vitezometru exprimat în kmh
• Cu computer de calatorie
• Cu tahometru
• Claxon electric cu doua tonuri
• Termometru pt.temp.exterioara
• Ecran de afisare multifunct.matrix
• Fara sistem de navigare
• Fara date de navigare
• Fara senzor de proximit.marsarier
• Fara ecran aux.de afisare avertism.
• Fara sistem de alarma antifurt
• Cu disp.de imobiliz.motor-integral
• Fara senzor de înclinare vehicul
• Fara asist.la parcare cu fata
• Baterie standard
• Cu mufa A/V si USB
• Doar interf.de conect.tel.BT/VC+USB
• Antena radio montata pe acoperis
• Sistem ICE cu CD si radio AM/FM
• Echip.ICP ICE de mare performanta
• Fara sistem de sonorizare îmbunat.
• Cu 4 difuzoare - doar fata
• Less Cell Phone Interface System
• Modul de activ.prin voce-franceza
• Cu comenzi radio montate pe volan
• Fara pachet pentru fumatori
• Cu priza de alimentare cu curent
• Fara camera video
• Fara faruri automate
• Fara fateta pentru lampa de ceata
• Cu faruri nivel 1
• Cu lampi de zi
• Cu lampi de ceata fata
• Fara grup de lumini interioare
• Cu lampa de întâmpinare fata
• With Courtesy Light Delay
• Fara lampi pt.citit sup.spate
• Cu lampa pt.compartim.de încarcare
• Cu lampa stop superioara
• Fara lampi prag
• Cu sist.de reglare man.a farurilor
• Cu disp.de ctrl auto far+stergator
Tu chiar crezi ca aia trec in acte ce vor ei fara sa-i intrebe nimeni nimic si eludeaza taxele cum fac romanii?
21 Feb 2014, 22:55
deci masina e versiunea autoutilitara la care i-a pus bancheta spate.
cel mai probabil la RAR trebuie sa dea jos bancheta si sa mearga cu ea doar cu scaunele fata sau .... cu o spaga impaturita in talon.
ca sa nu mai spun ca trebuie sa plateasca rovinieta de autoutilitara, nu varianta ieftina de autoturism.
partea mai nasoala e ca are doar un singur airbag (cel ptr sofer), nu are airbag pasager si nici airbag-uri laterale.
21 Feb 2014, 23:06
Sigur asa fac!!!!!!!! Exceptand bancheta, care teoretic se putea pune dupa, explica-mi si mie de ce scrie ca nu are aparatori noroi fata/ spate, mufa USB, fara buzunare scaune, fara faruri automate, fara lampa pt citit sup spate...
Toate astea le are!!! Se vad si in poze.
21 Feb 2014, 23:10
$1 scrie:$2eci masina e versiunea autoutilitara la care i-a pus bancheta spate.
cel mai probabil la RAR trebuie sa dea jos bancheta si sa mearga cu ea doar cu scaunele fata sau .... cu o spaga impaturita in talon.
ca sa nu mai spun ca trebuie sa plateasca rovinieta de autoutilitara, nu varianta ieftina de autoturism.
partea mai nasoala e ca are doar un singur airbag (cel ptr sofer), nu are airbag pasager si nici airbag-uri laterale.
Daca te uiti la poze o sa vezi certificatul de la RAR unde scrie clar Autoturism . Masina este inmatriculata si in talon tot autoturism scrie, asa ca poti rade singur de glumele tale!
22 Feb 2014, 00:27
Nu te supara pe colegi dar , conform VIN-ului furnizat , care e si pe cartea masinii, masina care cu totul alte dotari decat cele prezentate. ETIS, daca ai auzit de el, nu minte niciodata. Ceea ce , cam ridica un mare semn de intrebare asupra masinii tale. In franta se poarta masini fara bancheta pt curierat. Cunosc un caz cu megane 2 fara bancheta.
Dupa parerea mea , la prima vedre , masina ori a fost utilitara si reechipata, ori a suferit un accident f grav si e din mai multe bucati , pastrandu-se seriile.
Comunitatea Ford in general e f unita. Primim cu drag noi membrii dar , nu prea inghitim samsarii, mai ales pe cei care umbla cu cioara vopsita.
25 Feb 2014, 19:21
masina a fost cumparata ca utilitara din franta si apoi s-au cumparat banchete , centuri etc de la dezmembrari. La RAR exista o taxa speciala pentru transformarea din utilitara in auto.
Nu e nimic anormal. zeci de mii de masini au fost aduse asa in romania(in special albe in 2 usi) , cumparate de la licitatii din franta.
25 Feb 2014, 22:27
Pai asa credem si noi. Doar vanzatorul zice ca nu este asa.
26 Feb 2014, 00:05
$1 scrie:$2Nu e nimic anormal. zeci de mii de masini au fost aduse asa in romania(in special albe in 2 usi) , cumparate de la licitatii din franta.
nu stiu unde sunt alea zeci de mii, dar eu nu le-am vazut.
de cativa ani de cand am fiesta am vazut maxim 5 masini ford fiesta autoutilitara. si astea se recunosc destul de usor ptr ca in general sunt albe, nu au geamuri ptr locurile din spate si au o plasa metalica in spatele soferului+pasagerului.
26 Feb 2014, 09:14
alea cateva zeci de mii au fost transformate din autoutilitare in masini normale.si sa stii ca maxim 1% nu au geamuri pt locurile din spate si nu sunt numai albe.
Cam tot ce e adus din franta de la licitatii sunt autoutilitare: Clio, Megane,C1,C2, C3, C4 ,peugeot-uri, corsa ,si restul masinilor hatchback.
26 Feb 2014, 12:00
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2Nu e nimic anormal. zeci de mii de masini au fost aduse asa in romania(in special albe in 2 usi) , cumparate de la licitatii din franta.
nu stiu unde sunt alea zeci de mii, dar eu nu le-am vazut.
de cativa ani de cand am fiesta am vazut maxim 5 masini ford fiesta autoutilitara. si astea se recunosc destul de usor ptr ca in general sunt albe, nu au geamuri ptr locurile din spate si au o plasa metalica in spatele soferului+pasagerului.
Doar autoutilitarele din Spania nu au geamuri spate. S-au adus mii de autoutilitare din Franta si s-au inmatriculat in Romania ca si autoturisme. De foarte multe ori cand se cumpara de la licitatii aceste autoutilitare au deja in portbagaj kit-ul de transformare in autoturism, adica banchetele + centurile + eventuale plastice aditionale de pe langa banchete.
Procedura e simpla: se aduce masina, se monteaza banchetele + centurile si se merge la RAR la fel ca si cu orice alta masina. Diferenta e ca in loc sa se plateasca la RAR vreo 420 ron cat e in mod normal identificarea + omologarea pentru o masina adusa din afara, se plateste undeva spre 1000 ron, deoarece se face o omologare suplimantara de la 2 locuri la 5 locuri.
Chestia e ca in unele judete la RAR iti solicita prezentarea unei hartii de la reprezentanta marcii respective care sa ateste faptul ca transformarea de la 2 la 5 locuri s-a facut in reprezentanta. Cum in Romania se rezolva cam orice, aceste hartii se obtin destul de lejer de la reprezentante in schimbul unei "atentii" modice. Insa mai nou am auzit de situatii in care pe langa aceasta hartie s-a soliticat si prezentarea unei facturi aferente lucrarii efectuate in reprezentanta.
Ca si idee, masinile de acest gen, autoutilitare in Franta, sunt in general mai bine intretinute decat multe alte masini care nu sunt autoutilitare. Poate ca estetic nu sunt impecabile, avand de multe ori elemente de caroserie zgariate, insa tehnic sunt in stare foarte buna, fiind servisate regulat.
26 Feb 2014, 15:20
Fiesta, Megane, Clio si nu numai sunt multe in Franta utilitare, fara a le lipsi geamurile spate si pot fi transformate usor inapoi. Problema e ca, cel putin din ce reiese la VIN'ul de fata, masina nu are decat un airbag si nu e corect sa sustii ca are 6 sau ca masina nu a fost Van initial etc
26 Feb 2014, 17:55
Pentru asta
Ford Fiesta - km reali din Franta pot fi vazuti
aici.
26 Feb 2014, 19:13
Cred ca cel mai bun lucru este sa-i reclamam la fiecare site de anunturi. La autovit au un link pt reclamatii.
In cazul acestui anunt din forum, daca ar avea km reali masina ar trebui sa fie inca in garantie.
27 Feb 2014, 10:48
Se poate sterge, masina s-a vandut!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.