Help/Troubleshooting

Probleme dupa alimentare Lukoil

Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Moderator: Huffy

Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.

Probleme dupa alimentare Lukoil

Mesajde mihalace » 07 Apr 2014, 08:17

Salut ,

Detin un ford focus 2 2009 1.6 TDCI 110 cp ,de cand am venit in RO am alimentat numai de la MOL,Petrom,Rompetrol. Nu stiu cum s-a nimerit dar am alimentat de la Lukoil de 150 si dupa 287 km am inceput sa aud un ticait ascutit la motor. Oprit pe A2 chemat mecanic cu tester ,dezactivat injectoare pe rand (acelasi tacit),pe tester nici un cod de eroare doar ca ar fi presiunea la combustibil prea ridicat.

Ce recomandati sa mai testez?
Care credeti ca ar fi problema?

Multumesc,
mihalace
Incepator
 
Mesaje: 47
Membru din: 21 Iul 2013, 22:23
Maşina: Ford Focus 2009 1.6 tdci 90cp

Re: Probleme dupa alimentare Lukoil

Mesajde turbojack » 07 Apr 2014, 09:43

N-avem treaba cu Lukoil. Detaliaza ticaitul . Daca dispare la accelerare peste 1500 rpm , este uzura fuliei motor.
Avatar utilizator
turbojack
1nsane Member
 
Mesaje: 5855
Membru din: 15 Mai 2011, 12:03
Localitate: CJ

Re: Probleme dupa alimentare Lukoil

Mesajde mihalace » 07 Apr 2014, 10:21

La relantii se aude mai incet ,cand urca un ture se accentueaza foarte tare.
Am schimbat ulei si filtre de 500 km.
Cand am schimbat consumabile am bagat si pe test si egr-ul nu fuctiona in parametri normaili,dar dupa resetare a disparut codul si am scapat de cod.
Sunetul este ca un tacanit de ceva .
Mecanicul a dezactivat pe rand injectoarele ,dar sunetul a ramas .Singura diferanta cand a facut asta a fost ca atunci cand a dezactivat primul injector dinspre dreapta cum te uiti la masina in fata (de la dreapta la stanga ) a simtit mai mult dezactivarea,dar a ramas la fel ticaitul.
Ultima oară modificat de mihalace pe 07 Apr 2014, 10:31, modificat 1 dată în total.
mihalace
Incepator
 
Mesaje: 47
Membru din: 21 Iul 2013, 22:23
Maşina: Ford Focus 2009 1.6 tdci 90cp

Re: Probleme dupa alimentare Lukoil

Mesajde turbojack » 07 Apr 2014, 10:30

Posibil probleme de ungere . Conteaza cum s-a montat filtrul ulei si uleiul in sine ( presupun ca Formula F :) ) .
Avatar utilizator
turbojack
1nsane Member
 
Mesaje: 5855
Membru din: 15 Mai 2011, 12:03
Localitate: CJ

Re: Probleme dupa alimentare Lukoil

Mesajde mihalace » 07 Apr 2014, 10:38

Am cumparat filtru de motorina cu senzor si carcasa metalica (ceva mai scump),ulei de la ford direct
5w-30, costat in total 450 RON toate consumabilele.Mentionez ca am mai circulat cu ea in exterior dupa ce am schimbat consumabile.
mihalace
Incepator
 
Mesaje: 47
Membru din: 21 Iul 2013, 22:23
Maşina: Ford Focus 2009 1.6 tdci 90cp

Re: Probleme dupa alimentare Lukoil

Mesajde mihalace » 07 Apr 2014, 13:03

mihalace
Incepator
 
Mesaje: 47
Membru din: 21 Iul 2013, 22:23
Maşina: Ford Focus 2009 1.6 tdci 90cp

Re: Probleme dupa alimentare Lukoil

Mesajde aeon07 » 17 Apr 2014, 15:24

as putea sa adaug si eu cate ceva despre Lukoil
am alimentat prin decembrie cu motorina (vreo 20l, probabil in rezervor mai erau 10) si in scurt timp m-am trezit ca motorul are un tacanit nefiresc pe care nu l-am mai auzit niciodata
dar am pus pe seama frigului de afara, numai ca s-a mentinut si la cald; masina avea si un tremurat dubios
am mers ceva timp asa, probabil 100-150km si apoi am pus iar 20l de la petrom, moment in care tacanitul s-a diminuat foarte mult
am mai completat in zilele urmatoare cu motorina "scumpa" (petrom) si si-a revenit complet

de atunci nu am mai bagat decat de la petrom si rompetrol, fara alte probleme (parca cu motorina standard de la rompetrol merge "cel mai rotund")
Avatar utilizator
aeon07
Gold Member
 
Mesaje: 590
Membru din: 03 Iun 2010, 10:59
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2 sedan, nov.2007, 1.6 TDCI, 90 CP

Martor aprins in bord

Mesajde mihalace » 12 Mai 2014, 09:26

De curand am becul cel galben aprins in bord (cel de langa becul de combustibil).
Am bagat testeraul pe el si imi tot spune ceva de filtru de particule low,am sters codul si tot se aprinde.
Mentionez ca motorul a fost dat jos de pe masina pentru schimbarea unei piese.
Este vorba despre un Ford Focus 3 1.6 tdci 90 cp.

Ce recomandati sa verific?
mihalace
Incepator
 
Mesaje: 47
Membru din: 21 Iul 2013, 22:23
Maşina: Ford Focus 2009 1.6 tdci 90cp


Înapoi la Help/Troubleshooting

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 9 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 9 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 9 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 9 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login